Går inte att beskriva hur fin hon är.

Hon är ponnyn ja fått lägga åt sidan för att jobba med dom andra 2 ponnysarna.
Men endå är hon den ponnyn som går BÄST & är helt sjukt bra att rida.
Hoppas som en gud...å f*n vad jag INTE vill sälja henne ;(

Titta ba här...såhär går hon när man bara liksom skojj rider henne - så sjukt fin.



Krävde inget bara satt & red henne lixom. Endå går hon hur fint som helst.
Gevalia....är asså....kan typ inte ens skriva om henne utan att börja lipa.....

JAG ÄLSKAR DEN PONNYN

Hon har gett mig det självförtoendet som andra tatt bort........

/ nellish

Kommentarer
Postat av: sofia

Varför säljer du henne överhuvudtaget?

Man säljer väl inte sina "barn" om man älskar dom så? ;)

Jag skulle ALDRIG kunna sälja Raje, never!



kram

2011-03-08 @ 20:20:44
URL: http://sofiamagnbrant.blogg.se/
Postat av: Felicia

åh, så fina ni är ihop <3

2011-03-08 @ 21:11:29
Postat av: Jennifer :)

Tycker verkligen inte du ska sälja gevalia, Du är Absolut in förstor! Ni 2 passar grymt bra Tillsammans, de är galet ju!!!

Förstår dock om du vill satsa på Dom andra 2 ponniisarna men tycker inte du ska sälja gevalia ÄN, du kan rida henne till nästa vinter, Jag och säkert många andra tycker att ni ska ha ett år och bara ha sjukt skoj, för du är inte förstor! Kanske bara typ 2 cm lång men ABSOLUT inte för tung, och de funkar kanoners då! :))



Ni är super fina :)



KRAM :)

2011-03-08 @ 21:41:29
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0