Nellie`s friends...that`s what you are <3

Skriver lite om mina vänner. Inte i nån ordning utan ba....alla som e runt mig & varför!

Felicia Gränsmarker.

Okey..hon läste min blogg. Duktig chey felicia..that`s the way XD
Ne..men vi lärde känna varann från nellan tror jag. Sen hade vi jue våra ponnysar ehop lixom som vi gillade.
Vi börja hänga & KLICKA direkt.
Samma stil på kläder & tänker exakt lika.
Diggar ridningen OFC..men har andra intressen med. Kläder, smink & boys *host*
Nu känns Felicia OTROLIGT viktig för mig.
Skulle never vilja mista henne....never.
Felicia bloggar oxå..jättefin blogg. Läs den!!
Sen har hon nåt på gång me min kuzze med XD *gilla* då blir vi släkt..bra jobbat Davve <3
Felicia...du är med på min Nellie lista älskl <3



Julia Dyberg

Julia är som my big sister 4 real.
Seriöst..hon kan bråka me mig..oo sen ba krama mej efteråt XD
Julia är en person som jag verkligen ser upp till..som person.
Hon e sjukt tuff & tar verkligen INGEN skit från nån. Ser hon nån som inte blir behandlad rätt..så jävlar smäller det lixom.
Sen kan man prata me henne om allt. Hon lixpm märker på mej om de ä nåt. Även ba på face..kan hon skriva: NELLIE vaaaad????? @
Då märker hon det direkt. Sen när vi umgås..så har vi lixom kul..fastän det skiljer många år mellan oss.
Julia bloggar oxå..läs den, väldigt bra blogg OFC.
Julia du är med på min Nellie lista OFC <3



Frida Zetterlund

Frida & jag började prata på mess först. Hon messa mig som sjutton för att hon läste min blogg o så. Hon messa som 17 o ville att vi 2 skulle träffas.
Japp...så började vi umgås.
Vi klicka direkt & hon red min ponny Gevalia. Vi har jätte kul nä vi ses o så. Pratar om massa roliga grejjs & rider OFC mycket.
Men kan oxå sitta ba hemma o snacka o va på datan. Jag tycker verkligen om Frida...o jag vet att hon känner det. VI har delat hemligheter me varann & ja ser henne som en as nära vän <3
Frida bloggar oxå..läs de..jätte bra.
Frida du är med på min Nellie lista <3



Ella Olsson Broander

Ella är en chey som jag tävlat mot i många år. Hon hade en ponnys som hette Adam...a så vi tävla ofta på samma tävlingar o så.
Vi börja typ hejja o säga lycka till o så.
Sen sålde hon adam & fick en d ponny clifden...så börja vi snacka nere i varberg i somras.
Sen snacka på mess o bloggen & telefon.
Så drog ja ner till henne i gbg i höstas / vi hade AS ball..sen kom hon upp te mig & nu är vi riltigt tighta vänner asså.
Messar varje dag & jag älskar verkligen Ella <3
Ella bloggar oxå..läs den = super bra!
Ella, du är med på min nellie lista <3



Nellan Karlsson

Nellie är en lite äldre kompis te mig. Vi har gått i samma skola & hon är 2 år äldre än mig. Vi har umgåtts mycket & e jätte nära vänner.
Pratar ofta om allt möjligt. Rider ihop & a e bara jätta bra vänner.
Nellan e liiite lugnare än mig..så hon får lugna ner mig när ja dampar iväg för mycket.
Nellan e självklar i mitt liv & på min lista!!



Lisa Ågren

Lisa lärde jag känna efter mammas bästa kompis kristina kände dom.
Vi börja snacka på msn & på tjörnhoppet..a sen ba har vi snackat.
Hon kom upp te mej i somras & vi hade as kul. Red, snacka & ba chilla på.
Nu va hon uppe hos mej nyligen o vi hade as kul verkligen.
Rider..o ba tramsar runt.
Lisa är ju oxå äldre än mig..som alla mina vänner e.
Men när vi umgås har vi riktigt kul endå. Hon e som en stora syrra for me anyway.
Lisa bloggar på en grymme blogg..läs om du inte redan gö det.
Lisa du e med på min Nellie lista <3



Alex G

Alex vet jue alla som läst bloggen vem de e.Alex står mej NÄRA.Vet allt.
Hört mej gapa, skrika, gråta & svära på samma gång typ.
Vi hörs VARJE dag..å går ja o lägger mej utan att pratat me han..så måste ja slänga eväg ett mess för att prata me han.
Han e min bästa kill kompis som ja kan göra o prata om allt med.
Kommer aldrig svika han..kommer vilja ha han i mitt liv livet ut <3
Alex har ingen blogg.....hehe
Men alex..du är med på min nellie lista.



Matilda & Sara

Matilda & Sara går i min klass. Det är dom ja är med varje dag ihop me alla killarna i klassen typ. Dom här 2 tjejerna är as bra vänner & jag älskar dom verkligen.
Men vi är bara i skolan..då ja hinner inte på fritiden med alla ponnysarna o så.
Men ni vet tjejer att ja diggar er as mycket.
Ni är med på min lista cheyer <3 <3

 - har ingen bild, sry -

Adam Larsson

Just han ja..han med stort H <3
Adam vet ni jue vem han e...han e killen som ja e sjukt kär i. Vart ihop i över 13 månader med & aa..va 17 vi har gjort massa ihop.
Vi är verkligen bra vänner oxå.
Jag kan prata med Adam om allt. ALLT. Tror han vet allt oxå..eller a det gör han.
Har inte alltid vart glad på han..men det är över nu.
Jag kommer alltid finnas fö han & bervid han......även som vän <3
Jag älskar dig & det vet du <3



Sen har ja massa andra vänner som ja pratar med & så.
Men detta var dom som e närmast.Som sett mej gråta, sett mig skratta & fått mej att må bra!

Hoppas ni verkligen förstår att ni e viktiga i mitt liv.



sen ponnysarna oxå. Gevalia min dröm på 4 ben..thonna & Stella ni e awsome <3







MY LIFE & I GIVE IT ALL TO YOU !

/ Nellie B /inst







Kommentarer
Postat av: Robin H

är du tsm med adam?

2011-03-07 @ 16:15:01
Postat av: Desiree

är du model eller nått? du är sjukt snygg :)

2011-03-07 @ 16:22:06
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså hur kan du hinna med allt? vänner, hästar, skolan, familjen, ja typ allt ;o

Jag rider en häst & känner att jag inte har tid för vänner, fast lixom så som jag har förstått det är du med kompisarna & ibland även familjen i stallet?

Gud, skulle göra vad som helst för att stå i dina skor, haha, det där lät konstigt men jag menar lixom att leva ditt liv ;p

Jag diggar dej!

2011-03-07 @ 17:01:33
URL: http://mmajjas.devote.se/
Postat av: thidah

alex e min nya idol, heheh :$

2011-03-07 @ 17:50:17
URL: http://tthidahbbunyang.bloggplatsen.se/
Postat av: Julia =D

Det är inte konstigt att du har så mycket underbara vänner för du själv är så underbar. <3 Du behandlar alla som du vill själv bli behandlad!! Du är verkligen en såndär vän man drömmer om, som man kan lita på och ha skoj med...skulle vilja lära känna dig, du verkar så härlig!! Många pussar och kramar Julia <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-03-07 @ 18:26:04
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: felicia gränsmarker

guuu va fin skrivet nellie <3

samma cheyer,samma smak..

i love u nellie berntsson very mucho<3 <3

2011-03-07 @ 18:32:47
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: Julia Dyberg :)

Älskar dig så mke min älskade lill sis <3

2011-03-07 @ 19:39:08
URL: http://underbarajjjag.blogg.se/
Postat av: anonym

ööhh fin blogg men tråkig....

2011-03-08 @ 11:13:35
Postat av: anonym

ööhh fin blogg men tråkig....

2011-03-08 @ 11:13:50
Postat av: anonym

tråkig :s

2011-03-08 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0