Denna bloggen e nåt annat

Nu äre tuffa bud i bloggvärlden.
Har man inga läsare så skaffar man sig på ett eller annat sätt!
Denna bloggen e så mycket bättre än så.
Istället för att sitta & trycka ner andra människor, gör jag tvärtom.
Jag hyllar sånna som får mig att må bra......inför alla er här.

Ella, fina fina ella. Du är den bästa människan i världen, rider så enormt bra. Har världens finaste hjärta & tänker på alla hela tiden.

Alex V B H. Åh storasyster på HÖG nivå...finast i världen.

Frida. Bästa kompis, bästa bästa Frida

Lisa Ö. Söta underbara Lisa, sjukt kul har vi

Lisa Ågren. Big sis som alltid finns (ringer dig ikväll btw ) såg ditt mess, men var på LISSE <3

Mamma/Pappa. Men seriöst. ni eeee bäst på allt....ni finns för oss

Smilla.
Min goa smilla

Familjen Åström. BÄST BÄST BÄST BÄST BÄST BÄST

Elvira H. RESPEKT 4 you

Linn O. En av dom som finns jämt, gjort mes & e finast <3

Felicia G. Min underbara vän felicia G, älskar dig

Alex G. Bästa alex Gustavsson.....vänner länge nu

Faster T. Tilde....miss u <3 <3 <3

Julia Dyberg. Du e cool älsking <3

Nicholai. Vågar man knappt nämna förröns det hamnar på skvallerbloggarna...men <3<3

Min tränare & Hanna. love

Finns MASSA mer, tro mig.......gud va bra människor jag har runt mig asså.



Nu har DU chansen att HYLLA din bästa vän eller nån du älskar här på MIN blogg inför flera tusen läsare.
Det är så det funkar på denna sidan serrö.......man ska va snäll!

Maila mig en berättelse om vaffö just din kompis/vän/pojkvän/mamma elle nåt e bäst.....har du FB kan du skicka PM där.
Jag lägger ut 1 VARJE dag hela nästa vecka....kom igen nu, nu lyfter vi fram alla snälla people!

[email protected]

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Felicia G

Jag älskar dig lillsis <3

2011-07-03 @ 10:53:40
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej fina Nellie!



Jag vill hylla min familj som betyder allt för mig, vi har kul tillsammans. Även om vi inte är världens rikaste familj så tycker jag att iv är rika på kärlek!



Och sedan så vill jag också hylla mina underbara vänner. A, Al, M och S, ni är äkta vänner som jag alltid kan prata med. Dom gillar mig för den jag är, precis som jag gillar dom.



Till Nellie: Visst är det så att allt blir SSÅ mycker bättre om ALLA är POSITIVA? :D Ist för att hata kan man väl älska?!



Till "klankare":Tycker att ni som kommentera dumma saker borde tänka till LITE MER innan ni skickar kommentaren.



Kram Ida!

2011-07-03 @ 11:09:10
URL: http://idasimone.blogg.se/
Postat av: emma

nellieberntsson , världens vackraste o underbaraste person asså.. <3

2011-07-03 @ 11:42:03
Postat av: Anonym

Detta var dock lika elakt som att hänga ut någon dum persom för att de som nt står med kommer nt känna sig behövda av dig och utanför. Ist skulle du ha skrivit ALLA dina vännner och ALLA i din familj betyder något för dig! Tänk på det nästa gång

2011-07-03 @ 12:14:53
Postat av: Nathalie

Jag vill hylla min underbara make som jag älskar så otroligt mycket. Och även våran underbara ponny <3



Bild: http://catoki.blogg.se/2011/july/karlek-3.html

2011-07-03 @ 16:16:40
URL: http://catoki.blogg.se/
Postat av: Cia

jag vill hylla min underbara mamma som trots sin cancer ställer upp för mej och hästarna till 100%. <3

2011-07-03 @ 17:07:59
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Jennie

Jag vill hylla min familj, för att dom verkligen betyder allt för mig!

har haft vissa stunder då jag verkligen inte orkat mera, men utav deras hjälp, och deras kärlek klarar jag det! utan dom, vad vore jag då?



vi är 10 st i min familj, många frågar och frågar om jag tycker det är jobbigt, och om det är drygt att vara så många. Inte ettt dugg jobbigt, skönt bara, för man har alltid någon där, där man behöver den just den stunden. Så därför vill jag hylla min stora familj, älskar er!



Nellie, du är... underbar. <3

2011-07-03 @ 18:16:13
URL: http://roligtverrre.blogg.se/
Postat av: Lovisa ',

ska du köpa bilbo :D ?

kram på dig :)

2011-07-03 @ 18:31:07
URL: http://lovisaffransson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Din blogg är jättefin!

2011-07-03 @ 20:08:25
URL: http://bettaneveryday.blogg.se/
Postat av: nelly

jag vill hylla min mamma & framförallt min allra bästa vän , , hon som ställde upp för mig när ingen trodde på mig , när ingen visste att jag kunde & mitt självförtroende var sååå lågt , hon peppade mig , fanns där för mig , varje sekund , varje dag , vartenda minut , ett ord och hon fick mig att må bättre , nu gåre så sjukt bra med mej och mina ponnysar , men när man är där , i botten av livet , kom ihåg never back down , you can fix it ! då behöver man en sådan vän , är så glad att jag hade henne just då . men även glad att jag hade din blogg , du fick mig att tro på mig själv , från 1-100 gick mitt självförtroende genom att läsa ett av dina inspererande inlägg ! tack för allt , ni är elit !

2011-07-03 @ 22:09:33
Postat av: linnéa

Hej Nellie! Du har en fin men framför allt en bra blogg tycker jag. Du är inte som alla andra du är sådär snäll (eller verkar i varje fall för jag känner ju inte dej) En sån där snäll som jag tycker är så himla bra. För jag hatar verkligen skitsnack, elakheter osv.. Jag försöker också bli en snäll. Eller jag är nog ganska snäll men duvet en sådan där genomsnäll person... Jaja,, Keep up the good work! you are doing a great job!:)

2011-07-03 @ 22:39:03
URL: http://pineappleme.blogspot.com
Postat av: Frida

Förlåt om jag inte säger vem som jag hyllar.. men ville skriva ändå! <3



jag fick låna en ängel, som spred sitt ljus i hela MIN värld. som fick min värld att snurra.



du gav mej allt, ett hjärta kan ge! du ger mej allt ja behöver. känslan för dej kan aldrig gå över. om d fanns ord som bara kunde förklara, och ge dej bevis.. allting är tryggt vid din sida! du är såå fin, du är d bästa som hänt! varje gång ja sluter mina ögon finns du där, du finns alltid i mitt huvud, alltid i mina tankar! styrkan och glimmet från dina ögen gör mej svag. Jag älskar dej vännen, vill inte höra dej snyfta. orden du säger, tårar ramlar när jag hör dom. Jag tränkte på en sak, mitt liv är som vackrast när d var vi. du är min ängel från d blå. du är den jag vill ha nära, och nu tänker jag, på den känslan som föddes. den dagen den gången då vi blev bästa kompisar! jag levde i en film, och du var huvudrollen i den. då när vi bråkar har ja ett hjärta som är halvt. Mycket skit som jag gör.. jag vet. men ska jag vara ärlig så behöver jag dej. ditt underbara leénde! du var den jag kunde prata med när allting var skit, d är tack vara dej som jag tagit mej hit. du är alltid samma ängel, och lika vacker i mina ögon! du stavas u-n-d-e-r-b-a-r, och d är bara förnamnet! du är så underbar och du förtjänar mycket mer. tack för att du finns, tack för att du bredde ut dina änglavingar för mej, just för mej, tack min vän, en ängel är du! ♥ Tårarna faller, och jag saknar dej min vän! längtar efter dej! d är bara sanningen. jag hoppas du vet att jag älskar dej sjukt, och du är en av dom som betyder mest i mitt liv. du är något av d bästa som jag vet. allt känns så bra vid din sida, alltid trygg hos dej. om du tittar upp mot himlen så kan du se mitt namn, d jag menar är att d är du som är en stor del av min värld!du behöver aldrig känna att du är riktigt ensam, för d är du inte! jag är alltid vid din sida. jag hoppas att du vet att du är en stor del av mitt hjärta, du behöver inte undra, du är unik som du är, jag lovar och svär! i mitt hjärta kommer du alltid att finnas, du är en människa jag vill minnas. utan dej är jag inte lika hel.. du är som dom starka stjärnorna på himlen..att du valde just mej, tack godegud!Jag vet inte mer va ja ska skriva, för du är obeskrivlig. är d något? du vet alltid vart jag finns, dag som natt. regn som solsken. ljus som mörker. varmt som kallt. Jag vill skriva så MYCKET MYCKET MER.. med så svårt att förklara i ord, och meningar.. detta är till en tjej, som jag älskar, som var min bästa vän!

kram vännen! ♥

2011-07-04 @ 15:25:56
Postat av: JENNIFÄÄÄR

vill "hylla" en underbar person i mitt liv, som får mig att le varje dag. ♥



jag vill tacka för att du finns, för att du har total-förändrat mitt liv. det finns ingen som är mer underbar än dig. varenda ord jag har sagt till dig, är sanna. men de är ju vad jag tycker, sen så finns det ju så många andra där ute, och du, som tycker nått annat. hoppas du vet att du är en stor, sjukt viktigt del i mitt liv. ♥

har sagt de förut, men jag hoppas du vet att

jag älskar dig.

/jenni<3

2011-07-04 @ 22:16:01
Postat av: maria

till min underbara lina, hon är värd allt från himmel till gjord. Jag svär



Lina underbara karlsson, vet inte vart jag ska börja.. & hur ska jag sluta? Hur ska jag kunna berätta hur mycket du betyder för mig? Du har hjälpt mig så mycket, fast du kanske inte vet de själv. Bara att du finns gör att jag för mycket livsglädje. Vet inte hur livet skulle varit utan dig lina. Du är min luft, utan dig skulle jag inte kunna leva. Jag vill ha dig vid min sida restan av livet, lämna mig aldrig! Du är mitt solsken, min lilla going. Jag har sagt de så otroligt många gånger till dig, jag har verkligen försökt berätta hur mycket jag älskar dig. Men de går inte. En vän som dig hittar man inte ofta, dig kommer jag ta vara på som det finaste jag har. Varje liten sak som du gör får mig att förstå att vän som dig är det finaste någon kan få! & du är värd allt i hela världen. Om jag kunde skulle jag gett dig allt från himmel till jord. Allt du skulle kunna önska dig. För första gången jag såg dig kände jag " shit vilken söt tjej " sen fick jag reda på hur jävla fantastisk du är! Jag har alltid så otroligt roligt med dig. Hoppas bara att vi kan få otroligt mycket minnen nu i sommar. För lina, du är min lilla ängel.

en mening, tre ord, tolv bokstäver, fyra vokaler och 9 konsonanter jag älskar dig!

2011-07-06 @ 01:46:12
URL: http://superstaaar.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

Jag vill hylla alla jag känner. familj, vänner, grannar ja ALLA!!

2011-07-21 @ 09:47:41
URL: http://girlsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0