Vi tar det från början....

Jag som driver denna bloggen heter Nellie Berntsson & är född 00.
Say wuut?
Jag vet, ser äldre ut, är äldre i sättet & umgås med äldre.
Men det tar vi senare xd
November 2009 tjata jag mig igenom att få börja blogga. Läste mycket bloggar sjölv, mest häst bloggar. Schallalala olsson var ju klart min största idol - JAG VILLE BLI SOM HON!!
Snegla på sättet hon red & läste va hon skrev.
Sen hängde jag jue mest med kompisar utanför skolan, asså klassem, som bodde lite överallt på Tjörn.
Red jue såklart på minm överfina B ponny Gevalia, som vi köpt av Sven INgvarsson & Petra Lindh.
Då var det lättare för vännerna att hänga på va jag syssla med på dagarna iomed bloggen. Börja lägga ut träningsfilmer & skrev okey bra inlägg.
För att jag skriver bra finns en anledning.....jag talade så oklart & illa när jag var liten, så jag skrev tidigt. Det var lixom lättare att skriva ner det på papper.
Tack & lov växte det bort, så nu går munnen i ett istället xd
Gevalia va min andra ponny efter en C ponny Blackie som jag & mamma hade.
Gevalia satt jag på när jag gjorde min 1:a start : Tjörn ridklubb en LD, 8 hinder. Gick snabbt som 17, men fick endå en rosett.
Efteranmälde till LC med 12 hinder. INte så bra idè då jag knappt kom ihåg 4 hinder på raken xd
Hoppa 1:an 2:a & 3:an sen skrek jag till pappa :
- Paapaaaa är det 4:an nu?? xd
Hahahah...sen tappa jag bort mig & vi gick ut!!


här gick jag min 1:a bana....kolla höjden!


jag & gevalia på framridningen, samma brösta som stella hade när jag 2 år senare kvalade tlll MSV!


roligt att visa er domma bilderna asså.



Jag & Gevalia fortsatte träna på hos Camilla.
Gevalia var en super het ponny imp Danmark, som egentligen var för svår för mej då.
Men jag skulle verkligen ha den ponnyn & jag ville bli bättre.
LÄrde oxå då känna Alex, en kille som tyckte jag va över snygg xd som gärna tala om det för hela bilddagboken, som vi hängde på just då!!


xd

Alex & jag börja hänga jättemycket som vänner.
Vi klicka direkt & jag blev jätte bra kompis med hans ex tjej matilde!
Kärleken för mig då ar skolans snyggaste kille Gustav Jarlesjö!!
Sååå fin kille & han har ett hjärta va guld.
Vi är bra vänner idag & Gustav har aldrig någonsin behandlat mig illa på nåt sätt.
Vi var väl ihop i 5 månader tror jag.








Vi & alla våra filmkvällar som vi satte till välrden :)
Hängde ofta hos mej & va uppe nätterna långa!!



Då dra tröjjan över munneb grejjen kom till världen xd LOL

Gevalia & jag hade kommit en bit på väg.
Tävlade LC & tillomed LB. Började gå över från lokal till regional.
Satte mina 1:a placeringar på den lilla 1,23 höga världsfina ponnyn.







Jag & Gustav gjorde slut efter den sommaren & tårarna var många.
INte mer att säga om den saken, mer än att jag krossa hans hjärta på värsta sätt.
Usch fy & illa av mig....tro mig jag vet!





BLoggen växte & blev lite större. Jag blogga på då jag han & visste vad jag skulle skriva om lixom.
Fick ett modellkontrakt med avenue modeller i göteborg & fick ta bilder för dom.
Livet snurra på & fick massa nya vänner.
Gevalia & jag tävlade på & träna ännu mer!!
Drömmen var att få starta en LA.



Där & då kom HAN in i mitt liv.
Killen som började på A. Han i min skola som jag gått förbi en miljon gång i matsalen som jag knappt visste vad han hette.
Han, som 2 år senar skulle få mig att få en klump i magen & få tårar i ögonen...killen som börjar på A.
Vet egentligen inte hur det börja?
Eller jo...vi börja prata på msn.
Vi digga samma saker & vi började skicka <3 till varann.
Han skicka söta sms & jag kom på att jag svara på dom hela tiden. Jag kolla mobilen 24/7 & Nellie var kär.


Helt plötsligt låg denna bilden som bakgrund på min mobil......

NI som läst bloggen länge känner till A historien, ni andra......hmmm.
Jag var så otroligt kär i denna killen. Vi umgicks mer än alla andra & va typ varje helg.
A var med på tävlingar & mina träningar.
Va en del i min familj & vi älska honom....veckor blev månader.
& my goood va kär jag var.
A skrev jag mycket om på bloggen, bra saker & mindre bra saker om ´det var nåt bråk elle nåt annat, för jag såklart visste att han läste xd


1 a bilden på oss 2

Pang sa det...killen hade fångat mitt hjärta på 2 sekunder.
Vår resa ihop han & jag kommer jag bära med mig hela livet.
Kommer nån fråga mig när jag e 43 va min 1 a kärlek hette, så kan jag lova att jag kommer svara A.
INgen tvekan om  saken.
A var en fantastisk person som jag såg upp till as mycket. SJUKT smart, mer än många andra.
Han var med på många dippar jag hade i blogg grejjen & ponny morse grejjen & stötta som 17 asså.
Berätta ALLT för honom & jag vet saker han berätta för mig som jag fortfarande bara jag vet om.
MIN bästa vän, fast jag var kär i honom på samma gång.







Månader blev till år & vi firade 1 år tillsamans.
Jag fick ett jättefint armband & örhängen.....
Asså vi var unga, svartsjuka eller jag va kanske mer....& ändå hade ett sånt GRYMT förhållande.
Klart att det inte alltid va hej & hå allt är bra, men ofta var det de.
A var med min förra året på Varbergshoppet & vi hade semster ihop.
Vi som ofta hos varann på helgerna & umgick väldigt mycket....







A skulle börja en annan skola då han var 2 år äldre än mig efetr sommaren.
Jag tjöta på han redan då att jag var rädd att han skulle föändras & jag ville att han skulle vara samma A som innan.
Han tog min hand & lova mig att allt skulle va som vanligt:
- Ja älskar jue dig älskling, sa han.
Hösten kom....& det blev som jag ana.
A blev en helt annan person.
Jag drrog mig undan & mådde inte sådär jättebra som ni kanske fattar....mitt egna självfötroende sjönk i botten & kompisar tröstade.
Det tragiska är FB & bloggar.
Att man inte fattar hur öppet man kan visa allt.
Adam dumpa mig precis innan jul....o när det hände FÖLL jag bara ihop.
Seriöst....mamam sov i min säng i typ 4 dagar då.
Fick ett sms på jul afton typ: god jul från han.
Jag ringde & ville få klart varför han bara kunde släppa allt efter 1 år så snabbt, bara få höra hans röst. Svaret jag fick var: Man förändras.
Okey...men då vill jag aldrig förändras....då vill jag alltid vara här, samma person som nu.




bilder från nyår....då jag inte mådde så bra.

Jag kämpa mig upp igen med bästa vänner & familj & såklart MINA överfina ponnysar.
Tänkte på han bara 12583945865 gånger om dagen, men det var jue så lixom.
Efter nåra veckor kändes det riktigt okey.....
...då hände det.
Såg genom FB hur A hade gått vidare med andra tjejer.
Kunde följa han steg för steg då ANDRA tjejer tyckte det var extra kul att ta över nellie berntsson`s ex, framförallt då hon fortfarande var kär i han xd
Status grejj?? OH JA!!
Då hände det..på alla hjärtand dag kom sms:et från A.
Han skrev att han insett efter att träffat nån annan tjej...att jag var tjejen i hans liv.
Skojja inte om jag satt med telefonen i handen o läste sms:et i 30 min :o
Sååååå många sms jag skickat till han & aldrig fått ett svar...så skicka han 1 & Nellie...japp, svara direkt.
VI prata & sms:a hela den natten......& blev ett par igen.
Vi träffades dan efter.......& kan inte riktigt fatta om allt var på rikrtigt eller inte.
Tala om det för er här...hälften dissa det & hälften hissa det!!



Det var bra ett tag......sen så va han "nya a " som han kalla det.
Var gullig i 2 dar fick mig att sväva på moln...sen var det kaos i 4 dar efter det.
Åter igen fanns det randoms som ÄLSKA att lägga ut på FB när & hur dom haft nåt med min pojkvän att göra.
Det är det som är så sjukt...på FB kan du radera ut nån ur ditt liv & lägga in nån annan på 1 min.
Gör man så..är det uppenbart att man inte upplevt det som jag gjort med A.
Att man ine ens kan fatta att det sårar.....men förhoppningsvis kommer det tillbaka till dom nån annan gång.
A gjorde slut......& jag föll till botten igen.
Att jag stått upp för oss en gång till inför vänner, mamam & pappa & er....& lixom...jomen detta skall bli bra igen serrö, vi ska fixxa detta.
Så blev jag sviken igen....det gjorde lika ont, lika många tårar....
A fick en högre status bland tjejerna, jag satt kvar med alla våra minnen, min bästa vän & fick inte ens en föklaring......
Vi har ingen kontakt idag alls. Han är allmänt tyken & har blockat mig från FB.
Hörde jag ordet respekt?? Ne just d.
Får fortfarande en klump i magen när jag hör hans namn....så om det inet var kärlek, då vet jag inte var det va?

Här var del 1 i mitt liv.....100% sanning.....



Jag tror inte jag är 100 % samma person nu som då.
Massa som hänt, ja e äldre & bloggen gett mig sjukt mycket.

.......del 2 kommer snart!!

Hoppas på massa kommentarer på detta nu!!

Love Nellie


 




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym nellie... glöm aldrig bort det..! <3

2011-08-13 @ 10:46:06
Postat av: Evelina

Nellie, kämpa på och sjukt bra skrivet! <3

2011-08-13 @ 10:47:13
URL: http://evelinaslife.webblogg.se/
Postat av: Emma

Guud nellie....det mellan dig o adam e verkligen rörande...har inte långt till tårarna nu<3

2011-08-13 @ 10:47:36
URL: http://horzeemma.blogg.sr
Postat av: Josefin Eriksson

Finfina tjejen!

2011-08-13 @ 10:47:38
Postat av: Elin

Underbar historia om dig nellie! <3 längtar tills del 2! Du borde göra en bok om det här haha :D

2011-08-13 @ 10:48:39
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Starkt av dig att våga skriva ut allt detta! <3

2011-08-13 @ 10:49:17
Postat av: Felicia sköld~

Sjukt bra skrivet nellie! Jag är ingen hästmänniska jag har ingen häst,håller inte på med hästar.. men jag älskar att läsa din blogg endå.. för man blir verkligen pushad utav den.. <3

2011-08-13 @ 10:49:59
URL: http://thestaruknow.blogg.se/
Postat av: Wilma

Jättebra skrivet Nellie, Väntar på del 2

2011-08-13 @ 10:50:01
URL: http://wilmarosin.blogg.se/
Postat av: Nora Blomqvist

sjukt bra nellie :)<33

2011-08-13 @ 10:50:44
URL: http://bestnoris.blogg.se/
Postat av: Stina- D-PonnyRyttare

Bra skrivet Nellie! :)

2011-08-13 @ 10:51:36
Postat av: Amanda

Bra skrivet :)

2011-08-13 @ 10:53:21
Postat av: mathilda ivansson

sjukt fint skrivet <3

2011-08-13 @ 10:53:37
URL: http://mathildalydia.blogg.se/
Postat av: alice <3

Du är helt otroligt stark ska du veta Nellie!

Fattar inte hur du har orkat med allt detta, du är faktiskt bara 11 år<3 ser upp till dej även fast jag är 13 år, du är en förebild ska du veta. Tänker på hur svårt du har haft det och jag har har det nästan likadant:( så när jag ser att du är så stark och tar dej egenom allt detta så tänker jag att, om du kan göra det så måste jag också klara det <3 tack för att du finns <3 Kramar från Alice<3

2011-08-13 @ 10:55:41
Postat av: Anonym

Du är grym nellieingen kan säga något annat!!!! <3

2011-08-13 @ 10:59:47
Postat av: Ronja

Guud Nellie! Berätta mer! <3<3

2011-08-13 @ 11:00:41
URL: http://ronjasfotoo.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ojojojoj! Längtar redan efter del 2 ! :)

2011-08-13 @ 11:01:41
Postat av: isabella

heej!



jag vet inte hur jag ska skriva men.. jag fattar inte hur du kan vara så stark så att du reser dig upp igen och satsar stenhårt på dina mål! du är grym, de må du veta! ett stort <3 till dig och dina fina ponnys:)

läser din blogg 24/7 :-)



bye! /isabella

2011-08-13 @ 11:03:09
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Postat av: Majsi

Sjuukt bra skrivet tjejen, starkt av dig att kämpa på! Du är en underbar förebild <3 det är så bra att du aldrig tar åt dig vad idioter säger bara för att dom är avundsjuka :)

2011-08-13 @ 11:08:58
Postat av: Elin

Gud va grym du är på att skriva!:) Längtar till del2!:)



Skrev såhär på min blogg fast de handla om en häst dåra menmen... Forget the past, live today, dream about the future.



2011-08-13 @ 11:10:00
URL: http://Eepettersson.devote.se
Postat av: Smilla

Börjar nästan gråta.. fint skrivet! :) <3

2011-08-13 @ 11:10:14
URL: http://smillaelsajohanna.blogspot.com
Postat av: Emma

Grymt skrivet Nellie! :))

Du kämpar & det är bra!

2011-08-13 @ 11:13:41
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/
Postat av: amanda h

Min vackra och Modiga Nellie ♥



A historien... är så galet speciellt.. Det ni hade var.. går inte att beskriva.. det var stort..

Varje dag tänkte jag på dej såå mycket.. vid dom närmaste dagarna när han gjort slut med dej :(

Var så galet ledsen.. för din skull.. som är så sjukt speciell.. och jag var arg på A för at han bara kunde släppa den fantastiska tjejen som du är..

Jag kunde inte släppa det.. hur det var med dej.. även om vi inte känner varandra på det SÄTTET.. så kunde jag inte sluta undra.. Hur det var med tjejen som jag dyrkade över allt annat..



När ni blev ett par igen.. så var tanken den första lixom- Ojdå..Gud va modigt gjort av dom 2...

Shiiet vad glad jag blev för din skull..

Sedan lika snabbt.. så var jag så osäker..

Fast huvudsaken var ju att du var lycklig

och A började bli den killen ma n en gång gillade.



Sedan igen sprack det..

tro mig. jag funderade att cykla till Tjörn ;-) så mycket ville jag se dej.. och krama om dej och säga att du alltid kunde prata med mig..



Men du är galet modig.. och var galet modig DÅ..

A var borta i mina ögon..

Nu ville jag bara att du skulle må bra..♥



Nellie.. du betyder så galet mycket.. mer en duu någonsin kommer förstå! ♥

det du gör.. var stolt över dej själv..

kram på det mitt ♥

2011-08-13 @ 11:16:59
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Malvina Porsmyr

Shit vad fint skrivet! Satt med tårar i ögonen redan från start. Haha, längtar galet mycket till del 2. Jätte fint skrivet verkligen, du är grym & bäst.

Skulle verkligen vilja lära känna dig, inte för att få ''status'' utan för att du verkar vara en sån härlig person! Kram :D

2011-08-13 @ 11:18:50
URL: http://porsmyrs.blogg.se/
Postat av: handboll

Jag går i Adams handboll. Serri han kan ju lätt glömma att få en sån tjej som dig igen å då ä jag jävvlit ärlig <3 Sjukt fin tjej på insidan & utsidan = respekt.

2011-08-13 @ 11:19:02
Postat av: Fanny - Idjuterna

asså, Nellie. Jag fick tårar i ögonen. Så himla bra skrivet! Förstår att det måste varit jobbigt med honom under den tiden. Men du är så cool i dig själv, och du är riktigt stark som klarade det! Du är en sån fin människa om man kan säga det. Tack för att du finns, kanske låter konstigt. Men det är så, tack. För du är liksom en människa som är snart 11 år, som lever som du är 14. Men du är så cool i dig själv endå. Kanske låter konstigt det jag skriver, men du är dig själv. Det märker man, inte som honom. Som ändrades. Du är dig själv till 100% och det är inte många som klarar av det. Dom kanske säger att dom är det, men det behöver inte alltid vara sant.

Kram <3

2011-08-13 @ 11:22:06
URL: http://idjuterna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Asså du är sjukt grym tjejen har en kompis som har varit med om nästan samma sak, i och för sig var det nog svårare för dig Me tanke på att många vet vem du är och så. Men när hennes kille dumpa henne efter en lång tid så typ föll hela hennes värld ihop. Hon var helt förstörd medans han gick vidare t nästa tjej på tre sekunder ungefär. Och även fast min kompis idag säger att hon inte bryr sig om honom idag så vet jag att det inte är sant för vissa dagar är allt bara skit och när man ser honom ibland så vill hon bara försvinna så fort det bara går för att han Berger så mkt för henne

2011-08-13 @ 11:23:27
Postat av: Anonym

OM han nån gång nu skulle skicka sms och säga att han gillar dig, och ville bli tsm, hur gullig han än lät, skulle du svara ja? :)

2011-08-13 @ 11:23:33
URL: http://beatanaslllund.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fina fina Nellie, Så sjukt bra skrivet <33

2011-08-13 @ 11:25:34
Postat av: Emmy

Du e en kämpe Nellie! <3

2011-08-13 @ 11:25:41
URL: http://luckyrider.blogg.se/
Postat av: linda bäck

nellie du är stark och du är värd allt så mycket som du har kämpat för bloggen och alla runt dej.<3

2011-08-13 @ 11:25:54
Postat av: Jasmine

Du är sjukt stark, fortsätt med det du gör!

2011-08-13 @ 11:29:54
URL: http://jjasminelundblad.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja du har verkligen förändrats genom åren man följt bloggen och absolut inget negativt, har verkligen varit roligt att följa. Du kämpade igenom det där med Adam och sen när din lilla vovve dog. Du är en stark 11 årig tjej. keep going ! <3

2011-08-13 @ 11:32:47
URL: http://natalienygrens.blogg.se/
Postat av: Emelie fortsättning om min kompis

Asså du är sjukt grym tjejen har en kompis som har varit med om nästan samma sak, i och för sig var det nog svårare för dig Me tanke på att många vet vem du är och så. Men när hennes kille dumpa henne efter en lång tid så typ föll hela hennes värld ihop. Hon var helt förstörd medans han gick vidare t nästa tjej på tre sekunder ungefär. Och även fast min kompis idag säger att hon inte bryr sig om honom idag så vet jag att det inte är sant för vissa dagar är allt bara skit och när man ser honom ibland så vill hon bara försvinna så fort det bara går för att han bettyde så mkt för henne men han inte verkade bry sig om de. Så jag förstår lite om vad du kände/känner för A. Du klarar dig utan honom för jag har läst din blogg väldigt länge nu och har lagt märket till hur stark du är lycka till :D

2011-08-13 @ 11:33:09
Postat av: Felicia

jätte fint skrivet nellie, du har fått gå igenom mkt o du e väldigt starkt person som klarar de, du e väldigt duktig för din ålder, när jag var i din ålder hade jag en ponny men tävlade bara CR. Fortsätt kämpa, du e stark och kommer alltid vara :P kram

2011-08-13 @ 11:33:51
Postat av: SofiaE

Oj gud Nellie,du är så grym.Du är 11 år och har gått igenom detta! Jag har själv läst bloggen sen den inte va så gammal,men jag får tårar i ögonen när jag läser detta! Men du är grymt stark och förståndig! Några av mina kompisar är vän med han på fb genom handboll och jag vill bara skrika åt dom att han är dum,dum,dum! Nästan TVINGA dom att läsa detta och se hur han är! Du är grymt go nellie,vill känna dig! Kram!!! Sofia

2011-08-13 @ 11:34:40
URL: http://sofialinneaeliasson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är så jävla bäst Nellie, glöm aldrig det!

Jag har följt din blogg ett bra tag, och älskar att läsa om dig och ditt liv, men jag kan ju inte förstå hur jobbigt det är att ha en så stor blogg som din, och få läsa massa bullshit om sig själv på skvallerbloggar. osv osv.

Men även om du inte känner mig så ska du veta att jag stöttar dig till 100%.

Fortsätt vara den starka, snälla, roliga och underbara Nellie, som bara du kan vara! <3

2011-08-13 @ 11:36:10
Postat av: emma kristoffersson.

du är grym nellie, glöm ALDRIG det!

2011-08-13 @ 11:36:40
URL: http://emmakristoffersonn.blogg.se/
Postat av: Sara Håkansson.

Grymt skriver Nellie. <3

Svara gärna på min blogg <3

2011-08-13 @ 11:38:37
URL: http://sarahakansson.blogg.se/
Postat av: Elin Åkerholm

Gud va grym du är ! Skulle aldrig klarat allt som du har klarat.. Du är sjuuuuukt stark ! Glöm ALDRIG det !! <33

2011-08-13 @ 11:39:09
URL: http://akerholms.blogg.se/
Postat av: bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

Du kämpar och kämpar, och förbättras! Du är bäst nellie <3

har aldrig trott att du är yngre än mig :o



sv; okej, ska kolla då!

2011-08-13 @ 11:45:02
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Emma

GrymT inlägg asså du är grym på att skriva!!!!!!!!!

Älskar din blogg så sjukt mycket !!! <3

2011-08-13 @ 11:48:22
Postat av: Alexandra

Villket jobbigt liv du har ibland :(

Nellie kämpa (:

2011-08-13 @ 11:49:39
URL: http://aaalexandraa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Asså goosh vad mycket du gått igenom.. Jättefin historia Nellie <3 Väntarpådel2...

2011-08-13 @ 11:51:33
Postat av: Josefine

Nellie, stå på dig du har oss och vi vet att du kan klara det! du är så pass stark! och vi e med dig då blir vi 1000 gånger starkar okej? vi klarar det hära

2011-08-13 @ 11:53:08
URL: http://jozefinelarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

älskar sättet du tänker på, sjunk aldrig till botten

2011-08-13 @ 11:58:50
Postat av: Malin

Nellie, Så sjukt bra men sorglig text, får nästan tårar i ögonen ;') <3

2011-08-13 @ 12:01:51
URL: http://vanersborgryttarna.blogg.se/
Postat av: elin

sjukt bra skrivet, börjar nästan gråta :( du är helt grym tjejen, kom ihåg det. Längtar tills del 2

2011-08-13 @ 12:02:07
Postat av: Sofie

Herre min gud!! Du är väll inte 30?! Den här lilla romansen var säkert underbar men ibland så måste man bita ihop och gå vidare! Suck it up! Lycka till med kärleken!! :D <3

2011-08-13 @ 12:02:55
Postat av: fredrika ;)

Älskar din blogg! <3

2011-08-13 @ 12:12:51
Postat av: linnea

du är född 00 och tyvärr så kan jag lova att det aldrig kommer hålla live ut, ni kommer göra slut. Jag är 15 och jag bor tsm med min kille som snart ffyller 19, men även jag måsste inse att det inte kommer hålla livet ut, för vi funkar inte så och specielt inte när man är så ung som du, 11 år är ingenting. När jag va elva hade jag en bästa killkompis, men jag hade då ingen pojkvän, för att ha den killkompisen va så mycket bättre för vi är som syskon, vi bråkar men vi kommer alltid backa upp varandra om det är något, fokusera på det som är viktigast. för livet är tufft och ibland är det svårt att inse men efter att ha varit med min kille i två år så har jag inset att det är en bra tid i mitt liv men det kommer aldrig hålla hela livet.

som kämpa på, tar de slut så fokusera på vänner och familj.

BoyfriEND, girlfriEND, friEND, everything has an END, förutom famILY

2011-08-13 @ 12:15:09
URL: http://www.nattstad.se/LINNEAHARALDSSON
Postat av: Elina

grymt bra text.. om alla dina känslor modigt att du skriver dehär för oss Nellie! :')

2011-08-13 @ 12:17:15
Postat av: emilia

Alltså det är helt galet hur mycket du redan har gått genom , ALLDELES för mycket för en tjej som du. En tjej som bara vill alla de bästa, och ändå får du så mycket SKIT tillbaka. Du förtjänar de inte, du gör bara inte det. Jag tror inte att någon av oss läsare förstod hur dåligt du faktiskt mådde pga A. Tills nu. Men du måste inse att alla vi som skriver och stöttar dig, verkligen menar det. Eftersom vi inte får chansen att SÄGA till dig hur fin du är som männinska, så skriver vi ner det till dig. Efter det där kan du ju gå genom inprincip allt. Du är så mycket starkare nu. Men nellie, lova oss en sak - sjunk aldrig så lågt som han gjorde.

Keep it up girl, vi finns alltid vid din sida! <3

2011-08-13 @ 12:18:19
Postat av: Kimberly - Kladdbarnen

Att du vågar skriva det här, du är verkligen grym nellie! Verkligen skitgulligt att du redan träffat liksom din kärlek. Synd att de slutade så hemskt. :/

2011-08-13 @ 12:20:35
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: Max

Tårar kommer snart >.<

W O W..



Finns inga ord att sägaa >.<

Amazing!!



Goooosh XD



Hoppas du hittar någon annan som verkligen gillar dig som du är!:-)



Alex är gooo!;)



2011-08-13 @ 12:24:24
URL: http://braxaan.blogg.se/
Postat av: Emily

Och tänk,nu är det folk som vill bli som DIG. Du har blivit så sjukt stor,för att du är så sjukt grym. Det Adam gjorde mot dig var dumt,men du klarade det och kolla på dig nu!

2011-08-13 @ 12:28:23
URL: http://emilyjankkila.blogg.se/
Postat av: lina

jag var intre med i din blogg från början men sedan visade min kompis upp din blogg och jag läser den varje minut :) jätte fint inlääg och det var inte långt i från mig tilld et börja komam tårar för det var så fint :)

2011-08-13 @ 12:32:15
Postat av: tiina

gumman du är jätte bra på att skriva inlägg!! verkligen kul o läsa det man blir helt inne som en bra bok, hoppas på att nästa inlägg kommer redan imorgon eller i över morgon :D kram :)<3

2011-08-13 @ 12:34:59
URL: http://tiinataavitsainen.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Jättebra skrivet Nellie, du skriver fantastiska texter för att vara så ung! <3

2011-08-13 @ 12:36:43
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Hanna Nilsson - www.jaehanna.blogg.se

Så grymt bra skrivet! Satt nästan och grät över det med dig och Adam, har väl också haft mina såna kärlekar, men inte så länge som du och Adam.. Men det finns verkligen bättre killar, lovar att det finns massor med killar där ute som skulle göra vad som helst för att göra dig glad och bara för att få vara med dig! Sjunk aldrig till botten för en kille, det är han inte värd! kram <3

2011-08-13 @ 12:46:06
URL: http://jaehanna.blogg.se/
Postat av: aleX

Jävlar va du tar fula bilder på mig hela tiden... :( ;)

2011-08-13 @ 12:47:17
Postat av: Beatrice

Det var otroligt bra skrivet, fyfan vad jobbigt du måste haft det ibland. Du är en otroligt fin människa och ska inte behöva bli behandlad så av A!

Ta vara på vem du är, du är en stark människa innerst inne! Du har många vänner som stöttar dig, finns för dig. Det måste du också ta vara på, du är så grym Nellie.

2011-08-13 @ 12:50:09
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes

Åh, herregud, vilken historia !

Fick tårar i ögonen. Du är en sjukt stark peron Nellie, fortsätt så, du kommer att gå långt ! <3 :)

2011-08-13 @ 12:53:07
URL: http://sverigebruuden.blogg.se/
Postat av: filippa

Så sjukt bra skrivet. Att du har varit så stark och klarat av det här är helt otroligt. Längtar tills del 2 :)<3

2011-08-13 @ 12:53:57
Postat av: J

A är en idiot eftersom han gjorde det, han är inte vär att du saknar honom att du fortfarande vill att det ska va som förut för han e inte värd dig, du är därmot värd att få ny kärlek så lixom strun´ta i honnom tror du att han känner sig värre för att du fortfarand gillar honom nej skule inte tro det, för om han skulle gjort det skulle han inte kunnat gjort så som han gjorde mot dig, du är vär d så mycket mer än honom ja tror bara att du måste dläppa det snälla han gjorde för att tänka på hur hemsk han var att han lixom verkligen såra dig och efter att du verkligen förstår det släpp honnom och fastna inte i ett sånt förhålande igen... Du är så värd mycket bättre glöm aldrig det..

2011-08-13 @ 12:58:30
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Johanna

började faktiskt nästan gråta.. så sjukt starkt skrivet! du har gett ut så mycket till oss läsare på bloggen, i princip hela ditt liv, dina känslor, varje dag i ÅR. Och adamhistorien... så sjukt amazing. Skulle ni 2 bli tillsammans igen skulle jag börja böla på riktigt asså. Och med adele låten till.... blev förblindad av tårar. Du är min förebild nellie, kämpar på varje dag och står ut in i det sista <3 så många som inte känner dig, men som ändå älskar dig. Du är vår förebild gumman! vi älskar dig nellie <3

2011-08-13 @ 12:59:47
Postat av: Amy

vilken skit hög!!!!!!!! min kille var otrogen mitt framför mina ögon en gång!!! :( killar kan vara såna! sedan ville han ha tillbaka mig och jag gjorde som du! men i våran ålder (jag är med 00) så är inte varje förhållande seriöst! men jag förstår att det ni hade var speciellt! <3

2011-08-13 @ 13:08:27
Postat av: Emma

du är snart 11 år och har gått igenom det här. jag dumpade im pojkvän för att jag var rädd att han skulle dumpa mig, det gör inte lika ont att dumpa någon aom att bli dumpad!



kärkel gör ont, annars är det inte kärlek, man bli stark av att gå igenom sånna här saker!!

2011-08-13 @ 13:11:17
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: Anonym

var med om ungefär samma sak med en kille som hette samma sak, efter två år, precis före jul haha. Så otroligt jobbigt då och ett tag efter men när man har gått vidare känns det ju bara som en liten skitgrej:) har världens finaste kille nu fast det kändes då som att jag aldrig skulle vilja ha nån annan :)

2011-08-13 @ 13:15:09
Postat av: Anonym

Så himla duktig du är på att skriva nellie! Adam verkar inte va nåt att ha, glad att du gått vidare :)

2011-08-13 @ 13:15:25
Postat av: Elin

Oj, det var mer än jag trodde o.O Men du hittar säkert någon som du känner likadant för igen, om det så dröjer 10 år, jag tror absolut att du kommer ha ett lyckligt förhållande när du blir äldre :)

2011-08-13 @ 13:28:11
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Danisa

Såå grymt fint skrivet! Sluta ALDRIG med det du gör, kom ihåg, du e grym! <3

2011-08-13 @ 13:39:45
URL: http://danisaingebretsen.blogg.se/
Postat av: Amanda (Amzzie)

Nellie, Nellie, Nellie ! <3

Du är för 17 helt fantastisk.

När du skriver sånt här förstår man en x-tra gång vad du gått igenom. Men Nellie, du är så sjuuuuukt stark efter detta! Du kan ta skit från alla möjliga.... Inget att man ska tycka att d är bra, för ingen ska ju säga ngt skit till dig. Gumman, du är helt grym.

Längtar efter del 2.

Jag finns på din sida... <3

Puss & Kram, underbara <3

2011-08-13 @ 13:41:35
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se
Postat av: Jossan

Du e så gullig Nellie! Du e snart 11 och har gått igenom allt detta! Men du kämpar på ändå och det ska du fortsätta med!!! <3

2011-08-13 @ 14:15:33
URL: http://littlesweetjossan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var äkta kärlek mellan er, minns hur du skrev om honom nästan hela tiden när jag började läsa bloggen! Skitfin text Nellie, får mig att tänka om två steg.

Det är svårt att mista någon, som man älskar!



Superfin text! <3

2011-08-13 @ 14:15:39
URL: http://jumpingstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte skriva om blackie? :)

2011-08-13 @ 14:27:17
Postat av: linnéaviklund

Asså guud Nellie vad bra skrivet! Du är helt otrolig, verkligen!!

Det var svårt att hålla tillbaka tårarna då jag läste detta, verkligen, och det är jättesvårt att skriva en kommentar till detta också... jag förstår att det du och A hade var väldigt speciellt och att du måste ha haft det väldigt svårt och så, men ändå klarar du av att skriva så bra som du gör! Fortsätt vara precis den du är Nellie, du är grym! <3<3

2011-08-13 @ 14:34:01
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Signe

Men shit! Stackaren, gråt inte över han, han är inte VÄRD dina tårar.... Kul inlägg när kommer nästa?:)

2011-08-13 @ 14:35:58
URL: http://sssigne.devote.se
Postat av: JANNA

blir mycket rörd av texten.. fin blogg!

2011-08-13 @ 15:09:56
URL: http://nattaidajanna.blogg.se/
Postat av: sonja

2011-08-13 @ 15:10:01
URL: http://stallcheyor.blogg.se/
Postat av: sonja

du är så grymt underbar gmn! <3

Fortsätt så <3

2011-08-13 @ 15:10:55
URL: http://stallcheyor.blogg.se/
Postat av: Tuvisss

Så grymt bra skrivet!

Riktigt bra text Nellie!



Du är underbar, minst sagt! <3



2011-08-13 @ 15:47:00
URL: http://tuvagen.blogg.se/
Postat av: Maja<33

Jätte bra skrivet, vet hur sådant känns...

(För att komma in på min blogg behövs anv: Maja och lösen: Merlin. )

2011-08-13 @ 16:07:37
URL: http://majamerlin.blogg.se/
Postat av: Hanna

riktigt kul att läsa!

du e grym tjejen!

fortsätt som du gör så kommer du låångt! (:

2011-08-13 @ 16:28:46
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sjukt star du e <3 Nån gång kommer du hitta den sanna kärleken, han med stort H ;) Ser fram emot nästa del, sjukt kul att lära känna dig. Även om det är genom din blogg ^^

2011-08-13 @ 16:51:48
Postat av: Erika

Regel nr 1 , lita aldrig på en kille om han inte litar på dig :)

2011-08-13 @ 17:00:22
Postat av: drottning!<3

Gud så fint skrivet nellie, jag bara log och fick tårar i ögonen. Du är väldigt stark, du har aldrig gett upp. Du är mångas förebild!

Vi bloggläsare finns alltid här för dig, jag läser din blogg fleeera , verkligen flera gånger om dagen. Jag ser upp till dig, du har ett starkt hjärta, låt ingen sänka dig.

Så grymt bra skrivet, du är bara 11 år och har gått igenom allt det här, då klarar du av allt möjligt.

Du är helt underbar, du borde va stolt över dig själv gumman , för att du har klarat allt det här!

men han är inte värd dina tårar, önskade att jag va lika stark som dig.



Du är dig själv, och alla älskar dig för det. Du är ingen annan, du försöker inte va någon som du inte är.



Finns alltid vid din sida nellie!

Love you! ♥

2011-08-13 @ 17:18:36
URL: http://edrottning.blogg.se/
Postat av: Sofie

Att du är 11 år o gått igenom de här? Sjukt...

Men om du grät för att "a" gjorde slut med dig när du va 9 (?), när du blir 13 (som jag) då kommer du lipa ännu mer, när du är 25 o hånglar med varenda kille du ser...

Killar kommer och går, så är det helt enkelt.Men när du blir stor, då kommer han. Han som kommer älska dig hela livet (förhoppningsvis...) Det finns omogna killar och att blocka en på facebook är omoget. Att man inte ens våga prata med sitt ex? Man förtjänare väll en förklaring? Men som sagt, när du är 13+ händer det värre saker, du anar inte.

Stå på dej och njut! Njut av att du är så fin och modig, att du har en blogg som bara växer och växer, att du har fina vänner och en fantastiskt familj, att det går bra med hästarna och att du är Nellie Berntsson! KRAM <3

2011-08-13 @ 17:25:25
Postat av: Sofie

Du är verkligen modig som vågar stå för allt det du skrev, speciellt om A.



Du är en stark tjej! Vet hur kärleken är och den bryter verkligen ner en totalt..

Men, att sitta inne och deppa, det är egentligen inget fel på det, det bevisar bara att vi har känslor!

2011-08-13 @ 17:30:13
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är verkligen modig som vågar stå för allt det du skrev, speciellt om A.



Du är en stark tjej! Vet hur kärleken är och den bryter verkligen ner en totalt..

Men, att sitta inne och deppa, det är egentligen inget fel på det, det bevisar bara att vi har känslor!

2011-08-13 @ 17:30:13
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/
Postat av: Kajza

Tack för intressant läsning, och att du delar med dig av dig själv.

Kärleken kan ibland vara tuff, men tänk, så mycket du har vuxit av den lärdomen.

"Man förändras" - Självklart, men det behöver inte betyda att man ska glömma och gå vidare. Det gör man ändå, tids nog...



kram/K

2011-08-13 @ 17:30:30
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Postat av: Petra

Jävlar vad du har gått igenom mycket för att vara 00a..

2011-08-13 @ 17:48:59
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Intressant inlägg! ;)

2011-08-13 @ 18:14:16
URL: http://dessiboy.bloggplatsen.se
Postat av: Alice och Anna

blir mycket rörd nellie otttroooligt starkt av dig att skriva så!

anmäl er på dagens blogg!

vinnare dras imon!

2011-08-13 @ 18:31:59
URL: http://ghjk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva dig på annat sätt än: Otrolig!



Jag känner vissa personer som skulle säga att du är en bortskämd unge,en bitcig och tyken tjej. Men när man har läst det här, så FATTAR jag FAN inte hur någon kan säga så om dig!

Jag vet hur det är att bli sårad,sviken av den man älskar, och ja..det kan förändra dig, och man kan sluta om sig och blir tyken och elak för att man är osäker. Men istället öppnar du upp dig och berättar, för bloggen för oss! Du är en stark och modig tjej, och en STOR förebild för mig.

Du är cool och verkar vara en hur go person som helst! Du ska inte gråta över A, för ärligt han är INTE värd det! Och han måste vart korkad som gjorde slut med en sån person som du, och han lär ångra det senare i livet. Fortsätt som du gör Nellie, du är grym :)

2011-08-13 @ 18:45:16
URL: http://meuandmylife.blogg.se/
Postat av: stina :)

sjukt bra skrivet! Börja nästan gråta! grymt!

2011-08-13 @ 18:46:34
Postat av: Tyra

Såå fint Nellie :)

Du bjuder verkligen på dej själv å det känns som att man känner dej...fast jag inte gör det ! <333

2011-08-13 @ 18:59:29
URL: http://suddgummin.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh Nellie. Läste allt.

2011-08-13 @ 19:05:29
URL: http://jessicasays.blogg.se/
Postat av: Diiana

omg.. säger bara en sak. O-M-G. Jag började gråta.. för din skull så skriver jag inte hans namn, men när man är som du (inget illa menat!) och inte är så gammal, att de kan hålla i över 1 år, och sen på en natt är allt som bortblåst. Usch och fy. A verkade vara en jätte bra kille, ni passade tillsammans som handen i handsken.

Jag måste bara få fråga en sak, förlåt om det ör dej ledsen, den är inte min mening! Men dom där bilderna på dejj och A, va han me dejj på modelljobb då? Ser ut så :)

Jaja, nellie, man ska inte gråta över en kille, det finns 1000 fiskar i havet gumman. Finns alltid om du vill prata, är inne i mitt längsta förhållande ever nu, och de e 6 månader den 28: onde augusti.

Lider verkligen med dej, asså, usch. <3

Finns alltid gumman <3

2011-08-13 @ 19:37:17
URL: http://diianafolkesson.webblogg.se/
Postat av: Ida Thomasson

din historia är så grym... inte de me A dock... men resten av ditt liv, asså ja önska att ja va så när ja va yngre...



skulle typ gråtit i flera veckor om en kille gjort så mot mig... HEMSKT!

hur har en människa hjärta att göra så utan att förklara?

tyckte verkligen synd om dig... men nu vet ja att du e stark & du kom upp på fötter.



fortsätt me de du gör & låt inte killar svika, vissa är rent ut sagt dumma i hövvet?

men som sag du e stark Nellie + att alla på bloggen stödjer dej, de kan du lita på gmn <3



KRAM!

2011-08-13 @ 19:56:22
URL: http://idathoomasson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nellie, Du är jätte grym tjej och jag ÄLSKAR din blogg! :) När jag läste detta inlägg så började jag gråta :(

2011-08-13 @ 20:07:22
URL: http://shettisgirls.blogg.se/
Postat av: THERESE EKENDAHL♡

sjukt bra skrivet!! vilken historia d gått ignom!! men du e sjukt stark!! :)) ni va så fina ihop, men det han gjorde e inte ok :( hoppas allt e toppen ha en fin kväll! :) <3

2011-08-13 @ 20:08:44
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är helt otrolig Nellie, man blir helt till sig när man läser detta!! grymt!!! kämpa tjejen för vi vet att du klarar det, och vi är vid din sida hela tiden och stöttar dig! Kram

2011-08-13 @ 20:30:44
Postat av: Ellen

Sjuukt bra skrivet Nellie! :) Fortsätt kämpa på med dina suuper fina ponnysar och var dig själv, så kommer allt gå jätte bra! Kram på deeej <3

2011-08-13 @ 20:54:45
Postat av: julia

du är grym nellie, både på att skirva och att vara du! fortsätt! :)

2011-08-13 @ 20:56:40
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/
Postat av: MeLLa

Due grym, En person som du som värkligen "vågar" berätta hela sitt liv typ från början både dom dåliga å dom bra, men endå du va stark som kunde berätta om A nu, due grym nellie ! glöm inte de

2011-08-13 @ 21:12:45
Postat av: Anonym

awh, fina bilder!

2011-08-13 @ 21:20:53
Postat av: nelly segerqvist :)

Ghaa så sjukt fint skrivet typ tårar i ögonen<3<3

2011-08-13 @ 21:34:44
Postat av: Ellen

Du är fan stark asså, hoppas att många har läst detta och tagit till sig det.. Och inte dämmer dig nästa gång! Tur att det är bättre nu. Nu vet jag ju inte vem det är men han låter verkligen inte värd dig, du är så himla mycket bättre!

2011-08-13 @ 21:46:05
URL: http://Http://ellenshestliv.blogg.se
Postat av: Jossan

Hej Nellie! Jag är en dressyrtant på 24år som läser din blogg flitigt. Jag är väldigt imopnerad över hur moget och förståndigt du skriver. Många kloga ord om hur konstigt livet på internet/FB är. Gillade extra mycket att du skrev att mamma sov med dig i flera nätter, en bra mamma-dotter relation är ovärderlig, var rädd om den, och dig!! Kram Jossan

2011-08-13 @ 21:49:55
URL: http://quensin.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Du är jätte duktig på att skriva!

hoppas del två komem rut snart!

2011-08-13 @ 22:24:20
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

du är grym, vet att det är jobbigt att vara stark. skit i adam, han är inte värd någon som du! u go girl! <3

2011-08-13 @ 22:24:58
URL: http://allroundponnies.blogg.se/
Postat av: Maathiillldaaaaaa ♥

shiet nellie. du är bara bäst-

2011-08-13 @ 22:39:46
Postat av: josefin

du är så grymt stark att du orkar berätta detta, du kommer gå långt tjejen! kämpa på :)

kram !

2011-08-13 @ 22:41:13
URL: http://josefinsvardfeldt.blogg.se/
Postat av: Ebba

hur kan du skriva så grymt? man blev rörd av texten.. kändes som man hade varit med om det själv! Hel GRYM chey, fortsätt så Nellie!

Kraam

2011-08-13 @ 22:41:28
Postat av: estelle

åh nellie, blir nästan tårögd av att läsa om dig o adam. Det är helt sinnessjukt hur illa människor kan behandla andra människor.

Helt sjukt, Stå för den du är, du är den starkaste och den tuffaste tjejen jag har sett. Keep it up!

2011-08-13 @ 23:01:22
URL: http://baarameejj.blogg.se/
Postat av: linnea

nellie tänk att du är så ung och har gått igenom så sjukt mycket!

nellie du är bäst glöm inte det!

2011-08-13 @ 23:03:29
URL: http://almalinnea.devote.se/
Postat av: emma

aasbra skrivet tjejen! längtar som fan till del 2 ;D

2011-08-13 @ 23:08:44
Postat av: elsa

NELLIE -

du är en tuff tjej som gott egenom mycke i ditt liv!

starkt att du orkar med att blicka tillbaka på dom tankarna och skriva allt för dina läsare! jag kan inte fatta hur stark du mst vara inuti !



GE ALDRIG UPP NELLIE DU ÄR EN FIN TJEJ !

jag vet att du aldrig kommer göra det !



kram !

2011-08-13 @ 23:12:42
Postat av: Molly

Du är grym Nellie! Så fin är du, att du klarade av att skriva och berätta om allt detta för oss, att du klarade av att berätta hur ditt hjärta krossades gång på gång! Du stärker människor, du är en vacker människa! Fortsätt på precis det du gör för det är grymt ! <3 , vi finns alltid där för dig. Fastän du inte vet vilka vi är så står vi på din sida för du är en fantastisk person !! <33

2011-08-13 @ 23:23:30
Postat av: nathalie

oj. det första jag tänkte var när du liksom skulle skriva om pojkvännnerna och äkta kärlek och sådant så tänkte jag "men gud, hon är 11 eller något sånt va... hon kan väl inte vara kär på riktigt, patetiskt!" men sen ju mer jag kom in i det du skrivit blev jag rörd, som många skrivit var jag inte långt ifrån tårarna! det visar hur snabbt man kan döma någon, så på ett sätt har du lärt mig en läxa(: din historia var gripande, söt, rolig, och på ett sätt vuxen och ja... mogen. lycka till dig!

2011-08-14 @ 15:59:36
URL: http://vierbeest.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är helt otrolig! Så himla mogen och fantastisk! Är 15 men känner ändå att du verkligen är någon att se upp till. Är det Linn Olsson du vill vara som har jag bara en sak att säga,, Du har lyckats! Kramar på dig Nellie!

2011-08-14 @ 20:12:45
URL: http://equestrians.blogg.se/
Postat av: jusse

ohhh, riktigt fint!

tårar

2011-08-14 @ 22:02:38
URL: http://juusseee.blogg.se/
Postat av: olivia

shit asså Nellie ja började gråta när ja läste detta nu. du är så stark. önska ja var lite mer som du!!! du är tvärfin och bara så bra!

en förebild för mig fast du är yngre men whut i don't care du är du och ingen annan!

bäst helt enkelt!

KRAMPÅDIG!

2011-08-15 @ 00:32:15
URL: http://wearnicewords.blogg.se/
Postat av: Linn

Nellie, jag hittar inte ord. Jag vet inte vad jag ska säga, har så otroligt mycket att säga egentligen men hittar lixom inte orden.

jag kan börja med att säga att du är en fantastisk person och förtjänar det absolut bästa!

De där orden har du säkert hört 100000000 gånger och det är därför jag inte vet vad jag ska säga för att du ska förstå och tro mig, för det vill jag verkligen att du ska göra!

Du är 11 år och jag 14. jag skulle aldrig i mina drömmar tro att det fanns en sån otroligt fin och mogen 11 åring på hela planeten. Texten du skrev var det finaste jag läst. Jag har ALDRIG gråtit till en bok eller text förut, men du, Nellie Berntsson, en 11 årig tjej som skriver ut sitt liv här på bloggen. Där gick min gräns, tårarna rann, jag levde mig in i din situation och förstod precis vad du menade.

Du är lixom.. bara.. jag vet inte.. du har allt det bra som man ska ha som person Nellie! Hoppas verkligen du inte tycker att jag är en ur mängden som skriver bara en vanlig kommentar!

Det här kom rak från hjärtat!♥

2011-08-15 @ 00:38:18
URL: http://qvenild.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fint skrivet

2011-08-15 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0