Hola senor & senoritas.....

Gick upp innan kl 06 idag. Plugga för ett prov på Sverige.
Asså igår kväll..ångermanland, härjedalen, medelpad, närke.....ja va så föbannad va
allt ba snurra.....tillslut kunde ja inte nån nä ja suttit fö länge.
NU kan ja alla...hoppas de sitter i tills ja kommer te skolan ;-) ehm....

* fick en fråga om ja ska till Trollhättan nästa helg. Japp de ska jag både Lördag å Söndag me alla ponnysarna. Ska bli superkul :) Hoppas vi ses då.


fin bild på mej & gevalia sen i vintras

NU ska ja hoppa in i duschen sen drar ja te skolan. Tar mej egenon dan..sen direkt till stallet. Ta me Thonna & Stella ner till manegen.
Jobba markarbete ett ordentligt pass me flytta & ställa så att dom båda bllir mjuka o följsamma. Thonna böir lugn nä man jobbar me henne så. INte ba drar på rakt spår lixom...då blire fortare o fortare;-)
Julia Dyberg hänger på me Dezzie OFC <3


Jag & Sterre

Sen direkt hem...så kommer **** efter sin träning för att nana över hos mig *gilla*

Hoppas ni får en awsome friday...för det skall jag & vi ha !!!!!


Jag & bus Thonna

/ nellie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0