Waz Up??

Så sjukt kul när man frågar er nåt...så svarar ni & kommenterar elite. Tack. Jag uppskattar det verkligen ska ni veta.
Hitta en på bdb som tatt bilder på mig & sagt att hon e jag. Även adam var med & om inte han vet det så heter han Albin nu!!
Sjuuuuuka människa @@@
Först skaffa nån en FB i mitt namn...& nu bdb.

Do you wanna be me?? TRY......you never make it!!



Red alla ponnysarna idag ute i solen.
Stella red jag i Kristians paddock, gick super bra. Hon va fin & pigg som vanligt.
Gevalia fick gå i paddocken på gården, även hon tuffa & gick.
Thonna red jag ut i solen...vi bara mös hon å jag.
Sen kom Frida Z & Julia. Kul. Snacka lite me söta brudarna.
Frida skulle lasta & iväg me MIrja för att rida lektion på henne - håller tummarna för att det går bra.



Nu sitter jag i soffan & bara e på dåligt humör.
Fattar inte va det ÄR??
E bara på ett jädra skit humör - irretterad & arg.
Typ inte på nån..eller jo mamma lite då - men mest allt. Ja e alltid glad & sprallig..men inte idag.
E bara blääh på allt. FAST INTE ponnysarna då :)
Dom får mej att må B Ä S T just nu :)

Asså...nellie har BLOGG torka......eller så hör det ihop me humöret???

Venne...

/ nellish

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta Nellie :)

2011-03-16 @ 20:19:13
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Natta -:)

hej hej haha du är nog lite trött tror jag ;)



Fin blogg :D

<3

Postat av: Elin

Vilka konstiga människor egentligen som inte är nöjda med att vara sig själva typ och försöker vara dig...

Du är ju elit på att kommenetra våra bloggar oxå <3

Kan du itne skriva om gården där ni har hästarna som hur många hästar/ponnysar är det där, hur många stall, hur ser hagar och sånt ut och har ni paddock och sånt? Skulle vara jättekul :)

Alla kan ha dåliga dagar ibland, til och med du Nellie ;) <333

2011-03-16 @ 20:44:07
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Carro

Love u!

2011-03-16 @ 21:19:11
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: julia wallander

Alla har sina stunder ;) <3

2011-03-16 @ 21:25:08
Postat av: Anonym

PMS kanske ? ;) haha, det är inte lätt att vara tjej! ;)

2011-03-16 @ 21:33:57
Postat av: amanda h

hahah avendsjuk tjej ksk? men va kul att hon hittat en kille :-)? ALBIN LARRSON XD

haaha



men du e not lite trött .. att tahan om 3 ponnys tar på krafterna! men skriv om tomater elr gel'ehallon elr vad som helst! HUVUDSAKEN ÄR ATT DU SKRIVER ,DÅ LÄSER VI !

Kraam vännen! <3

2011-03-17 @ 07:14:11
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Evelina

söta Neliie!!!

2011-03-18 @ 21:28:00
URL: http://evelinafyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0