Mitt liv, Min dag, Min vecka......å NI <3

Cha Cha min blogg. Hemma från awsome dag...sitter i soffan me mami & papai & smilla å chilar.
Första kvällen utan nån kompis här......är heeelt slut.
Ska skriva ner hela min LOV vecka här för er.
Vet att updaten vart...njaaa..men har verkligen haft FULLT upp.

Lisa Ågren kom jue upp te mej i Onsdags.....vi hängde i stallet all day ihop me Julia Dyberg.
Red Oliver, Midde, Dezzie, Thonna, Stella & Gevalia. Drog ner till manegen & hoppa alla hästarna. Alla bytte ponnyn me alla. RIKTIGT kul hade vi ja.





På torsdagen Red vi bort te Kristians paddok & red midde, oliver & lilla gevalia.
Frida va me oxå...men red inte den dan.
Otroligt as chill dag kan ja lova.



Har massa filmer från den dan...slänger upp dom imon <3

Fredag träffades alla bruùs i stallet & red...sen städa vi sadelkammaren....behövdes!!
Skojjade & spelade grym music.
Lisa drog hem...å Frida hängde på hem & sov över <3



fråga inte om random skit bilden...finns en föklaring <3


frida

lördag..haha jag & frida skulle hoppa en maskerad clearround på tjörns....vi klädde ut oss te Fjårtissar!
Hoppade i korta jeans shorts..men de va så kallt så man ser jue inte att vi hade nike tröjjor & shorts;-) xd


smilla



jag & min sis...ÄLSKA matchningen..asså de va lixom grejjen;-)

( tror
Linn Olsson kommer ÄLSKA detta ;-)


Frida & Mirja

Asså d va SVIN kallt....shiit va ja frös....

Gevalia va piggare än piggast. Hon har jue inte hoppat så på länge 6 JA RED MED vanligt träns bett..så a pigg..men nolla första ett pet  ner i 2:a..mitt fel hon kom in fel....

Men awsome vecka...nån skrev att ja trodde ja va nåt fö ja umgås me äldre.
Asså...serri.
Fine ja umgås me äldre...mycket äldre tjejer.
Men vet NI vad...inget tjafs...sura miner...eller gnäll. A L D R I G
Därför.....så ja e fortfarande jag...även om mina vänner e ÄLDRE.
Men jag har BRA vänner e inte det huvvudsaken???

Inlägg kommer strax om MIN dag idag..me massa bilder & FILMER

/ nellie b




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0