Finns en person......en kille vid namn Erik

Jag är inte världen enklaste chey.
Eller jo..kanske ja e det?
Ja kräver inte mycket av mina vänner & om jag har en pojkvän.
Kompisar = Ärliga...no bullshit lixom. Bara finnas där.
Pojkvän = Ge kärlek & va 100 % ärlig mo mej.....
Det är inte mycket att begära - eller??
Jag byter inte ofta vänner hit & dit.....ja e med dom jag har & uppskattar alla på olika sätt.
Ibalnd e man me nån lite mer & i bland mindre.
Men ja snackar never ner mina vänner - skulle aldrig gö.

Killar.....a det behöver ja inte ens föklara mig.
JAG om nån vet va ordet : jag älskar dig, betyder.
Ni har hängt med på min **** karusell...så ni vet att JAG vet ordet kärlek.
Jag har ett behov av att va med min pojkvän & känna att han gillar mig.
Jag skulle never kunna ha en kille...som ja blitt ihop me på msn tyo & träffat 1 gång.
SÅÅÅ INTE MIN GREJJ.
Kommer ALDRIG ändra mig på det.....ja e sån här & e stolt över det.
Däffö kommer jag nog alltid ha en äldre kille.....som tänker som jag.



Finns FÅ personer som fattar mitt tänk -knappt ja själv gö de så;-)
Men ERIK....är en kille som egentligen inte känner mej så bra.
Men lyssnar & kommer med råd som e exakt så ja ska göra.
Han berömmer mig galet mycket..inte ba som ja ser ut..utan mer hur ja e som person.
Ibland känner han mig läskigt väl....
Prata me han igår om olika saker...o allt han sa gjorde att idag....aa känns allt good.
Erik är otrolig på att lyssna & otrolig på att komma me råd.
Råd som får mej att få bra självfötroende....o tro på mej själv.

Det e inte nåt ja ba......skiter i.
Nepp - ja skriver det HÄR...så att ALLA ni ska få veta hur snäll han e.
Tack ERIK....jag vet NU hur ja ska göra....& följer ditt råd.
Im way to good........

Skriver detta......i min säng. Klockan är 21.47. Dags att nana snart.
Eller nu.
Ja e så otroligt stolt över att vara mig själv.
Att fixxa allt jag gör - för att inte vara så gammal.
Ja eså otrolig på att GE KÄRLEK - riktig kärlkek.
Inte dagis kärlek...utan på riktigt.
Jag är en otroligt bra & sann vän.....kommer aldrig svika nån - elle snakka ner nån.

Jag är just nu -OTROLIGT STOLT ÖVER ATT VARA NELLIE BERNTSSON



/ NELLIE B ( INST )

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

du ska vara STOLT över att vara NELLIE BERNTSSON ;-)

2011-03-21 @ 09:36:59
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: Världen coolaste kille

Hej, läst din blogg ett tag och vill säga att den verkligen är intresssant, fortsätt och du berikar mitt liv.

2011-03-21 @ 10:01:05
URL: http://karljansson.se/
Postat av: Ebba

Det är så underbart med människor som säger att de är stolta över sig själva! You go girl!:D

2011-03-21 @ 10:22:02
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: ebba

aså shit tjejen! du är så sjukt grym du!

det du skriver får mig, och nog alla andra som läser , att må så sjukt bra! du ska vara stolt, tänk om alla hade tänkt som dig.

världen hade blivit så sjukt mycket bättre !

go for it girl ! du kommer bli stor en dag, jag bara känner det på mig.

du får en att må så bra, att bara läsa det du skriver får en att må bra.

när man är ledsen och allt känns piss(!) , så går man in på din blogg och allt , ALLT , känns så jäkla rätt igen!

vet man inte hur man ska klara en svår grejj, så är det som om du vet vad man behöver hjälp med , för då står det nåt som man inte kommit på själv, och allt blir liksom rätt ^^

Det känns liksom som om jag känner dig, fast jag bara läst din blogg.

kämpa på tjejen !

kram ^^

2011-03-21 @ 13:23:52
URL: http://ebbamagdalena.blogg,se
Postat av: Carro

Du ska vara stolt gumman! Du e underbar! Du e en fantastisk mäniska och en underbar vän mot dina vänner. Jag märker det och jag skulle vilja ha en vän som är som du!



Varje gång nån säger nått elakt, så ska du strunta i det! Du e du och perfekt som du är!



Du förstår inte vad du ger folk med din blogg!DU E UNDERBAR!

2011-03-21 @ 13:35:02
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Var är adam ?

du har inte skrivit om han så mkt på sista tiden

asså om ni är med varan :)<333



ÄLSKAR DIN BLOGG !

2011-03-21 @ 16:05:24
Postat av: Erik <33

sååå rätt nellie <3<3

2011-03-21 @ 16:09:33
Postat av: Julia

2011-03-21 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0