Nellie svar...so u know :) Scchhh säg inget XD

När går gränsen vid otrohet? Hos mig tidigt, min pojkvän VET hur jag funkar.

Är du romantisk?
Haha....asså....ne inte så .Mer kärleksfull.


Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?
En som älskar mig & VISAR det hela tiden

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Krävande, kärleksfull,känslosam,seriös

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man e 100 % ärlig & visar att man älskar varann.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Asså...faktiskt - JA!

Har du lekt med någons känslor?
Ja, tyvärr :( INTE okey alls.

Hur många har du varit ihop med?
2 st

Hur länge höll ditt längsta förhållande? Pågår fortfarande, 14 månader..typ nu? Tappat räkningenXD

Hur länge var ditt kortaste?
5 månader....


Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Förhållande med han jag älskar. Annars kan det kvitta.


Är du en bra pojk/flickvän?
Drömflickvän!!!!!

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Adam Larsson ( min pojkvän )

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18?


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
Typiskt mig att gö det!


Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat .....

Hatar du ditt ex? Absolut inte, kommer aldrig göra det.

Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej......
 
När du vill ha någon, vad gör du? Får han att inse hur nice jag e ;-)

Hur skulle den perfekta dejten se ut?
 Han & jag på mitt rum & massa mys! 

Vad faller du för?
Inte snyggaste killen i klassen - utan..asså kan inte föklara det.Nåt annat.


Vad är det mest avtändande du vet?
Killar som e OMOGNA...asså HEJDÅ mer er.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Asså inte jätteviktigt, jag rider jue XD


Har du fått ditt hjärta krossat?
Kan man säga ja.....mer än så.

Hur raggar du?
behöver inte ragga ;) hahaha !! Top Class

Har du en ”utseendetyp” hos killar? Sjukt OLIKA...dom måste ha "det" lixom


Vem var din första kärlek?
gustav j på dagis haha

Vad tycker du om att ligga på första dejten? hoppsan......



IKVÄLL 20.00 SLÄPPER JAG EN HEMLIGHET PÅ BLOGGEN.....

/ nellie ( inst, är nog på malinja å rider )

Kommentarer
Postat av: Nora du vet!;)

Hemlighet , spännande!:))

2011-03-22 @ 16:42:17
URL: http://hundhast.blogg.se/
Postat av: Mia

2011-03-22 @ 17:02:33
Postat av: Mia

HEMLIGHET ;)<3

2011-03-22 @ 17:03:06
Postat av: Anonym

är du och adam lika gamla?

2011-03-22 @ 18:06:50
Postat av: Frida :)

Frågestund på bloggen! ställ gärna en fråga gumman <3

2011-03-22 @ 18:36:13
URL: http://fridawoxen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Asså din blogg är så j***a bra!!!!!

Är du bara 10, ser typ ut som 13, alltså du är skit snygg! Hur lång är du? Planerar att köpa b-ponny och du ser ju bra ut i storlek på dina b-ponnys.

2011-03-22 @ 19:03:58
Postat av: lovisa

självförtroende på topp?

- Bra det ;)

2011-03-22 @ 19:06:02
Postat av: Evelina

HEMLIGHET spännande!)

Älskar din blogg är grymt bra!

Puss & kram på dig!Lycka till med Thonna & Stella & Gevalia.De är superfina alla tre!!

2011-03-22 @ 20:09:21
URL: http://evelinafyhr.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer lisas svar? :)

2011-03-22 @ 20:21:00
Postat av: :)

när kommer lisas svar? :)

2011-03-22 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0