Vinnarna ÄR.....

Detta va så otroligt fint skrivet tycker jag. Ja blev verkligen....asså rörd. Så himla fint gumman.

Det som gör mig lycklig är såklart min häst. Bara av att höra honoms namn eller se på honom så gör han allt lättare för mig. Jag känner mig välkommen hos honom och han vill jobba med mig och visar att jag är värd att leva här på jorden. Han gör mig lyckligast. Min bästa vän gör mig otroligt lycklig och värdefull. Hon berättar alltid vem jag är för henne och för världen och jag får någon slags form av superkraft av henne. Hon ger mig styrka och lycka och jag orkar stå på mina ben tack vare henne när jag har fallit. En underbar vän på alla sätt! :) <3

Lycka är viktigt att få känna och ha. Man blir glad och känner sig själv lyckad. Bara av att ens vän kommer fram och säger du är finaste på jorden eller något liknande, det är lycka för mig. Ett sådant litet ord räcker för mig. Jag behöver inte allt som är dyrast eller snyggast för att bli lycklig. Vänskap och Kärlek är mycket viktigare! <3

  
www.ungponnyn.blogg.se

Denna texten var ju klockren..nästan så tårarna kom på mej asså.

Lycka för mig är inte prylar eller pengar överhuvudtaget. Det är inte vänner heller för jag har haft det mycket svårt bland kompisar och så så det är inte häller det som gör mig lycklig. Vist så är man lycklig om man har vänner men det är inte det som är den största lyckan för mig.

Utan den största lyckan för mig är min familj. Dessa personer sviker en aldrig dem finns alltid där för en när man behöver dem. Utan dem skulle jag inte vandra på denna jord. Så det är det som är lycka för mig. För dessa finns där för dig när du är glad eller ledsen.

Lycka för mig är även min underbara ponny Noblesse. När jag ser henne eller hör hennes namn så blir jag sprallig av lycka. Hon är den som betyder mest för henne. Allt detta är lycka för mig.


www.jonnaerixon.blogg.se

Oxå denna texten, nä man typ älskar det man gör - e grymt !!!

Känslan som kommer när man tränar med fantastiska vänner och tränare kan man inte beskriva!
Man är med sina vänner som alltid finns där för en dygnen runt!
Och känslan att bara vara på en plan och ha en boll vid fötterna, det är lycka för mig!

 
www.lliinnaakk.blogg.se

Denna texten behöver ja inte ens föklara - vacker & underbar!!

Någon som gör mig extra lycklig det är min 6 åriga kusin Jennifer. Hon betyder så himla mycket för mig och det är verkligen jätte roligt att träffa henne.
I början av 2010 så fick vi reda på att hon hade en tumör ( nästan cancer ). Hon var då 5 år.
Jag hade alltid varit hennes lilla " favorit kusin " Och det gjorde att jag blev ännu mera ledsen över det som hände med henne.
Men hon var tuff och kämpade, hon gick på morfin, och opererades flera gånger. Hon e den starkaste jag känner. För att vara så liten och gå igenom något så stort.
Hon går i mina fotspår med både ridning och handboll. :)
Hon e min lilla solstråle som jag uppskattar varje gång jag ser henne ! Hon e en liten kämpe.

  
www.thisisthetimeinmylife.blogg.se

Tack såååååå mycket för alla underbara bilder & fina kommentarer.
Det ni lärt mig är att lycka e olika för alla.

Ni e bäst <3

/ nellie


Kommentarer
Postat av: Natalie

Aw vad gulligt av dig <3 Vad glad jag blir !! Tack så mcyket <33

2011-03-15 @ 21:30:19
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Lina Karlsson

vad glad jag blev att jag va en av dom :D

det trodde jag aldrig!

tack! :)

2011-03-16 @ 21:52:47
URL: http://lliinnaakk.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag trodde INTE att jag hade en chans bland alla dina tusen besökare. Men tack för att du valde mig och att jag fick dela med mig av mina ord och min lycka!

Tack gumman <3

2011-03-18 @ 13:52:55
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0