GILLAS!!!

En av dom BÄSTA bloggarna :) R.I.P TopRiders!!

Hej Nellie!

Du kanske har märkt att min blogg numer är borta. Men jag vill bara skriva och säga att jag kommer fortsätta följa din blogg. Du är SJUKT duktig när det kommer till allt du sysslar med. Hästar, bloggen m.m. Och du kan fortfarande hålla dig ödmjuk mot alla dina läsare och övriga. Det tycker jag är en STARK egenskap! Och du är "bara" 10 år! :)

Jag hoppas att dina föräldrar är sjukt stolta över dig för det hade jag varit om du hade varit min dotter. (Nog för att det hade varit ganska ologiskt då jag hade varit 10 år själv när jag hade fött dig... haha)

KRAM VÄRLDENS SÖTASTE RYTTARINNA! <3
/Emma (f.d topriders)

/ nellie b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0