Överlägset jue :)

Åter igen har ni vart AMAZING på att komentera!
Ni fick 10 klipp att välja mellan...dom som haft sjukt många visningar på youtube.
Över 1000 visningar / film.

Överlägset vann jue denna!!!



Nåra länkningar dårå & motiveringar :)
 

10:an helt klart ingen tvekan ni är ju så sööta asså man får rysningar för att man ser att det är äkta. Det är inte fejk utan man ser vad ni känner typ;) A ni är i alla fall super sööta  / J

www.tvillingryttarna.blogg.se

                       *                    *                     *


Sista filmen helt klart!
så sjukt fint & underbart <3
själva texten i filmen säger allt.

mer kan jag inte säga. / julia

www.onceagaiin.blogg.se

              *                       *                      *                     *

10:an såklart! den är sjukt fin! får rysningar som en kärleksfilm!
man ser vad ni kände liksom , jätte fin verkligen!
sååå äkta , inget fejkat i den filmen.  / ebba

www.ebbamagdalena.blogg.se

                 *                       *                          *                   *

cheyen läste nånstans att du kalla dig själv för random?
Phhii du är la inte random om nåt.
Du e ju fan sjukt galet bta o cool.

eiii 10 an va het *  / random

                          *                   *                      *                     *


tian! ;)

den ger mig och säkert andra rysningar, för den är så sjukt underbar. Fattar fan inte hur ni kunde hålla ihop vid en sån ålder som ni var/är i! ;)
Den får mig också och tänka på kärleken alla ger mig och dig och den kärleken jag ger till dig genom bloggen fb och bdb och såklart msn!
jag diggar låtarna duu valt i filmen.
jag kan bara säga att jag verkligen uppskattade den videon ! ;)
den fick mig och tänka på känslor! :D

hade göötttt! :D <3 / : Lisalundberg - fotograf - hästgalen

www.fotoliisa.blogg.se

                          *                        *                  *                    *

10.

asså hur underbart kan man ha det med sin pojkvän ?

hur äkta kärlek kan man uppnå?

du har nått dom 2 och mkt mer .

asså du å adam hade VERKLIGEN riktig kärlek, du e 10 år och har upplevt en sådan härlig känsla some helt underbar att känna :D

när jag ser den filmen så tänker jag: det ska vara ni, det ska vara ni, det ska vara ni.......

asså jag kan nt fatta att han e så knäpp att det blev så här.

FÖR DU E VÄRLDENS UNDERBARASTE person :

www.jossanhestar.blogg.se

       

Du kommer bli riktigt stor, både inom blogg världen och häst världen.
En tjej som dig borde alla mammor och kompisar och pojkvänner ha.
En tjej som inte skulle göra en fluga förnär och skiter i all bull shit och tar det mesta med en klack spark.
Och att bara vara en sån underbar människa?
Att inget hat i det fina och ödmjuka hjärta du har.
Men ditt hjärta är stor och du ger alla en liten bit av den.
Du är är en underbar människa Nellie, glöm aldrig det!
Och dina hästar kan knappast få det bättre! <3<3

Tack snälla fina Ebba för detta meddelande!!

Hej Hej Nellie jag måste bara tala lite sanning till dig ,

jag känner dig inte och önska verkligen att jag gör det , asså du verkar verkligen veta vad du vill , du är dig själv och skiter fullständigt i vad andra tycker , jag tycker det är så tufft av dig ..... jag menar jag själv kan nog lipa i hop om någon skriver något omoget , taskigt för att jag vet inte riktigt vem jag är och vart jag ska ta vägen.
Jag ser upp till dig och tycker du är en underbar person , och har verkligen den bästa personligheten ! :)
Jag är bara en i mängden men var bara tvungen att skriva till dig ! (:
Jag ÄLSKAR verkligen din blogg , man blir lixom lycklig av att läsa om det för du är så tuff , och du har jätte söta ponnys ! ;)♥
Du får ha det så bra Nellie ♥ /Nora

Tack fina Nora för detta meddelandet..

Sånt här kommer på mailen & på face ofta nu asså.
Ja behöver inga j*vla killar som jagar mig för att få ett bra självförtroende. Jag får det av  er. Detta får mig att må sjukt bra..men även att vilja blogga bättre.

Ni betyder galet..hoppas verkligen ni fatar det.
Från och med idag kommer jag att varje kväll lägga ut dagens viktigaste då ja pratar me sjukt många olika personer varje dag...här o på bloggen o så.
Är det nån som verkligen nått mig eller som betytt extra mycket den dan...l'gger ja upp den här.

DAGENS VIKTIGASTE

ERIK KARLSSON AMBRING LARSSON.....DU VET VARFÖR <33



DU ÄR FEJK RAKT EGENOM

/ NELLIE




Kommentarer
Postat av: Estrid

När kmr nästa del av Frågestunden? :D<3

2011-02-10 @ 21:57:52
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: hannapanna

Omg vad vacker du är! Jag har precis börjat läsa din blogg, fastnade direkt! Underbar blogg asså! Jag måste bara fråga hur får du ditt hår så som det är på den bilden?! Sjukt fint. Kramar

2011-02-10 @ 22:33:50
Postat av: filippa

sjukt fin video verkligen.

man ser verkligen att ni vet vad kärlek är, äkta rätt igenom.

Kram ♥

2011-02-10 @ 22:53:06
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: Erik <33

Så äkta så sött <33

2011-02-11 @ 07:51:28
Postat av: @AwsomeXD på bdb

OMG Jävligt sööööt video seri så blev jag faktist lite avis på er ^^

2011-02-12 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0