Ny dag, nya tag - bring it on

FÖR ATT DRIVA EN BLOGG MED FLERA TUSEN LÄSARE OM DAGEN, BEHÖVER MAN FEEDBACK.
JAG TAR DAGLIGEN SKIT FRÅN ER LÄSARE, ALLT IFRÅN MITT UTSEÉNDE TILL MITT SÄTT ATT RIDA.
SLÄPPT IN ER I DJUPET AV MITT HJÄRTA SÅ GOTT JA KUNNAT.
DENNA BLOGGEN VART SVAJJIG INNAN....DÅ JAG TVEKAT.
FÅR ÄVEN 20000% POSITVA SAKER FRÅN ER & SÅNT SPM FÅR MEJ ATT VILJA BLI STÖRRE & BLOGGA MER.
IT`S & GIVE & TAKE...ME & YOU.

NU KÄNNER JAG EN SVACKA TLL ATT FORTSÄTTA VARA NELLIEBERNTSSON.SE MED FLERA TUSEN...

BEHÖVER ER & DIG JUST NU
FEEDBACK..O ANNAT SOM KAN FÅ MIN BLOGG FRAMÅT....
MAN TAR DET SOM EN SJÄLVKLARHET ATT MAN KLICKAR IN NÅN BLOGGADRESS ATT BLOGGEN SKA LIGGA DÄR JUST DÅ, NÄ JUST DU ÄR SUGEN PÅ ATT LÄSA OM VÅRT KNASIGA LIV.
FÖR MIG SKULLE DET VA ENKELT ATT TA BORT BLOGGEN.
SLUTA DELA MED MIG. BARA GÖRA SAKER FÖR MIN EGEN SKULL.
NÄR MAN SITTER HÄR O BLOGGAR GÖR MAN DET FÖR ER, ELLE MEST FÖR ER.
JAG VET REDAN VA JAG TYCKER & TÄNKER, JAG VET REDAN HUR MIN TRÄNING GICK.
MEN JAG VÄLJER ATT GÅ UPP EN TIMME TIDIARE FÖR ATT SKIVA NER DET TILL ER......

KOMMENTERA & PUSHA....



NOW IT`S ALL ABOUT YOU.....

/ NELLIE

Kommentarer
Postat av: tiina

ta inte bort bloggen snälla, nellie jag vet att det kan vara jobbigt, men du vet själv att folk bara är avundsjuka, det är därför dem skriver taskiga saker och försöker trycka ner dig, tyckte dem så som dem skriver, så skulle de inte ens gå in på din blogg. det är så du får försöka tänka gumman, din blogg är jätte bra! <3

2011-07-27 @ 09:03:07
URL: http://tiinataavitsainen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tjejen, du är fantastisk, och det vet du själv! Sedan om du vill blogga eller inte är ditt val.

Men kom bara ihåg hur många som tror på dig och du kommer lyckas med allt du verkligen vill, kram! :)

2011-07-27 @ 09:03:59
URL: http://Http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Madde

Bra skrivet Nellie! -its all about you-

2011-07-27 @ 09:06:50
Postat av: Maria

Du som är så grym! Jag skulle sakna dig:(

2011-07-27 @ 09:09:02
Postat av: Nelly Segerqvist

Nellie du är en sonn sjukt bra människa! Du är en person som licksom finns där ävan fast jag inte känner dig<3

Jag har inte läs den här bloggen länge men den är så sjukt bra!<3

2011-07-27 @ 09:13:15
Postat av: louisedue

Hade du velat starta en blogg med nån annan? ;)

Tacksam för dit svar ! :D

2011-07-27 @ 09:14:03
URL: http://louisedue.blogg.se/
Postat av: Emma Johansson

Du är sååååå söt och visst jag ör 14 men DU ÄR EN FÖREBIÖD FÖR MIG!!

2011-07-27 @ 09:21:51
URL: http://chocolateponnys.blogg.se/
Postat av: Felicia

du är bäst <3

2011-07-27 @ 09:24:02
Postat av: Anonym

Det är klart du ska forstätta blogga Nellie! :) You is best, and i love your blog <3

2011-07-27 @ 09:27:19
Postat av: Matilda

Nellie du är helt grym! De är så roligt att klicka in här och läsa om ditt liv, inte ofta som jag tycker det är roligt att läsa bloggar som inte är enbart hästbloggar, ofta är det tråkigt att läsa om någons liv. Men inte om ditt för du är en så himmla härlig person och du skriver på ett väldigt bra sätt! :D Sen att följa dig och dina ponnys utveckling är inte bara roligt utan det inspererar verkligen och visar att allt går om man verkligen vill!



Du är grym tjejen! Keep up the good work girl! :D

2011-07-27 @ 09:42:54
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: amanda h

Min finaste Nellie som lever på jorden..

för det första.. DETTA ÄR DITT VAL.. ingen ska bestäma om du ska blogga eller inte..För mig är inte du någon som bara sitter bakom data skärmen och levererar massa roliga saker att läsa.. Du är NELLIE som fått mg att tro mer på mig själv med DITT peppande.. Du är tjejen som är just den cheyen som jag skulle dötad för.. dör du är ÄKTA. Du är så grymt äkta i det du gör.. DU KAN.♥

Jag ska inte stå här och säga att jag vet allt om dej.. fö det gör jag inte.. men jag vill för att du är en så himla sjukt fin människa. inte för att det skulle vara coolt att få känna Nellieberntsson.se.. utan för att få känne DEJ.

Efter allt du gjort mot mig.. så vill jag bara säga.. Du kan. Du är såå otroligt stark.. Mogen för att vara 11 år..

Du har ett hjärta som slår som lika mycket som oss alla andra.. du är människa..

ingen ska tro att man ska kunna slänga massa skit in på dej och gå huur låångt som helst..

för du har ett hjärta och vet hur grymt ont det gör.. du ska inte behöva få skit..

då förstår jag direkt om du inte orkar med bloggen.. är förvånad att du är såpass stark att du fortfarade VILL blogga.. DET ÄR GIRLPOWER ÖVER DET VANLIGA HJÄRTAT!

så jag tycker du ska lyssna på dej själv.. strunta i om alla tvingar dej till att fort.. blogga!

detta är ditt liv.

Jag hoppas du mår så bra nellie. att du har det bäst.. du förtjänar det såå mycket efter allt du gjort för oss!

kram och ha det bäst finaste Nellie!

2011-07-27 @ 09:58:04
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Ida Woxlin

Oj glömde skriva in namn + blogg!

Det var jag som skrev:Det är klart du ska forstätta blogga Nellie! :) You is best, and i love your blog <3



KRAM

2011-07-27 @ 09:58:34
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/
Postat av: Agnes

Nellie jag har en fråga. Varför sluta när du kommit så långt. Känns det värt det gör det. Vill du verkligen riva allt som en cementbyggnad? folk tycker om dig,bry dig inte om någon svacka nellie,den är baara tillfällig. U CAN DU IT girl

2011-07-27 @ 10:00:24
Postat av: Emma

Nellie, du är ju en förebild till oss alla här och kom ihåg, du är en stark person med bra personlighet. Fortsätt att kämpa nellie!! Vi läser din blogg och står vid din sida. Kram Emma <3

2011-07-27 @ 10:02:02
Postat av: Annika- guardiani.blogg.se/

Du är grym nellie, och du vet det! :)

Stå upp för den du är, du klarar det, JAG LOVAR! :D

2011-07-27 @ 10:09:20
URL: http://guardiani.blogg.se/
Postat av: VanessaA

Såklart att du ska fortsättaa!!!! du äger jue! du är en förebild för många tusen läsare, skit i allt elakt dom säger, ta bara åt dej av det bra!! btw din blogg äger och det gör du också!



one story,one love, but 2 horses!



nelliberntsson!

2011-07-27 @ 10:13:16
URL: http://vanessaahlstrom.blogg.se/
Postat av: A<3

Nellie, skit bara i vad dom tycker o tänker om dig! Kom i håg att dom skriver det för att dom är avundsjuka på dig och inte har något liv!



du är grym Nellie och det vet du!

Tänk vad många det är som går upp en timme tidigare för att läsa din blogg!

remember that your blog is best and that you must never give up!

du är bäst nellie! <3

2011-07-27 @ 10:15:29
Postat av: Ellen:)

Snälla sluta inte blogga! Jag är kär i din blogg och aa att folk skriver såna dumma saker är bara för dom är osäkra på sig själva och som tiina sa avundsjuka! du är fantastisk Nellie!!!<3<3

2011-07-27 @ 10:17:06
URL: http://ellengabriella.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ifall du vet att du är dig själv och tycker om det, skit i alla andra. De är bara avundsjuka! Tycker verkligen inte du ska sluta blogga Nellie :)

2011-07-27 @ 10:18:17
URL: http://horselisa.blogg.se/
Postat av: Evelina j'

Det måste vara jobbigt för dig att få så mycket skit varje dag, men jag tror nog att alla bloggare vet hur det känns. Man får kommentarer från anonyma där det står att man rider dåligt och borde rida från första nybörjargruppen igen. Eller att man är ful som stryk, fast samtidigt vet man att något av det dom andra säger är inte sant. Men det som verkligen får en att vilja fortsätta blogga är allt stöd man får, och Nellie här visar jag mitt stöd till dig! Du är en 11 årig flicka som bara ridit 3 år, vilket är förvånande för du rider sjukt bra och tävlar redan LA. och massa, du är otroligt mogen för din ålder och ja, du är en stark tjej! Så ryck upp dig och ta nya tag och skit i vad andra säger! :D Kram evelina.

2011-07-27 @ 10:20:23
URL: http://controlmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså du får inte sluta blogga!!

När jag läste din blogg första gången så tyckte jag du verkade lite konstig och fjortis men jag vill be om ursäkt för jag har helt och hållet ändrat uppfattning!

Du är stark begåvad och grymt skön som människa och din blogg är den jag går in på varje gång jag öppnar datorn :)))

Snälla sluta inte för du är verkligen duktig på det du gör :D <3

2011-07-27 @ 10:25:34
Postat av: felzzz

Ta inte bort bloggen Nelli! Jag går inte minst 1000 ggr om dagen, du är grym, keep it up snygging!!

2011-07-27 @ 10:25:53
Postat av: Natalie

tråkigt när det blir så Nellie. Jag tycker att du verkar som en hel go tjej. Jag har ju inte träffat dig och då kan inte jag döma dig på något sätt men vissa verkar inte fatta det !

Fortsätt som du gör, dom som skriver något dumt är bara avundsjuka ! kram på dig

2011-07-27 @ 10:27:25
URL: http://natalienygrens.blogg.se/
Postat av: Filippa♥

sv; jag va i lide dileselo (stavning) och så va jag i banidilocca :D<3

och jag hade de underbart :D<3



Kram<3

2011-07-27 @ 10:28:12
URL: http://ponnycheyer.bloggplatsen.se
Postat av: Miriam

Du verkar vara en otroligt kul tjej. Gillar verkligen din blogg. Du delar verkligen med dig av allt i denna bloggen, tankar, funderingar osv.. Du är speciell!

2011-07-27 @ 10:29:28
Postat av: maja simonsson

klart du ska fortsätta, ska du till bloggträffen den 5 augusti?

2011-07-27 @ 10:33:17
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/
Postat av: Mariiia

Söta Nellie! Även fast du är yngre än mig så tycker är jag riktigt avundsjuk på dina ursnygga ponnysar och sättet du rider på, klasserna du hoppar och hur mogen du är, du är riktigt grym Nellie så du får inte sluta blogga bara för att folk ser ner på dig, dom har ingen anledning till det och är bara avundsjuka på dig! Fortsätt kämpa Nellie för du är hur grym som helst! :) <3

2011-07-27 @ 10:36:50
URL: http://arabponnyn.blogg.se/
Postat av: EMILIA SVEDLIND

självklart att du ska fortsätta! du är ju grym nellie, du rider som om du var mycket äldre, din och stellas utveckling är ju helt otrolig. att se och läsa om den är något som jag verkligen älskar! det är så härligt o se på videosarna när ni är o tävlar det syns verkligen att ni gillar varandra. lägg inte ner bloggen nellie, du är så grym! <3

2011-07-27 @ 10:39:21
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/
Postat av: Tova

Nellie, fortsätt blogga! Tveka inte - du är så himla underbar och din blogg är bäst..

Du rider GRYMT bra , tveka aldrig på det. Det är verkligen inte många 00:or som tävlar i så pass höga klasser som du göra..



Nellie, du är bäst, sötast, snyggast och underbarast i världen! Glöm aldrig det.

2011-07-27 @ 10:41:31
Postat av: Agnes

du är underbar, du ska fortsätta. En bloggvärld utan NELLIE BERNTSSON är ingen alls. Vi alla behöver dig! <3

2011-07-27 @ 10:43:46
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg har du!=)



tycker du ska fortsätta att blogga.:D

Vore kul med en ny header med dig och Stella på kanske.;)

2011-07-27 @ 10:45:30
URL: http://smatokarna.webblogg.se/
Postat av: Ylva

skit i alla elaka kommentarer och läs dom bra istället, alla som kommenterar elakt är avundsjuka eller allmänt dumma. Du är grym, glöm inte det!

2011-07-27 @ 10:45:54
URL: http://ylvaochrebeckas.blogg.se/
Postat av: Linda och Catharina!

Hej! Du måste fortsätta blogga, du är fan 11 år och har en sån här stor blogg. Det är helt sjukt. Du är snygg och rider grymt. Alla bloggare får vara med om dumma och elaka kommentarer, va därför extra tacksam mot de underbara kommentarer. ! ;)

Försök att stå ut!

Kram!

2011-07-27 @ 10:46:53
URL: http://ridgalen.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Du är grym det vet du! Om du vill ta bort bloggen ska du göra det, det kan bara du bestämma, men jag hoppas att du har kvar den länge till. Men du är en stor förebild för både yngre och äldre och jag är säker på att du kommer gå långt! Fortsätt tro på dig själv och gör precis som du vill, ingen annan! :)

2011-07-27 @ 10:48:14
Postat av: Jennifer

Nellie ta inte skiten! Jag vet att de är lätt att ta åt sig även om man inte vill. Men du är så mycket mognare äv vissa som är 14-15. alla som skriver elaka kommentarer är väl typ runt 13-14-15 och ANONYMA, man bara VET att dom inte har något liv som sitter och kommenterar taskiga saker utan att våga visa att de är "dom"! Du är grym Bruden, fortsätt göra ditt och glöm alla snoungar som inte har något annat liv än att komentera taskigt! Dom är bara avundsjuka på dig för att du är en söt 11 åring som är mycket mognare än 11, du har en ponny som hoppar grymt, och du rider henne helt AMAZING. Bara avundsjuka!! ;P Jag kan ärligt säga att jag är avundsjuk på dig, men ALDRIG att jag skulle vara taskig för de!!! :))



Kram på dig Nellie :)

2011-07-27 @ 10:50:05
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: Johanna Ahlström - Hon med hästar som livstil!

Nellie, kör hårt! Skit i allt skit, du är den du är och ändra inte på det tjejen :D <3

2011-07-27 @ 10:53:28
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se/
Postat av: Julia

Snälla sluta Inte

2011-07-27 @ 10:54:27
Postat av: Rode

Jag tycker det är amazing att du vill dela med dig av dina erfarenheter,händelser och känslor till flera tusen okända människor,det är inte alla som skulle våga det..inte minst sagt jag. Jag beundrar dig för att du är en riktigt kämpe och är så otroligt positiv och livsglad,jag blir peppad utav dig när jag känner att något känns motigt bara av att läsa ett inlägg som t.ex. "Nu ska jag dra och sola och bada med min lovely friends" hur knasigt är inte det? :)

Du kommer alltid med något nytt och ärlig talat vet jag inte hur du gör, du är awesome!

Många peppningar och styrke kramar från mig :)

2011-07-27 @ 10:55:29
URL: http://coriniz.blogg.se/
Postat av: kiccan

Det finns ingen bloggvärld utan Nellie Berntsson!

klart du ska ha kvar den...<3

du är en STOR förebild för mig ska du veta!

din blogg äger alla andra, bra skrivet föresten!!! <3 <3 <3

2011-07-27 @ 10:56:19
URL: http://kiccan.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Klart att vi vill fortsätta läsa din blogg Nellie, men inte om det går ut för mycket över dig. DU är viktigast i ditt liv, glöm inte det!

Jag tror att många glömmer bort hur ung du faktiskt är. Okej att elaka kommentarer svider även om man är vuxen, men när man är ung är man inte lika säker på vart man har sig själv... även om du verkar vara en himla mogen tjej - när jag var i din ålder sprang jag runt i mjukiskläder i skolan och lekte med Barbie på fritiden!

Tror att många som kommenterar elakt gör det av ren avundsjuka. Du är söt, duktig, har fina ponnyer, många och bra vänner och en familj som älskar dig och ställer upp för dig. OCH du ska vara med i PA (mångas stora dröm även om få erkänner det). Jag tycker att det är okej att vara avundsjuk, så länge man är det för sig själv och inte låter det gå ut över andra.

Så nästa gång någon skriver något elakt får du tänka att han eller hon säkert vill vara som du!

Sorry för en lång kommentar - vill bara att du ska känna hur bra du är!

2011-07-27 @ 10:57:47
Postat av: alexandra

DU ÄR BÄST OCH TA ALDRIG SKIT FRÅN NÅGON, STÅ UPP FÖR DEN DU ÄR !! <3

2011-07-27 @ 10:59:50
Postat av: emelie

Det e klart att du ska fortsätta blogga Nellie, även om de finns dem som trycker ner dej!tänk på att det vinns fler so skriver snälla saker än elaka!

jag är 13 men du är verkligen en föreblid för mig!

så nu tycker Jag att du bara skiter rentutsagt i alla elaka och nertryckade kommerntare och tar bor dem när dem kommer, som sagt det är fler snälla än elaka



det var allt för mig, hoppas nu att INGEN trycker ner dig igen!

kram emelie

2011-07-27 @ 11:04:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma Persson

låt inte någon trycka ner dig eller får dig att känna att du inte duger. för du är bra, precis som du är. stå upp för dig själv och sluta aldrig tro på dig själv, du har många omkring dig som stöttar och tror på dig, som kan hjälpa dig.



många styrkekramar emma <3

2011-07-27 @ 11:09:24
Postat av: Molly ♥

You rock girl! Såklart du ska fortsätta blogga, annars är ju mitt liv förstört :( I loooove you :D♥

2011-07-27 @ 11:11:50
URL: http://mollyekstrand.devote.se
Postat av: Tova - Häst&Ponny Ryttare-

DU tjejen! Bry dig inte om vad andra tycker om dig!

Dom är bara avundsjuka för att du är så sjukt söt och rider bäst! Såå fortsätt blogga fast om du får negativa kommentarer, bry dig inte om dom♥



Sådeså! :-) KRAM OCH CREED TILL DIG! <3

2011-07-27 @ 11:18:03
URL: http://sillenhs.blogg.se/
Postat av: wilma

Nellie, allt är ju upp till dig men vi finns här och tänker på dig. känns de jobbigt, varför bara inte avstå från att blogga den dagen och ta nya tag nästa dag?



Vi skulle sakna dig om du tog bort bloggen<3

2011-07-27 @ 11:25:07
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/
Postat av: Mika

Din blogg är den jag besöker typ hela tiden, och du är en förebild(:

Du är så sjukt fin, och du ska inte behöva ta emot elaka kommentarer, det är riktigt lågt att skriva sånt, men det blir väl så när man har en riktigt stor blogg precis som du (:

Så hoppas inte du tar bort din blogg♥

2011-07-27 @ 11:27:44
URL: http://mikaas.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Du är grym nellie!! Det folk glömmer är att du är 11 år.. Tänk vad du kommer göra när du är typ 15!! Säkert tävla utomlands och sånt. Även fast jag är äldre än dej så är du min förebild! :)

Du och Stella är det "paret" som passar bäst tillsammans i hela världen!! Jag följer din blogg och läser den 7-8 gånger varje dag.. Du är grym, och kommer alltid att vara de!!



Puss o kram skummbanan <33333333

2011-07-27 @ 11:29:08
URL: http://swebra.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bästa,vackra nellie du vet att vi tror på dig!<3

2011-07-27 @ 11:33:50
Postat av: Julia

Tycker verkligen inte att du ska sluta Nellie.

Tänk vilken förebild du är till många tusen små ryttare & männsikor som vill bli som dig....

Tänk hur mycket tid du lägger ner på bloggen.

Hade det inte varit rätt tomt om d hade slutat?

Tänkt efter riktigt noga innan du gör det, du vet ju själv hur många som hade blivit besvikna om du hade lagt ner bloggen helt.

Neeej Nellie! Jag älskar din blogg och det du gör så jag tycker verkligen att du ska fortästta!

kram!! :)

2011-07-27 @ 11:34:21
URL: http://teamponnie.devote.se
Postat av: Ebba

Nellie, jag har följt din blogg ett bra tag nu !

Och, jo visst kan det vara jobbigt och irriterande när folk man inte ens känner sitter och hackar på en !! Jag hade en bdb som var för alla förut och ja, jag hade ganska många vänner däravmånga kollade på min bilddagbok... men dom kommenterade också och det gjorde mig så irriterad och jag blir lika irriterad på dom som klagar på dig på din blogg som inte ens känner dig ?:O

Jag skulle inte vilja att du tog bort din blogg, för jag tycker den är skitbra !:)

jag känner dig inte heller, bara genom ord, men om du skulle vilja prata så finns jag på bloggen och fb !:)

Puss :*

2011-07-27 @ 11:45:12
URL: http://www.totaly.bloggplatsen.se
Postat av: Nelly

Det är klart du ska fortsätta, du är unik, Nellie. Fortsätt vara som du är :) <3

2011-07-27 @ 11:45:25
URL: http://nellylidman.blogg.se/
Postat av: Rubiini

Du klarar det nellie,du är inte stark utan starkast!!!<3

2011-07-27 @ 11:46:55
URL: http://rubiinibunkell.blogg.se/
Postat av: klara

Du är en sjukt bra bloggare och du lägger ut allt en bra blogg ska innerhålla, ditt intresse är ju samma som mitt med hästar och det gör din blogg ett plus, inom bloggvärldens skulle jag göra vad som helst för att få ha din blogg med massa läsare, själv kämpa jag med att få flera än 10 vissa dagar, kämpa på nellie du gör allt rätt som du ska, <333

2011-07-27 @ 11:47:04
URL: http://klaraarnesson.devote.se
Postat av: ebbalye

men gumman, dom andra säger BARA saker för att dom är avensjuka, jag svär.

Du är en sån sjukt fin person nellie, ALLA ser upp till dig. Du har SÅ många som gillar dig, och det är ju itne bara för din blogg, utan för din personlig het och DIG. du är värd ALLT du får, va med i ponnyakuten, ha 2 hästar, en av sveriges största hästblogg, världens mest perfekta utseende, och ALLT.



För att det finns bara EN om du, NELLIE BERNTSSON.

och du är så sjukt perfekt, asså nellie... låt inte dom andra jävlarna trycka ner dig. Adam tex, man märker ju att han BARA försöker vara cool.



SKIT i allt, DU om nån klarar detta.

Starka fina perfekta person <3



Ge aldrig upp nellie, det finns bara en nellie berntsson.<3



Kram sötis <3, ge aldrig upp nellieberntsson.blogg.se, då dör jag :( <3

2011-07-27 @ 11:47:32
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Ellinor Tjäder

Kom igen tjejen du är grym! <3 Sjuukt bra blogg och vilken jädra fantastiskt tjej du är! Du ska bara veta att jag diggar dig HÅRT! Massa creeds till dig tjejen! Fortsätt som du gör så är du stjärna för hela sverige, men en sak ska du veta! Att i min värld är du redan en stjärna!

Massa kramar från en bloggläsare som läser bloggen 24/7 :D <3

2011-07-27 @ 11:49:14
URL: http://hestcrew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nellie ta dig en blogg paus för de är du verkligen värd. Lägg bloggen åt sidan en dom sista veckorna av sommarlovet och känn efter, kom tillbaka när du känner "blogg suget"så kan du ta beslutet sendan när du kännt efter! Skulle vara jätte tråkigt om du la ner ditt fina jobb med att få denna bloggen så stor o känd så ja tycker du behöver en tänka efter tid o samla på dig insperation , tack för en super bra blogg och försätt blicka framåt, du kommer komma dit du vill med den kämpar glöden du har ;)

2011-07-27 @ 11:53:48
Postat av: Emma

Det skulle inte vara någon bloggvärld utan dej. INGEN. Jag klickar in på din blogg flera gånger om dagen, det skulle kännas sjukt tomt om du inte fortsatte blogga.

Skit i dom människorna som snackar skit, dom är bara avundsjuka och vill trycka ner en. Men du, du ÄR stark och tro på dej själv. Du klarar detta! I know it.

Du är min förebild, fast du är yngre än mej. Jag önskar att jag var lika bra som du inom ridningen. Att jag hade sånt självförtroende som du, att jag stod för det jag sa och gjorde. Det är DU Nellie. Jag har sagt dfet förut, du har sjukt bra självförtoende och står för det du gör. Nellie, sluta inte blogga. Det skulle vara så sjukt tomt och öde.. ♥

2011-07-27 @ 11:54:56
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/
Postat av: jenny

Ta inte bort din blogg nellie , du är grym vilket vi alla vet . Din personlighet , ditt sätt och skriva , ditt sätt och va gör hela din blogg :)..



Folk är bara avundsjuka på dig för att du är den du är med flera tusen läsare .. Låt dom inte ta din blogg ifrån dig ..



Du är amazing nellie :) tjejen me glimten i ögat ! :D

2011-07-27 @ 11:56:05
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Jag tog bort min blogg ungponnyn.blogg.se pga olika anledningar..

Tro mig, dom två första dagarna har man ångest och inlägg på inlägg ploppar upp i huvudet. Men sedan så är det så jäääääääääääääkla gött asså. Inga som vet vad man pysslar med eller vad man köper till sina hästar. Underbart, men en bloggvärld utan Nellie, nej det går inte ;) <33

2011-07-27 @ 11:58:17
Postat av: Kajsa

Du är en grym tjej som driver en otroligt bra blogg..det är väldigt många som skulle sakna dej, folk som skriver negativa saker om dej ska du ALDRIG lyssna på för du borde veta att du är en speciell tjej som är grym på det du gör!



För mej är du en STOR förebild, jag tycker verkligen du ska fortsätta blogga!!

2011-07-27 @ 11:58:46
URL: http://kkajsalisaoderlind.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nellie, söta Nellie! Skit i dom som trycker ner dig, du är 1000 gånger bättre än dom!

Det är fler läsare som älskar dig och det du gör, än sådana som klagar! Även om jag inte känner dig, så är jag glad när du är glad, ledsen när du är ledsen eller arg när du är arg!

Vi finns här för dig, vi läser din blogg blogg varje dag för att få vara en del av din vardag!

Kom ihåg att det bara finns en Nellie Berntsson, och hon rockar! :)<3

2011-07-27 @ 11:59:30
Postat av: Emma

Din blogg läser jag säkert 10 gånger varje dag! Du får snälla inte sluta blogga för då vet jag inte vad eller vem jag ska se upp till ävem fast du är yngre än mig men du är fortfarande mycket snyggare än mig och jag kan verkligen inte sluta läsa din blogg! :) Men de är din blogg du bestämmer...<3

2011-07-27 @ 12:01:39
URL: http://emmaalemoon.blogspot.com
Postat av: E

Gör som du vill :)

2011-07-27 @ 12:02:06
Postat av: Emilia :)

Nellie, du är en awesome person som är jättemogen för att vara 11 år.

du ÄR bra på att rida, true words!

jag tycker att du bloggar jättebra, och utan nellieberntsson.se blir det it kul att sätta sig vid datorn igen, å känna att det inte finns nå att läsa...



du är helt amazing Nellie, glöm inte det!

men självklart är det ju ditt val om du vill sluta, men vi vill inte det!

2011-07-27 @ 12:09:14
URL: http://ridchey.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nellie... Snälla... fortsätt blogga... <3 Fine, jag känner inte dig, jag vet knappt vem du är, men den uppfattning jag fått utav dig genom din blogg är.. att du är en underbar människa, som lever efter sina mål, gör det du vill... rider de hästar du älskar - och bloggar, för oss som läser din underbara blogg. Nellie, jag ber dig, sluta inte blogga. Jag bor inte i Sverige, men jag är så nyfiken på hur det går för dig och dina ponnys, så din blogg hjälper. Tro på dig själv Nellie, gör det du vill, men snälla - sluta inte blogga <3

Du är en sån förebild för mig, Nellie Topclass Berntsson.



Kramar, Matilda

2011-07-27 @ 12:14:25
URL: http://connemara.devote.se
Postat av: Therese

Din blogg är jätte fin och du kommit långt !

Jag tycker inte du ska lägga ner den för några som inte har något liv och bara sitter och skriver dumma kommentarer.

Ta inte åt dig av de.

Vi vet att du är starkare än så Nellie!

DU är trots allt bara 11 (tror jag) du kanske inte rider precis på pricken så fint som man ska göra, Men du ä så ung och kan så mycket, jag tycker du är jätte fin och duktig på alla sätt ,

Du kommer gå långt Nellie! ♥ Kram Teziie

2011-07-27 @ 12:21:22
URL: http://teziie.blogg.se/
Postat av: Linn

För mig spelar det ingen roll vad du väljer att göra. Jag följer med dig och din blogg var den än flyttas, delar glädjen i dina vinster om motgången i dina förluster. Men om du väljer att ta bort bloggen så har du inget att dela med något av dina flera 1000 läsare. Men fortfarande är valet ditt!

Som jag sagt förut, var stolt över dig själv nellie!

Puss och kram

2011-07-27 @ 12:25:56
URL: http://qvenild.blogg.se/
Postat av: G

Feedback är inte alltid positivt, feedback är kritik också. Så vill man ha feedback måste man vara beredd på båda :) Kritik är ju faktiskt det som utvecklar mest, om den framförs på ett bra och schyst sätt. Och den som kritiserar gör ju det oftast för att den tror att du har kapacitet att bli ännu bättre ;) Sen ska man ju absolut inte ta skit, eller acceptera att få elaka/kränkande kommentarer heller. Det är inte kritik, det är bara avundsjuka människor som tar ut sin frustration på fel sätt.

Kortfattad vad jag vill säga: var noga med att skilja på kritik och skit :) och om det är skit, skit i det! ;)

2011-07-27 @ 12:32:35
Postat av: Anna

Nellie.. Ta inte åt dig av de olika elaka kommentarer du får. Dom som skriver så är bara osäkra på sig själva och behöver någon annan att trycka ner.



Jag tycker självklart att du ska fortsätta blogga! Läser din blogg vardagligen och tycker den är hur bra som helst! :)

2011-07-27 @ 12:42:51
URL: http://annaojessi.blogg.se/
Postat av: malin

jag har läst din blogg skit länge och jag har älskat det !

tar du bort bloggen finns det ingenting att göra på datan ju ! :(

jag älskar att läsa din blogg !

snälla du ta inte bort den :(

dom som skriver taskiga saker vill säkert att du ska ta bort bloggen , men låt dom inte vinna !

älskar din blogg ! <3

2011-07-27 @ 12:48:57
Postat av: Anonym

nellie du e grym. Sluta inte !

2011-07-27 @ 12:50:42
Postat av: Hanna

Fortsätt va den du är nellie du är toppen!

<3

2011-07-27 @ 12:53:02
Postat av: caroline

jag har nyligen börjat läsa din blogg, och redan från första gången jag tittade in så fastnade jag. jag kollar flera gånger om dagen ifall du har uppdaterat.. och du är jätte duktig på att rida, du är 11år & tävlar LA.. hur coolt är inte det? ta inte åt dig av de avunsjuka :)

2011-07-27 @ 12:53:27
Postat av: Noora

Asså Nellie, jag har aldrig sett dig i verkligheten, men jag gillar dig som en vän fast jag inte har träffat dig. Och det kontiga med de hela är att om du slutar blogga, kommer ja sakna dig, på riktigt!

Du är duktig Nellie, som orkar med allt! <3

2011-07-27 @ 12:57:44
Postat av: Lovisa

Nellie, du är så grym. Det finns ingen som dig, som är så grym. Jag älskar din blogg och dina ponnysar. Eran utveckling och allting.

Du har något speciellt!

2011-07-27 @ 12:58:19
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: Tilda =)

Nellie du är underbar på alla sätt o vis, samma sak med din blogg!!<3 när man läser den blir man alltid glad o får ett leende på läpparna.

Du är stark, mogen, söt, grym på att rida + 100000 positiva saker.

Jag lovar att du kommer uppnå alla dina mål om du bara fortsätter att kämpa.

Kram Tilda<3

2011-07-27 @ 13:02:31
Postat av: Inez

Nellie! Du är en av dom starkaste personerna jag vet. Vacker utan och med smink. Spelar ingen roll hur du ser ut eller har på dig. Det viktigaste är hur du är som person och din personlighet är det absolut inget fel på. Nellie, snäll, omtänksam, otroligt vacker, bra hand om hästar, rider fint, hoppar höga klasser(lix snart kvalad till msvb när man är 11 år!? på en ponny som du tävlat i ett halvår och som inte har vart på en l:d ens innan dess!), grym humor, fin klädstil, cool osv. osv. Kunde rabbla en himla massa mer bra saker du är. Klart att ingen är perfekt. Men Nellie, du är nästintill det ;) <3



Don't give up because all crap! Cause you are better and stronger than that <3

2011-07-27 @ 13:11:32
URL: http://ponnypuckon.blogg.se/
Postat av: Julia

Nellie du e verkligen fantastisk, själv läser jag din blogg fleeera gånger dagligen o jag älskar allt jag läser! Asså verkligen.

Så om du inte fortsätter blogga så kommer jag ha sjukligt tråkigt så fort jag sitter vid datorn!

Och du är verkligen en mogen 11 åring, och att driva en av de största hästbloggarna i Sverige, det är stort. Riktigt stort. Verkligen.

2011-07-27 @ 13:20:05
Postat av: Anonym

Nellie du verkar vara sån fett cool tjej.

Vi som läser din blogg men aldrig har träffat dej kan ju bara gissa oss till hur du egentligen men man får en känsla av bloggen att du är rätt underbar.

Du ska veta att äldre(och yngre) ser upp till dej för att du är du.

Så om du nån gång funderar på att ändra dej pga all skit du får, tänk på oss läsare och vänner du har som tycker om dej precis som du är..

puss

2011-07-27 @ 13:20:21
Postat av: sabine

hej Nellie du e så söt! kram sabine ha en bra dag!

2011-07-27 @ 13:34:56
URL: http://stephy.devote.se
Postat av: emma

ta inte bort bloggen nellie. du är zuper tjejjen!

2011-07-27 @ 13:35:24
URL: http://crazyponies.blogg.se/
Postat av: linalöfgren

nellieberntsson.blogg.se funkar ju också :d

2011-07-27 @ 13:46:31
URL: http://liinalofgreen.blogg.se/
Postat av: Raffe

Caps lock rage ^^

2011-07-27 @ 13:48:39
Postat av: Camilla

Jag brukar inte kommentera på bloggar men denna gången kände jag att jag behövde göra det. Jag har följt din blogg ett tag och tycker att du verkar vara en kanon tjej! Att du är så pass ung och så otroligt duktig som du är är riktigt imponerande! Läste för ett tag sedan ett annat inlägg där du verkade lite nere och snappade upp att mammor till andra ungomar säger saker, fy f*n säger jag bara för avundsjuka äckliga föräldrar!!! Att ungdomar beter sig illa är en sak men när en förälder gör det är det patetiskt och riktigt illa!



Jag vill bara säga, lycka till med allt i framtiden, du ska inte låta någon trampa på dig och jag vet att du kommer att gå långt!!!

2011-07-27 @ 13:49:41
Postat av: emilie

Du vet att du är fantastisk, precis som du är! Vi gillar inte din blogg, vi gillar DIG. Vi gillar sättet du skriver på och allt. Du är en skitduktig ryttare och förtjänar det bästa. Försök att inte ta åt dig av dom dumma kommentarerna, dom har inget liv det är därför dom försöker förstöra en annans. Tro mig, jag vet. Man känner sig värdelös och att man inte duger, men Nellie, du duger precis som du är. Du äger på att rida Stella och Thonna, hur vet dom att du inte kan rida bra? Dom har väl inte sett dig i verkligheten? Jag tror iallafall att du är en skitbra ryttare.



Du kan inte sluta blogga, Nellie :c Då lämnar du ett tomrum efter dig, för alla som läser din blogg..

2011-07-27 @ 14:05:39
URL: http://domryttarna.blogg.se/
Postat av: Crazypony - Lisa svanbom

Nej nellie! Sluta ALDRIG blogga.

Fett nice vi har det.

tänk om du inte bloggat?

Asså vi får mer av PA :)

Love it nellie.

Skulle du inte blogga... DÖR JA! :/

Asså love it att du bloggar.

Skriver nå'n nå dumt, TA INTE SKITEN! :@

De e bara elaka :(

<3 Sluta aldrig

:) <3

2011-07-27 @ 14:07:11
URL: http://lisasvanbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

cheyen , var dig själv , jag tror på dig !!!! <3

2011-07-27 @ 14:24:36
Postat av: Miranda

Klart du ska fortsätta att driva bloggen! Det är du grym på! ;)

2011-07-27 @ 14:33:33
URL: http://mirrefoto.blogg.se/
Postat av: Nelly

Snälla Nelly! Ta inte bort din blogg, du äger den, det är DIN blogg, DINA ord och DITT liv.

Du får ta bort bloggen om du vill eftersom den är DIN. Men du är bara 11 år, men du är en helt fantastisk tjej med kraft, självförtroende, ett stort liv med en toppen framtid, så du får göra som du vill...



Dem som skriver taskiga kommentarer är bara avis, och är riktiga NO LIFERS. om dem inte kan respektera att du är en toppen tjej och helt ja, jag vet inte vad men FANTASTISK, varför sitter dem och läser din blogg om dem tycker att du rider så pip dåligt, om du "sitter" dåligt när du hoppar, alla rider på sitt sätt, alla är bra på sitt sätt, Roffe och JW och alla andra toppen hoppryttare, dem sitter och tränar på det dem är dåliga på, ingen ser ner på dem och klagar på dem, varför göra det mot dig då?! Du kommer komma långt och det vettu

2011-07-27 @ 14:46:05
Postat av: Anonym

asså ja vill verkligen inte att du ska ta bort bloggen ja har följt den jätte länge... du är så grym och super sööt !! :) <3

2011-07-27 @ 14:51:37
Postat av: Hanna

Forsätt snälla Nellie !

Titta vad jag hittade ! Tycker det var väldigt snällt skrivet om dig <3

http://sverigeryttare.blogg.se/2011/july/linda-duktiga-ryttare.html

2011-07-27 @ 15:08:06
Postat av: Josefine

Nellie, du är sjukt bra och du är sjukt mogen för in ålder. De som sitter och snackar skit om dig, de är bara avundsjuka. Jag tycker att du ska fortsätta blogga, det skulle vara sjuuuukt tråkigt utan din blogg att läsa. Så - skit i de som sitter och säger dumma saker, fast inte vågar något annat än att vara anonym. Samma sak med skvallerbloggar - skit i dem. Nellie, du är stark. Fortsätt med det du gör. Skit i de som inte vågar något annat än att vara anonym. De som gillar dig och din blogg, de läser. De som inte gillar den och ändå läser och kommenterar ANONYMT, stick o brinn.

Så Nellie, fortsätt blogga.

2011-07-27 @ 15:09:48
Postat av: Elin Rödjare

Jag ska inte säga att du inte Får ta bort bloggen för du gör som du vill... Men jag vill verkligen inte att du gör det. Läser den flera gånger per dag fast det är sommar. Dui skriver grymt och du är grym! Så tänk inte på alla som ogillar dig utan alla som gillar dig <333333

2011-07-27 @ 15:12:05
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nellie, du är en kanon tjej som alltid ger allt! Fortsätt så, du har redan gått långt men du kommer att gå mycker längre om du fortsätter som nu!

Nellie Berntsson-min och många andras förebild, kom igen tjejen!

2011-07-27 @ 15:27:49
URL: http://matildafotogalen.webblogg.se/
Postat av: Esther

Nellie sluta inte blogga snälla!!! De som skriver dumma saker är bara avensjuka!!! Nellie du är en jätte stor förebild för mig!! <3

/Esther<3

2011-07-27 @ 15:33:33
URL: http://estherjarvling.blogg.se/
Postat av: isabella

Du är stark och vi som verkligen älskar dig o det du skriver, vill ha kvar dig! <3

2011-07-27 @ 16:01:36
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snälla Nellie du får inte blogga jag sitter här och läser din blogg varje dag och om du tar bort kommer det inte att kunna läsa som är min vana ... Jag har kollat många av dom stora bloggarna och den enda bloggen som är bra är din <3

2011-07-27 @ 16:01:48
Postat av: julia per

nellie du är en grymt bra människa!

det är mer som ser upp till dig än som kastar skit på dig, många äldra har dig som förebild för att du är så öppen och vågar visa hur du känner.

dom som trycker ner dig har faktiskt ingen anledning till de, dom är bara avundsjuka på de du har och inte dom.

nellie jag ser upp till dig och kommer nog alltid att göra de, du är en underbar människa som ger att till oss läsare som vill veta hur det har gått eller hur du mår.



du är topclass på hög nivå och vi älskar de !

2011-07-27 @ 16:04:11
Postat av: Hedda

du ska skita i vad andra säger, de är så jävla avundsjuka på dig!! dom som skriver massa taskiga saker är sånna som inte har nått liv som måste klanka ner dig för att få bättre självkänsla!

Du är en sjukt fin tjej och jag älskar att läsa din blogg!!

Du har talang Nellie! va dig själv och skit i alla idioter// Hedda P

2011-07-27 @ 16:08:26
Postat av: Anonym

det skulle vara roligare ifall du skrev lite mera om "ditt liv" och om vad du göra om dagarna ist för att skriva jäääättteeeeelååånngggaaa inlägg om vad andra kommenterar?! inte så roligt att läsa..

2011-07-27 @ 16:13:51
Postat av: Carro

Jag skulle sakna dig.. jag ser upp till dig så sjukt mycket, tror jag sagt det innan. men snälla sluta inte va nellieberntsson.se :D



och när jag ändå är här, jag laddade alltid hem musik från samma ställe som du, men sen kraschade min dator och nu vet jag inte vad stället heter x)

Vart laddar du hem musik ?(A) :D<3

2011-07-27 @ 16:15:42
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Malin Hallberg

Jag har frågestund just nu på min blogg, kika gärna in och fråga vad ni vill om mitt modellande, privatliv eller vad som helst egentligen..

2011-07-27 @ 16:15:51
URL: http://malinhallberg.se
Postat av: Mathilda

Asså vad skulle man göra på dagarna om inte din blogg skulle finnas? Seriöst denhär bloggen är på top 1 som jag läser, om du skulle ta bort den så skulle jag bli så ledsen för jag vill ju läsa om hur det kommer att gå för dej och stella i framtiden och hur du har det :) och speciellt är jag intresserad av träningen med bellman. Varje gång jag går på datorn så ser jag framemot att läsa dina inlägg dom är ju bara för bäst :) <3

2011-07-27 @ 16:18:29
Postat av: Josefine

Varje gång jag startar datorn eller har iphonen i handen är det DIN blogg jag klickar mig in på först. Din blogg är så grym, alltid massa nya inlägg dom dessutom är läsvärda och intressanta!

Du är ett riktigt guldkorn tjejen, glöm inte det! Trots alla negativa kommentarer och skit du får ta varenda dag reser du dig upp och kör på igen och det är så sjukt starkt!!

Du är asgrym tjejen, fortsätt kämpa för utan dig blir bloggvärlden tom!<3

2011-07-27 @ 16:46:06
URL: http://timian.blogg.se/
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

har du sett min idolbild? ;)

2011-07-27 @ 16:47:21
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: ellen

Precis, du bestämmer själv..Men snälla, ta bara inte bort bloggen!! Du är så enormt duktig och jag vet många som älskar din blogg! <3

2011-07-27 @ 16:56:13
URL: http://ellenst.blogg.se/
Postat av: mikaela

KOM IGEN :'D

DU ÄR DEN BLOGG JAG LÄSER ÖVERALLT SÅ OFTA JAG KAN!!

DU ÄR ENORM KÄMPA VIDARE GÖR SÅ GOTT DU KAN :')

2011-07-27 @ 17:15:02
URL: http://kriistiianssson.devote.se
Postat av: SofiaE

Nellie,strunta i alla dumma kommentarer! Ta åt dig (säker på att du gör) alla kommentarer från oss som gillar dig SJUUUKT mycket!Och fastän folk tror och tycker att dom är bäst och skriver saker dumt hit o dit,skit i dom,för det ÄR DU som är bättre,du sitter inte o snackar skit om dom! Du är BÄTTRE ÄN BÄST!

Nellie,you are like a star in the sky

There are millions of other stars in the sky

But you are the one that shine!

Just a little more sparkle!



Sorry att de blev så mycket men jag DIGGAR dig toooooootalt! Kram SofiaE

2011-07-27 @ 17:16:22
URL: http://sofialinneaeliasson.blogg.se/
Postat av: Bina

Du kan inte lägga av din blogg är jättebra och alla skriver ju saker för att dom är avundsjuka för att du har en stor blogg och inte dom, kom igen tjej kämpa för alla vill att du ska vara kvar :)



Ps: Har frågestund på bloggen nu fråga på! :) :)



Kämpa på! :) :)

2011-07-27 @ 17:50:55
URL: http://biinniiss.blogg.se/
Postat av: vendela asplund

du e grym brudN ! <3

2011-07-27 @ 17:52:51
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: elso å linnet

fortsätt kämpa, fortsätt ge ut glädje som du gör och framför allt fortsätt vara DU. Du är du och de är den Nellie vi gillar!

Keep going bruden, du är bäst!

2011-07-27 @ 18:09:33
URL: http://hovkrats.blogg.se/
Postat av: isabella

nellie jag skicka ett PM te dej pa FB men jag sager de igen du e super bra sot och bra pa o rida skit i va andra sager .. du vet bast!!!



du ga in pa min blogg om du vill och las de senaste inlagget sa far du se att jag verkligen tror pa dig



jag alskar dej tjejen o jag skulle bli glad om vi skulle kunna lara kanna varann lite gran:S



kram kram // isabella

2011-07-27 @ 18:18:39
URL: http://fourteenwinters.blogg.se/
Postat av: maja , siktar mot topppen inom hästsporten !

go for it tjejen ! <3

du är grym och ta inte åt dig nått , du har gjort den här bloggen så extremt stor med massa bra och jag vill bara ha MER .

driv på denna blogg , för det uppskattar vi alla !

2011-07-27 @ 18:20:57
URL: http://superhorses.blogg.se/
Postat av: magda

Men Nellie, varför låter du dig ens påvekas av dem som skriver negativt? Dem försöker ju bara få ner ditt självförtroende. Och du är den mest målmedvetna 11 åringa jag har sett du gör ett otroligt jobb med dina ponnysar och du är en ryttare som kommer att komma lååååångt!

2011-07-27 @ 18:21:08
URL: http://erilia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Varför låta folk trycka ner dig genom internet tjejen? :) Jag har inte läst så många kommenterarer, men om du ex. säger att du är ful, så varför bry sig? De som skriver de kommentarerna skulle förmodligen inte våga gå fram till dig och säga det till dig, om dom skulle se dig någonstans. Men om man skulle se dig och går fram till dig, säger man kanske "åhh, jag älskar din blogg!" eller liknande. Det är så lätt att skriva saker över internet men vissa kanske bara är avundsjuka! Du ska inte låta folk trycka ner dig av din blogg... om dom inte gillar bloggen, dig eller vad du skriver... varför går dom in och besöker & kommentera!? Själv är jag ingen häst-tjej, men du rider bra, är söt & du är en helt vanlig tjej. Du (och ingen annan) förtjänar taskiga kommentarer, men stå på dig, tänk på alla positiva kommentarer du får, alla vänner du har och skit i det negativa. Sätt dig ner framför datorn och läs igenom positiva kommenterar. De allra flesta här gillar dig för den du är... så jag säger det igen, låt inte folk trycka ner dig genom bloggen, du är stark tjejen!

(Även om jag inte känner dig vill jag peppa dig och få dig att inse att du är stark nog att klara det!)

Massa kramar! :)

2011-07-27 @ 18:21:20
URL: http://angelicafoto.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jag tycker inte du ska ta bort bloggen, det är intressant att läsa om dig och din dag ;)

2011-07-27 @ 18:34:51
Postat av: Beatrice

Nellie, sluta inte, du har ju märkt hur många som verkligen läser din blogg och älskar den. Bry dig inte om resten som kommer in på din blogg och klagar! En dag kommer dom få den skiten tillbaka, du är grym och det är enormt många som älskar dig och tycker du är bäst och har dig som förebild!

Och du vet, nästan alla är avundsjuka på dig.. men det är bara för du rider så grymt bra för att vara 11 år och för att du är grymt söt/snygg och för att du får träffa så många andra bloggare. Just därför!

Sluta inte blogga, då finns det inget roligt/bra att läsa varje dag, varje timme.

Nellie Berntsson, vi tror på dig.

Du är bäst.

2011-07-27 @ 18:56:15
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Nej, Nellie du får inte sluta. Du är så stark, du är så grymt mogen för din ålder. Du rider jättebra och du är så fin!

De personer som säger massa dumma saker är bara avundsjuka, strunt i dom!

Tror på dig och din blogg är riktigt bra! <3

2011-07-27 @ 18:59:47
URL: http://bellse.devote.se
Postat av: mathilda

stat av: amanda h

Min finaste Nellie som lever på jorden..

för det första.. DETTA ÄR DITT VAL.. ingen ska bestäma om du ska blogga eller inte..För mig är inte du någon som bara sitter bakom data skärmen och levererar massa roliga saker att läsa.. Du är NELLIE som fått mg att tro mer på mig själv med DITT peppande.. Du är tjejen som är just den cheyen som jag skulle dötad för.. dör du är ÄKTA. Du är så grymt äkta i det du gör.. DU KAN.♥

Jag ska inte stå här och säga att jag vet allt om dej.. fö det gör jag inte.. men jag vill för att du är en så himla sjukt fin människa. inte för att det skulle vara coolt att få känna Nellieberntsson.se.. utan för att få känne DEJ.

Efter allt du gjort mot mig.. så vill jag bara säga.. Du kan. Du är såå otroligt stark.. Mogen för att vara 11 år..

Du har ett hjärta som slår som lika mycket som oss alla andra.. du är människa..

ingen ska tro att man ska kunna slänga massa skit in på dej och gå huur låångt som helst..

för du har ett hjärta och vet hur grymt ont det gör.. du ska inte behöva få skit..

då förstår jag direkt om du inte orkar med bloggen.. är förvånad att du är såpass stark att du fortfarade VILL blogga.. DET ÄR GIRLPOWER ÖVER DET VANLIGA HJÄRTAT!

så jag tycker du ska lyssna på dej själv.. strunta i om alla tvingar dej till att fort.. blogga!

detta är ditt liv.

Jag hoppas du mår så bra nellie. att du har det bäst.. du förtjänar det såå mycket efter allt du gjort för oss!

kram och ha det bäst finaste Nellie!



2011-07-27 @ 09:58:04

URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/



Eftersom jag är sämst på och skriva sådana fina inlägg så kopierar jag och säger att denna

Tjejen har helt rätt med allt hon skriver!

nellie jag vill bara säg du blir en föevig

NELLIE TOPCLASS BERNTSSON!

2011-07-27 @ 19:01:38
URL: http://mathildaivansson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag vet kanske inte hur det är att få negativa vibbar från andra genom att man har kämpat med att blogga och försöka få människor att gilla det man läser men jag vet hur det är att bli sviken av vänner och hur det är att svika vänner. Men att göra som NI gör, alltså alla "partypoopers" som bara skickar massa negativa och nertryckande meddelanden/kommentarer till Nellie, ni förstör inte bara för en person utan ni förstör för ALLA Nellies läsare och OM ni verkligen har någonting vettigt att säga kan ni för i h***ete tar er om dasen (ursäkta mitt ordval men folk verkar inte förstå annat) och åka till Nellie och säga det NI har att säga "face to face" istället för att vara idiotiska datanördar som sitter och skriver onödiga medd./kom. om hur Nellie är, utseende, ridsätt och allt som har med henne att göra. Att göra så är bara för fegt och för lågt. Jag är inte Nellies största fan men efter alla idiotier i Norge exempelvis eller hur man ser någon mobbad i skolan eller vad som helst så bli man bara så jävla frustrerad, kan ni inte ha lite empati? Hur tror NI att Nellie känner när ni trycker ner henne som NI gör? Aa visst ni skiter i det men tänk lite innan NI har något och komma med. Som sagt jag är inte hennes största läsare/fan men att se och läsa det ni gör får mig bara så jävla arg. Jag vet att NI säkert inte lyssnar på vad jag har och säga men försök att vara lite realistiska, empatiska människor för en gångs skull, ni förstör läsarnas nöje att läsa. Nellie är 11 år och när man är 11 år är det inte det lättaste att rida sin häst perfekt i form eller perfekt överhuvudtaget, hon lär sig fortfarande ju? Alla vi gör det, när vi är typ 60 år kanske vi äntligen kan det mesta inom ridningen. Men innan dess lär vi oss fortfarande - alla rider olika, vad är problemet? Nellie är, jo visst, en otroligt mogen tjej för sin ålder men hon är också en väldigt snäll person och alla vi är ju trotsallt barn och exprimenterar med vår personlighet. Tjejen har ju humor i alla fall! ;) Jag ser upp till dig Nellie, vet inte varför men jag gör det och ändå är jag 16 år :)

Fortsätt som du gör, Nellie - skit i alla "partypoopers" och lev livet föfaaen! :D

2011-07-27 @ 19:03:53
URL: http://kidzofkarlshem.blogg.se/
Postat av: braxaan

SNÄLLA NELLIE! Asså.. Jag har NEVER sett dig i verkligheter. Och jag känner dig inte som person men du skriver allt du gör och känner och delar med dig om ALLT i ditt liv så därför vet jag hur du är i sättet. När man har följt din blogg länge känner man att man lär känna dig mer och mer på något konstigt sätt.



Du är ju 11 år. Dom flesta 11:åringarna tar inte sånt stor ansvar som du. Du äger / rider 2 nu, sen säljer du ju Thonna och får en ny.. Om ja läste rätt.. Aja, dom flesta 11:åringarna är inte så begåvade som du är. Du har en blogg med FLERA TUSEN läsare.

Du e redan känd. Du är inte som alla andra.. Du är speciell på ditt sett. Du väljer själv hur du ska se ut och du väljer bra;) hihi.

Så fortsätt så i livet så kommer de gå RIKTIGT bra för dig i livet!!



_░▒██▒████

░██▓▒░░▒▓██

██▓▒░__░▒▓██_██████

██▓▒░__░▓███▓__░▒▓██

██▓▒░_░▓██▓___░▒▓██

██▓▒░_____________░▒▓██

_██▓▒░____________░▒▓██

__██▓▒░__________░▒▓██

_██▓▒░________░▒▓██

__██▓▒░______░▒▓██

___██▓▒░___░▒▓██

____██▓▒░__░▒▓██

_____█▓▒░░▒▓██

_______░▒▓██

_____░▒▓██

___░▒▓██

_░▒▓██



Kram!!



//max



2011-07-27 @ 19:07:08
URL: http://braxaan.blogg.se/
Postat av: Elin

du ska inte ta nån skit, som jag hoppas att du inte gör! du är en grym,stark,fin och mogen tjej, som är den grymmaste grymmaste bloggaren,tjejen,ryttaren och mycket mer!



Din blogg,dina ord, dina texter får mig att kämpa,vilja och förtsätta framåt... Du är sjukt smart och mogen bara så du vet! du insperar mig som är 13 år, du insperar andra som är både äldre och yngre än mig, insperar man så många betyder man inte lite! så både DU och bloggen betyder sjukt mkt för sjukt många människor!



Kram på dig Nellie och : keep fight!



// www.elinhogstrom.devote.se

2011-07-27 @ 19:13:09
URL: http://www.elinghogstrom.devote.se
Postat av: Jonna

NELLIE, DU ÄGER TJEJEN!! TRO PÅ DIG SJÄLV!!



PUSS JONNA!

2011-07-27 @ 19:29:04
Postat av: Sofia

Nellie du får inte sluta blogga du e bäst! :D

2011-07-27 @ 19:39:25
URL: http://bestehest.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Nej! Du får inte sluta blogga! De är hur många personer som helst som läser din underbara blogg, du är värd, varendea läsare!! Du är verkligen en tjej, som kämpar! Du är liksom, bara elva år, och är grym på att rida och blogga aa, allt!<3 Du är helt fantastisk, Nellie! :) Du ger, oss alla glädje ;) Nellie, du kommer gå långt! Ser verkligen upp till dig!



Ha en grym kväll, fina Nellie Berntsson! :D Kram på dig!

2011-07-27 @ 19:41:21
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: Nikkan

folk som är elaka genom blogger är bara fega och avensjuka, de önskar själva att de vart/är så talangfulla som du är i din ålder! De önskar även jag, men jag ser upp till dig istället. För de första är du gryymt duktig på att rida, även driver du en as bra, intressant blogg ! Jag hoppas verkligen att du kämpar på, och ta för guds skull inte åt dig av de elaka kommentarerna, för de finns grymt många som läser din blogg som faktiskt ser upp till dig och diggar dig för den du är!! Stå på dig,för du kommer gå riktigt långt nellie! jag önskar dig fortfarande all lycka med bloggen och hästarna såklart!! :d

kram!

2011-07-27 @ 20:09:42
URL: http://jagochschumi.blogg.se/
Postat av: Evelin ;)

Hej nellie :D

du ska ha mycket beröm för denna bloggen!

Du är 11år och driver en blogg för flera tusen läsare, du skriver om HELA dit liv!

Du rider oerhört bra för att vara 11år!

Ta ingen ski, använd skiten för att bli starkare och ännu mera självsäker!

Livet går i svackor men de är då man ska tänka på allt possitivt i livet!

Kramar evelin

2011-07-27 @ 20:17:54
URL: http://ninjanumberone.blogspot.com
Postat av: Frida

Kan erkänna att när jag började läsa din blogg så tyckte jag nt så mkt om dig.. Trodde du va bortskämd och allt detdär, men efter att ha följt din blogg ca ett halvår har jag ändrat uppfattning! Du verkar vara en go och snäll tjej som bara vill alla väl, och såna som dig inns det inte många av i bloggvärlden.. Många vill liksom bara visa att dom är bättre än alla andra osv, you know, men du är bara dig själv. du är den du är och ingen annan och fejkar inte dig själv i bloggen. Creeds till dig Nellie för att du står för vad du tycker och står upp för den du är trots folk försöker klanka ner. Keep up the good work girl! :)

2011-07-27 @ 20:24:20
Postat av: Anonym

DU ÄR FAN GRYM NELLIE FORTSÄTT SÅ!!!!!!!!!!!!!

2011-07-27 @ 20:31:00
Postat av: jennifer

åh nellie.. du ska veta hur mycket jag ser upp till dig. jag är ett år äldre än dig. men du tar såååå mycket mer ansvar än mig. du har en av sveriges största hästbloggar, asså flera tusentals personer, dom flesta är äldre än dig.. använder sin EGNA,DYRBARA tid för att läsa vad DU har skrivit.



dom som skriver skit till dig, skit i dom. fullständigt. vet att du redan gör de.. men asså dom är inte värda din tid. förstår du? okej.



jag älskar dig nellie berntsson, hoppas veeerkligen att jag träffar dig när du är i göteborg nån gång.



vi är ganska lika, förresten. du & jag.



kram.. <3

2011-07-27 @ 20:53:43
Postat av: Emelie

Nellie, jag ska ge dig feedback, och vara rak mot dig!

Din blogg är jättebra!

Jag läser den dagligen och tycker jättemycket om den och dig!

Men jag har läst din blogg ganska länge, och ska jag va helt ärlig så var den bättre förr.

Självklart menar jag inte att den är dålig nu, den är fortfarande jättebra. Men förut fick man alltid ett gott skratt när man läste dina inlägg. Men nu är det väldig mycket negativa inlägg.

Jag förstår dig sjukt mycket att du blir arg på såna som kommentera duma saker, eller skvallerbloggar och gud vet allt!

Men det är just nu väldigt många såna inlägg.



Jag vill ju läsa om dig och ditt goa liv!

Inte om alla andra duma människor!



Min kommentar kanske är jättedum och elak.

Men jag vill bara hjälpa dig och säga vad jag tycker och faktiskt vara ärlig.



Jag är en tjej på 13 år, och jag driver en blogg som har ungefär 5 till 20 läsare om dagen.

Men jag är stolt över dom 20 läsarna.

Och jag tycker du ska skita i alla duma och konstiga människor som inte har nåt vätt i huvudet och i stället titta på allt bra du har.

Det posetiva liksom.



Men vill avsluta med att säga: du är grym Nellie, jag diggar dig!

Sluta inte blogga, för jag vill fortfarande kunna läsa denna blogg.

Glädja mig av dina inlägg.

Och läsa om ditt roliga liv.



Kramar Emelie

2011-07-27 @ 20:55:04
URL: http://lovenessie.blogg.se/
Postat av: S

Du ska alltid veta att jag och dina andra trogna läsare älskar din blogg och att kunna följa dig.

Men något jag tänkte på när jag läste detta inlägget är en sak.

Jag tycker inte att du ska känna att du måste blogga bara för oss, utan jag tycker att du ska blogga för att du vill och känner att det är rätt för dig.



Vi kommer följa dig om du är kvar. Vi kommer sakna dig om du försvinner. Men jag vill inte att du ska känna dig pressad att blogga, då blir det inte roligt för dig.



Du är väldigt ung och jag som är många år äldre än dig läser ändå din blogg. Varför? Jo, du står för vad du tror på. Du vet vem du är.

Du är helt klart en go tjej som kommer bli något helt utmärkt när du blir stor.

Kämpa på, ta ingen skit, fortsätt stå för vad du tror på och jag hoppas att jag kommer få fortsätta följa dig.



(Lite luddig kommtar kanske, men är rätt trött)

2011-07-27 @ 21:09:51
Postat av: djurfotografen

Hej Nellie!

Jag vill verkligen inte smöra som jag ser att en hel del tjejer gör :)

Din blogg är bra, jag tycker inte att du ska sluta blogga för att idioter skriver till dig.

Du verkar vara en toppentjej med båda fötterna på jorden. Jag blev väldigt förvånad när jag förstod att du inte var äldre än vad du är, då började jag läsa oftare. Väldigt sällan man ser/träffat tjejer i din ålder som beter sig moget på en helt annan nivå.

Jag som skriver detta är 22 år och hade i princip gett upp unga hästbloggar, men denna handlar om mer än så - fortsätt skriv om det också!



Ofta, inte alltid, men ofta så är folk som kommenterar dåligt och elakt osäkra på sigsjälva. Långt ifrån det självförtroendet du har/verkar ha.

Dem har mer "attityd" bakom datorskärmen och njuter av att hitta fel hos andra. Men egentligen .. önskar dem att dem också hade lika många läsare och var lika duktig och mogen som du är!



Fortsätt och var digsjälv! Du kan inte vara bättre än vad du är för din ålder. Med åren kommer erfarenheter, både inom ridning och annat. Du kan omöjligt rida lika bra som en tex 15åring som för längesen vuxit ur sin gamla b-ponny och är dum nog att jämnföra sig själv med en yngre person.

Kram på dig och lycka till med allt i framtiden.

2011-07-27 @ 21:10:23
URL: http://djurfotografen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ta inte bort bloggen!!

NELLIE!! Du är G-R-Y-M!!

Tro på dig skälv och fortsätt som du gör nu så kommer det bli bäst!!

Ha kvar bloggen!!

Kram

2011-07-28 @ 10:51:56
URL: http://rebeccassliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du gör verkligen allt för dina läsare! :)

2011-07-28 @ 11:30:48
URL: http://jjessicaaj.blogg.se/
Postat av: emma olsson

Du rider grymt bra och du är lika söt som socker om inte sötare ! du e grym hjärtat ! <3 Ta aldrig skit från någon utan stå upp för den du är ! <3

Hoppas du inte tar bort bloggen för den går inte att beskriva med ord så bra e den !

puss på dig världens sötaste ! <3<3

2011-07-28 @ 11:54:06
Postat av: corinne

Fin blogg tjejen! Du klarar av att stå på dina egna ben och gå din egna väg :)Läs gärna min blogg om du har lust! Jag kan även stötta dig även om jag inte känner dig!

2011-07-28 @ 12:11:11
URL: http://corinnesmedberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Fin blogg!

Jag har en nystartad häst blogg där jag även just nu har en frågestund, fråga massor :D

2011-07-28 @ 15:22:39
URL: http://hoppryttaare.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är så söt! Och fin blogg har du med! <3

2011-07-28 @ 18:47:44
URL: http://hhildas.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag kommer att DÖ om dig blogg försvinner och jag gillar det så mkt...push på Nellie!

2011-07-28 @ 20:21:47
URL: http://dressyrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: .......

hej nellie.

jag tycker inte att du ska lägga ner bloggen, jag vet det är så himla jobbigt med folk som bara vill trycka ner en. men personer som du har stark vilja och bra självförtroende pusha på ...! skit i dem!

lev livet som du vill och va precis som du vill , ingen annan ska få trycka ner dig.

Du är söt, snäll bra på mycket.

Alla skulle vilja ha dem egenskaperna inte konstigt att dem är avundsjuka på dig.

Lycka till med ridningen och bloggen, det finns så många som pushar dig! ge aldrig upp.

2011-07-28 @ 22:30:19
Postat av: sanna

nellie du är grym!!

2011-07-30 @ 17:50:12
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0