Cha cha

Sådär ja...nu satt man i soffan o bloggar lie dåe igen.
Tack å lov att man har sin mobbe så man har lite koll över bloggen nä man e borta asså.
Å thank goood för tidsinställda inlägg.

Så te kvällen dårå.
SÅÅÅÅÅÅÅ mycket folk asså. Överallt.
Det var jag, ella, felicia, michelle & olivia. Vi åkte så mycket vi orka...o chilla runt däremellan.
Många som sa :
- Hej Nellie :)

Jaja...sen kom Ellas mamma o hämta o vi åkte hem te henne o nana över.
Upp idag o vi drog te Ella`s stall.
Mamma o pappa kom o hämta mej o felicia o vi drog te 421 och shoppa lite.
Jag & smilla köte varsitt par skor...o felicia fick ett par as snygga oxå.
Mamma o pappa e bäst <3333333

De som jag köte var:

*skor
*2 par shorts
*2 linnen¨
*mascara
*bikini


Bilder får ni på allt emon.....lovar.
Vart i satllet o ridit båda ponnysarna nu...sådär lite bra övningar i paddocken. Sen knoppa vi stella o tvätta ponnysarna.
Nu e jag S J U K T trött....ska nana tidigt. Upp imon & TÄVLA 2 klasser på valsäng.



Vad har ni gjort i helgen då??

/ nellie


Kommentarer
Postat av: amanda h

aw lycka till imorn superstarz!

låter som du haft en trevlig tur i gbg med dina vänner!

Men lycka till imorgon så mkt! du sopar banorna med dom andra!



jälv har jag också tävlat :) och det gick sjukt bra! (Y)



ha så kuul imorn och visa vad di går för! <3

2011-05-21 @ 22:09:34
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Klara

Jätte kul att vara på Lise, jag var på klass resa till Stockholm och jag kommer i från GBG, så jag brukar vara på Lise<3 Sen har jag tävlat och sen S Ä- G E R J A G L Y C K A T I L L

2011-05-21 @ 22:32:18
Postat av: Anna

Vad e 421?<3

2011-05-21 @ 22:33:21
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har ridit som vanligt ;) nää men har vart med mina danska kompisar som jag förstår helften av! XD



Nellie gå och lägg dej nu!!! <3

2011-05-21 @ 22:33:23
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: regina

jättefin blogg! :D

2011-05-21 @ 22:59:25
URL: http://regajjna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har ridit som vanligt sen har jag myst med min underbara pojkvän.



PS. Vad då 421???

2011-05-22 @ 08:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0