Öppna min mail

....som ja e lite seg med att göra.
Shiit där låg lite spännande saker från lite spännande före... o lite annat kul.
Nu kommer det hända grejjer framöver....!!!!!

Idag är det en bra dag att heta nellie berntsson!
Längtar tills emon, då jag får åka till stallet tidigt & rida mina 2 ponnysar...som e sjukt fina!!

Bye by bloggen...håll koll imon då kommer en super fin hyllning!!



BTW måste visa er detta...mammas kompis kristina som äger vårt stall debutera med sin fina unghäst i dressyr dezzie.....GRYMT!!



/ nellie b

Kommentarer
Postat av: Jessika

Den tävlingen var jag på! :) Såg den hästen lite, den var ju jättefin. Jag startade i samma klass, också på en unghäst, en stor mörkbrun (ser svart ut) utan knoppar.

2011-07-04 @ 00:09:17
URL: http://www.enryttare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0