Experter

Hittade på en blogg att dom lagt ut filmen från mig & Stella i söndags.
Att ja red illa & mina händer va inte bra.

Okey....fine köper det :)
Men nämner jag nånstans att jag sa att detta va en grym runda??
Nepp....för DU som inte fattat detta är bloggen te för att NI ska kunna följa min resa med mina ponnysar.
Ponnysar som kan va ÖVERjävliga mot mig.
Som inte ens kan bjussa på 3 st LOK lc hinder ibland..men som helgen efter kan sväva över en REG LB.
INGEN av mina ponnysar e nybörjar ponnysar NÅNSTANS.
Ja kämpar me dom...MED OFTA GRÅTEN I HALSEN I SLUTET PÅ PASSET.
Men skitsamma....nu har jag dessa ponnysar & jag älskar dom.
Mina rundor är absolut massa att klaga på.....tro mig.
Den som kollar upp dom flest gånger e JAG som sitter på.
Men de va min 1 a runda whatsover med Stella...ja va nöjd.
Enda tanken var att inte försöka hålla henne i mun......& ta oss runt.

Men det är ju bra att experterna finns bakom andra sidan data skärmen ;-)



Jag e 10 år...du e 8 år...men vi försöker så gott vi kan :)

/ nellish


Kommentarer
Postat av: Rubiini

Det är bar Nellie!!Du är grym för att vara så ung och stella är ju dessutom också ung och bara tävlad 1 gång innan hon kom till dig:)

2011-02-01 @ 14:35:49
URL: http://rubiinibunkell.blogg.com
Postat av: linnea

vilken blogg var det?

2011-02-01 @ 14:46:08
Postat av: Fillan

asså, ingen ryttare är la perfekt? Allt kan ju inte sitta från början?? Då skulle ju inte ridsporten vara kul om alla var så OERHÖRT duktiga och så fruktansvärt perfekta. Vad är det då för kul? Det roligaste med ridningen (tycker jag) är att man kan utvecklas med sin älskade ponny. Att man ser att både man själv och ponnyn utvecklas. Det är det som är så himla kul! Haha, förresten, det finns såå många experter i hästvärlden. So it is just. Man får försöka leva med det. Själv lyssnar jag nästan bara på duktiga vuxna människor i ''mitt'' stall och på min sjukt duktiga tränare/ridlärare. Bara det jag skulle säga, stå på dig! För du rider bra <3



2011-02-01 @ 15:46:45
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså hur kan nån skriva så... :S

huvudsaken e jue att man blir nöjd:D

kämpa bara på Nellie och skit i vad folk säger för du kommer gå långt ;-)

krammizar

2011-02-01 @ 16:05:31
Postat av: oolinekristiansson

ni båda ä unga, ni ä nya fö varann. NI ska kämpa på dt din tränare vill att NI ska träna på, dt ä väldigt bra att experterna finns, men endå, man behöver nt lyssna på dom ofta. Jag har nt hört ett ord av ngn ja känner, att ja nt gör ngt bra. Ja tänker själv såhär, ne dt där va nt så bra, dt måst ja bättra lite på. Åh när ja säger dt så säga alla va ja kan försöka göra. Lyssna mest på DIN tränare nellie, men dt ä bra att experter finns oxå :)



Puss, kämpa på nelliegumz <3



www.oolinekristiansson.bloggplatsen.se

2011-02-01 @ 16:56:24
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Nora

Nellie du är så 7kt duktigt, 10 år och så duktig du kommer gå långt, bara du vill och verkligen satsar !:)

2011-02-01 @ 17:07:33
URL: http://nrjhast.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Ofta du bara är 10 år gammal

2011-02-01 @ 18:46:49
Postat av: Therese Jensen

För att bara vara 10 år så är du riktigt duktig och du har riktigt fina hästar och det är inte lätt att hålla 3 hästar i kondition och fint musklade och sen dessutom skola på det.



Det är tråkigt med bloggar för man får sällan höra hur duktig man är utan bara hur dålig man är. Men ta inte åt dig från såna här personer för du är duktig! :)

2011-02-01 @ 19:12:42
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/
Postat av: felicia

Bra skrivet !

2011-02-01 @ 20:45:15
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/
Postat av: linnea - en ponny ryttare

man kan inte bedömma någon efter en film.

du e grym <3

2011-02-09 @ 14:33:33
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0