Me, me, me, me & you

Hur är ja som flickvän??
Undrar jag ofta......jag har haft 2 st killar.
Killarna är sjukt olika......på helt olika sätt.
En av dom var jag ihop med i nästan 15 månader, den andra typ 6 månader.
Jag är en sån tjej som vill va i ett förhållande.....med nån jag älskar.
Jag vill skicka ett sms varje morgon & säga godmorgon älskling <3
Vill att om det händer nåt kul eller om jag vann så......ska den personen få veta det först av alla.
Vi ska ha hemligheter ihop.
Tjafsa skall vi kunna göra...det är bara ett bevis på att vi älskar varann <3
Vi skall umgås......dock har ja knappt nån tid till det nu med ponnysar & alla träningar & tävlingar....men den lilla tid man har ihop skall man ba ÄLSKA MED ATT FÅ VA me varann.

Ja vill att min kille skickar eller ringer om det ex gått skit på en match.
Då vill ja trösta......o päppa, så som han gör för mig.
Jag tror att jag är en bra flickvän....iallafall väldigt kärleksfull.
Jag kan nog va svartsjuk......men det beror på att du gjort mig det...eller att jag bara känner mig osäker.
Tyvärr är det nog inte lätt att vara ihop med mig....därför jag aldrig får det att funka.
Då ja driver denna bloggen som här ja bor.......många vet vem ja e.
Tycker & tänker massa saker om mig....hur ja e, ser ut & vem jag e.
Men vad hade jag tänkt mig då??
Såklart med över 5000 läsare...då kommer detta.

Jag tror att det är svårt att va ihop med mig.
Man måste tåla snack...man måste våga stå upp för sin kärlek...man måste va stark i sig själv....(man kommer få rida;-)
Folk viskar, tisslar & tasslar......så just nu känns det som ja kommer va singel in a life time.
Sen finns det jue randoms tjejer som ÄLSKAR att fixxa med Nellie`s pojkvän...kul!!
Just de ja säjjer...det ÄR inte lätt att va ihop med mig....å det har med bloggen att göra.
För det pratas mycket om mig....vem ja e..å vad jag gör.
Både på ett bra sätt...o självklart på ett sånt sätt som inte e bra..(mest dom som INTE känner mig)

När jag & A var ihop kunde det komma sms & kommentarer till mig & bloggen...vart han var & typ :
- Jag såg adam nyss :O
Eller ett sms, jag står brevid adam på busshållplatsen :o
Ehh okey?? How sick is that lixom?
Fattar att inte en kille vill leva så......fattar det till 100 %
Nu är bloggen ännu större & min pojkvän måste va ÄNNU tryggare.
Däffö passar jag ihop med en äldre kille....det är va jag tror själv.

Just nu är jag kär i en person.....men han vet inte om det.
INGEN vet om det.
Vågar inte tala om det för han......neeej skulle never våga det.
Nog lika bäst att ja e själv.....å minns det som vart istället!!

Men jag vet, att jag ÄR en bra flickvän.......

HUR ÄR DU SOM FLICKVÄN / POJKVÄN??


Kommentarer
Postat av: kicci<3

troligen dålig...

2011-06-18 @ 10:35:30
Postat av: Emma :)

Måste bara säga att du är otroligt mogen för din ålder, har börjat läsa din blogg nyss men det känns redan som att jag känner dig, du verkar vara en underbar person så låt dig inte tryckas ner av allt skit snack och annat skit, var den du är! :) Var bara tvungen att skriva det, :)



Ps. Du ser riktigt bra ut tjejen, din blogg är bäst! :)



Puss och kram från norrland :)!

2011-06-18 @ 11:11:39
Postat av: Agnes

jätte intressant blogg!

2011-06-18 @ 11:49:36
URL: http://agnesskoldunger.blogg.se/
Postat av: Denice

Jag tror jag är en bra flickvän, eller jag försöker vara det i alla fall. Min pojkvän är världens bästa, och jag vill göra allt för honom. För han betyder allt för mig.

Är också väldigt svartsjuk. Och det beror inte på att jag inte litar på min pojkvän, för det gör jag, till 100%, men jag litar helt enkelt inte på andra tjejer...

2011-06-18 @ 12:27:39
URL: http://deniceejohansson.blogg.se/
Postat av: johanna

tror också att du är en bra tjej :) men det felet jag alltid gör är att inte berätta det för killen jag gillar, och sen antigen visar han att han är intresserad eller så fattar han inget och så blir han tillsammnas med någon annan. tycker du ska våga berätta..

och du? älskar din blogg, kan vi ha en länkbyte? :)

tacksam för svar, kram<3

2011-06-18 @ 12:40:51
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/
Postat av: amanda h

Om jag varit kille skulle jag friat till dej nellie!

du är ju så sjukt fin!,underbar,mogen &SNÄÄÄLL!



tror jag är en bra flickvänn.. inte för att jag e ihop med någon nu..Men när man är tsm med nån.. så är allt så himla fanatstisk..

JAG vill vara där hela tiden.stötta och ha roligt tsm..



Saknar dej! <3

såg bilderna på fb.. med roffe också!

damn I like it!



Avendsjuk tjej här vah? xd

kram <3

2011-06-18 @ 13:45:50
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Klara

2011-06-18 @ 13:59:56
Postat av: Alexandra

shiiit va du är mogen!

2011-06-18 @ 16:31:27
URL: http://alexxandrran.blogg.se/
Postat av: £liin :)

Haha. Fin text nellie! En fråga bara.. Vad mear du med: ( man kommer få rida ;) ??? Det kan misstolkas. Men ville bara veta vad du menar med det så att ingenannan missförstår som jag! :)

2011-06-18 @ 17:51:28
Postat av: Liza Svanbom

Lite som du TYP

2011-06-18 @ 22:00:56
URL: http://lisasvanbom.blogg.se/
Postat av: kajsa

Har precis börjat följa din blogg men måste säga att du imponerar stort på mig med såna här kloka inlägg! You rock!

2011-06-18 @ 22:32:44
Postat av: kajsa

Har precis börjat följa din blogg men måste säga att du imponerar stort på mig med såna här kloka inlägg! You rock!

2011-06-18 @ 22:32:56
Postat av: alisha (:

Jag är precis likadan som dig typ..

Blir jättelätt avundsjuk och osäker ;)

2011-06-18 @ 22:52:07
URL: http://ponyjumpers.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej nellsan !

Jag tror jag är en bra flickvän, jag hoppas det i alla fall. Jag är väldigt kärleksfull har jag fått höra, och sjukt omtänksam enligt vissa, så jag får väl tro på det. Asså det beror mer på situationen i förhållandet, visar killen intresse och ödmjukhet mot mig, gör jag detsamma..



Du blir bara större och större Nellie, jag kan känna mig stolt när jag kollar på dig och läser din blogg och kan säga "den tjejen har jag skrivit med på msn, den tjejen "känner" jag.." Du är grym Nellie, den lilla tjejen med det STORA hjärtat <3

2011-06-19 @ 09:25:22
URL: http://feliciahstenberg.blogg.se/
Postat av: Vilja

Du hittar nog den rätta en dag. Du är väldigt ung fortfarande, så ta det lugnt och njut av livet som det är. Du har all tid i världen på dig just nu ;)

2011-06-22 @ 00:25:24
URL: http://kalvgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0