Mera svar...

Hej Nellie! jag har några frågor!
1. När startar ponnyakuten?
2. Är det jobbigt att ha en stor blogg? Jag menar med att du känner att du måste skriva varje dag även fast du inte orkar?
3. Vilken skolklass känner du att du är mogen för?
Det var det, Älskar din blogg och du är grymt söt! :) Kram från Olga

Hej Olga.
1. Ponnyakuten börjar sändas 2:a veckan i januari, just nu görs alla programmen!
2. Asså....just nu kan jag känna så. Har kommit in i en svacka me bloggen faktiskt. KÄnner kanske att jag som 11 åring inte kan leverera me än såhär, driva en av sveriges största hästbloggar...
3. Skulle viljat gå upp i 6 an nu....högstadiet.
Tack fina duuuu


Är du lätt att lära känna eller väldigt blyg? Som om man skulle komma fram och prata med dig på tex tävling?

Hej du.
Detta va en bra fråga...hmm...ja kan nog va ganska blyg asså.
Men jag har otroligt LÄTT för att skaffa nya vänner o va me dom oxå.
Så ja tror att svaret är hälften hälften!!

- Hur tror du andra känner dig som person?
- Beskriv dig själv med tre ord.
- Hur var upplevelsen att få vara med i PA?
- Hur ser din framtid ut med Stella?

Kram! :))

- Målmedveten, snurrig & glad
- Målmedveten, snäll, osäker
- Går inte att beskriva HÄR i ord. Hela grejjen va helt galen. Det roligaste fräckaste ja upplevt LÄTT.
- Vårt mål är ute SM nästa år.


Heej!
* hur länge har du haft din blogg?
* hur länge har du ridit?
* när är din nästa tävling?
* vill du bli vän med mig på msn?
/ Ebba

Hej Ebba.
* sen nov 2009
* sen ja va 7 typ
* ale/jennylund
* ingen idè, never inne på msn....


1. vad heter du som fullständigt namn? mellannamn o allt xD
2. vad är det högsta du har hoppat med stella/sterre?
3. har du någon gång haft en annan hårfärg än blond?
4. om justin bieber skulle fråga chans på dig, vad skulle du tänka då? och säga?

kraaam Josefine från cheeeeeyen.blogg.se <3

1. Nellie Josephine Berntsson
2. 1,05 bana
3. neee...elle typ rått färgat...urk.
4. Shiit va omogen han e då...elle svarat: frågat chans? De sluta ja me för 2 år sen xd


Hur kändes det när du fick reda på att du var med i PA3 av alla som sökte??:)

heeeej!!
Asså det samtalet när Tobbe ringer upp mej filmades. ALLA runt mig visste om det...asså ja va heeelt säker på när han sa att : tyvärr nellie så......måste du dra & packa dina grejjer nu & komma till min gård för inspelningen av ponnyakuten!
Asså...ja grär på slutet. Tror att det kommer visas i TV sen xd

Har du någonsin kysst en kille? Isf hur gammal var du?

Hej. Ja det har jag. Privat.


Stella då: när du har kvalat till msvb, ska du hoppa de direkt då? :)

Bloggen: Kommer du alltid på vad du ska blogga om?Eller blir det ibland att du inte vet vad du ska skriva? :)

Dig som person: Är du blyg eller pratglad? XD

btw din blogg är bara för bäst! <3

Hej söta Axelina!

Nepp Stella skall nog inte hoppas MSV detta året. Nästa år.
Asså...ibland kan ja känna så, när det är press från annat håll. Eller man får ta onödigt mycket skit o så.
Asså INTE blyg så....lär man känna mig...så galen :O
Tack sötan!!

Många tycker att du är söt, snygg och så. Men vad tycker du själv? Tycker du att du är söt?

/tacksam för svar

Hej! Ska svara HELT ärligt på den frågan.
Jag upplever det inte så.
Tjejer stör sig på mig & mitt utseénde & letar fel. Killar backar undan & lägger fram en kaxig attityd....
Så mitt utseénde för mig......ja e en random.


Hej! Ska du sälja Stella när du fyllt 13 och inte får tävla henne i hoppning längre? Ska du köpa c-ponny då?

Hej..jag hoppas att min syster kan få ta över henne då, hade vart sjukt kul asså.


Tycker du själv du är bortskämd?

Hej!
Inte bortskämd, men ja e fullt medveten om att ja har det bättre än många andra.
Sen tycker jag oxå att jag TAR mycket ansvar, mer än många andra med ponnysarna, hemma..o mer.



1. Har du någonsin ridit på ridskola? :)
2. Har du några fördomar mot ridskoleryttare? typ, att dom inte kan så mycket, att dom rider dåligt och sånt...
3. När hade du ditt första hångel ? ;) haha
4. Varför började du blogga?
5. Vad tänkte du när du blev uttagen till ponnyakuten?
6. Vilka bloggar följer du? :)
7. om jag ber dig, tänker du kolla in på min blogg då? ;)
8. Hur många vänner har du på fb?
9. Ställer jag för många frågor nu ? :D
10. Är du kär?

1. Japp 2 sta faktiskt.
2. Absolut inte, men jag tycker att man lätt "fastnar" i sin ridning om man rider på ridskola för länge.
3. Det var med en kille jag var sjukt KÄR i. Suck.
4. För att dela med mig utav mitt underbara liv.
5. Läs tidiare svar.
6. Teamsl,paow,hugorosas,nåra läsares bloggar me
7. japp...
8. inte kollat nu...närmare 5000
9. nejdå <3
10. Nej....det var ett tag sen nu. Glämt av hur det känns.



När dom från PA1 och PA2 hälsade på, lärde du känna dem bra då? Vem/vilka isf?
kan du säga nåt om PA som vi inte visste? :P
Hade ni nån tid i PA när ni behövde lägga er? Och när gick ni upp?
Vilka sov du med på PA? :P
Skulle du kunna träffa en bloggläsare, lixom inte bara på tävling utan typ "umgås" eller vad man ska säga? ;P
Tar du åt dig av vad t.ex skvallerbloggarna skriver om dig?

Hej du där !!
Asså man snacka jue med alla. Men Nicole va sjukt snäll, NIcke kännde ja sen innan & Jacob L hade sjukt ball humor.
Vi la oss för sent & gick upp för tidigt!! xd
Isabell sov ja med!
Ja det har hänt att ja redan gjort det innan xd
Asså ja e människa. KLART som f*n man blir lessen
.

MIN PRIVATA HÄLSNING TILL SKVALLERBLOGGAR & NI SOM TIPSAR DOM:



/ NELLIE


Kommentarer
Postat av: Fanny och Emma

Orkade inte leta upp inlägget där man kunde fråga, så jag frågar här om det inte är försent (:

Vilket hinder tycker du är roligast att hoppa, typ oxer, stigsprång osv. osv. ?? (:



Tack för världens bästa blogg gumms <3

2011-07-26 @ 09:32:05
URL: http://idjuterna.blogg.se/
Postat av: amanda h

Nellie.. du e grymt stark i det du gör.. dom som tror att du "aldrig" tar åt dej av skvallerbloggarna har fel.. du har exakt lika mycket känslor som alla andra.. du är människa och tro fan att du har det svårt ibland..du är människa och ska få ta åt dej så mycket du vill..



Men gumman.. jag vet också att du klarar att vara stark.. men när det inte går.. så vet du att jag alltid finns vid din sida gmn! hela tiden! lita på det.. backa inte en sekund på det..



min fina Nellie Syster! <3 ha det jätte bra!

kram på finaste tjejen .

2011-07-26 @ 09:47:25
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Anna Jonsson

Tycker bloggen är grymt bra!!!!!!!!!!



Biter du på naglarna? :)

2011-07-26 @ 11:44:42
URL: http://aloejera.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du vad nellie, tjejer letar fel på ditt utseende för att dom tycker du är så snygg/söt! alla vill ha ditt utseende!

kramkram

2011-07-26 @ 15:53:31
Postat av: Ronja

Alla tjejer klankar inte ner på dig fina du :) Det första jag ser när jag tittar på dina bilder är dina to-die-for-ögonbryn, markerade ursnygga käke, höga kindben, söta läppar, glada och mogna blick och ditt underbara HÅR...! Nu vet du vad jag tycker sötnos :) Stå på dig, du är grym på att vara du!

2011-07-26 @ 21:29:38
URL: http://rovardottiir.blogg.se/
Postat av: *

Bara så du vet så börjar högstadiet i sjuan och inte i sexan :D :D

Bra blogg :)

2011-07-26 @ 22:00:08
Postat av: linnéaviklund

Dom som säger/skriver dumma saker om ditt utseende är bara avundsjuka eller så vet dom inte vad dom pratar om! För du är så sjukt söt och snäll, glöm inte de! Du har också en sjukt bra blogg btw :) :)

2011-07-27 @ 00:52:06
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: nicole

Din header är jätte fin! (:

och jag älskar cassie, hon får en o känna sig som en boss över killar haha :)

2011-07-28 @ 12:39:05
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Måste bara säga att jag tycker att du är grymt fin! Men seriöst, är du bara elva? :O :O Trodde du var minst 14!

2011-09-14 @ 00:05:24
URL: http://fredrikalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0