Grymt Pm

TACKSAM FÖR SVAR.. jag skriver till dej jämt. men skitsamma, Jag får höra dag in & dag ut att folk blir svikna, vissa säger att så för att dom bara vill ha uppmärksamhet, Men jag tror på dej, jag vet att det finns sånna som snackar skit om dej. Jag vet hur det känns, det går lixom inte att beskriva. men hemskt e de iaf.
Du e så j*vla stark nellie. men jag förstår om du inte orkar ibland..
Jag har själv blivit nertryckt gång på gång, precis som jag vore en dörrmatta, för nåt halvårsen, hade jag självmordstankar som surrade i huvet, sen började jag läsa din blogg. Och SHIT vilken tjej! Du e helt otroligt starkoch det hjälpte mej. Jag kommer alltid ha kvar det äckliga havet i magen med alla dåliga känslorna , men jag kan försöka att lindra dom. SOM tur e..
Om du mår riktigt dåligt nån gång, och bara vill skriva / skrika massa elaka saker, som du egentligen vill säga till svikarna så skicka det till mej i pm . för mej brukar dej hjälpa-

hoppas du orkade läsa allt. det blev en bibel visst en Bibel.. ^^ Hoppas jag fick dej att må lite bättre, Ha det super nu, Nellie!

Sjukt fint PM....av en chey.
Fö visst är de så.....exakt så hon skriver. Hatar skitsnackare. Dom äcklar mej asså.
Ska man snacka skit ska man kunna stå fö det efetråt sen..sådeså.
Sitter man o lyssnar o nicka me.....då är man lika stor skitsnackare.
Fattar inte.....va gö mej så INTRESSANT att det ska tisslas & tasslas om mej för??
Ja e jue lika svenne banan som alal andra??
Elle??? @@@@
Däffö ja har så sjukt MÅNGA olika vänner...ja behöver inte bygga upp en kompis grejj ppå skitsnack.
Å nä ja e me mina ädre friends..snackas de never..S K I T.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄhhhhhh



Hejjråååååå

/ nellish

Kommentarer
Postat av: VickaaaN

Älskar deej Nellie <3 ;-) !!!

2011-03-01 @ 17:03:56
Postat av: Carro

Läös mitt inlägg till dig på vår blogg!

2011-03-01 @ 17:10:05
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Alma

aw, tack nellie. <3

2011-03-01 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0