Mina svar.....1

Hur högt har c-ponnyn gått? När får du den?  Inget skrivet än...inget klart.


Skulle du vilja lärka känna mig? Vem är du???


Jag drömde om att du och jag träffades och var vänner. Grym dröm.

1. Vem har svikit dig "mest"? En kille....
2.vad är det högra du har hoppat med ponny?:)<3  1, 20 på C ponny
du e nice!


Om du var tvungen att flytta från Tjörn. Vart skulle du flytta då?  Jag vill flytta nerår skåne.
Vad gillar du bäst med alla bloggläsare? :) Att ni e sånna grymma vänner med mig.
Kram!


heej :D
när du går banan, gå du med någon eller går du själv? :D ALLTID med pappa :)

vilken färg på ponnysar gillar du mest ? :D Vita e nice...tycker ja allt!

JAG HOPPAS DU KOMMER MED I PONNYAKUTEN, SKULLE VART SÅ KULA ATT SE DIG :D


1: Favorit-godis i lösgodispåsen? ;) Massa salt & choklad...yammi :)

2: Känner du likadant för Gustav som du gjorde
för ****?  Ingen kommentar..inget svar....

Kram,


Heej!
Väljer din mamma kläder åt dej? Hahahahah det var det roligaste idag!!!
För ngr av dina kompisar har sagt de till min kompis, sen har min kompis sagt de till mej....
Väldigt dålig stil att din mamma väljer kläder åt dej!!


Min mamma? Hon om NÅN har inte ens i närheten av MIN stil. Det sluta hon med när jag var 6 typ. NOway..ja vet vad jag vill ha....det vet knappast HON.

1. Hur länge har du funderat på att sälja någon av dina ponnysar och ta den andra? Det har lisom vuxit frem nu under våren.

2. Hur lärde du att känna TeamSL Linn? Ja e kompis me hennes syrra Maja. Jag & Maja hänger....sen så börja ja & Linn snacka..o nu tränar ja fö henne.


 

Är det du som lockar ditt hår och gör frisyrer eller är det din mamma elr ngn annan? :)
Jag sover med fläta...enklare än så blir de inte XD

VAD HAR DU FÖR PROBLEM ?!?!!?  Problem??

veta veta veta x)


Vilken är den högsta höjd du har hopptävlat ?? Jag har hoppat La med b ponny
Följer du nån blogg ???
// Sandra  Ja ngra olika ja...


Kramish


*Hur kom du på att du ville starta en egen blogg? För ja ville visa mina vänner som bor en bit bort me ponnysarna å vad ja höll på med på dagarna. Nä det gick bra o dåligt.

*Vilken är din favoritlåt just nu? Hmmm bra fråga du.....partyrockers?

Hur många gånger i veckan tränar du för tränare? Jag tränar 1 / vecka
För mig kostar det 100 kr/gång, kostar det något för dig?:) Klart det kostar pengar ja....

Kram Elin :)


Du känner/umgås väll med några bloggare ? Isf vilken utav alla bloggare känner du bäst, mer som kompis än tränare ?

Det måste la va Ella & Felicia...å Frida...som bloggar då asså.

Om du fick ändra något på dig själv, vad skulle det då vara? :) Att ja skulle tro mer på mej själv.

Vilka bloggar läser/följer du? ♥ Massa olika faktiskt, teamsl, paow,kissies,ponnysanning


 

Hej! :D
Vem vill du helst ska köpa thonna? Hmmm svår fråga. Men Denise hade passat på henne.
Hur gick din första tävling? :D  Hahahahah åt skogen typ.


  

hur länge tror du att du kommer blogga? Så länge ni ngra tusen läser den :)
kommer du blogga under ponnyakuten ifall du kommer med? INte ens tänkt så långt....

/ nellie



Kommentarer
Postat av: tildacornelias

Grym blogg du har sötis! :)

2011-05-17 @ 17:23:30
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
Postat av: Livsan :)

Fin blogg! :)

2011-05-17 @ 17:38:33
URL: http://livsans.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, du svarade på min fråga där uppe förut men jag mena om du låter det vara utsläppt efter att du tvättar det utan att du plattar eller något sådant, hur blir det då?;)<3



Kram

2011-05-17 @ 18:17:26
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Den fråga "om hur du får ditt hår lockit?"

Jag trodde inte du skulle svar " Jag sover med flätor."

Det trodde jag inte jag trodde att du typ lockar ditt hår påå morgonen. JAg blev lite förvånad faktiskt.



PS. Tar inte illa upp jag bara TRODDE det!!

2011-05-17 @ 20:43:13
Postat av: elin

fiin blogg

2011-05-17 @ 22:07:49
URL: http://nemoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0