10 snabba med mig själv :)

Just nu: Vart ute & chillat litegranna...men drog mig in i sängen till min älskade blogg. Kolla lite kommentarer & era bloggar. Vissa är RIKTIGT bra asså. Kan inte fatta att vissa av er inte har mer läsare.
Men jag läser & diggar & kommenterar om ja gillar det & e nufiken på nåt :)

Tänker på: Asså ja tänker massa all time.
På om ja kommer att platsa o gå hela vägen in i ponny akuten?!
Att ja & stella ska hoppa La snart....hur underbart det känns.


Saker på gång : Ska jue till Gbg  med Ella & Felicia Gränsmarker & åka på lisse. Sen blire veronica Maggio på kvällen o sen sover alla vi över hos ella.
Snacka om G R Y M kväll.
Massa andra bloggare där & massa läsare jue.


På mig just nu: Linne & jogging brallor. Fett nice.......ehhhhh???


Vill ha: Ett par shorts ja hitta idag på nätet...sååå min stil. Ska tjata på pappa lite ba ;-)
Paaapppaaaaaa!!!!!!!!


I stereon: Rhianna Rude Boy.....men ska nog byta av vissa anledningar XD


Tänker på : asså faktiskt alex...fö ja saknar han sjukt mycket just nu <3

Saker som stör mig: Att daaagaaaranaaaa seeeegaaar till set blir den 24 / 5 @@@@

Nån som får mig glad: Fortfarande jacob gränsmarker sen igår...hahahahah XD

Sötaste: Men seriöst...FRIDOLF...han e ju alla brudars dröm kille.
Skiter fullständigt i va man säjjer te han...lyssnar inte alls...gö exakt som han vill.
Ropar ja på han för att ja e mys sugen...kollar han på mig & drar därifrån.
Mmmmm LOVE IT XD



Tävling kommer upp under dagen...

/ nellie b


Kommentarer
Postat av: Eve

Fin bild verkligen! :)

2011-05-19 @ 13:53:05
URL: http://eufralina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Krya på dig nellie! <3

2011-05-19 @ 14:28:00
URL: http://josefinsplace.blogg.se/
Postat av: Elin

Sluta oroa dig för ponnyakuten, tids nog får du evta och jag HOPPAS VERLKIGEN du kommer med ;) <333

2011-05-19 @ 15:42:39
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Tess

jag längtar också sjukt mycket till den 25 maj ! ;D

Ponnyakuten ! <3

2011-05-19 @ 18:46:26
URL: http://denfinasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0