Ni e bäst - men det vet ni la?

Hejsan!

Nellie du är verkligen den man vill vara! 
Du är så otroligt grym med dina hästar, herregud!

You owns the world!! :)

//Bella
www.isabellebroberg.blogg.se




hej nellie jag har gjort en idolbild till dig för att jag tycker du är fantastisk du får gärna lägga upp denna på din blogg:) kram therese ekendahl // http://theresefabienne.bloggplatsen.se http://thereseekendahl.blogg.se :) ps. du är fantastisk och har världens bästa blogg!!!!!<3



Nellie, du är en underbar, unik tjej. 
Jag tror dig knappt när du säger att du är 11 år.
 Din blogg, ditt sätt att rida på, hela du är magisk. 
Det är fantastiskt, du är fantastisk. 
Nellie du är stark, jag tror på dig. 
Du kämpar verkligen på i alla lägen, du ger verkligen aldrig upp. 
Jag har alltid "sett upp" till dig sen första gången jag läste din blogg. 
Trots att jag är äldre än dig så ser jag upp till dig.
 Du är helt otroligt bra på det du gör.
 Jag har följt din blogg och din utveckling med dina hästar länge, det är fantastiskt att se en sån underbar liten tjej som du utvecklas så otroligt awsome!
Fortsätt kämpa Nellie, du är bäst, du är världens finaste Nellie! 

Skickar med en liten idolbild på en gång, hoppas du gillar den, ha det bäst!
Kramisar♥ Johanna Hedqvist


Hej Nellie! :)
 
SKickar dig en idolbild, kanske inte så  fin men hoppas att du gillar den ändå! Ser verkligen upp till dig, även fast att jag är äldre. Du rider helt stört bra! Har superfina ponnysar och det syns verkligen att du lägger mycket jobb på dem och att dem verkligen litar på dig,, ni är så fina tillsamnans:D Du verkar verkligen vara en helt fantastisk vän, äkta liksom. Blir glad av att läsa din blogg eftersom du skriiver på ett sådant peppande sätt och trots att jag är en av dina mååååånga läsare så känner man sig verkligen som om du bryr dig om alla! Kommenterar våra bloggar osv...
 
Vill ochså säga lycka till och grattis för att du kom med i ponnyakuten! Blev verkligen glad för din skull och hoppas att ditt problem löser sig!
 
Kram Matilda, besök gärna min och min kompis blogg: ponnytavling.blogg.se



NI e sååååå underbara me dessa bilder & annat ni mailar.
Jag läser allt & visar mamma & pappa hur BÄST ni e.

/ nellie

Kommentarer
Postat av: julia porsefeldt

Jag har varit med, både mad skridskor laget och med dragkamp i skolan

2011-05-26 @ 17:26:37
Postat av: Tilda

Såg att du kommenterat min väns blogg. minfux.blogg.se då hon skrev ett inlägg om mon och min ponny. Så du ska också dit eller?:) Tänkte eftersom du skrev ''vi ses...''

2011-05-26 @ 17:32:21
URL: http://sundsvallsponnyn.blogg.se/
Postat av: Johanna Hedqvist

aw, du är underbar

2011-05-26 @ 19:25:45
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: thilda

hej nellie, skickade för ett tag sen en idolbild till dig men vet inte om du har fått den? har du det? skickar igen nu.

kram!<3

2011-05-27 @ 21:05:40
URL: http://thildaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0