Idag e en sån dag....

Idag e en sån dag. Då allt bara stannar runt mej. Tiden ba står still.
Vart sjuk nu i 2 dar...ensam....så bara tänkt o tänkt på massa grejjer.

Nu sitter ja här...me ett inlägg o ja vet inte va ja ska skriva.Huvvet snurrar.
Tro mig att man lär sig mycket me att driva en stor blogg.
Man lär sig bli smart !
Men ändå lurar ja mej själv   alltid. Ja ska alltid gå in i saker & så ger JAG allt i det sen
.

Sen ba vips....nehepp...det blev inte som man tänkt sig. nehepp.
Aså de e så flummit detta..ja veeet.
Ska f*n ta & skärpa mej nu asså. Ska inte låta nån trampa på mej mer.
Stå dä & flina upp sig: Heeeeej NÄÄÄÄLLIIIII & sen nä ja vänder mig om PANG!!



Har nog vart borta från hästarna för länge...fö såhär kansig brukar ja inte va.
Men det kanske e det som e gott & ba....få va ifred ett tag. Rensa hövvet lixom.
Seriöst...1:a gången jag INTE vet va ja ska skriva. Nu ä ni så många om läser att ja inte viill att de ska låta bläää heller.
HAR NEVER känt så innan.
Men ida gö ja det.
Känner mej typ blyg..för er. Fattar ni??

Men jag har massa tankar i hövvet som ja bara skriver.....sen får ni sätta ihop dom själva hur ni vill.
Lättare så.


HATA, SÅRAD, FÖRBANNAD,ARG,LEDSEN,ILLAMÅENDE, FALSK, TRODDE INTE DET, FJÄSKA, KOMPISAR, SKOLAN, PONNYSARNA, LITA PÅ, BLOGGEN, GODIS, RAGGARE, STENUNGSUND, TÅRAR, GLASS,ALLT, GAV ALLT, SVIKEN, KÄR



/ NELLIE B

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag håller med dig!

2011-02-04 @ 16:28:15
Postat av: Filippa<33 :)

Förstår dej :)

<3

Jag sviker dej aldrig

nu idag imorgon för ALLTID

<3

Jag hopapr av hela mitt liv att få för helvete se dej någon gång!

<3

Du har ett hjärta av G-U-L-D

Kom ihåg det Nellan! <<3

2011-02-04 @ 16:40:16
URL: http://alltiing.blogg.se/
Postat av: Malin Söderquist

nellie, jag finns här om du vill snacka. Jag har inte träffat dej men jag bryr mej sjuuuukt mycket om dej! Vill att du ska må bra liksom, du mår inte bra-jag mår inte bra! Känner mej skyldig på något sätt fast än jag inte gjort något. Vill bara att du ska veta att jag finns här. Du kan snacka med mej när som helst, även om klockan är mitt i natten!



~Nellie du betyder något enormt gumman~

2011-02-04 @ 16:49:52
URL: http://msoderquist.blogg.se/
Postat av: Carro

Har inte direkt läst din blogg så flitigt! Kollar bara när du hammnar på skvaller bloggarna! Men jag förstår dig! Så sjukt jobbigt med allt!



Dra iväg ett mail om du vill skriva av dig! :)



Många kramar!

2011-02-04 @ 21:27:21
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0