Min fråga, jag valde ut 30 frågor...här kommer 10 av mina svar!

Hej Nellie,
vad har du för slags ''uppbyggande'' för att vara så ung och vara i bloggävärlden, få all skit och kritik och sånt? Liksom vad har du för att puscha dig själv?
Grymt bra blogg och tror på dig starkt!
/ vilma

Hej Vilma.
Jadu denna frågan va riktigt bra.
Min blogg blev stor väldigt fort...kan ba gå tillbaka för 1 år sen å då va det nåt annat.
Men jag är en persom som e väldigt mogen fö min ålder, stark & TROR på mej själv.
Tack mamma o pappa.
Jag har fått bevisa vem ja e MÅNGA gånger fö allt o allla....men vet ni - man vinner RIKTIGA vänner sen på det.
Asså kritik?
Ofta på min ridning - hur ja sitter & drar i munnen.....men seriöst. Ingen rider väl perfek eller?
Speciellt inte om man e född 00.
Satt i Falsterbo & kolla på massa ryttare - alla har fel o brister.....gilla läget lixom.
Sen hur jag ser ut.....a jag e tjej, tycker ofta jag har dåliga dagar, då jag hänger i stallet 24/7 lixom. Men asså....neeeej jag tycker INTE jag e dööö snygg som många tror.
Men jag e stolt över mej själv - o backar inte tillbaka på de.
Hoppas du digga svaret.....
BTW är det dom som kommenterar illa som mår sämst anyway so...nån lust har dom ju att sitta & kolla igenom min film o granska min blogg....så tack för den statestiken :)


när du flyttar ner till skåne, var ska du bo då ?

Hej! Vi ska inte flytta till Skåne nu, menfamiljen VILL & planerar seriöst att flytta neråt om nåt/nåra år.
Pappa kan jobba me de han gör överallt så de funkar-
Men typ laholm, båstad, torekov, falsterbo.....nåt sånt.
Jag LÄNGTAR & hade kunnat dra idag.


När kommer ponnyakuten att visas på tv?

Kmr du att köpa c-ponny nät thonna är såld?

Hej: Ponnyakuten kommer att sändas från 2:a veckan i Januari trodde dom. Kommer bli snajs att se sig själv på TV..tror jag XD
Nej det ska jag INTE. Jag skall tävla & träna Bellman & Stella tills jag är 13 år.
Sen tänker vi på c ponny efter det...time will tell.



Läser dina föräldrar din blogg? Och vad tycker de om den?

Hej du anonym :)
japp mina föräldrar läser min blogg. Dom är otroligt stolta äver mig & den jag är.
Att jag vågar stå upp för mig själv & det jag tror på. Att jag är så ORÄDD för att få nya vänner & tar 110 % ansvar över ponnysarna & bloggen.
Nu kommer ja jue tjäna egna pengar med...så det tjänar ju pappa på :O XD


Svarar du på pm på fb?? :) Du ÄR bäst Nellie,' och jag tror alla som skriver det menar det... <3

Hej !
Just nu har jag 159 meddelanden på FB & hotmail ska vi inte ens nämna här XD
Asså jag försöker svara...men då vill ja svara på alla annars blire orättvist XD
Sån e jag <3

Kan du tänka dej att bli kompis elr träffa en bloggläsare och fb vän? Jag skulle HEMSKT gärna träffa dej för jag var inte på falstetboooo!

Klaaart, det händer OFTA. På falsterbo så hängde jag med bloggläsare & på tävlingar med. Träffa jue söta Anna i Halmstad, som sedan åkte me oss in Till halmstad. Jag älskar att få nya vänner <3

varför svarar du aldrig i chatten på fb ??? :( :( :(

Veeeet :(, det stämmer.
E nästan aldrig inne....har man över 3900 vänner på FB...så blire lätt att chatten dampar ihop XD
Men seriöst, det blir omöjligt att svara på alla..men JAG gör det. De vet ni....ibland <3 PUSS

tror du att du att du kommer bli tillsammans med ngn från PA ?
känns så ;)

Hej! Nej det tror jag verkligen inte. Ska vara singel nu & hitta min dreamboy somwhere, somehow <3


Hej Nellie!
Gillar du Victor? asså så du verkligen skulle vilja vara tsm me han? :) Ni är sjukt söta!

Kram

Hej :)
Asså jag tycker Victor et OTROLIGT fin. Väldigt trevlig.
Men därifrån till att bli pojkvän/flickvän e LÅNGT. Tro mig.
Jag e kräsen när det kommer till killar, fine flirta kan man jue göra...men sen att bli NÅNS flickvän..det e långt för mig.
Jag vill ha det seriöst, som man ofta INTE e i min ålder - men JAG vill.
Som sagt..Victor e fin...that`s it. Punkt.


Tror du att du skulle kommit med i Ponnyakuten även om du inte hade haft bloggen? :) <3

Bra fråga...det svaret har nog Anna Habringer som satt med på uttagningen & Tobbe..eller Anna Hellman. Läser dom hoppas jag dom svarar XD


Kommer 10 & 10 svar till...snart...håll koll!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: lilli

hej när är du föd och när fyller du år

2011-07-11 @ 19:43:52
Postat av: Ella

Hejsan, skulle du inte kunna lägga ut en vidio där du visar ditt rum eller hus?? Puss och kram från din läsare Ella

2011-07-11 @ 19:46:02
Postat av: Linn - Hon med skimmeln

Hej nellie, skulle man kunna få komma till dig och va en dag? :) <3

2011-07-11 @ 19:49:06
URL: http://linnkeelane.blogg.se/
Postat av: Amy

hej Nellie du säger ju att du hänger med bloggläsare och så..men om man vill träffa dig hur ska man få kontakt med dig och prata, fråga var man kan träffa dig och när?? tacksam om du svarar <3 /Amy

2011-07-11 @ 19:56:10
Postat av: Anonym

hahah var det nicke o amanda elr tove som satt o hångla ?;D;DDD

2011-07-11 @ 19:58:47
Postat av: Elin

Har varit och campat på campingen i torekov flera gånger :D

2011-07-11 @ 20:06:29
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: anna

du ska ju såklart bo på österlen om du flyttar till skåne! ;)

2011-07-11 @ 21:10:27
URL: http://bitofanna.blogg.se/
Postat av: Alex

Nellie, Laholm ligger inte i skåne vettu ;)

2011-07-11 @ 21:28:13
Postat av: emma

hahaha varberg ligger inte i skåne

2011-07-11 @ 21:56:42
Postat av: Anonym

Hej Nellie! Klart att du inte blev utvald pga bloggen. Du är glad, mysig och målmedveten tjej som var som klippt och skuren för Ponnyakuten Säsong 3. Det var fantastiskt att få ha med och lära känna dig och Stella.

2011-07-11 @ 21:56:48
Postat av: felicia :)

tack för du svarade på min fråga :D

2011-07-11 @ 22:18:30
URL: http://feliciajakobssonn.blogg.se/
Postat av: manda

när får du hem bellman ? :)

2011-07-12 @ 00:33:04
Postat av: Emma

Nehe du, Laholm ligger i Halland :) Och varför vill du i princip bara bo i utkanterna av Skåne? :) Längst ner eller längst upp bara, that's it?

2011-07-12 @ 01:29:25
URL: http://minegnaponny.blogg.se/
Postat av: Tine :D§

Hej !



Dina föräldrar läser ju din blogg ? Men det du skriver om killar och så, berättar du det för dina förldrar eller får dom reda på sakerna genom blogg?

Hoppas vi kan träffas. och att du flyttar ner till skåne !

HA det ! :D<3

2011-07-14 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0