Svar frågor del 2

vad heter dina 3 bästa favv affärer?

Svar : Det är olika. Men handlar på Gina..det jag kan ha...är su så jädra liten XD
Annars är det la h&m o mammas affär. Jc har oxå nice kläder.


hur lång är du?
är du nöjd med dig själv? om du hade fått ändra något på dig själv vad har du ändrat då?

Svar: Jag är 1,52 lång. Väger 33 kg & fått ajja bajja från skolsyster att ja väger FÖR lite till min längd.
Men det är svårt att gå upp nä man rider varje dag .
Men missnöjd?
Asså det är väl att ja e så smal då.....hade velat biffa te mig lite XD
Ändrat?
Måste vara mitt tålamod då...det är på gränsen till IG asså.


hej nellie :D

vilken klass går du i och vilken av dina ponnies tycker du att det går "bäst" med? om det inte går lika bra med båda dåra :)

Svar : Jag är född 00.
Asså ponnysarna...hmm...det går i vågor det dära.
Ibland flyter det med Stella...just nu flyter det med Thonna.
Känns som Thonna o jag e vänner på riktigt nu :)


kan du inte ha liveblogg?

svar: Föklara Live blogg??

glömde en fråga!
vilket märke eller butik eller så är du modell för?

du verkar verkligen vara en helt underbar vän, guld värd är du tjejen, du rockar.
puss

Svar: Jag är inte modell för NÅN butik...jag är med i en modellagentur, avenuemodeller. Genom dom fotas man för olika företag

Hej! :)

Undrar bara när du fick din första ponny, och hur länge hade du ridit då? Hade du sköthäst eller liknande innan det?:)

Kram Elin<3

Svar : jag fick min 1:a ponny 2008. Då hade ja ridit typ 2 år på ridskola. Red seriöst dåligt.
Hade en hyr ponny typ varannan helg innan som hette flingan.

Kan du göra videoinlägg och lägga in lite bilder OFTA det skulle vara jätte roligt
Kram:D

Svar: Kanske det...maybe bby :)

Hej!!
Hur lång är du? <33 &
När på året fyller du år?

Du e bääääst!!! :)

Svar: hej du.
Jag är 1,52 lång. Jag fyller år den 29 sept.

tjenare nellie ;)

jag undrar om du har någon typ bloggidol :)
vad är det viktigaste med en kille ? :)

du och din blogg är grym , fortsätt så :D

Svar: Jag är ett PAOW fan :)
Att han e ärlig, rolig o inte blyg. Att han vill umgås med mig o e mogen.  Att vi skall ha roligt ihop han o jag o skratta åt varandras humor :)

Haha en jättekonstig fråga men gillar du justin bieber?
Vem är din idol? :P
Vet du om du har kommit med till uttagningen i Ponnyakuten? xD

Svar: Nej jag gillar inte Justin, ,men tror att det kommer ändras efter ja sett bieber filmen som skall va as bra.
Min idol e min pappa :)
Ponnyakuten.......kanske det XD

Hur kom det sig att du och gustav blev ihop igen? Eller hur blev ni kära på nytt om man säger så ? ;P

Svar: Jadu va hände....han kom i rätt läge. Vi passar som handen i handsken. Vi e kära.

Hej jag undrar bara hur du kom till jorden ? är du född i himlen? Om du trilla ner gjorde det ont?;) Haha du ä ELITE;)<3(glöm aldrig det)

Svar: Haha ragga!! XD

Hej!

"Följer" du min blogg? ;) :D

Vad är den högsta klassen du har tävlat? :)

/Ida....

Svar: Nej de gör ja inte. Läst den.
Jag har hoppat LA.


hände det ngt med ditt ögonbryn ?? ;(
kan inte du hoppa på jennylund snart ??

Svar: Nej. Men läkarn av rädd att ja fått en blödning inannför ögat för att det änna tryckte så mot ögat.
Jag skall dit på lördag med min tränare som hoppar där.
Som häst skötare.


Hej :D

Undrar bara ifall du har naturligt blont hår eller om du har färgat det?
Kram! :)

Svar : Jag slingar håret.

hej nellie! måste ba säga att du e assöt o din blogg e bra ;)
har sett videos på ditt ex (?) adam, o ni va ju huuur söta som helst.. när och varför gjorde ni slut ? :/

Svar: Ingen kommentar.
men tack för du diggar bloggen <3

hej nellie! måste bara säga att din blogg e grym! du e så jäkla cool!! gillar också när du skriver ''seriösa'' inlägg ;)
men frågor
1. hur gammal är gustav?
2. har du nån kompis i din egen ålder?
3. har du hört veronica maggios nya album SATAN I GATAN? isånna fall vad tycker du?
4. såg att nån kommentar högre upp undra om ditt mobilnummer, skulle det inte va rätt läskigt att lägga ut det? tänk alla äckelgubbar som kan hitta det..
ah det va nog alla, men om man kommenterar ett inlägg i bloggen brukar du inte svara, kan du inte göra det? :D
eller jusste frågor om dina ponnys förresten! ;)(och min med lite tips..)
5. jag har en c.ponny som ärlång i halsen vid ridning , har märkt att din bruna ponny (kommer inte ihåg namnet) också är det? (om jag har fel så förlåt men du kan väl försöka svara på frågan ändå :D), brukar du bry dig om det? förut var jag helt besatt av att han skulle gå JÄTTE kort men nu tycker jag att sålänge han går på bra och gör det han ska kan man lite strunta i det, sålänge hästen jobbar RÄTT med bakbenen och bygger rätt, sen när allt sånt har klickat, kan man börja träna att den ska gå jätte fint i formen också, men det tycker jag är mer som en bonus.. vad tycker du? :)
din blogg är super bra nellie! :)

Svar. Oj vilka roliga frågor o lång kommentar :)
1. gustav är född 99
2. Klart klasskompisarna...men nästan alla "nära " vänner e födda 98.
3. Inte albumet...men jag kommer. asså den är la bra...men lite tjötig nu va?
4. Jag ger inte ut mitt nummer, så de ä lungt.
5. Asså Thonna är inte super lätt att få i form. Men om man e lugn o inte stör henne så lägger hon sig rätt. Men minsta man stör henne så är börja om igen.
I hoppningen går hon ALLTID däruppe lixom....men hon blir sur på martingal så skiter i den.
Ja vill hellre ha upp henne än att hon blir 4 meter lång.


vad var det som fick dig att börja blogga? :)

Svar. jag läste dom "stora " tjejernas bloggar. hade mina ponnysar o hann never nästan va me mina vänner Så blogga för att dom skulle kolla va ja syssla me lixom XD
Sen blev de som de blev.
Some love it, some hate it.


Hur länge har i ridit?
Har du ridit på ridskola innan du fick Thonna och Stella?
Vad har du för mål med din ponnyer?
Vad har du för mål innom hel ridsporten?
Hur gjorde du för att få så många läsare?
Din blogg är jätte bra!!!!! :)
MVH : Esther

Svar: hej du hittar svaren på all frågorna på frågor innan.
* mål inom ridsporten...att bli ett namn inom hoppningen
*

Varför är du så söt? :) <3

Svar. tro mig...just nu är ja inte det XD

Hej! :DD<3
var köper du alla dina slitna jeans?
jättefina verkligen! :)
hoppas du mår bra :D
kraam, <3

Svar: Från ett märke som heter I DIG DENIM. Mamma säljer det.

Tror du att ditt och Gustavs förhållande kommer hålla för evigt?

Svar : det trodde jag om mitt förra...så lämnar den frågan utan svar <3

Hejsan :D

Vilka bloggar följer du ?? Asså vissa kanske man läser egenom o kommenterar :) Fast jag undrar, vilka bloggar du kollar varje dag, flera ggr om dan ?

Svar: Jag är en PAOW älskare, hugorosas.se kissies, team sl....o nån mer.

Hur länge har du varit kär i Gutav?

Svar: kan inte svara på den frågan...vet inte svaret själv? Men jag e KÄR i G nu å det räcker för mig o han.

Kan man chatta med dej på facebook fast du inte känner mej? Eller tycker du att det är bara konstigt om man gör de? Jätte fin är du kram! :))

Svar: Klart du kan :) Jag svarar om ja inte bloggar :)

Hej igen fina näällyyy ;D

Hur kommer na på så sööta namn tall era djur? Arthur o Fridolf lix!? Hur sött e inte de?? ;D <3

Svar: hahahahah jadu....en skön fråga asså.
Artur heter ju Saga o är en HON. Men hon är inte speciellt vacker...*host* så asså Artur passa henne.Så nu heter hon Artur..fast kallas ibalnd Ippel??
Sjukt knas asså.
Den andra katten heter Stell..men kallas mammakatt?? Hur snyggt e de då?
Gevalia..kallades Nullan?
Stella ponnyn kallas BÄBIS
Thonna kallas Bonnisen
Fridolf kallas....bidolf??

Men asså vi e knas på sånna namn.
Vet ni att egentligen skulle heta det spanska namnet: CORALL.
Tänk er corallberntsson.blogg.se
XD

Vilken är din nästa tävling?

Svar: Det är omg 2 Sveland cup på Troya Horse arena.


tack för fin idolbild, hehe isabella jonis är med oxå XD

Svar del 3 kommer snart !!

/ nellie


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

roligt att läsa svaren :)

2011-05-05 @ 13:38:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

ha en fortsatt fin dag!

2011-05-05 @ 13:52:45
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: lindawestin

JustinBiber♥ är miiiiin =D

2011-05-05 @ 14:46:23
URL: http://westinlinda.blogg.se/
Postat av: Anna-Johanna

Hur gammal är du sötnos ? :)



Kram. :)

2011-05-05 @ 19:23:33
URL: http://annajohannanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

liveblogg är att du filmar med din webbkamera så ställer dina läsare frågor samtidigt i en chatt, svårt att förklara men gå in på bambuser.com :)

2011-05-05 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0