Det är just detta med att ha blogg...

......att det finns sånna duktig pellar som sitter runt om i landet.
Ponnymorsor goes vanlig bloggläsare som sitter & tipsar skvallerbloggar hit & dit, kommenterar anonymt..eller på sin höjd skriver ut : anna andersson som namn.

Åh herreguuuuuud nellie berntsson har sitt träns snett på Thonna :O
STOPPA pressarna vafan!!!
Världen slutar snurra......alla får va hemma från skolan imon, alla e lediga från jobbet....NELLIE hade tränset på sneeee.
Vilket skvaller......bäst ja skickar in det till skvallerbloggen så får jag kanske 5 nya läsare på mina redan 46 unika läsare.

Eller sitta & kommentera om min kompis Mathilda som rider som en jädra gud.
Tog SM brons med lag nu i helgen & tatt både SM GULD & SM silver...neeejdå hon rider dåligt. hon drar i munnen....bla bla bla.
Samma med mig.....dra inte Stella så i munnen, stackars ponny.
Då vänder man på det...men guuud va långa tyglar du har unge......du kommer rida ihjäl Thonna snart..bla bla bla.

HELT sjukt så många duktiga bloggläsare det finns...som rider såååå perfekt att ni hade ridit både Bellman & Stella & Thonna perfekt i en & samma ridtur.
Galet.
Jag är helt...tagen att jag har så grymma anonyma bloggläsare.

Sen att Mathilda, jag & Sandra ( bellmans ryttare ) säger annat....som SITTER på ponysarna...ne det är skit samma.
Va vet VI lixom??
NI vet jue bäst........tjenare mannen @@


SJUK sport man håller på med asså......

/ nellie

Kommentarer
Postat av: e

supersöt blogg, hur mår du? :)

2011-06-06 @ 19:19:55
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/
Postat av: Anna-Johanna ♥

Skit i dom idioterna ..



Grym blogg tjejen! :)

2011-06-06 @ 19:21:42
URL: http://annajohannanilsson.blogg.se/
Postat av: berta

Klokt skrivet Nellie!<3

2011-06-06 @ 19:23:27
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/
Postat av: Stinaaa

avundsjuka avundsjuka avundsjuka, det är bara avundsjuka, ta inte åt dig, okej? :)

2011-06-06 @ 19:24:23
URL: http://stinalarsson.devote.se
Postat av: Klara

Jag fattar inte riktigt... Alla som läser din blogg vet att du inte drar stella i munnen och att thonna hade tränset snett. Dom bara får för sig det är SÅ! HALLÅ!? VAD HÅLLER DOM PÅ MED?? Alla tränsar snett ibland och det kanske inte var så! Gör det själv och se att man måste ha ett starkt bett på stella för hon ÄR pigg. Hur ska man annars klara av henne? Jag själv rider på starkt bett. Det är ingen som säger så till mig...

Jo, men Nellie kan vi säga så till! Hon blir inte lessen eller så! Jag skulle ALDRIG kommentera elakt på en blogg. Man gör bort sig jue. Man kan kolla på IP-numret och kolla VEM det nu är! Du kommer på dom en dag ska du se! Matilda rider jättebra och drar inte alls Bellman i munnen! Matilda rider jue jättebra!! Nellie rider också jättebra!! <333

2011-06-06 @ 19:29:33
Postat av: Olivia

Håller helt med! På den bilden när någon hade skickat att du hade tränset snett.. Så såg jag inte att det avr snett ett dugg! Och lixom vad gör det det stör ju henne (Thonna) inte & du gör antagligen inte det med mening ;) Fattar inte riktigt hur man tänker ;)

2011-06-06 @ 19:31:52
URL: http://everythinghorzes.blogg.se/
Postat av: Ida Thomasson

Nu ska inte jag verka som värsta besser vissern här... men de är verkligen jätte tråkigt me sånna kommentarar o sånt... alla rider på sitt sätt... :(

2011-06-06 @ 19:37:21
URL: http://idathoomasson.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker iaf din blogg är grymt bra! jag har haft medryttarhäst och gått på ridskola och är så avunsjuk på dej som har egna hästar! Du rider väldigt bra och har god hand med dina djur kan jag tänka mej.

Jag började läsa din blogg för kanske en månad sen och jag tycker att den är så grym!

Du kommer gå långt tjejen! :)

2011-06-06 @ 19:38:18
URL: http://frostvinga.blogg.se/
Postat av: evelina ljungbeck :))

jag blev alldeles chockad när jag läste det på skvallerbloggen, att man ens är så elak att man sitter och klagar på en 11-åring som råkar ha tränset lite snett på sin ponny! hur tänker folk?! Thonna tog säkerligen inte skada av det,och Nellie, du är så jävla duktig så det finns inte! du ska bara skita i alla anonyma kommentarer hit & dit, du vet ju bäst själv hur din ponny ska ridas. (:



haha.. nu är jag ju iförsej rättså anonym, men om någon har något att säga så kan ni fråga om nummer & ringa upp, så kan vi ta det, för det är fan inte okej att sitta och klaga så på andra, alla gör misstag!



du är skitduktig Nellie, topclass! (; <3

2011-06-06 @ 19:38:38
Postat av: sara

Word.

2011-06-06 @ 19:42:01
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: johannappersson

sjukt bra skrivet, jag lade inte ens märke till att tränset var "snett" ..

tkr i alla fall att du rider sjukt bra för att vara så ung, du är så mkt bättre än mig, det erkänner jag direkt.

någon kanske tycker att jag fjäskar för att få uppmärksamhet av dig, superbloggaren, men knappast. jag skriver bara precis min åsikt, och den står jag för.

2011-06-06 @ 19:44:39
URL: http://travcheyerna.blogg.se/
Postat av: Isabella Bergh

2011-06-06 @ 19:49:28
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Isabella Bergh

Det kallas avundsjuka...

2011-06-06 @ 19:52:49
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Josefin Strömberg

Så jävla sant skrivet! Sådana kommentarer får jag iprincip dagligen av små, patetiska, avundsjuka själar. Förstår inte vitsen lixom, vad tror dom att DOM får ut av det?!



Du är jätte duktig med dina ponnyer, jätte fina ritter! :)

2011-06-06 @ 19:54:00
URL: http://josefinstromberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

46 unika??? du måste ha mer :o vi har typ runt 50 :o

2011-06-06 @ 19:56:53
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Sara

Spot on! Verkligen...! Du vet hur man rider DIN häst bäst, inte någon jäkla ponnymorsa som sitter och tittar på bilder... Att ens orka lägga tid på att kommentera hur andra rider genom att bara se bilder?

Kom fram och tipsa och kommentera I VERKLIGHETEN istället för att göra vet via internet och bloggar... suck...

2011-06-06 @ 19:57:48
URL: http://justie.blogg.se/
Postat av: Josefin

Seriöst, tror dom att du och Stella skulle kunna gå in och vinna en LA om du drog henne i munnen? Tror dom att man går och blir svensk mästare om man drar sin häst i munnen? Även om inget har med mig att göra blir jag fan också sur..

Dom som kommenterar.. är dom själva bäst i sverige? Går dom in och vinner klass efter klass på en ponny dem själva lärt att tävla? Nja jag skulle knappast tro det. Eftersom dom inte vågar stå för vilka dom är så..

Och jag har sett bilden när "nellie har sitt träns snett oh my gooood!!!", i mina ögon satt inte ens tränset snett? Haha vad babblar dom om?

Allt kan inte va 100% perfekt bara för att man har en stor blogg med flera tusen läsare, men dom sitter väl där med sina 5 läsare och är avundsjuka och försöker trycka ner dig.

Ingen kan va bäst på allt och göra allt perfekt, så är det ju bara. Stå på dig gumman! kram

2011-06-06 @ 20:00:59
URL: http://josefinsplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Asså skit i sånna idioter, dom bara tror att dom vet ;) <3

2011-06-06 @ 20:02:28
URL: http://anderssonponny97.devote.se
Postat av: Ebba

awesome nellie.<3 RÄTT skrivet.

2011-06-06 @ 20:06:37
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Emelie

vadå om man tex har en het/pigg ponny på banan ska man lixom då bara låda den springa fort som in i helvete ha noll kontroll man kan skada både hästen oxå säj själv en dag kmr den säkert stanna för den nt kunde hoppa eller landrar den mitt i hindret då kanske den aldrig mer vågar hoppa för ryttaren hade noll koll och så hände det. e det det som menas med heta ponnyer eller??. lixom what`s the point?.nä exxxakt ist får man ta och göra ngt åt det ist för att bara åka med och ist RIDA som du Nellie gör.tar tag i det och gör ngt åt saken och åtminstonde försöker även om det skulle gå åt skogen.....



2011-06-06 @ 20:07:19
Postat av: Isabella Bergh

Sv: Okej va tråkigt, men hoppas att ni hittar en som passar bra :) Bara min lillebror men tyvär så rider inte han ;)

2011-06-06 @ 20:07:46
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Matilda Edvardsen

Jag tycker att dom anonyma läsarna har SÅ rätt :D

Du går å tror att du är så himla snygg, bäst på allt, topclass å allt oxå, så jävla omogen är du!!!!!!!!!

Har du inget liv elr?!?!?! nää verkar absolut INTE som de!! 11 år, fjortisen på öde ön Tjörn!

och på fb då, "Nellie TopClass Berntsson"

Skaffa dej ett liv!!! å var som en normal 11 åring!

Fast ja tror nog inte de går tyvärr, för du är ju SÅ mogen för din ålder asså, shiiit!!! :o NOOOOOOT!!!

2011-06-06 @ 20:10:50
Postat av: lovisa

skit i vad de skriver , de ser bara bilder o filmer , men det är verkligheten som räknas!

de vet inget om dina hästar hur de ska gå och så,

så de håller på att skirvia kallas avensjuka, de är så pass avensjuka på dig för du är en sådan duktig rytter o gjort så fint jobb me dina ponnysar o nu så ska du rida bellman o det e många små ryttarnars dröm , och så när de blir så avensjjuka så skriver dem massa dumt!



Tro på dig själv och skit i vad de andra säger :)

ha det så bra , kram på dig :)

2011-06-06 @ 20:13:37
URL: http://lovisaffransson.blogg.se/
Postat av: Alma!

Skit i dom du Nellie! Alla vet att du är en underbar människa som vill göra alla glada <3 Dom e bara avundsjuka eftersom du har en fin häst, ett amazing utseende och en karriär att se framemot! Du rider Stella super bra, så fortsätt rida! Det har ju inte precis gått dåligt för dig och stella ;) <3 KramKram /Alma

2011-06-06 @ 20:15:17
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/
Postat av: Felizia

Det var på tiden du fick elaka kommentarer, bra för att du är liten så ska inte alla behöva gulla med dig, du driver en storblogg hade du förväntat dig att 5000 personer har samma åsikter som dig? Nä du lilla nellie de r såna smällar man får ta om man har en stor bloggt, välkommen till den riktiga. Världen där alla inte tkr att du är bäst på att rida, som inte tkr om dig eller liknande. Om du inte tkr att det stämmer så behöver du ju inte ta åt ddig?!

2011-06-06 @ 20:15:51
URL: http://crosscountry.blogg.se/
Postat av: Keo ♥

Att man har tid till att hitta fel på andra.. kanske så är det nåt fel på sig sj? ;)

2011-06-06 @ 20:18:14
URL: http://keoss.blogg.se/
Postat av: Julia Ramel

Nellie, bry dig inte om anonyma idioter, dem e bara osäkra som inte kan stå för det dem tycker och tänker.

Det där med att Mathilda rider dåligt, strunt snack dem e bara avundjuka. Get a life!!!!!

Sååå himla töntigt att skriva att tränset var snett, kom igen det e ju inget skvaller äns! och vafan spelar det roll om tränset är lite snett.

Men jätte bra skrivet GUMS!!!! <3

2011-06-06 @ 20:19:35
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: Olivia

Väldigt bra skrivet! De är bara avundsjuka och du rider hur bra som helst! Lyssna inte på dom andra! :)

2011-06-06 @ 20:20:13
URL: http://erikssonolivia.blogg.se/
Postat av: amanda h

Nellie..

Tex nu denna Matilda Edvardsen..

skit i den lilla lilla flickan som klankar ner på en 11 års tjej med stora drömmar.. som också är sanna..

Du vet vad jag tycker..

Läs mitt senaste inlägg..

du är speciell. <3

2011-06-06 @ 20:24:01
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Tilda

Asså din blogg är as fin och bra så ry dig nt om dom ! <3

2011-06-06 @ 20:25:56
URL: http://ttiillddiiss.blogg.se/
Postat av: e

kasta inte skit på de som har mindre läsare än vad du har, 46 läsare kanske är mycket för vissa? och 5 till gör kanske susen för dem? tro inte du har all makt över allt och alla, för det känns så himla mycket så. skryt inte om att du är bra. Och lär dig att ta kritik!!!!

2011-06-06 @ 20:41:14
Postat av: linnea

fast grejen va väl inte att tränset satt snett utan att sidostycket satt vääääääääääääääääääldigt löst xD men det är inget sak att göra en big deal av så att säga :P

2011-06-06 @ 20:42:47
Postat av: Tuvisss

Jag får sånna kommentarer jämt och ständigt på bdb och bloggen. Och så ska alla komma med så kallade ''tips'' hela tiden.

Du rider jättebra för din ålder! Strunt i de som bara är avundsjuka!

:) <3

2011-06-06 @ 21:01:44
URL: http://tuvisss.devote.se/
Postat av: Elin

du skriver så J*vla bra Nellie och ahr helt rätt i det! ;) <3

2011-06-06 @ 21:07:05
URL: http://fredriksbergsnobel.bogg.se
Postat av: Ylva

Fattar inte ens att man orkar klaga. Då kommer man ju ingen vart, peppa istället. De som klagar gör det bara för att de är avundsjuka, ge tips istället ;) NELLIE! Det är så roligt att följa din utveckling med dina ponnys. Det är helt galet vad du har utvecklats. Kämpa vidare <3

2011-06-06 @ 21:13:50
URL: http://loveviggo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp så är det, det är alltid dom utanför banorna som rider ens ponny bäst. Sånt e livet! ♥



Respekt till dig tjejen, du e för grym för att bry dig om dem som rider ens egna häst bäst och kan allt! ;)♥

2011-06-06 @ 21:20:25
URL: http://jumpingstars.blogg.se/
Postat av: Lina

Hata är ett starkt ord men jag HATAR dom som letar efter felen i bilder.

2011-06-06 @ 21:24:36
URL: http://luckystar.blogg.se/
Postat av: Frida

a v u n d s j u k a .

Nellie Berntsson, deras dröm..eller MÅNGAS dröm! Du och Stella, en ponny som verkar svårriden, vinner ju förfasen LA klasser. Det skulle ni ju aldrig göra om du inte red henne bra? Men visst, dem (dem anonyma idioterna) kan ju försöka vinna LA med henne om dem vill, så får vi se hur det går XD

Snälla...hur orkar dem ens? kan dem inte bara erkänna att dem vill vara i dina kläder? Jag erkänner att jag e skulle vilja det men jag klankar inte ner dig..hur omoget är det? Usch på dem..

Get a life anonyma människor.

Och det här med tränset..hur orkar alla gå igenom bilden millimeter för millimeter för att hitta det MINSTA fel, och så säger dem att tränset sitter fel? hahaha ni vann ju klassen så vad klagar dem på -.-

Gud vilka människor..

2011-06-06 @ 21:26:41
URL: http://fridawoxen.blogg.se/
Postat av: tova

asså det är ju för skrattretande! Man ser på varenda storblogg att flera omogna skriver så grymt elaka kommentarer. Tycker det bara är så sorligt att dom inte har något annat att göra. Visst din ponny ser inte ut att vara den lättaste, men du är otroligt duktig att rida h*n! Dom flesta skulle nog sälja sin häst om den var som din. Men du jobbar på & är man ser utveckling både på dej & hästen. Det är så patetiskt att andra ska hålla på som dom gör!



Jag känner inte Nellie & vet inte hur hon är som person. Jag kan bara utgå från hennes blogg! Det ända jag vet är att hon är en människa precis som oss andra & HAR KÄNSLOR!!!!!!



Så snälla gott folk låt henne göra det hon är bäst på, älskar & mår bra av - rida. Vill inte att hon ska lägga ner sin blogg pga allt detta skitsnack & så.



Nellie, försök att inte bry dig, tar bara upp en massa tid! Tänk på alla andra som älskar att titta & läsa det du gör. Du är ju förfasiken bara 11år. Du klarar av två stycken heta ponnyner, hur många kan det lixom vid 11års ålder!?

KRAM

2011-06-06 @ 21:43:01
URL: http://tovaws.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha jadu , avundsjukan i ridsporten är ju inte så liten!

Som när jag vann KM i en klubb.

(jag är med i flera klubbar)

Ah så säger en annan klubb "Jahaja men då får hon inte vara med på vårat KM"..

Men liksom hallå?

Okej lugnt..

Och man köper VILKA jekla outfits man vill ha själv..



Snacka om avundsjuka människor.

Du är grymm & det vet du :)



KRAMAR!!

2011-06-06 @ 21:51:57
URL: http://hoppryttarns.blogg.se/
Postat av: Ida

håller med dig till 100%. har samma "problem".

Men de är bara avensjuka, kör på :D

2011-06-06 @ 21:59:42
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se/
Postat av: sofia

Men asså nellie, fortsätt inte bråket då om du inte vill ha dom här kommentarerna strunta i dom istället. Publicera dom inte äns skit i dom för nu när du fortsätter att börja skriva om alla dom elaka kommentarerna kommer det ju bara fler. Och så kan jag faktiskt oxå tycka att det är lite fegt av dej att skriva upp det här på bloggen så att alla andra läsare kan hjälpa dej att trycka ner dom som har skrivit ''elaka'' kommentarer genom att skriva t.ex vad omogna dom e eller dom e bara avundsjuka o mm. så strunta i det bara nellie bry dej ej om det för om du själv tycker att dom har tryckt ner dej gör inte så mot dom som tryckt ner dej. utan tänk att du är bättre som skiter it.

2011-06-06 @ 22:08:34
Postat av: felicia

Jävla idioter som gör sånna dumma saker, ryttarna till hästen dom rider vet bääst !!

Och sen såg jag detdär om att trnset satt snett på skvallerbloggen, gud vilket onödigt inlägg!!

Lixom vad var det som var snett !?

Aja, du är iallafall bäst ändå <3

2011-06-06 @ 22:10:19
Postat av: Dina tvillingar

Asså, får vi inte tillräkligt mycke skit från dem utanför sporten.



"rining e ingen sport, man sitter ju bara på en häst", eller "hur svårt kan det vara att styra mot ett hinder".



lixom räcker inte den skiten. Utan man skall hålla på "hon rider inte bra, hennes outfit e ful, hon har billig utrustning" men vafan, den där tjejen med billig utrustning e kanske e en grym tjej endå, hon e kanske inte bara har råd. eller hon kanske inte orkar matcha allt hela tiden. eller kanske inte rider som en världsmästare. men vad gör det hon kanske endå e en grym tjej som vågar, har ett hjärta av guld.

2011-06-06 @ 22:13:18
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Ella♥

Håller klart med.

Asså jag bloggar ochså även om jag har 0 bloggläsare elr 1000 så bloggar jag. Om mig själv om mitt liv och om min ridning. Men även om jag just nu inte skriver om min ridning så gjorde jag de...

Jag vet att jag blir bättre och att jag inte e bäst och jag rider som en guud och att jag inte har en häst.

Men jag försöker se vad jag gör fel och vad jag kan förbättra och så.

Men jag har haft vänner som säger att jag inte kan få en häst i form bara för att jag inte har en häst!

Och även om jag har en medryttar ponny så kan jag inte allt och får tävla och göra vad jag vill med den

Fast jag älskar den och den e mitt allt... Men jag vet att jag snart kommer förlora den.

Den e svår visst, den bockar visst, den vill ibland inte galoppera visst men den har lärt mig vad ridning innebär de e inte bara att sitta upp och tjong iväg i full galopp! Det handlar om så mycket med att lära sig och veta vad som e bäst för hästen och en själv. Ja tar åt mig vad min "tränare" säger och så men ibland funkar inte de de blir bara värre och värre. Då tog jag mod till mig att gör nått på mitt sätt och inte på andras och då lyckas man direkt.Och just den känslan av att lyckas den e underbar! Man blir glad och får ett förtroende av sig själv att "detta klarar jag" så steg för steg går man från att vara glad över att man sitter på en liten tjock och gullig polle som lunkar runt med en på ryggen till att i snygg och elegant form få hästen att lyda minsta vink. Och just sambandet mellan häst och ryttare är så stark när man väl hittat varandra e så fantasktit. Men att se ett mönster som binder samman e de svåra. Men att ta ett steg närmare de gör att man får självförtroende.

Men jag önskar av allt i hela mitt hjärta att jag ska få uppleva det en gång! Fast att känna att jag har tid på mig. Inte bara ett år utan en lång tid framöver...

Men en sak e jag säker på och de e att du skulle inte kunnat tävla på Stella om du inte kunde rida för kliniskt sätt har du skapat denna ponny som klättrar i klasser och vinner första LA debuten! De e helt otroligt Nellie och jag hoppas du inte ändrat dig om att du vill träffa mig i sommar :D

Och Att Mathilda skulle inte tävlat SM med Bellman om

Hon inte kunde rida! För serriöst Både DU Nellie och Mathilda E helt och hållet grymma. Men asså du behöver inte godkänna de de var mer personligt till dig!



KRAM



Ella!

2011-06-06 @ 22:15:28
URL: http://goldika.blogg.se/
Postat av: Hedda

Alla hästar behöver man rida på olika sätt, det finns inte en enda häst man bara kan sitta upp på och den går i perfekt form eller hoppar vad som helst.

ALLA som rider vet att man måste jobba för att samspelet mellan häst och ryttare ska funka.

Visst vissa kanske tycker det ser ut som om Nellie rycker Stella i munnen men ni som skriver elake kommentarer om det har ingen aning om hur Stella är att rida.



Och att haka upp sig på en liten sak som att tränset sitter lite snett det är otroligt töntigt.



Jag brukar alltid tänka hur min kommentar kommer uppfattas av bloggaren och läsarna innan jag trycker på skicka för jag vill absolut inte såra någon, alla borde tänka till innan dom skickar iväg den där kommentaren som kan uppfattas som dum.

Kram:)

2011-06-06 @ 22:37:59
URL: http://lidingouss.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du har så jävla rätt ! att man ens pallar? de e sjukt !

2011-06-06 @ 23:33:00
URL: http://emiliaostlunds.blogg.se/
Postat av: emilia

tycker du har så jävla rätt ! att man ens pallar? de e sjukt !

2011-06-06 @ 23:33:27
Postat av: Alexandra

Så jävla rätt! Det är så jävla synd att det finns folk i ridsporten som tror att det är bäst igenom att bara titta på bilder?! Dom som är anonyma kan ta sig i röven helt enkelt.

Alla drar hästen i munnen NGN gång, men det är av misstag. (om det inte är misstag är man fan helt dum i huvudet)



GO nellie!

2011-06-07 @ 18:11:12
Postat av: Fredrika

Jaa, mycket skitsnack inom ridsporten. LÖJLIGT VAD MYCKET. Klaga på mig då, hur ja rider. Jag t.ex måste ha korta tyglar och ta tag lite i min häst, för han drar, är pigg och tycker hoppning är super.

Ingen rider perfekt, något kan ju såklart alltid förbättras, alla rider olika. Det kanske ser ut som att du håller jättelöst men du håller stenhårt i tyglarna eller tvärtom.

Men tyvärr, har man en blogg får man vara beredd på lite skit, taskiga och jobbiga kommentarer. Men iställer för att bara skita i dem, läs igenom dom noga, tänk, det kanske är något du kan förbättra men det kanske är bullshit? Vem vet? :s

2011-06-07 @ 18:43:15
URL: http://wickedhp.blogg.se/
Postat av: Maja

Asså herregud!!

Om dom tkr att du drar Stella i munnen (som du nt gör) varför fortsätter dom läsa?! Strunt i dom Nellie, dom är bara avensjuka för att du rider så himla bra och sköter dina ponnysar som prinsessor!! Och Nellie jag har en regel som du måste följa: Glöm inte att du är Bäst!! Hejja Nellish!! :D<3

2011-06-07 @ 19:19:16
URL: http://maja.hagneryd.com
Postat av: Linn

Dom är bara avundsjuka för du har 2 st super ponnysar!

Du är grym Nellie så är det bara! :D

2011-06-07 @ 19:53:03
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/
Postat av: hanna

dom vet förfan inte hur dina hästar är rida och tränsa snett jorden går under! folk säger likadant om min medryttarhäst amen håll inte så hårt, hoppa inte av när han håller på bla bla vadå ska jag låta honom ska skena iväg som en dåre ut på vägen eller? och om jag känner att han är rädd eller stressad så är det väl klart att jag hoppar av vill varken skada han eller mig? jag menar dom kan bara hålla käften dom som inte har ridit dina ponnysar vet inte hur dom är! peppa istället för att sitta och bara hacka på folk!



du är grym bruden, du ska vara stolt över dig och bara skita i dom där idoterna !

2011-06-07 @ 22:09:30
URL: http://casperstar.devote.se
Postat av: thess

Vilken duktig häst och ryttare.

Härlig runda:-)

2011-06-08 @ 16:08:33
URL: http://lillathess.blogg.se/
Postat av: angelica

finns alltid avundsjuka människor, det går liksom inte komma ifrån.. Och då dom är avunsjuka börjar dom sprida rykten och kommentera dumma saker bara för att dom är avunsjuka. Helt sjukt är det! Har haft samma problem själv fast jag har fått höra att min ponny är halt och ont i ryggen osv såklart är han ju inte det, han är kollad av olika veterinärer.

Du är grym, skit i idioterna dom är inget värde! :)

2011-06-17 @ 18:51:01
URL: http://ferlando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0