Shiiit - det ÄR galet. NELLIE BERNTSSON JUE!!!!!

Nellie, jag börja läsa din blogg för ca. ett halvårsen.. och bara första dagen, kollade jag på bilder, den natten satt jag bara och läste din blogg.. morgonen kom.. efter den dagen, så läser jag din blogg, 11 gånger.. och jag överdriver INTE.. i skolan på lektionerna sitter jag med mobilen under bordet.. och nu, ett halvår senare har jag sätt hur du under denna "termin" har du utveklas så himla mkt, du har både motgångar och både framgångar.. alla 11 åringar har inte sån tur dom du.. INGEN kan vara bäst.. ALLA är nybörjare.. INGEN kan vända negativa saker..Men du..du kan inte det heller..du e normal, men du gör det på ett JÄTTE bra sätt.. du vänder allt negativt till posetivt, du kämpar vidare, du gör dit bästa, du försöker med ALLT!! INGEN kan vara bäst.. Men DU, du är OTROLIG.. Du har oxå motgångar, du har oxå dåliga dagar, du gråter, du med.. INGEN kan säga att man är bäst på något.. och jag kan inte säga att du är bäst, men du har något.. något som ALLA borde ha..du är bara 11.. och ändå har en sån stor personlighet.. Du är verkligen en STOR förebild för ALLA.. Med den attityden.. kommer du långt med.. Jag hoppas du har kvar bloggen när du blir stor.. för då.. då kommer du VERKLIGEN att vara nåt!!!!!!! STORT!! Jag känner inte dig.. men du e verkligen någon dom kommer komma LÅÅÅNGT!! Både inom hästsporten och me kompisar och aa du tjänar på att vara dig själv.. :)

FORTSÄTT SÅÅ... SÅ KOMMER DU VERKLIGEN ATT KOMMA LÅÅNGT OCH BLI NÅT STORT!!1 SLUTA ALLDRIG KÄMPA!!

//Hanna (Mejla om du behöver prata)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag det skulle vara fantastiskt! Vart bor du?

2011-03-09 @ 19:52:26
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej söötis! <3

Är nån som heter "Dennis Berntsson" din kussin eller nåt? asså är ni typ släkt?

kraam :D

2011-03-09 @ 19:56:33
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: EmmaK

sv: bra att du känner dig bättre... ;-)

tack för att du skrev med min blogg adress på bloggen...det e några till som läser den nu..;-)

tack gmn <33

2011-03-09 @ 20:46:21
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: "j"

Hade skrivit vääärsta långa kommentaren,men skit dator säger jag bara.

Men kortar upp det.

När jag flög och landa hårt i sanden, (slog i det mesta(, tänkte jag på dig, och vet du vad jag gjorde då?

- Jag ställde mig upp innan alla hann blinka, inte en enda tår rann, satta mig upp igen och styrde på den feta oxern på 110.

2011-03-10 @ 17:40:35
Postat av: Emma

hej nellie det är ja! emma i din klass:-) får jag stella några frågor till dig?

frågor :



1. är inte du ihop med adam längre?

2. vem gjorde slut?

3. vem är din bästa kompis?

4. är du kär i arvid terner?

5. vem umgås du med på fritiden?

6. vem är du kär i?

7. vilken är din favo mat?

8. vem är gulligast i våran klass?

9. gillar du mig?

10. tycker du om apissara singthong i våran klass?

2011-03-16 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0