Hyllning

Hej Nellie!

Jag skulle bara vilja säga att jag känner en helt underbar människa. Hon heter Alicia Remes och är en av mina närmsta vänner.  Vet inte riktigt hur jag ska skriva för att få ihop det här till en kort text.

Jag kan börja med att skriva att jag har känt Alicia i ca fem år. Under den tiden har vi upplevt så mycket och har en massa härliga minnen tillsammans. Mest hästminnen eftersom att vi har haft medryttarponnyer i samma stall i flera år. Jag minns så tydligt alla våra galna skogsturer, rejs på ängar, försök till seriösa dressyr/hopp-pass och en massa mer. Du är verkligen en underbar människa. En som är säker på sig själv och vågar vara ärlig, har en egen stil, är genomsnäll, bryr dig om andra och får mig alltid på bra humör. Jag är GLAD över att jag har fått lära känna dig.

Kolla även in Alicias blogg(delvis min): www.hogstaungarna.blogg.se :)

aaaaw gulligt detta va, mera sånna vänner i världen....

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]

Vad fint skrivet <3

2011-07-07 @ 06:36:58
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: jesse

fint skrivet jenny

2011-07-07 @ 23:16:24
URL: http://minihogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0