STACKARE....

FÅTT SJUKT MKT KOMENTERAR IDAG.....EN STACKARE HADE ETT JÄTTEPROBLEM MED ATT JA SKREV MINA INLÄGG MED STORA BOKSTÄVER.
AAAWW STACKARE.
SKA FÖRSÖKA FÖKLARA FÖR DIG SÅ ATT DU FÖRSTÅR VARFÖR;-)

ENDAST FÖR ATT DET SKALL VARA LÄTTARE ATT LÄSA FÖR ER.....SMÅ BLIR SÅ SMÅTT ATT LÄSA FÖR ER, SÅ ENKLARE ÄN SÅ VAR DET INTE.
HOPPAS DU FORTSÄTTER ATT LÄSA MIN BLOGG - ELLER INTE;-)



O SÅ EN ANNAN SAK MED. NI VET JUE ATT DE FINNS EN PONNY MORSA SOM GÅR RUNT O SNACKAR SÅ SJUKT MKT SKIT OM MEJ.
NAMN PÅ HENNE??? SKIT SAMMA HON LÄSER MIN BLOGG.
FÖ DE FÖRSTA SÅ RINGER PERSONER NON STOP HEM TILL OSS & TALAR OM ALL SKIT HON SNACKAR.
SJUKT.
MEN IDA....ASSÅ SNACKA OM ATT GÅ FÖÖÖÖR LÅNGT.
DÅ HAR HON RINGT RUNT TE OLIKA PERSONER & SNACKAT OM EN HOVSLAGARE???
SOM E SÅ GAMMAL & HETER SÅ.
SEN SA HON ATT HAN GJORT SJUKT HEMSKA SAKER...SAKER SOM JA INTE ENS SKRIVER HÄR.
DÅ SA HON ATT DE VAR MIN HOVSLAGARE SOM VI HAR??
FAST HAN INTE ENS E LIKA GAMMAL???
FATTA SJUK HON E.
RINGER RUNT & ANKLAGAR EN OSKYLDIG MENNISKA FÖR ATT HAN GJORT HEMSKA SAKER???
ATT HON SNACKAR OM MEJ & MIN FAMILJ ÄR INGET NYTT.
MEN ATT SNACKA OM EN MENNISKA HON ALDRIG ENS HAR TRÄFFAT????? HALLÅÅ?????
E DU INTE RIKTIGT KLOK??????
VI HAR LÄMNAT ÖVER HENNES NUMMER TILL DEN STACKARS HOVSLAGAREN, HOPPAS HAN POLISANMÄLER HENNE @@@@

SJUUUUUUUKT ELAKT

/ NELLIE

Kommentarer
Postat av: Felicia Gränsmarker

men gud,ponnymorsor asså oorka med dom.ta inte åt dig sötan,dom vill bara få en att må dåligt...för att dom är AVENSJUKA precis så är dt.



har gjort en liten slarvig bild till dig på min blogg :-)<3



feliciagransmarker.blogg.se

2011-01-06 @ 20:18:48
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: wilma gustafsson

f*n vad taskigt stakrs han

2011-01-06 @ 20:21:42
URL: http://loveyouadam.blogg.se/
Postat av: sofia m

snacka om att inte vara normal!!! :S



men kram till dej nellie :)

2011-01-06 @ 20:28:28
Postat av: Amelia.

Lilla gumman, du ska bara veta hur mycket skit snack det är i min klubb. Ett litet gäng med ponny mammor går på dom som det går bättre för än deras egna små ungar.

Ibland kan man ju undra om det är mammorna eller ungarna som tävlar ?

Skrattretande.

Ta inte åt dig tjejen. Du är inte ensam. :)

2011-01-06 @ 20:35:39
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/
Postat av: KurT

laaaawl

2011-01-06 @ 21:03:02
Postat av: Lova.

Bra sagt från amelia, håller helt & hållet med.

Hoppas hon blir anmäld,

puusokram.

2011-01-06 @ 21:05:19
URL: http://tthegirlintown.blogg.se/
Postat av: jossan

va?

är hon sjuk i hövvet elr ?:O



OMYGUD!

bra sagt nellie, håller fulständigt med!!



2011-01-06 @ 22:47:04
URL: http://jossanthestar.blogg.se/
Postat av: Jennifer :)

Samma här, fast hon snackar bakom ryggen sen får man reda på d från andra folk. Sjukt dumma i huvvet är vissa ponnymammor som har bortskämmda ungar :O



Asså jag hoppas inte de är samma person men d tror jag inte, Men Bor hon typ i Alingsås? :O Tacksam för svar.. :)



Puss och kram på alla CP PONNYMORSOR..

Och sööta nellie :) <3

2011-01-07 @ 19:44:50
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0