Fick en amazing kommentar!!

min första kyss..
ja, jag har varit med om ett antal, men bara en har betytt mycket för mig, och det räknar jag mer som en kyss.
en kyss är inte bara 2 läppar som möts i 2 sekunder, utan det är själva känslan också, när man kysser en person man älskar.
känna den andra personens kroppsvärme, veta att man hör ihop, det räknas mest tycker jag.
min 'första' kyss inträffade i en park .
det var snö ute och jag och min bästavän och andra personer var med, vi hade snöbollskrig och jag var totalt genom blöt och iskall, jag stod under en lyckstolpe det snöade , då kände jag ett par armar runt min midja bakom mig, jag vände mig om, där stod han, han tog mina händer kolla mig i ögonen och sa att jag var vacker, sen kysste han mig.
fastän det var minusgrader så fyllde han min kropp med värme, en kyss , tusen känslor.
KÄRLEK .
ja hehe, nu fick du veta lite om mig, mina åsikter osv.
en kyss ska kännas rätt, så är det bara.
annars är det ingen kyss, om det inte känns ända ner till tårna.
din blogg är väldigt inspirerande och du är en förebild för många, även för mig. ta åt dig, och fortsätt vara dig själv, huuugs!
BIG LOVE

/ Stella George

Oh my goood kunde inte ens sagt det bättre själv.
Exakt så ska det kännas.....annars kan ja f*n lika väl kyssa en lyktstolpe - sådeså.
Natti



/ nellie berntssson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en fntastik tjej! Jag har inte läst din blogg så länge men du ger mig ny energi! Just nu har jag en jobbig tid med mycket sstress och din blogg hjälper mig så j*la mycket!



Tack för att du finns och för att din blogg finns som ger mig mycket glädje!

2011-02-10 @ 23:07:36
Postat av: Antonio

Hola chiquitita! Te quiero mucho.

Estoy en la hotel en Barcelona. Nos vemos mañana.

Puss min älskling. Vi ses imorgon.



Kram Pappa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0