Lite....to you

Bara för du klarat sista nollan, skall du kasta dig över MSV då eller??

Vaddå då? Är du rädd för konkurrans eller???
Ursäkta, men hur kASTAR man sig över MSV??
Om du inte är så dum som du verkar, så skall du få svaret på din patetiska fråga.
Nej, jag skall hoppa LA tills jag får fina stabila rundor där.
Sen när jag & MIN ponny är redo för MSV skall vi upp & hoppa det för att försöka kvala till SM nästa år.

Stackars Stella på sista hindret, kan du inte använda sporrar så gör inte det.

Men om du nu är en sån expert framför din dataskärm, så ser du nu att mina sporrar är nerslipade/filade med INGA kanter överhuvve taget.
Sen har du nångång upplevt känslan att VILJA nånting FÖR mycket??
Knappast va??
Då skall jag förklara det för dig.
Jag har kämpat för denna sista nollan & vi alltid/oftast snubblat på måslnöret.
Alltså sista eller näst sista hindret.
Stella slarvat & blitt för lång...& rivit bak.
Därför kännde jag när jag red mot SISTA hindret, ett hinder hon INTE ens hoppat innan.
NU GÄLLER DET, jag ville ha tryck över & ett BRA språng.
Men det är la för svårt för nån för dig att inse.....för du rider jue själv perfekt i alla dina 15 språng.
Lyckos dig & din ponny.

Ibland bliiir ja så trött asså......& MEST på den patetiska PONNYMORSAN som trakktat mig FÖR länge nu asså.
Det nya är att sitta & LÄSA skvallerbloggar & kommentera där på.
Är redigt sugen på att hänga ut henne här nu asså, få alla er att veta vad HON utsatt mig & min familj för.
Tillomed MITT tålamod börjar rinna ut......
Ska tänka på det....vad tycker ni??
När skall jag sätta gränsen?? @

Godmorgon föresten, känns mitt morronhumör okey?? XDXDXD
Håll koll, snart kommer storyn om min drömponny.
En saga, fast den är SANN...



/ nellie

Kommentarer
Postat av: Linn

Du har all rätt i världen att sätta DIN gräns när som hels!

Dom kan inte tro att de kan sitta och klanka ner på dig hur som helst och när som!

De vinner då Nellie! De får precis den reaktion från dig de vill ha!

Så det är bättre att du sätter din gräns här och nu och får ett slut på den här skiten!

Du är en stark person! Utnyttja den! Vi tror på dig!

2011-08-03 @ 10:35:40
URL: http://qvenild.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså folk är så avundsjuka så det är synd om dom !



Du är superduktig Nellie, skit i vad alla patetiska och elaka människor säger ! :)

2011-08-03 @ 10:35:49
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får nog bara stopp på trakasserierna om du hänger ut henne här! Så gör de om du vill lixom xd

2011-08-03 @ 10:40:58
Postat av: amanda h

Nellie..du har all rätt att gå över den gränsen nu..

ponnymorsan om hon nu fattar vad hon snackar om.. borde hon veta bättre en att fortfarande ge sig på dej och din familj.. klaga på hur du rider..

gränsen går där.. hur kan man ens behandla en människa?

vare sig man är 46 eller 11 år.. så ska man inte ta den skiten man inte förtjänar för 5 öre.. aldrig..

tycker det är starkt av dej.. du har stått ut med denna kärringen hur länge som helst , sätt din gräns nu nellie..

låt inte hon kasta skit över dej..



stå på dej,visa svenska folket och den tanten vad som är din gräns..



Nellie.. vänd inte ryggen åt detta.. något mer så ska hon få betala det priset,..

jag finns här bakom dej gmn..♥



alla kramar till dej ♥

2011-08-03 @ 11:02:20
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Carro

Nellie. Om stella hade tyckt det gjort ont eller linande av sporrarna, då hade hon inte sammarbetat så som hon gör med dig. Hon älskar dig och ni är en person tillsammans. Att lägga på skänklarna i slutet det var bara en push bakifrån för att hjälpa henne över sista hindret.



Nellie, sätt stopp nu, du får alldeles för mycket skit.

DU ÄR GRYM TJEJEN!

2011-08-03 @ 11:10:11
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja Nellie, häng ut henne. Gör det, för ingen har rätt till att bete sig så patetiskt, speciellt inte vuxna. GÖR DET, då räddar du dig själv SAMT andra hon hackar på, det finns säkert fler! Och uunderbart jobb med Stella, så härligt att se er sådana! Och yeah, power på att du aggrade loss här! DU skriver VAD DU VILL och ingen annan har nått att säga emot det! Skit i vanliga mellanmjölks-svennesvensson-mesigheten som utgör detta landet, våga bitcha upp dig för fan! Kramar!

2011-08-03 @ 11:33:01
Postat av: ke

Du kan ju faktiskt polisanmäla henne för stalking trakasserier om du vill. Och du kan absolut hänga ut henne här i din blogg. Och då lär hon bli trakasserat av alla som gillar dig och vi är ganska så många. Och Nellie hur du än rider och vad du än gör så måste man tänka på att du bara är 11 och under upplärning. Ingen av de bästa var nånstörre stjärna när de började men man lär sig under tidens gång och av sina misstag. Har ingen blogg som du kan komentera i men du har min mailadress om du så vill.

2011-08-03 @ 11:50:55
Postat av: emma

Jag tycker du kan skriva vad hon har gjort, tänk så mycket som hon har gjort mot dig och din familj? Då kan hon bannemej få tillbaka skit, fast iof ska man inte vara lika dum som hon :(

Du är gryyymmmm! :D

2011-08-03 @ 12:00:52
Postat av: vendela haha !

häng ut henne hahah ! ;I <333333

2011-08-03 @ 12:06:04
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag hade hängt ut henne. En vuxen kvinna lixom. Hon kan ju inte hålla på hur som helst? Dra nytta av din blogg med massa tusen läsare Nellie! Fast samtidigt, DU står ju upp för att inte hänga ut folk osv. Vilket är bra, men man måste dra en gräns någon gång! Så gör som du känner. Men jag förstår dig om du hänger ut henne, vilket säkert många andra också gör!

Keep it up Nellie!

2011-08-03 @ 12:08:11
URL: http://matildaochester.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det är bra att du faktiskt säger åt Nellie. Du är en 11 årig tjej och ett BARN. Vuxna ska inte få kasta skit över ett 11 årigt barn. Det är så löjligt. Även du ska få sätta gränser, när du tycker att det går för långt. Skvallerbloggarna kan bara kasta sig i väggen. Skit i dom och skriv ut vart dina gränser går. Det är ditt liv och du ska inte få massa skit över dig bara för att du är 11 år !!!!! :)

2011-08-03 @ 12:13:34
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Det är bra att du faktiskt säger åt Nellie. Du är en 11 årig tjej och ett BARN. Vuxna ska inte få kasta skit över ett 11 årigt barn. Det är så löjligt. Även du ska få sätta gränser, när du tycker att det går för långt. Skvallerbloggarna kan bara kasta sig i väggen. Skit i dom och skriv ut vart dina gränser går. Det är ditt liv och du ska inte få massa skit över dig bara för att du är 11 år !!!!! :)

2011-08-03 @ 12:13:58
Postat av: caroline

Jag tkr att efter all skit du har fått stå ut med så är det inte mer än rätt om den människan kan få lite skit tillbax!

kram caroline

2011-08-03 @ 12:29:58
Postat av: Anna

När du känner att det har gått över gränsen så har det det ingen har rätt att göra/säga någont dumt till/om dig. Säg vad du tycker och visa att det inte är rätt!<3

Kramar

2011-08-03 @ 12:33:40
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: isabelle

Nellie, du ska inte bry dig om dom !! Även om du gör det så försök i att skita i dom !! Du vet att du är bättre ändå <3 Det dom säger spelar ingen roll !!

Du e Grym !! <3



Kram

2011-08-03 @ 13:03:11
URL: http://isabellehallstrom.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Är den seriöst VUXNA människor som skriver sånt till dig!? men hallå!! Bara för att deras barn inte lyckas lika bra som du!! ;oo

2011-08-03 @ 13:13:46
Postat av: Isabella Bergh

Åh blir så less när vissa människor tror att dom vet allt! Slår vad om 80% som säger nått dåligt om din ridning aldrig äns sett dig rida irl. Nej ush blir så less... Sen har ju du rätt att sätta gränsen när du vill!



Du är awesome nellie! Grymt duktig ryttare och (jag vet inte) men troligen en jätte bra vän<3

2011-08-03 @ 14:04:39
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Linnea Rangbäck

Sätt ner foten nu Nellie! Häng ut henne ut henne här framför flera tusen läsare så kanske hon kan få sig en knäpp på näsan och förstå vad hon har gjort! Du ska INTE behöva få skit för att du använder sporrar eller något annat, den personen har nog aldrig känt känslan att verkligen VILJA något över allt annat! Du och Stella är ÖVERGRYMMA tillsammans och ni kommer nå den högsta toppen!

låt inte någon trycka ner dig någonsin!



Keep the good work up Cheyen!

Kram!<3

2011-08-03 @ 14:40:17
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/
Postat av: Frida

Även om jag inte känner dig så verkar du vara en hel gullig tjej och en väldigt stark person. Det intryck du har gett mig har på verkat mig bra och jag har fått ett driv att försöka lyckas, Älskar din blogg och du är SUPER duktig på allt mellan himmel och jord. Sätt din egen gräns, INGEN ska behöva gå igenom det som du beskriver. Jag tror på dig starkt!

2011-08-03 @ 15:09:01
Postat av: Mathilda :)

Häng ut henne. Låt ingen förstöra för dej. Sätt gränsen nu Nellie! <3

2011-08-03 @ 15:47:33
Postat av: Steffi lite äldre än dig

Att inte ens nämna dumma kommentarer, skvallerbloggar är det enda raka. Låtsas inte ens om att de finns!

Så fort du nämner det så får det ny styrka. Ignorera om du ska ha en stor blogg och fortsätta försöka ha det som en inkomst som du kan ha under en längre tid. Var smart och låt dig inte dras med i "svar på tal", hämduthängningar osv. Du skriver alltid att din blogg inte ska vara en plats för det, visa nu att det är så du är. Bättre än skitpratet och avundsjukan. Det är bara det det är, avundsjuka och inget annat. Så nämn inte ens skvallerbloggar, eller avundsjuka människor. Låt din blogg vara en frizon för det och lyft fram och visa det som du egentligen vill, dig, mode, hästar.



Jag har haft blogg innan, när jag ver 16-18 men jag tröttnade trots nästan 2000 besökare om dagen. Människor stör sig på allt och det får man ta, att ignorera dem är det som svider mest. De tycker och har rätt att tycka att man är en idiot, ett svin, att man är helt på apstadiet, so what det är ett fritt land med åsiktsfrihet. Jag tycket inte om alla andra heller men jag tycker att det är mer värdigt och moget att sätta sig över skitprat och annat än att dras in i hämndinlägg. Visa att du står för den du är och låtsas inte om all annan skit som andra tycker.



Jag tycker att du är tuff, söt och har en fin familj. Njut av dom och bry dig inte, som ALLA vet så är det bara avundsjuka.



Steffi (tidigare bloggande hästtjej)

2011-08-03 @ 16:37:05
Postat av: ke

Du kan ju faktiskt polisanmäla henne för stalking trakasserier om du vill. Och du kan absolut hänga ut henne här i din blogg. Och då lär hon bli trakasserat av alla som gillar dig och vi är ganska så många. Och Nellie hur du än rider och vad du än gör så måste man tänka på att du bara är 11 och under upplärning. Ingen av de bästa var nånstörre stjärna när de började men man lär sig under tidens gång och av sina misstag. Har ingen blogg som du kan komentera i men du har min mailadress om du så vill.

2011-08-03 @ 16:43:25
Postat av: klara

Asså jag tycker det är så galet konstigt med folk som verkligen orkar lägga ner sin egna tid på att sitta och kommentera på din blogg att du rider dåligt osv. Helt sjukt, bara för att du råkar göra en ponnyspark mot sista hindret så blir det världens kaos i bloggvärlden? Om man nu ska kolla hur många elvaårigar som då har gjort en ponnyspark så kommer det bli många som helt plötsligt är "djurplågare" bara för det då ;) Nej, bara för att du har en stor blogg så får du inte göra ETT enda misstag, alla andra som är lika gamla, (äldre och yngre också för den delen) får göra misstag men du ska ju sålart rida som rolf-göran bengtsson ;) haha det är ju så sjukt så man dör!

2011-08-03 @ 18:34:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Ellinor

Du tjejen! Du är fan den coolaste 11åeingen jag NÅGONSIN hört talas om! Stongt av dig att stå upp för dig själv och för den du är som du gör! När jag var 11 jag lovar jag vae som ett dagisbarn! Vaa sjuuukt stolt över dig själv tjejen ;D

2011-08-03 @ 18:54:04
URL: http://hestcrew.blogg.se/
Postat av: Diiana

Känner du för det så gör du det. Du kan polisanmäla henne. De kan du göra .



Du är sjukt duktig, bry dejj inte om vad dom säger. Dom är ute efter uppmärksamhet!

2011-08-03 @ 19:27:00
URL: http://diianafolkesson.webblogg.se/
Postat av: <3

nellie, ska jag vara helt serriöst så är du den starkaste 11 åringen jag vet asså ! fortsätt kämpa dig framåt, för du & stella är perfekta tsm. Vi älskar dig och din blogg ! den är grym. Det roligast med bloggen är att se hur du och dina ponnysar utvecklas ! det är underbart att se , du är stark och fortsätt kämpa dig uppåt ! du rockar och även fast du är yngre så är du en av min förebild ! tack för att vi får läsa dig blogg.



massa kramar !

2011-08-03 @ 19:39:48
Postat av: Anna

Synd att du får sådana kommentarer med folk som tror att dom kan allting :( Har stått funktionär på bl.a Tjörn Hoppet och tyckt att du har ridit duktigt och jag vet hur det blir på tävlingar när man har en häst som är 100% taggad :D



Låt dom inte trycka ner dig!

2011-08-03 @ 20:57:58
URL: http://islandsembla.blogg.se/
Postat av: emelie

Din blogg är värkligen jättebra och du rider faktiskt väldigt bra för att vara 00. Det är ju liksom inte så många som har kvalat till msv då. Du får mycket stöttande av läsare men jag fattar inte på mig folk som har ngt emot dig och kommentera varje liten synpunkt. Alla gör något fel här och där och den som kklagar rider säkert hälften så bra som dig så skit bara i dom kommentarerna och sätt stopp för dom för att du är en sjukt stark person!!

2011-08-03 @ 21:53:19
Postat av: petra

Blir så arg att de här dumma kommentarerna från avundsjuka människor sitter och förstör din blogg! Om dem tycker att det var dåligt ridet så kan dem lika gärna ge sig ut och tävla själva, men dem skulle aldrig kunna rida lika awesome som du, right? Du är bäst! Har själv en super taggad medryttarhäst, han blir så himla het mot hindrerna och bara sticker! Skulle aldrig kunna rida så bra som du är, och du är ändå bara 11 ÅR?! Du kommer gå långt nellie! Kom ihåg det. Kram! P.S -har du några bra tips när de sticker mot hindrerna?

2011-08-03 @ 22:00:54
URL: http://petragarton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Häng ut den kärringen!!!!!!!!;)

2011-08-03 @ 22:21:00
Postat av: bella

häng ut henne, varken du eller din familj förkänar skiten du tar, du är stark & vi alla älskar dig.

vi stöttar dig glöm inte det!

2011-08-04 @ 12:25:00
URL: http://bellabergstedt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Genom att hänga ut henne kommer hon säkerligen sluta tracka dig! Go girl!



Majoriteten har väl sagt sitt?

Stå för dig själv, du är bäst :)

2011-08-05 @ 20:48:59
URL: http://lavenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0