100% focus idag

Japp ni läste rätt.
Idag är det 100% fokus på mig & det som gäller. Mina ponnys.
Bort med random vänner som man har ett slags facebook vänskap....där man kan ranka sina vänner på nån jädra lista på top 10??
Kan man ranka vänner på en top 10 lista??
- ÄLSKAR dig gumman......så skriver tjejer o kilar till varandra på varenda kort på nätet.
Fast i verkligheten står dom o snackar skit om varandra på chatten en & en.
TRAGISKT.
För det är EXAKT så det funkar på FB. Inte undra på att man inte får nåra riktiga vänner sen dåe....nepp gör ett uppryck cheyer NU.
Jag har plockat BORT nåra från min vän lista igår.
Å så kommer det nu under dagen sms en ramlar in:
men nellie inte har du väl plockat bort mig - jag älskar dig du är MIN syster o jag DÖR för dig.
Ehmmm......random.

Shhit vad jag är nöjd över mina nära vänner.
Dom skall aldrig komma på nån ranknings lista top 10 av mig.
Dom är lika mykke värda allihopa....inte nån mer eller mindre.
Så slipper man glömma nån oxå för den delen.

På fredag sover Tilde & Frida & Felicia G över...sen drar dom med mig & tävlar :) UNDERBART!!
Vi kommer ha värsta underbara fredagen!!

Idag skall jag träna hopp för kristian. Träna inte igår...för jag va sjukt svag i kroppen igår & då blir det inte så bra.
Så idag är det 100% fokus på mina ponnys.

Ha en bra dag - tack för ni finns & läser!!
Tack för galet fina kommentarer igår....LÄST alla!!

Lägg aldrig era vänner på en top 10 lista - vänner är DÄR & DÅ....man kan inte lista vänskap.


sen alla 1000000 frågor om adam & varför jag inte skriver om han på bloggen.
asså betsämde mig tidigt för att hålla adam lite utanför bloggen.
det finns tjejer som har som sitt största fritidsintresse (brist på annat) att förstöra mellan mig & honom.
så det fina vi 2 har...är kvar. starkare än någonsin <3
men hamnar inte lika ofta här.

love u älskling

/ nellie b

Kommentarer
Postat av: oolinekristiansson

Bra nellie, att du tar nya tag, du, jag drömde om dig inatt :) Drömde om att vi träffades och sen så tog jag med clinton och bodde hos dig i 5 månader :) Vilken bra dröm va? Men i drömmen så hjälpte jag dig från att gå bort från allt skit som fanns i världen <3



Kram oline

2011-03-24 @ 07:36:20
URL: http://oolinekristiansson.bloggplasten.se
Postat av: Wilma

Skönt att du mår bättre idag gmn! :)

2011-03-24 @ 07:40:05
URL: http://wilma.kristoffersens.se
Postat av: hehe

helt sjukt, va elva år nu. va barn så länge du kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-24 @ 13:00:50
Postat av: amanda h

tuffa nellie!

sjukt bra att du gör det som är bäst för dej!

kram<3

2011-03-24 @ 15:10:56
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Ngn som börjar på a ;)

HEj igen! (L)

Du 'e så himla grym, gör det du vill och gå din väg! Tänk inte mer på dem cheyerna och strunta i dem och lägg inte tid på dem, är dem värda det? Nej antagligen inte ;) Ha så kul på fredagen och ett stort lycka till ( break your leg ;)) på tävlingen, förresten var är den ??



Jättemånga kramar från mig! (L)

2011-03-24 @ 16:02:56
Postat av: agnes Sällström

vad heter dina hästar??????hej jag vet vad du går iför skola!!! håppas att vi kan träfas någon gång!!!!!!!!!!!

2011-03-27 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0