Nån / nåra / någon ?

Detta är liite kul asså.
Jag har sjukt mycket kommentarer på min blogg. SJUKT mycket.
Asså never elaka kommentarer - elle väldigt sällan då !
Men sen inlägget om att jag vann LA & att jag droppa bomben om den " nya "ponnyn så har det vart ganska intensivt kommnetarande från nån/nåra/någon.
Mycket fokus på THONNA...att ja ska kämpa på me henne & inte ba skrika te mig en ny ponny xd
Att ja ba kommer in med min fina SM ponny & ba...vinner allt liksom, att jag inte behöver kämpa??
Den personen måste MISSAT att det är MIN SM ponny jag NU säljer.
KVAR stannar ponnyn som aldrig GJORT nånting.....som vi köpte för noll & ingenting xd
Att ja bara skriver om mina rika föräldrar all time & om hur bra min tränare är hela i tiden.
Hahaha....min tränare E BRA...ååå ja skriver gärna om han för han hjälpt mig mycket i min ridning!
Sen att mina föräldrar e rika??
LÄNKA gärna det inlägget är du snäll xd

NÅN har tatt VÄLDIGT illa vid sig vid min framgång med STella & den " nya "ponnyn.....hmmmm undra vem det kan va tro ??? XD

SEn att jag bara skriver om mig själv HEEEEELA TIDEN!!!
Det var det roligaste av allt....bloggen heter nellieberntsson.blogg.se
DEn handlar om mitt liv & OM MIG.
HAr du inte fattat det än......så läs www.wikipedia.com den är GRYM....finns MASSA intressant om allt å inget.

Sen att det är fult att blanda annan färg på bröstan än på sadeln...har din mamma inte lärt dig att man inte ska kommentera anomnymt på andras bloggar.
Men vet du va?
HUR B det än såg ut...så hoppa min ponny & VANN hela skiten´.

Nanana Nananana NAnanana XD



/ nellie, that`s me

Kommentarer
Postat av: Frida Woxén

hahah XD

nelly du är så grym, vilka människor är så dumma i huve att dem försöker trycka ner dig? fega människor som är anonyma också..riktigt fegt och omoget...-.- säriöst lixom det är ditt liv och jag tycker DU gör HELT rätt! jag är alltid bakom dig ska du veta!

2011-05-30 @ 20:15:54
URL: http://fridawoxen.blogg.se/
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Så feght md personer som inte vågar stå för den han/hon äär -,-



sv: haha jag är inte en stor bloggare. Men du, fick du min mail om du vet vad? ;) <3

2011-05-30 @ 20:20:53
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Melanie

Det är BRA NELLIE! Skit i alla dryga småungar som inte vet ett skit och bara är så grymt avundsjuka, STÅ PÅ DIG!

2011-05-30 @ 20:21:28
URL: http://lifejustlikeme.blogg.se/
Postat av: Belinda Den Bästa Henriksson

Du ee grym lilla Nellie som man säger: Det är bara dom avensjuka som kommenterar taskiga och dumma kommentarer det är inget fel att blanda färg jag har det på mina ponnyer men du är sjukt duktig och du kommer gå långt med dina fina ponnyer ses på någon tävling snart? ;)

2011-05-30 @ 20:21:30
URL: http://belindawhenriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Nellie = klart bäst ;D <3

2011-05-30 @ 20:22:44
URL: http://anderssonponny97.devote.se
Postat av: Maria

Hej! Söt blogg du har! Kramis

2011-05-30 @ 20:23:36
URL: http://xxtofsxx.blogg.se/
Postat av: :)

BRA DÄR NELLIE! prick ALLT du tog upp nu låter så rätt så. det är DIN blogg , om nån INTE vill läsa om DIG, bara skit i och läs den då?? (tycker jag, du får ju tycka hur du vill haha) men på riktigt. och sen att du inte kommer behöva kämpa med din nya smponny, den som skrev det kan verkligen INTE va hästmänniska!

2011-05-30 @ 20:24:35
Postat av: Alma!

Bry dig inte om henne :) Hon är bara avas på dig som har stor blogg och att du lyckas så himla bra! Ge gärnet med Stella och den nya ponnyn du kommer få! Kram Kram /Alma <3

2011-05-30 @ 20:31:18
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag har följt din blogg sen dag 1 och har älskat den lika länge. En av mina drömmar e att träffa dej elr prata med dej. Jag brinner oxå för hästar och jag är 14 år. Du e så sjukt fin,ah söt som fan. Akta snart kmr väl polisen o tar dej för du e så söt <333

Men älskar dej o din blogg. Du e miin förebild ska du veta och herregud ur gör du för att vara så underbra. Kram på dejj och hoppas du läser det häär. Din blogg gör så jag loggar in på datan varje dag

2011-05-30 @ 20:38:38
Postat av: HANNA

Jag värkligen avgudar dig :P

2011-05-30 @ 20:43:10
Postat av: hanna

Jag, fattar inte att man kan säga att den inte kämpar om man inte ens känner ponnyn och ryttaren. Sjukt lågt. Den är säkert bara avundsjuk för att du har egna ponnyer och är jätte duktig och har fina placeringar. Jag tycker att du är sjukt duktig och att du kämpar för att nå dina mål. Jag tycker den har rätt med att om man köper duktiga riktiga tävlings hästar som bara hoppar utan problem och man bara behöver styra då lär man sig bara inte. Men såna ponnyer har du inte. Visst dom är jätte duktiga. Men du har kämpat för att få dem så. den personen har inget att säga till med.

2011-05-30 @ 20:48:09
Postat av: sarah

fin blogg!

2011-05-30 @ 21:03:04
URL: http://sarahjansen.blogg.se/
Postat av: Ebba

så skare låta nellie! =D<3

2011-05-30 @ 21:12:17
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Nellie, du är grymm cheyen!!!

Världens bästa blogg o ponnysar :)

Bara en lite fråga har du haft en A-ponny eller bara B-ponnysar? <3

2011-05-30 @ 21:19:41
Postat av: tintin

man hoppar väl för fan inte sämre för att bröstan/tränset/sadlen inte ha samma färg!?!? JÄVLA smorungar som kommenterar o tror att dom vet/kan/gör allting bäst, FINE starta en egen blogg då och visa där hur duktiga ni är! och sitt inte och ödsla dyrbar tid på att kommentera taskigt på en 10 årings blogg! lågt så jävla lågt..



(hoppas att du ser denna kommentaren nellieboooi!haha ;))

2011-05-30 @ 21:21:38
Postat av: therese.

ursäkta mig för att jag skriver det här och antagligen kommer du bara hitta på massa svar på det här men....



Det finns MASSOR med ryttare som kämpat så mycket mer än dig.

Visst fine. Du fick Stella och han hade inte gjort någonting dig men hon är ingen svår ponny. Det ser man lång väg. Och visst du är en duktig ryttare för din ålder det är du verkligen men med handen på hjärtat tycker jag när jag ser på filmen att det mest är Stella som sköter jobbet.

Och det här med nya ponnyn. Du säger att du kämpar på så himla mycket hela tiden och att du aldrig ger upp men det här ed Thonna. Visst du går inte ut med att du ska sälja henn men så som jag kan antyda verkar det som att du ska det och det är för att du har gett upp.

Thonna som är en lite svårare ponny och som du får motgångar medibland lämnar du bort och tar istället en SM-ponny.



Men såklart det är vad jag tycker. Men nu har jag det sagt.

2011-05-30 @ 21:22:45
Postat av: Malin

nää nu bli du faktiskt jobbigt! räcker snart ;))

2011-05-30 @ 21:22:46
Postat av: Lisa

hahah yo go girl!! Sitter i exakt samma position med byten av ponnysar och vet hur det känns! Det roliga är att du är 10 och dom andra kasnke 15/16 och du äger ut dom ändå! hhahah illgott ju. Såg din runda i essunga det såg super fint ut! du rider väldigtväldigt bra :)

2011-05-30 @ 21:35:48
Postat av: Sofie

Haha lilla du, hoppas att du inte tar åt dig, det borde du inte göra.

För det första, din blogg är helt awsome, jätteintresasnt och du är så sjukt duktig för din ålder.

Och ja det med Thonna.. Visst, jag tvivlar inte ett dugg på att du och Thonna hade kommit längre tillsammans om du hade kvar henne, tvivlar inte ett ögonblick.

Men jag vet också att om du får en häst som har mer talang så kommer DU komma ännu längre, likaså hästen.

Man kan komma långt, men man kan alltid komma längre.

Det valet du tar, det är ditt och ingen annans! Det valet du tar, det är rätt och det vet du för att annars skulle du inte ta det.

Haha, vet inte vad jag vill få ut av detta men du ska fortsätta, kan slå vad om att de flesta som skriver så bara är avundsjuka, jag menar, hur många 11-åringar har en sån talang som dig och en sån stor blogg, och sånna hästar? Inte många.

Och btw, hon sa ju typ " du märks att du är 11 och inte vet hur världen fungerar.."

Det är precis såhär världen fungerar, man måste offra för att få, man kan inte stanna på samma plats, Thonna kommer få det jättebra hos sin nya ägare, och du kommer komma långt.

Haha, vet inte vad jag vill få ut av detta och det blev långt.. Men du, forstätt kämpa, med allt. Kärleken kommer och går och ibland kommer den trycka ner dig till 0 alltså. Men du har helt underbara ponnysar, du är helt talangfull och ja, fortsätt kämpa, du är awsome :D

2011-05-30 @ 21:37:12
URL: http://skoogsmuullarna.blogg.se/
Postat av: Hedda

Jag tycker att du gör helt rätt med ditt val om det är det du själv vill göra det.

Det många glömmer är att det är Thonna som gått SM och att det är Stella som var orutinerad. Det är Nellie som har gjort Stella så framgångsrik, hon har lagt ner så mycket tid på henne för att komma upp i klasserna.

Nu när hon får chansen att tävla en ponny som har goda meriter tar hon den för att hon vill bli framgångrik och komma ännu högre upp i klasserna.

Då väljer Nellie att sälja Thonna och varför ska vissa ifrågasätta det?

Det är Nellies egna val och det ska inte vara folk som sitter och säger att Nellie gör fel.

Jag tror att dom flesta som hade varit i Nellies situation hade gjort samma sak, alla kanske inte bara vill erkänna det.

Kram:)<3

2011-05-30 @ 21:37:47
URL: http://lidingouss.blogg.se/
Postat av: emma

asså du får ju taskiga kommentarer, men du accepterar eller publicerar aldrig dom,

2011-05-30 @ 21:39:29
Postat av: Maria

hej!



skulle du kunna tipsa om några tidningar där man kan så en bikini me på köpet?!



Skulle uppskatta ditt svar och din blogg äger!! :)

2011-05-30 @ 21:39:58
URL: http://sweetmariaa.blogg.se/
Postat av: Linda

dom är bara avundsjuka ;)

2011-05-30 @ 21:46:00
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: klara

är de okej om jag rekomederar din blogg på min blogg?? :D



bara för jag tycker den är bra :P

2011-05-30 @ 21:48:38
URL: http://klaraarnesson.devote.se
Postat av: Majaa

Rätta takter Nellie!! :D

2011-05-30 @ 21:52:04
URL: http://maja.hagneryd.com
Postat av: Keo ♥

Jag stör själv på folk som lägger sig i (men nu gör jag det, haha) Men, det är faktiskt ditt liv, du bestämmer eller? :))

2011-05-30 @ 21:53:22
URL: http://keoss.blogg.se/
Postat av: :) (igen)

postat av: therese



Det finns MASSOR med ryttare som kämpat så mycket mer än dig.

Visst fine. Du fick Stella och han hade inte gjort någonting dig men hon är ingen svår ponny. Det ser man lång väg. Och visst du är en duktig ryttare för din ålder det är du verkligen men med handen på hjärtat tycker jag när jag ser på filmen att det mest är Stella som sköter jobbet.



förlåt men hur FAN KAN DU SÄGA SÅ? (till hon therese asså) känner du stella?? känner du thonna?? KÄNNER du nellie?? ÅÅÅÅH JAG BLIR SÅ HIMLA ARG!!!! hur fan kan du komma o säga sådär?! visst, jag känner inte heller nellie eller nåt, men fyfan, ''när du fick stella hade hon inte gjort nånting men hon är ingen svår ponny) asså seriöst therese, har du ridit henne eller?! haha förlåt nellie för så aggresiv kommentar, men jag tycker hon therese verkar va VÄLDIGT konstig som säger såhär..

men jag bara undrar therese, när du sa att man ser på filmen att det är stella som gör jobbet..? hur tänker du där? jag menar, tänkte du aldrig så långt att det kanske är nellie & hennes tränare och så har lärt henne typ, sen så skulle jag ändå inte tro att det är stella som ''gör jobbet'', dom SAMMARBETAR.

FÖRLÅT IGEN NELLIE FÖR AGGRESIVT INLÄGG, men jag blir ju så arg! ;)

2011-05-30 @ 22:17:32
Postat av: amanda h

Tycker det är så jävla rätt det du gör..

Du sätter ner foten.. för nu går det för långt..

DU om någon vet hur allt ligger till..

små avendsjuka människor ska inte säga vad du gjort,gör, elr skriver för fel.. Du har din historia.. du berättar. vi lyssnar.

Och att du skryter? om att dina föräldrar är rika?

ehh okeej? för det är väll inte så at bara för att dom är det.. så är det ju inte så att din ponny hoppar av sig sjlv och matar sig själva elr mockar några boxar lixom..

Och dom ska fullständigt skita i hur mkt pengar ni har.. Det är väll kul om nån har det ju?

och sen allt med in trännare...? Du tar hjäkp av en otroligt bra trännare.. för du vill nå toppen.. och du kämpar..



Sen det med att du ska sälja Thonna/köpa ny ponny..

eh har dom missat nått? elr är det bara vi andra 5000 läsare som vet att du kämpat en hel period men Thonna som inte är så enkel..

och som många andra säger.. Så håller jag med.. för att du kan rida thonna grymt.. men man måste också känna att ponnyn vill/ och att man passar tsm..

Du har ett liv... det är du som avgör allt..

hahha och det roligaste av allt.. att din blogg BARA handlar om dej? hahah skrattar åt sktien..

för då tycker jag denna avendsjuka person ska kika in på någan annan random wannabe blogg.. där hittar hon nog det hon söker..

en person som inte skriver om sig själv.. tyyp hanna montana elr nått xd.

Vill bara säga att jag finns här 24/7 och stöttar dej til 140% och så!

Du är verkligen våran stjärna.. och jag är sjukt nöjd och stolt att kunna kalla sig svensk när man lever i samma land som dej hjärtat!

sjukt fina nellie! ha det bra och pussar å kramisar från Amanda! <3

ha det bra <<3

2011-05-30 @ 22:36:11
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Wilma

Haha de där om att du bara skriver om dig själv va ju nästan lite roligt.. ja vad ska du annars skriva om det är ju din blogg lixom eeeh? ;)allt det andra skriker avundsjuka lång väg så ta inte åt dig!! <3

2011-05-31 @ 13:39:26
URL: http://wilma.kristoffersens.se
Postat av: n

I like nellie, I like! :D

2011-05-31 @ 16:31:32
Postat av: Malin

Tycker "therese" har helt rätt !

2011-05-31 @ 16:52:13
Postat av: Klara

Det är helt normalt att du har det så i DITT liv. Dom kan jue vara avundsjuka men INTE säga så!!

Det är jue JÄTTE KUL att du ska få ha Bellman!! Jag lovar, jag menar det!!

2011-05-31 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0