Vackra Julia...du VANN!!

Hej jag har ingen blogg men ställer gärna upp ändo och hoppas på det bästa :)
Den första bilden jag har bifogat med mig och min foderhäst är den fina. Har en enkel motevering, ALLA tycker den är skit ful självklart men den är gullig. Och det här är varför jag älskar han. Han betyder allt för mig och aa jag blundar och han äter upp kamran , typiskt OSS. thats way I love this picutre.
 
Sen den fula bilden.. Ibland kan en bild bli "fin" när man gör en min, men mina fötter är nu gigantiska, LIK BLEK, håret har varit en sväng i stallet ser det ut som haha! Nej men usch pinsamt att skicka den!  Haha inte så mycket till motivering men.. Grymt ful är den!
 
Mitt självförtoende är någon stans i underjorden men jag måste kämpa , så jag klickar på skicka nuu...
 
jag slänger med en idol bild också hehe :)



Julia blev såklart vinnaren efter hennes ärliga underbara mail.
Du bjuder på dig själv & jag fattar att du gillar ponnyn/hästen = ursöt.
Själv är du galet vacker med ditt LÅNGA fina hår & dina sjukt snögga ben vettö.
Man blir glad av sånna tjejer som dig gums. Jag blir det & säkert alla NI som läser detta oxå.
Du ska sträcka på dig & va den du är......jag gillar dig skarpt & säkert måååånga mer!
För mig är du en speciell person som stack ut bland alla mail.
Du e fin gums...



Jag har oxå dåligt skälvfötroende ibland.
TRO MIG.
Ja jämför mig själv alltid me äldre för att ofta e mina vänner äldre.....hur dom ser ut & va dom får göra..men inte jag.
Det e inte alltid kul att kolla sej själv i spegeln o jämföra sej me andra..äldre tjejer.
Sen i ridningen jämförs ja oxå med äldre tjejer...inte alltid kul då dom ligger år före i träning o erfarenhet.
Ja har blitt tok dumpad av en kille 2 ¨gånger som ja älskade o delat massa med.
Såklart det tar tid efter det att tycka om sej själv efter det....
Men ja e stolt över mej själv nu & att ja får er att må bra.
Ni får mig att må bra.
Vi e bäst!

/ nellie b

Kommentarer
Postat av: Julia!

Ojj jag vann! jag är sjuk men blev genast bättre! Fast pinsamt hehe! Åhhh Gud vad glad jag är :DD tack eller nåt fina Nellie :D

2011-05-20 @ 15:02:03
Postat av: hamreryttarna - elin

Kan du inte ha flera sånna här tävlingar:D

Skulle ju va jätte kul:D

2011-05-20 @ 16:48:11
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kul tävling!!

2011-05-21 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0