Har tappat sugen....

Känns så just nu.
Känns som NI vet allt, jag har berättat allt.
NI har sett hur jag & ponnysarna utvecklats i framgång & motgång.
Har lixom uppnått heeelt galet stort, vara 00:a & drva denna STORA bloggen med flera tusen läsare.
Fine fått ta MYCKET skit på vägen, många dömt ut mej.
Medans andra bara älskat mej för den ja e.
Fått så sjukt mycket kompisar & fått uppleva sjukt mycket knasigt & roligt.
Fått MASSA uppmärksamhet här & i verkligheten....
Men sen inser jag...att detta bara e början.
För när ponnyakuten börjar sändas, kommer det bli ännu mer fokus på oss & mig.

Känner att jag e mätt på bloggen.
Bloggar jag för att jag har nåt att säga eller för att NI vill eller för att hålla kvar min egna statestik??
Just nu vet jag inte vikket av det?
Då är det ingen mening.
Jag e 00:a, lärt mig såååå mycket på denna blogg resan....tro mig.
Fine..inte alltid kul att läsa på skvallerbloggar om varje andetag man gör.
Att den elaka bloggen försvann..den "snälla" stanna kvar, om det nu gjorde saken bättre.
Sen har har jag aldrig slutat att slåss mot att DENNA BLOGGEN står INTE upp för nät mobbing & det är jag stolt över.
Har tappat lusten att lägga ut filmer från träning & tävling där jagesåbrahemmapågårdsplanen ska sitta & döma det ena & det andra.
Att sitta & spela tävlingsfilmer & ta still bilder sek för sek....SERIÖST, sök hjälp!
HUR sjukt är inte det på en skala??
Äcklas av bara tanken.

Säger inte här & nu att jag skall sluta att blogga, men talar om hur jag känner.
Jag äcklas av all random bloggar som dissar oss bloggare hit & dit.
Som lägger ut kort på nån av oss - för att sen lägga oss till era händer att bedömma oss efter ridstil, klädstil eller i mitt fall utseènde.
SJUKT.
Jag må kanske rida dåligt eller illa.
Jag kanske e ful.....men jag GÖMMER mig inte bakom en skärm iallafall.
Jag har under 2 år låtit er - barn, ungdomar,tränare, VUXNA, föräldrar till mina kompisar, ponny tjejer, expojkvänner, äldre ridtjejer döma mig här rätt upp oner.
Ni kan se mig på tävling, videobloggar, svarat 100% ärligt på frågor.....bjussat till 100000000000% av mej själv.
Snart även i TV.
Det är skillnaden mellan mig & NI som är anonyma.....
Jag har aldrig ljugit för er, men jag har ibland behövt försvara mej.
Ni har hängt med typ överallt, så fort ja haft tid.....gett den till er.
Fått mitt hjärta utslitet & ni trösta mej <3
Men jag skämdes aldrig för att visa det......för jag kan inte gömma mej.
Ja e här.....

Såhär känner jag idag, kanske imon....kanske inte på lördag...men jag bloggar HÄR & NU!

Tack för mig!

MÅNGA OLIKA NELLIE, ALLTID FÖR ER...in a cam































/ nellie





Kommentarer
Postat av: Emelie!

;)

2011-08-10 @ 21:35:47
URL: http://jusinbieberforever.blogg.se/
Postat av: OLIVIA WESTERN

Har du testat westernridning nån gång?



oliviawestern.blogg.se

2011-08-10 @ 21:38:30
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: mathilda

tjejen du har rätt! <33

Men fortsätt med det du gör , för det är grymt <33

2011-08-10 @ 21:43:33
URL: http://mathildaivansson.blogg.se/
Postat av: isabella

Vill du snälla kolla min blogg och kommentera?? <3

Skulle betyda enormt!<3:)



/isabella

2011-08-10 @ 21:48:46
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Postat av: jennifer

du är riktigt duktig på att rida, du är hur fin som helst, du är ÖDMJUK och du är ELVA år för i helvete och det är INTE lätt att vara allt det där i den åldern... alltså jag förstår inte hur folk orkar leta fel, fel som oftast inte ens finns där. vilken människa gör inte fel NÅGON gång liksom.

Jag förstår att du tröttnar på att bli pissad i ansiktet av små äcklen. men ta fan inte åt dig nellie för du är så jävla grym. aldrig hört om en elva åring som är som du.

2011-08-10 @ 21:50:29
Postat av: Malvina Porsmyr

Jag förstår verkligen hur du känner, men du ska veta att de som trycker ner dig är bara avundsjuka. Du är sjukt duktig på att rida & på att blogga, och du är sjukt söt och rolig. Och jag älskar din blogg, om du kommer sluta blogga eller om du tar en bloggpaus kommer jag börja gråta...haha, så sjukt tacksam att du skriver inlägg och låter OSS få läsa allt, låta oss få ta del av ditt liv. Du e stark Nellie!

kram :)<3

2011-08-10 @ 21:51:00
URL: http://porsmyrs.blogg.se/
Postat av: Ylva

Tycker att du kanske ska ta en paus;) Har inte något att blogga om heller just nu, så det är nog bäst att pausa lite och komma tillbaka när du vill igen. Sommaren är ju inte till för datorn, så var med kompisar och ha kul med hästen så känner du kanske att du vill blogga snart igen :)

2011-08-10 @ 21:59:20
URL: http://ylvaochrebeckas.blogg.se/
Postat av: THERESE EKENDAHL♡

riktigt br skrivet!! håller med dej till 1000000% men en sak du inte får glömma e att nellie topclass berntsson du e bäst med fet stil på toplass för du e verkligen toplass!! nellie glöm inte att du e bäst o snälla sluta inte o blogga för det hade vart hemskt tråkigt då :( <3 <3 gumman jag fisst för dej :) <333

2011-08-10 @ 22:01:07
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: Olivia Josefsson

Snälla nellie! Skicka ett mejl till mig, jag tänkte fråga dig en sak, men vill gärna ta de utanför bloggarna!

2011-08-10 @ 22:04:21
URL: http://hoppomarkarbete.blogg.se/
Postat av: hanna

2011-08-10 @ 22:04:23
URL: http://ponniallround.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tänk inte på vad andra skriver om dig, forsätt vara den du är, det kommer man alltid längst på! Att någon kan komma och påstå att du rider dåligt är bara sjukt, du rider en het b-ponny och är elva år, hur lätt liksom? Fortsätt att blogga som du gör, slår vad om att det är många unga, och även äldre, som verkligen ser upp till dig, och tycker att du är stark!

Och föresten är du grymt söt, och det hoppas jag att du själv också tycker! :)

Kram på dig nellie!

2011-08-10 @ 22:10:25
URL: http://lovisaskoglund.devote.se
Postat av: hanna

fortsätt bara som du gör och va dig själv de är alltid de bästa :D <3

2011-08-10 @ 22:12:32
URL: http://ponniallround.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nellie, vill du inte blogga så blogga INTE! Det är helt okej att ta pauser ibland, så man får nya krafter tills nästa gång. Känn efter hur du vill göra. :) ingen kan stoppa dig, kram!

2011-08-10 @ 22:12:59
URL: http://evelinaslife.webblogg.se/
Postat av: Anonym

verkligen saknat sådan här inlägg nellie. Inte bra korta, detta är riktigt bra

2011-08-10 @ 22:17:28
Postat av: julia wallander<3

Söt som socker<3

Jag har läst din blogg slaviskt i över ett år, och aldrig för funderat på att sluta. DU är ALLTID top class <3

2011-08-10 @ 22:19:50
Postat av: josefine

Hej nellie! ville bara säga tack för att du la ut min kommentar känner mig så lik dej på ngt sett med att man sitter och blir dömd av att folk tror attd et är så lätt och att dem kan allt, dem gör dte mkt bättre och bla bla bla ... men jag skulle bli jätte glad och läste et inlägg kl 11:00 imon på min blogg där det står om dig och att jag tackar dig! hoppas du läser det för jag tycker du är grym tjejen , hade gärna haft en vän som dig alltså!:)

2011-08-10 @ 22:19:54
URL: http://pponydressage.blogg.se/
Postat av: Frida Thorsen

Fattar typ att du känner dig trött men vi som verkligen gillar din blogg gillar dig för den du är! Och den Nellie som jag brukar läsa om är verkligen grym så stå på dig va stark låt inte folk trycka ner dig på det sättet.



/ frida <33

2011-08-10 @ 22:20:55
URL: http://absolutethorsen.blogg.se/
Postat av: amzzie '

Nej snälla,söta nellie, du får inte sluta blogga.?! Asså du är en sån himla stor förebild för mig sådu förstår inte,´...

När mitt sjlvförtroende är på botten eferen ridning, vem ka jag gå in & läsa, vems blogg om inte du finns ?

Du gör mig glad så fort jag skriver;

nellieberntsson.se

Jag lyser upp, & blir glad igen & kan tänka detta går bättre nästa gång ist.

Nellie, DU ÄR GRYYYYM ! <3

2011-08-10 @ 22:22:19
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa Svanbom

Nellie LÄS!:

Du är as mångas idol, du är sjukt duktig! Dem där skvallerbloggarna är bara skit! Skit i dem! Ponnysanning är bra, men SKIT! det är va dem andra är!

Du är asduktig! Du kämpar mot toppen! TOPCLAS! Jag tycker du är bra för du är den du är!

WTF! till alla som försöker trampa ned dej!

Du är stark låt dem inte trampa dej!

u a Nellie Topclas Berntsson DU ÄR SJUKT STARK!

Du vill upp till toppen!

Om jah fick välja en sak att önska, att bli som Nellie topclas berntsson som 11år.

jag är 02a..

Stå för de du är låt ingen trampa ned dej, du är NELLIE TOPCLAS BERNTSSON! Och du är det du är!

Det går inte att ändra på det!

och, dem där skvallerbloggarna tar det som redan är gjort! Låt INGEN IIIIINGEN trycka ned dej!

SLUTA INTE BLOGGA!

Du låter dem göra som dem vill, är man en så hemsk männsika skit i dem!

//Lisa

2011-08-10 @ 22:26:05
URL: http://sweetkitten.blogg.se/
Postat av: hanna

ta en bloggpaus om du känner så! skulle sakna dig som satan men om du behöver en liten paus för att tänka så tycker jag du är värd det!

2011-08-10 @ 22:26:36
Postat av: Molly ♥

Nellie! SNälla även om du inte ska så får du INTE sluta blogga! Du ska bara veta vilken förebild du e för mig även om jag e 1 år äldre! du är så SJUKT gullig! Rider bäst o allt! Så snälla, för allas skull. sluta inte blogga ♥



För Nellie, du är BÄÄÄÄÄÄST! ♥♥♥!!

2011-08-10 @ 22:27:36
URL: http://mollyekstrand.devote.se
Postat av: Hanna

Nellie det är typ en tiondel av dina läsare som inte gillar dig och det är dem som märks mest men tänk på resten du har 7000 läsare och vi skulle inte läsa din blogg om vi inte gillade dig och det du skriver! Litet tips om vad du ska skriva om. Tänk på när du läser om kändisar visst är det kul att läsa om villka filmer de gjort osv men roligast är det att läsa om deras vardag om vad de tänker och tycker om helt vardagliga saker för nellie du är en kändis för oss!

Och när du blir kritiserad för din ridning tänk på att du inte lägger upp filmer åt dem som inte gillar den utan resten av dina läsare som tycker du rider bra och tycker det är roligt att se på och inspireras av din ridning:-)

2011-08-10 @ 22:31:40
Postat av: Hanna

"I smile and act like nothing is wrong sometimes, it's called dealing with shit and staying strong."

Stay strong.. Vi finns här :)

2011-08-10 @ 22:37:48
URL: http://hannasvenson.blogg.se/
Postat av: Alice

Nellie vi älskar dig för den du är hur du än gör vi alla finns för dig asså om inte du skulle lägga ner bloggen går jag å dör du e allt för mig du betyder så sjukt mycket. Ge inte upp när du har kommit så himla långt! Ge aldrig upp vi finns här för dig och du finns finns för oss

Kram från mej

Ps: ge aldrig upp never!

2011-08-10 @ 22:38:13
Postat av: Maya

Hej, när jag hörde om din blogg tänkte jag: aha, det är väl en sån där oförskämd unge där hästarna gör jobbet åt en. Men när jag kollade på din blogg såg jag att det verkligen inte var så! Jag är oxå 00:a, jag har ingen häst, men en medryttarhäst. Han är till salu och det är svårt att fatta att vi inte har någon framtid... Jag har oxå en blogg, jag önskar verkligen att den blir lika stor som din någon dag, jag önskar att folk tog mig på allvar precis som dom gör dig, jag önskar att jag oxå fick vara med i ponnyakuten och försöka lösa "min" ponnys problem. Hoppas att du och dina ponnyer fortsätter framåt och blir super duktiga!

Många kramar Maya

2011-08-10 @ 22:40:00
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/
Postat av: AmandaNormén

Nellie du är bäst ska du veta, låt aldrig någon trycka ner dig, dom visar bara hur sjukt låga & svartsjuka dom är på dig, licksom villka/vem är inte det ?

Sluta inte med det du gör, för du är verkligen grym på att rida & blogga och allt.

DU är Nellie Berntsson & INGEN kan någonsin trycka ner dig för du VET vem du är !

om du behöver någon att snacka med, så finns jag här.

Hoppas du har haft en bra dag gumman,

<3

2011-08-10 @ 22:40:29
URL: http://amandakungnormen.blogg.se/
Postat av: Malvina Porsmyr

Sv: Hihi, varsegod! :)

2011-08-10 @ 22:42:54
URL: http://porsmyrs.blogg.se/
Postat av: Clara ♥

Du skriver så himmla sjukt bra!

..jag stöttar dig i alla lägen.

du är amazing!



Kolla gärna på min blogg för på en frågestund fick jag frågan vad jag tyckte om DIG.. ♥

2011-08-10 @ 22:43:02
URL: http://claraask.blogg.se/
Postat av: Ellinor Tjäder

Nellie då! Iaf jag älskar din blogg och måste säga att jag ALLTID blir lika glad varje gång du bloggat! Den är sjukt grym ju det ska du veta! Jag hoppas att du förstår vad jag menar.. För mig är du AMAZING, du bjuder på dig själv sjuukt mkt!, du är verkar vara otroligt äkta, du tar sjuukt bra hand om dina läsare (iaf mig), Jag blir sjukt glad när jag ser en sån fin bloggare som du, seriöst jag har faktiskt inte läst ng blogg som bjuuder så mkt på sig själv! Du delar med dig av ALLT, kärlek, ditt liv med kompisar, familj, djur, hästarna.. ja du förstår nog! Det är helt OTROLIGT att du som är 11år gör det! men visst man kan ALDRIG döma ng för ålder! Men jag kan faktiskt inte sluta glömma det! att du är ELVA år och driver denna STORA blogg! Du har läsare i ALLA åldrar, folk trycker ner dig, hissar och dissar, set är sjuukt hur folk inte har hjärtan när man dissar ng! Alla har känslor och jag förstår faktiskt inte hur du har orkat? Se all denna skiten du fått! Men även se all denna hissen du fått! Det måste snurra ng enormt i din hjärna OCH hjärta, du är en RIKTIGT STARK person! Nellie du är så sjukt underbar i mina ögon och jag önskade du förstod att jag finns där hos dig ÄVEN om vi inte känner varann :) Jag lovar dig att jag finns där även om du inte vet det.. Jag önskar du och jag kunde träffat ng gång så jag kan berätta detta för dig! ÖGA MOT ÖGA och inte sitta framför en jädra skärm! Detta blev en lång kommentar men hoppas att du förstår! kände att jag behövde skriva av mig av MINA känslor också.. Massa kramar till dig Nellie <3 :) Från en TROGEN läsare <3

2011-08-10 @ 22:43:14
URL: http://hestcrew.blogg.se/
Postat av: Johanna

bästa nellie! du är jätteduktig på de du gör, keep going girl! <3

2011-08-10 @ 22:50:55
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/
Postat av: ☆ Marengo

nellie ♥

2011-08-10 @ 22:57:52
URL: http://thewhitehorse.blogg.se/
Postat av: Matilda

du gör precis som du känner! MEN jag hoppas vekligen du vill fortsätta. För oss som älskar det du gör, ser upp till dig och tycker du är en helcool chey att lära av. You go girl!!

2011-08-10 @ 23:04:00
URL: http://matildaochester.blogg.se/
Postat av: Alice p

Du har absolut helt rätt och jag ser verkligen upp till dig nellie. Du är stark, står på dig, modig, duktig och ambitiös. Du har många bollar i luften, men klarar allt galant. Jag säger inte att du är perfekt, för det är ingen, men du är absolut på vägen. Förstår inte hur vissa folk kan vara så råa, onda och elaka ibland. Förstår inte vad som rör sig i deras huvuden. Om de helt enkelt mår så dåligt själva att de tycker att andra också behöver tryckas ner, om de inte har något bättre för sig eller vad det är för fel. Förstår inte hur någon kan skriva de orden utan att må fruktansvärt dåligt själva. Tycker iallafall att du är otroligt duktig och tar det bra. Jag hade inte klarat av det för 4 år sen, när jag var 11. Verkligen inte. Du är sjukt stark. Keep on fighting, nellie! Stå på dig för den du är!

2011-08-10 @ 23:04:03
Postat av: Emma Johansson

Sluta aldrig att blogga, jag älskar din blogg :) <3

2011-08-10 @ 23:08:00
URL: http://emmasjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nellie, det man inte förstår i en sån ung ålder som du faktiskt är i, är den att du lever i den dröm som du kommer älska om 10, 20, 30år frammåt. Just nu gör du dig själv framgångsrik i tidig ålder. och att kunna bevisa det genom att lägga ut ditt liv om att växa och utvecklas offentligt inspirerar andra att kämpa för mål genom att vara sig själv. Eftersom de vill vara som du (som de skriver) så kämpar de för mål som i sin tur gör att dom kommer dit dom vill. När de väl kommer dit gråter de av lycka och glömmer aldrig den personen som gjorde att de kom dit.. Nämligen DU. Du är en hjälte för många! Du ligger på 6:e plats på blogg.se. Sumpa inte det!! Tro mig! Av alla tusentals läsare du har så är det helt klart logiskt att du hjälpt en del dom att komma någonstans.



Alla människor blir trött på det man håller på med.

Det är därför det finns sommarlov, semester m,m.

För att återhämta sig!



Pausa är okej. Men att ge upp inför folk som gör allt för att du ska lägga ner är en svikelse för dig själv och för alla som har dig som favorit. Alttså de goda krafterna.



Love is bigger!!

2011-08-10 @ 23:09:35
Postat av: Moa

Hej :) Fin blogg ;)



Checka min blogg ;) Kommentera gärna :)

2011-08-10 @ 23:09:52
URL: http://moabblogg.blogg.se/
Postat av: fanny

Nellie, du får inte sluta blogga. jag läser din blogg minst 3 gånger om dagen. tittar på dina filmer på youtube. asså du får inte ge upp bloggen. det är den bloggen jag läser som mest. jag älskar dina ponnysar och jag älskar när du lägger upp filmer och bilder på er tillsammans. superkul att titta på. sluta inte blogga nellie. du är grym!

jag vill följa din utväckling genom ridningen eftersom jag har det intresset själv, det är säker inte bara jag som vill att du ska sluta blogga utan det är tuuuusen stycken som läser din blogg!

jag skulle gärna haft en vän som dig. sluta absolut inte blogga!! vilken blogg skulle jag läsa då sötis?

förstår dig till 100% men skit i dom och gör ditt. om det är 60 av 100 som trycker ner dig så skit i dom? vi 40 andra älskar dig blogg? alla andra som läser din blogg kommer bli helt förstörda nellie!

du är verkligen en supersöt underbar tjej! du är grym nellie, forstätt blogga och va den du är. för du är verkligen super. du är den du är vi är den vi är. förstätt blogga nu gumman. kram !

2011-08-10 @ 23:14:41
URL: http://mollaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Riktigt bra text nellie!!<3 Nej.. inte sluta blogga, din blogg är bääst! Du betyder jätte mycket för mig nellie..<3 :) Hoppas inte att du slutar blogga,för du är grym! :D Kram!

2011-08-10 @ 23:16:38
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: amanda h

Du har kommit så långt i det du gör..

Nellie.. ♥ du är 11 år och ligger på det plan som är ovanligt speciellt för att vara exakt 11 år .

Det du åstadkomer i det du gör.. är galet speciellt.. tro mig.. du är bäst ♥

Du är den tjejn so vet vad hon vill med sitt liv..

du vill styra det åt ditt håll..

Därför tycker jag att du ska tänka igenom detta..

hur du vill göra med bloggen...

du har visat oss,mig och tusen andra vad du går för.. vi vet vem du är ♥

vi behöver inte ha bloggen att älska dej för.. vi älskar NELLIE BERNTSSON ♥

visst är det galet kul att läsa om ditt knasiega ,fantastiska liv..

Men det kanske inte alltid är så fantastiskt att skriva om det?

Vad som än sker.. så förblir du min älskade Nellie..

som jag följt sedan ONSDAGEN I DECEMBER 2009.. tro mig.. minns det som igår..

du var så sööt.. samma mål.. samma känslor.. bara Gevalia.. Ingen ponnyakuten inspelning ;-)

nu sitter man är 23 månader senare och läser samma underbara flickas blogg..Nellie's ♥

Du är tjejn jag alltid kommer beundra.. och kommer alltid vilja vara din vänn.. träffas några gånger och tala ut för varandra.. stötta varandra..



Jag behöver inte läsa din blogg för att känna det ♥

för du är min galna nellie.. som jag följt såå länge.. Fast vi inte ens pratat med varandra alls nästan.. knäppt vah? ♥



Ha kvar bloggen om du VILL, känner att du fortfarande älskar det du gör med den...

Själv tycker jag du gott kan stanna ett tag till ;-)

för du e grym på det du gör!



Detta är ditt liv.. låt ingen bestäma över det...

inte i detta fall.. inte ens jag ;-)

Va dej själv mitt ♥



så löser det sig!

massa kramar till min underbara flicka!

love you !♥♥

2011-08-10 @ 23:18:12
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: MissBarbieOfSweden♥

fin blogg!:)

2011-08-10 @ 23:19:31
URL: http://barbielinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fattar typ hur du känner<3 Men du ska bara veta att du ör en sjukt stark människa!!<3 kran

2011-08-10 @ 23:30:36
Postat av: Jenny

Hej Nellie! Tråkigt att du har tappat suget för att blogga. Om du skulle sluta är det många, inklusive jag, som skulle sakna dig och din blogg oerhört mycket :( Men det är bara ditt beslut och gör det som känns bäst för dig! Kram :)

2011-08-11 @ 00:27:36
Postat av: Johanna

Många olika Nellie, men alltid lika söt :) <3

2011-08-11 @ 00:57:28
URL: http://anderssonponny97.devote.se
Postat av: Olivia

Sjuk bra skrivet Nellie! håller med dig helt. Ser upp till dig sjukt mycket. Kan sitta hela nätter och titta på dina videoboggar som jag sett tusen gånger men tröttnar aldrig.

2011-08-11 @ 01:23:43
URL: http://oliviasaga.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är en stark och riktigt begåvad tjej, stå för den du är i alla väder, vått som torrt och inget kommer kunna slå dig.. Fattar du Nelli Topclass Berntsson, DU ÄR GRYM<3

2011-08-11 @ 02:36:13
URL: http://seemeeshine.blogg.se/
Postat av: Matea

wow, e du 00;a ?

Starkt gjort av dig, hur mår du?

2011-08-11 @ 07:55:12
URL: http://maatea.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ibland försvinner inspirationen, då kan det vara skönt med en paus :)

2011-08-11 @ 08:51:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: malin

Nellie du väljer helt klart själv det kan hjälpa att ta en veckas paus jag tog en veckas paus från ridning och blogg då jag skulle leva livet göra det jag tyckte om! Och bara tänka igenom allt den första dagen sen lägger du allt åt sidan och bara lever livet!

Du vet att du är sjukt duktig alla är bara sjukt avendsjuka på dig att du rider bra dom mår riktigt dåligt så därför skriver dom sådant. Det är barn ungdomar och vuxna som ser upp till dig! Bara för att du orkar driva denna sjukt stora bloggen!

Ta nu en paus och lev livet kom ihåg att du är alltid grym!

2011-08-11 @ 09:01:29
URL: http://ponnybilder.devote.se
Postat av: Moa

Nellie, du är en stark tjej som fixar allt! Jag är stolt över dig som har kommit så långt. Ge aldrig upp du vet att du har dina underbara läsare med dig , ja dom som inte är idioter som klagar på dej. //Moa <3

2011-08-11 @ 09:10:39
Postat av: Jag <3 Nellie

Gör vad som känns bäst för dig! <3 Och alla ni andra SLUTA kommentra att hon ska kommentera DIN blogg nu är inte riktigt det fokusen.. <33333

2011-08-11 @ 09:47:02
Postat av: Wilma

Bra skrivet Nellie!

Du är stark, du är BÄST ska du veta!



P.S jag har skickat vänförfrågan på facebook,skulle vara jätte kul om du svarar ja! D.S



2011-08-11 @ 10:18:21
Postat av: Erika

Så fantastiskt bra skrivet Nellie! Och jag fick en choch när jag såg att du var 00:a. Du verkar vara så väldigt mogen och väldigt bra på alla sätt och vis. Älskar din blogg <3

2011-08-11 @ 10:35:44
URL: http://erikadahlman.blogg.se/
Postat av: victoria

jag älskar din blogg den är världens bästa blogg

2011-08-11 @ 10:37:47
Postat av: Inez

Nellie, vi älskar dig och du älskar oss <3 om du skulle fråga mig om du ville ses eller va min vän skulle kompis skulle jag inte ens tveka; Ja, herregud!!!!



Låt ingen döma dig för ditt sanna jag, dom är inte värda det!! Dom har inget liv och trackar på andra för att dom är avundsjuka!



Keep it up!

2011-08-11 @ 10:43:44
URL: http://showjumpstyle.blogg.se/
Postat av: Kateie

Längtar du efter Vintern? Berätta något som är typiskt dig när det gäller vintern... ************** http://kateie.blogg.se/2011/august/morgon-story.html

2011-08-11 @ 10:54:37
URL: http://kateie.blogg.se/
Postat av: Olivia

tycker det är rätt lågt av alla dina läsare att sitta och säga "jag förstår dig..." om dom har en blogg på 20 läsare . DOM GÖR DET INTE. hoppas du fattar att det är för att bli vän med dig.



men det är minst lika lågt av dig att sitta och skriva ett inlägg som kan göra att det kan kännas som att det är läsarna du menar ska lägga ner ? så kan man inte göra.lägg ner om du vill , fortsätt om du vill . börjar btw bli lite mycket samma inlägg ..

2011-08-11 @ 11:06:16
Postat av: Amanda

Hejsan ;)

Jag har en sorts "skvallerblogg", men innan du dissar denna kommentar, så vill jag gärna förklara mitt syfte.

Jag tänker inte haka upp mig på det dåliga, utan jag tänker skriva om det som är bra, och strunta i det där som man blir ledsen av. Därav namnet "BloggHissen"...

Jag tänker "hissa" folk, och berömma osv.



Jag skulle tycka att det var jättekul om du skulle skriva om min blogg i ett inlägg, men det är inget du måste göra om du inte vill ;)



/Amanda



Ps/ Just nu lutar det mot att DU får äran om den FÖRSTA hissen ;)

2011-08-11 @ 11:06:30
URL: http://blogghissen.blogspot.com
Postat av: Esther

Du rider sjukt bra!!! och du är super fin!!! och du är super duktig på att blogga och rida och allt!!! <3

2011-08-11 @ 11:14:19
URL: http://estherjarvling.blogg.se/
Postat av: vickan

Hej, idag fyller jag 19år. <3 Haha <3

2011-08-11 @ 11:28:35
URL: http://vicha.blogg.se/
Postat av: Molnsken

usch jag vet hur det är , tro mig . Har haft en framgångsrik blogg , men kände att det tog för mycket , det drog ner mig mer än lyfte så att säga. Vissa vill ha de bloggarna , vissa klarar av det , men det bästa beslutet jag någonsin gjort var att sluta , stänga den bloggen för gott. Det är tre år sedan nu. Om du inte är säker på vad du vill , ta en paus , en vecka en månad . Om du fortfarande känner att du vill blogga kommer du ha dina läsare kvar. Men du kan inte blogga för att läsarna vill det. Du kommer inte må bra av det i längden. TÄNK PÅ DIG SJÄLV NELLIE!

Många kramar J

2011-08-11 @ 11:37:03
URL: http://molnsken.blogg.se/
Postat av: MICHAELA VERITAS

God morgon sötis!

Allt bra?



Kram

Michaela Veritas



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-11 @ 11:39:58
URL: http://mondoblog.se/veritas
Postat av: kiccan

det finns människor för precis ALLTING! :(

man blir så ledsen för ens skull när man hör sådant...

det är helt fel, bara för att du är känd så ska du behöva ta all skit!?

det är ju helt fel!

varför sitta anonym bakom en data skärm o skriva skit, antagligen för att man e avundsjuk, dum, jaa ALLT!

att man ska behöva ta emot allt det bara för att man är en känd bloggerska, och ryttare!

att man måste gå vidare och inte bry sig, även fast man kanske gör det...:(

det är helt SJUKT!! @@@

alla har känslor, även om man är känd så e man en helt vanlig människa med känslor...

men vissa verkar inte fatta det... dom verkar tro att man klarar av allt det...@@@



/ Kiccan

2011-08-11 @ 11:40:05
URL: http://kiccan.bloggplatsen.se
Postat av: POYA MERCEDEZ

FRÅGESUND PÅ BLOGGEN, GUYS!!! Fråga precis vaaad som helst!!! :D Kram på er



/ htttp://poyamercedez.myshowroom.se :D

2011-08-11 @ 11:40:48
URL: http://poyamercedez.myshowroom.se
Postat av: therese

Allt bra?

2011-08-11 @ 11:42:36
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan bara säga att jag är riktigt imponerad av dig! trots att du bara är 11 år skriver du bra inlägg och vågar stå upp för dig själv, du är stark nelllie! Sluta inte blogga! har precis börjat följa dig och är fast i din blogg, den är kul att läsa. Jag följer teamsl, dressyrmupparna och ungadressyrryttare med du är nog den bästa. Keep up going nellie, du är bäst för den du är och det är därför jag gillar dig även om jag inte känner dig..

2011-08-11 @ 11:45:31
Postat av: Elsa

Nellie, jag förstår dig

Men tänk vilken förebild du är för såå många!

Okeej, du e nollnolla jag vet, då är det inte lätt att driva en så stor blogg då. Det är inte många som är så unga som du och pallar trycket, du är helt otrolig... Glöm aldrig det.

2011-08-11 @ 11:54:15
Postat av: theaOttosson

Frågestund på bloggen :'D kolla gjärna :)

2011-08-11 @ 12:44:35
URL: http://theeaottosson.blogg.se/
Postat av: Isabel

Nellie!

Jag tänker be dig att fortsätta tänka klart, fortsätta med det du gör och att blogga för DIN skull, när DU vill, när DU känner för det!

Kom ihåg att det bara är du som kan bestämma över ditt liv och vad du vill och ska göra!

Nu har jag bett dig om detta men jag har endast bett dig, inte tvingat!



Du får välja precis vad som känns bäst för just dig! Vad DU vill, när DU vill! Kom igåg det, för du är grym Nellie! Att vara 11 år och ha all denna uppmärkasheten, ÄR inte lätt! Stå upp för den du är och för den du vill bli! Jag, som många andra finns här för dig, vill dig ditt bästa och kommer alltid att stötta dig! Vad du än vill, vad du än väljer att göra! Tänk efter, för du e GRYM på att vara Nellie Berntsson, den Nellie som jag känner och älskar! Kom ihåg det - ALLTID! <3

2011-08-11 @ 12:50:11
URL: http://www.egenfottat.blogspot.com
Postat av: chaiimphoemphon

Allt bra med dig ? :)

2011-08-11 @ 12:51:54
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha nu har jag bilden när du har din gröna halsduk som bakgrund på min experia alla som ser den tycker att du är jätte fin!!

2011-08-11 @ 12:54:00
Postat av: Carro

Jag tycker du e strk som har fortsatt blogga! Du e en STARK tjej och förtsätt kämpa, du klarar det...nån annan hade kanske inte orkat, orkat förtsätta kämpa...men jag tror du kan! Om du vill sluta blogga ska du göra det...vi alla kommer tycka att det e tråkigt men du måste bestämma det själv...känna på hur du känner...inte på vad vi andra känner...och en sak till du e grymt fin, Snygg!



2011-08-11 @ 13:03:45
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Ebba Molin

Asså Nellie, även om jag inte känenr dej blir jag stolt över att läsa det du skriver! Du är så klok och stark, låter ingen slänga skit på dej. Fortsätt så tjejen!:D

2011-08-11 @ 13:21:42
URL: http://ebbamolin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Din blogg är jätte bra ! :)

2011-08-11 @ 13:41:55
Postat av: annsoh

Va med o tävla om ett häftigt/ snygg smycke!

http://annsoh.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-nyckelvask-smycke.html#comment

http://annsoh.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-nyckelvask-smycke.html#comment

2011-08-11 @ 13:51:31
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Ebba

hej du världens finaste.

känn ingen press på dig att du måste bloggar osv.

gör det när du känner för det, vi kommer ändå ALLTD finnas här för dig och läsa, det vet du <3

även om du bloggar en gång i veckan kommer vi va kvar.

ge inte upp, du vet hur långt du kan gå nellie, ovch hur långt du redan kommit.

men jag tycker ALDRIG att du ska blogga för vår skull. blogga för att DU tycker det är kul och för att det gör DIG glad, inte oss.



Och tycker du inte det är kul, känner inget sug, osv, blogga INTE. det kommer bara bli värre.



Ta en bloggpaus kanske? vänta och se iallafall, jag tror VERKLIGEN att du behöver en paus efter att ha suttit VARÄNDA dag i 2 år och skrivit MASSA inlägg till oss.



VI förstår dig om du gör det.

Jag förstår att det inte är lätt, du får sååå mycket push, men ändå massa skit. som 11 åring är et VEKLIGEN inte självklart attt klara av detta. jag förstår dig om DU inte gör det,



men som sagt, en bloggpaus kanske? <3



Kram /ebba <3<3

2011-08-11 @ 13:52:54
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Moa

hej,hur är det ?

2011-08-11 @ 13:55:01
URL: http://moaassplace.blogg.se/
Postat av: Moa

hej,hur är det ?

2011-08-11 @ 13:55:16
URL: http://moaassplace.blogg.se/
Postat av: Sanna

tänkt att du är grym , glöm aldrig det !

en är en fin tjej , snygg o söt o jag lovar att ditt liv kommer att bli bra , det kanske är jobbigt nu , men jag lovar att det kommer att bli bra

2011-08-11 @ 13:55:31
URL: http://sannaaej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nellie, sluta inte att blogga !! Jag vill se o veta hur det kommer att gå för dig och Bellman ju. Och veta hur stella funkar i Mvs :) Du fixar det :) Du har MYCKET kvar att visa alla Nellie !! <3

2011-08-11 @ 13:58:10
Postat av: Satanja

Gillar du rock 'n roll, konserter, festivaler och allt som hör till? Checka in min blogg satanja.se! Som professionell livefotograf är jag ute och plåtar och minglar med rockstars och publicerar allt mitt material i min blogg. Check it out!

2011-08-11 @ 14:05:45
URL: http://www.satanja.se
Postat av: johanna :)

Det finns alltid folk som inte har något liv, som älskar att klanka ner på andra, hitta varenda fel och dissa hit & dit på sin blogg med max 20 läsare.



det är sanningen och det kommer alltid finnas folk som gör så. även om man kanske inte vill det!



men låt inte dom göra så att du slutar blogga, visa dom att du inte bryr dig, att du är stark & att du är du.



så fortsätt blogga, dels för att din blogg är bäst, för att du är bäst & för att visa att du är så stark och klarar det även om du får massa skit.



så fortsätt vara du, den 100 procentiga nellie som vi alla älskar! :D din blogg är bäst! <3

2011-08-11 @ 14:06:00
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Hejsan :)

Har du en iphone? Då tycker jag att du ska ta en titt på min tävling jag har, du kan vinna ett valfritt iphoneskal eller tillbehör.

Kom igen vetja, skadar ju inte att chansa. Kanske är turen på din sida? ;)



http://jennyhammarstrom.blogg.se/2011/august/utkast-aug-10-2011.html

2011-08-11 @ 14:10:20
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=YIdkdPQsu6E

2011-08-11 @ 14:28:05
Postat av: Alva & Sanna :)

Hejsan ! :D

Vill du vara med i Veckans blogg ? :D ♥

Gå då in på vår blogg och anmäl dig redan idag, om du bara gör några pyttesmå saker så kan det göra så att du har större chans att vinna.

Tipsa gärna nära och kära.

Direktlänk: http://busigabusungar.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment

Kram busigabusungar.blogg.se

2011-08-11 @ 14:42:30
URL: http://busigabusungar.blogg.se/
Postat av: AlexandraBabee

Du är så stark...

Har alltid beundratt dig för den du är.. du skriver typ alltid vad du tycker å känner åå bryr dig inte om vad andra säger! fortsätt så! åå jag ba Älskar din blogg läser den varenda dag. Det här klarar du åå det vet jag..å många andra...kämpa till slutet det e värt det! Nellie.. Du e bara super fin! <3

2011-08-11 @ 14:54:29
URL: http://alexandrababee.blogg.se/
Postat av: lotta

asså inte för att vara sån. MEN DU ÄR LITEN! DU SKA LEKA I SANDLÅDAN. inte skriva meter långa djupa inlägg om dig själv och ditt liv. Vännen du kommer bli stor någon gång. Njut av din tid som liten. Detta är mitt råd. Puss o Kram

2011-08-11 @ 15:05:27
Postat av: Johanna

Nellie, klart vi läsare vill att du fortsätter blogga. Men varför inte ta en liten paus? Och ta upp det igen när du får inspiration till att skriva något? Du har ett liv utanför bloggen, och du är ung, lev livet medan nu kan. Bloggen finns kvar och väntar när du orkar och vill :)

2011-08-11 @ 15:21:53
URL: http://meuandmylife.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Du har klarat detta så många gånger Nellie! Bli inte mörkrädd för du klarar de jag lovar! :D <33

2011-08-11 @ 15:29:45
URL: http://esmeraldafall.blogg.se/
Postat av: alina

det är ockej om du tar en paus men snella sluta inte blogga ja lesär din blogg varje dag och ja dör om du slutar

2011-08-11 @ 15:30:01
Postat av: Evelina

du är fin precis som du är och du rider jätte bra ! Lyssna inte på folk som bara vill få en och må dåligt. Stå upp ännu mer för dig själv, här finns så många sm står på din sida. Hoppas du får tillbaka bloggsuget, för vi kommer sakna dig !

2011-08-11 @ 15:32:16
URL: http://topclass.blogg.se/
Postat av: Miranda

Nellie, jag förstår att det är jobbigt med all press på sig men fortsätt kämpa!



Jag är 22 år gammal och läser din blogg just för att jag tycker att du är en underbar tjej med båda fötterna på jorden och ärligt talat Nellie, jag önskar att jag vore mer som dig. Du vågar blotta hela ditt hjärta och berätta om dina upp och nedgångar i både kärlekslivet och privatlivet för massvis av människor.



Du står rakryggad med huvudet högt trots all skit folk kastar på dig och jag känner bara att WOW, du är 11 år gammal men ändå så mycket mer mogen än många VUXNA människor (som t.e.x alla ponnymammor som pratar om dig). Du har så mycket bakom pannbenet som många människor saknar och du har all rätt att vara stolt över dig själv och det du gör.



Fortsätt stå på dig och ta en bloggpaus om du känner att det blir för höga krav med bloggen. Du är 11 år, jag vill inte att du ska bli stressad över alla krav du har på dig om att blogga varje dag. Ta den tid du behöver så att du kan bli ÄNNU starkare än förr.



Vi finns här för dig Nellie, kram!



2011-08-11 @ 15:37:07
Postat av: zandra

Hej!

Hittade inte din mailadress så gör ett försök att få tag i dig här..



Mitt namn är Zandra Emisson och jag driver företaget Bigwig Productions/Stilbruden.se Jag kontaktar dig för att höra om du är intresserad av ett samarbete med oss på stilbruden. Tex tävlingar eller att du får produkter emot reklam/inlägg på din blogg. Vi har tidigare haft liknande samarbete med Sveriges största bloggare och det har varit väldigt uppskattat av både läsare och bloggare.

Hoppas du är intresserad av ett samarbete med oss. Ha en fortsatt bra dag.

Mvh Zandra Emilsson

www.stilbruden.se

2011-08-11 @ 15:45:24
URL: http://www.zandra.org
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Jag tror du behöver en blogg paus i några dagar :) Det förtjänar du Nellie :D <3

2011-08-11 @ 15:52:17
Postat av: Nina

Skit i det då! Gör aldrig någonting du verkligen inte själv vill!! Det är jätteviktigt, och ta inte åt dig av elaka kommentarer, man kan inte vara älskad av alla. Gör vad just DU vill och känner, inte vad kurt, berit eller magda vill ;)

2011-08-11 @ 15:52:37
URL: http://brahastfakta.blogg.se/
Postat av: Wwwwooorrrrfffarrr

Heela väärlden äär full

av tappade suuugar !!

2011-08-11 @ 16:00:58
Postat av: Fia

Vi har frågestund på våran blogg nu om du skriver mer än tre frågor så får du en läkning (:

2011-08-11 @ 16:10:36
URL: http://olandaretrunt.blogg.se/
Postat av: Signe

Håller med dig, äklciga personer som inte har ngt liv ska ta och skriva sånt skit!

2011-08-11 @ 16:14:40
URL: http://sssigne.devote.se
Postat av: Emma

Håller med!

2011-08-11 @ 16:26:55
Postat av: l o v i s a

Hejsan! :)

Hoppas du har en bra torsdag!

Tänkte tipsa om Dagens Blogg som har har på min blogg. Väljer vinnaren imornkväll! http://lovisalindstroms.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment



KRAM!

2011-08-11 @ 16:30:38
URL: http://lovisalindstroms.blogg.se/
Postat av: Enya

Hej Nellie.

Jag förstår hur du känner.

Du måste veta att du är guld värd för oss.

Iallafall mig.

Jag har alltid sett upp till dig.

Alla tider på dygnet.

Jag älskar din smak, din stil & hela dig!

Du är grym , hur du orkar all skit som kommer mot dig förstår jag inte.

Du står alltid upp, för den du är.

Och det gillar jag med dig.

2011-08-11 @ 16:48:14
Postat av: felicia

vad söt du är! :)

2011-08-11 @ 16:49:43
URL: http://fellabella.blogg.se/
Postat av: mathilda ivansson

Komihåg det nellie!

Dom som gör det har inte alla hästar istallet!

2011-08-11 @ 16:56:41
URL: http://mathildalydia.blogg.se/
Postat av: emelie

Nellie låt Inte andra tycka ner dej!!



Kolla gärna bloggen, har en fråga, vinner man blir man länkad!!

2011-08-11 @ 17:03:15
URL: http://emeliewarnholtz.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Synd att du ska sluta tkr ja. Det är kul att checka på din blogg varje dag! Kan förstå att allt skit gör att man tröttnar. Jag har också fått ta en del skit för min förra ponny, det stall ja står i osv.

Klart att man blir ledsen, irriterad och tycker det är elakt av folk. Det finns en enda sak jag inte gillar inom ridning. Allt skitsnack. Det är helt sick hur mycket skitsnack det är inom ridning, mer inom ponny än stor häst men det tror jag beror på att alla föräldrar försvarar ju oftast sina barn.

Men jag tänker gå in på din blogg varje dag och se om du någon dag skriver, kommer tbx. Det vore ju kul men tills dess .. byebye! Ha det bra! ;)

2011-08-11 @ 17:06:01
URL: http://dessiboy.bloggplatsen.se
Postat av: anna

Jag älskar att läsa din blogg, du är en toppen person och jag gillar dig för den du är!♥

Du är en grymt bra förebild.

kram Nellie<3

2011-08-11 @ 17:21:07
URL: http://aloejera.blogg.se/
Postat av: Ida

Tråkigt att du har tappat suget :/

Men du gör som du själv känner känns bäst för dig :)

2011-08-11 @ 17:26:35
URL: http://idahopalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

k

2011-08-11 @ 17:36:49
Postat av: Kajza

Blogga för din egen skull, inte för att alla andra vill det. Det som skrivs av dig ska komma från hjärtat och inte bli framtvingat, först då blir det roligt och intressant.

Ta en liten bloggpaus kanske? För att få nya perspektiv, och ny inspiration.



Kram

2011-08-11 @ 17:52:36
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Postat av: lina

Kan du inte visa bilder på hur ditt hus ser ut? in och utvändigt, även ponnyernas stall skulle va kul att se! kram!

2011-08-11 @ 17:56:22
Postat av: J- blivande mamma

du är otroligt duktig för din unga ålder, låt aldrig ngn säga eller tycka ngt annat. under mina ponny år fick jag höra ett och annat och om jag skall vara ärlig tror jag det är av ren avundsjuka. Av alla msk i världen tror jag det finns fler elaka än snälla. Låt dig inte påverkas, du verkar vara en sån smart och sund tjej !! you go girl !

2011-08-11 @ 17:59:53
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: louisedue

snälla nellie sluta inte blogga! :)

du är liksom BÄST!

heheh :)

men jag gillar verkligen din blogg fortsätt :D

vad har fgjort att du vill sluta?



hoppas du har haft en fin dg :D



2011-08-11 @ 18:02:49
URL: http://louisedue.blogg.se/
Postat av: Agnes

frågestund på bloggen :)

Så ställ en fråga eller två !

www.thatagnes.blogg.se

2011-08-11 @ 18:08:05
URL: http://thatagnes.blogg.se/
Postat av: Mimmi Boellke

Fin blogg :) allt bra ?

2011-08-11 @ 19:10:12
URL: http://jonathanssyster.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej Nellie!!

Jag förstår dig heelt och hållet. jag tycker att det skulle bli tråkigt om du sluta blogga för ett tag men jag förstår och jag tycker att du ska lyssna på dig själv och välja helt SJÄLV om du orkar eller vill ta en paos i ditt bloggande.

Jag kan lova dig en sak om du slutar blogga för ett tag: JAG väntar på dig medans du e borta, när du börjar skriva e ja här och läser!! Hoppas att du ser och läser detta för jag skriver med mina egna ord och vad jag tycker och tänker. Titta gärna in på min blogg någongång om du har tid, du har ju ganska mkt att läsa och tänka på så jag förstår.



Till sist vill ja bara fråga: skulle du kunna skriva ett inlägg om din hund, lägga ut bild och så?? Skulle vara jätte kul att få veta mer om din hund.



Mvh: Linnéa

2011-08-11 @ 19:16:53
URL: http://girlsphoto.blogg.se/
Postat av: drottning!<3

Nellie..

Skit i äckliga personer som inte har något liv och som kommenterar elaka saker till dig, du är du.

Du har jättemånga idoler , jag lovar.

Du är mångas förebild, du är bara 11 år tjejen! Helt otroligt, du ser inte ut som det, du ser ut att va mycket äldre, vi tvingar inte dig att blogga, du får göra det när du vill, jag läser din blogg flera gånger om dagen , du är grym på att blogga! och jag verkligen menar det. Gör aldrig någonting som du själv vill.

och liksom ta inte åt dig av elaka kommentarer, dom har bara inget liv, och är jävligt avensjuka på dig, för att dom vet att du är bättre än dom, jag har alltid beundrat dig, du är så underbar, du skriver om ditt liv, för jättemånga personer. Du skriver om ditt kärleksliv & privatliv, tjejen, lev livet medans du kan! Visst, vi älskar dig & din blogg, men du kanske inte har blogglust just nu, kanske bara vill ta en bloggpaus. Din blogg & du är helt underbar, alla beundrar dig, alla vill va som du. Asså jag stör mig på alla som hackar på dig, dom borde skaffa ett liv, seriöst.. dom har inget liv, omogna är dom, bry dig inte om elaka kommentarer. Vi som läser din blogg, alla dina bloggläsare, vi beundrar dig, du är så perfekt!



Ta en bloggpaus i några dagar, det förtjänar du nellie!



många kramar till dig gumman ;*



we ♥ you!



Kraaam ♥♥♥

2011-08-11 @ 19:17:44
URL: http://edrottning.blogg.se/
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

Jag gillar dig för den du är :)

och om du vill eller känner att du behöver, så ta en liten bloggpaus Nellie på några dagar, kanske en vecka! det förtjänar du :D



vilket datum börjar ponnyakuten sändas?

2011-08-11 @ 19:21:14
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Louise

förstår dig litegrann där :) Bra skrivet!

2011-08-11 @ 19:29:31
URL: http://lollosshots.blogg.se/
Postat av: Wilma

Håller med HELT där Nellie!

2011-08-11 @ 19:43:56
URL: http://wilmarosin.blogg.se/
Postat av: klara

jag förstår hur du känner (jag vill förstå iaf) men jag tycker du bloggar jätte bra och man tröttnar inte på att läsa vad du gör, hoppas verkligen du kan fortsätta kämpa och alla skvallerbloggar ska inte komma och säga något, du rider bra du är jääätte söt och allt, du är verkligen dig själv, bara man läser denna blogg känns det som man känner dig i verkligheten fast jag aldrig träffat dig!! jag kan bara ge dig en lyckospark och hoppas att den gör så du fortsätter :)



kram klara<33

2011-08-11 @ 19:50:50
URL: http://klaraarnesson.devote.se
Postat av: filippa

Du är jätte fin nellie och du rider jätte bra och har snygg klädstil. jag håller med dig det finns personer så inte tänker så långt !

2011-08-11 @ 19:51:22
Postat av: flaxxon så klart ;)

gud va finthår du har *avis

2011-08-11 @ 19:54:31
URL: http://flaxxon.blogg.se/
Postat av: nora münster.

you rule <3 du är nellie topclas berntsson och glöm inte de, SKIT I VAD DE DUMMA SÄGER ;)<3 Va den du är och ingen annan!!! <3 finns! <3333

2011-08-11 @ 20:16:25
URL: http://munster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så starkt skrivet av dig. Vill bara säga:

Va dig själv, och gör det du själv tycker känns rätt! För du är grym på det du gör !<3

2011-08-11 @ 20:33:33
URL: http://ebbiisscchh.blogspot.com
Postat av: Linnea Karlsson

Snälla uppmärksamma vår blogg. lotusbarnen.blogg.se



Vi är tre unga tjejer som under tre månader arbetat och bott på ett av Adoptionscentrums barnhem i Indien. Under tiden på barnhemmet blev vi vittne till en fruktansvärd, nedbrytande och mycket allvarlig misshandel av barnen. Trots att adoptionscentrum adopterar barn från barnhemmet och bistår med pengar tar de inte våra vittnesmål på allvar. Vårt syfte med bloggen är att skapa oponion. Snälla hjälp oss att ge våra älskade barn ett ansikte och en bättre framtid. De lever på barnhemmet helt isolerade och kan inte själva påverka sin situation.



~Även i de smutsigaste av dammar kan de vackraste av blommor växa~



2011-08-11 @ 20:59:55
URL: http://lotusbarnen.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med dig totalt! Titta in min blogg!

2011-08-11 @ 21:07:11
URL: http://maayliin.blogg.se/
Postat av: stina och ellinor

nellie, kämpa du verkar vara en UNDERBART skön tjej! det är kul att klicka in på din blogg nästan varje dag (om jag har tiden..) och se att du uppdaterar bra! ha det bra nu <3

2011-08-11 @ 21:23:59
URL: http://ponygeeks.blogg.se/
Postat av: Rebecka <33

Nellie

Din blogg är den bästa jag någonsin sett.

Du vågar vara dig själv.

Jag har sett dig på flera tävlingar.

Du är helt gryyym på att rida.

När jag först läste din blogg

Tyckte jag att den var sådär

Men när jag fortsatte läsa varje dag

Förstod jag hur fel jag haft.

Din blogg äger alla andra bloggar.

Skit i var andra säger

Bry dig bara om ditt

och låt inte några människor utan liv förstöra det för dig.

Du klarar det nellie för du är stark !<3

Det finns ingen annan som du

Nellie du är helt underbar !!!!!

Jag kan bara inte sluta läsa din blogg om

du slutar blogga så vet jag inte vad jag gör !

Du fattar inte hur mycket din blogg betyder för mig.

Varje gång jag ser dig så blir jag så glad.

För du är en person man inte kan bli sur på !

Nellie glöm aldrig att vara dig själv och ingen annan, för du behöver inte ändra på dig!

Vet inte vad jag ska säga som fattar att din blogg är allt verkligen allt för mig.

Jag ser upp till dig , du är min stora förebild.

Hoppas nu att du förstår att det finns folk som fattar vilken fantastisk person du är

//Rebecka

2011-08-11 @ 21:28:34
URL: http://ponnytjejjen.blogg.se/
Postat av: isabelle

shit! du är galet bra på vad du skriver! håller med dig! <3

2011-08-11 @ 21:28:46
URL: http://isanss.blogg.se/
Postat av: jonna

Nellie kämpa på fan ta inge skit från dom som är anonyma men kommenterar 216576021 kommentaret från samma IP , fan skit i dom!



stå upp nellie du är gryyyyym du vågar och står för vem du e , vi finns här och stöttat .

2011-08-11 @ 22:44:44
URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Postat av: Felicia

Nellie, jag förstår dig till 100% och det du skriver, mer sanning i den texten går inte att få.

Även jag driver en blogg, inte alls lika stor som din, har kanske 70läsare som mest, men även jag får ta emot kritik av folk, och även om man inte visar det, så sårar det något så fruktansvärt. Men jag låter mig inte tryckas ner, för bloggen är ett sätt för mig att kunna uttrycka mina känslor, mina tankar, för att mina vänner ska kunna veta vad jag gör under dagarna..

som jag uppfattar det nu är du verkligen trött på det här, och jag förstår dig!

Men vad du än gör tjejen, SLUTA INTE BLOGGA.. Det kommer få dom att tro dom vunnit över dig, och så får det inte va!

Du är den modigaste och grymmaste 11åring jag känner till Nellsan, det är helt sjukt!

Keep going strong hjärtat!

Kramar i massor

2011-08-11 @ 23:21:51
URL: http://feliciahstenberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej du får inte sluta ! Förstår att det kan vara kobbigt även om du är 11 år så är du mycket mognare än dom ! Man skulle vilja se dom rida nån gång så får vi se hur bra dom är ? ;) men hursomhelst jag vill inte att du ska sluta och jag kommer fortsätta läsa ;)

2011-08-11 @ 23:55:36
URL: http://jjoohannalarsson.blogg.se/
Postat av: Lamia / VINN KINGSLANDTRÖJA!

Om du inte mår bra att blogga, sluta med det. Fortsätt om DU SJÄLV vill, inte bara för att andra vill.

2011-08-12 @ 00:13:48
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Jessica

Heey, låt ingen trycka ner dig! Du är duktig och du har en jättebra blogg som jag tror inspirerar många, nej.. jag VET att den inspirerar många! Är man duktig och dessutom söt som du är så får man ta skit... inte för att folk inte gillar en, utan för att de är avundsjuka, tragiskt, jaoo.. men ta inte åt dig av den skit du får höra! Det finns SÅÅ många som älskar det du gör! :)

Jag förstår hur du känner för jag upplever samma sak hela tiden.. Sedan jag red min c-ponny kommer folk ihåg mig och då får man ta skit men mycket bra också och det är det som gör att man ska fortsätta kämpa.. kämpa för dom som älskar det man gör!

Du är sjukt duktigt på att rida och du har galen talang för skrivandet! Keep it up bruden! :)

Vi vill se mer av dig :)

2011-08-12 @ 08:54:06
URL: http://snurraan.blogg.se/
Postat av: Tove

Å lilla söta nellie, du ska verkligen inte behöva ta så mycket skit som du gör men det finnns tyvärr inget man kan göra åt dessa idiotiska folk som inte har någon empati för folk. Du ska veta att allt handlar bara om avundsjuka! alla är så jävla avundsjuka på dig, du har två/tre ponnysar, kvalat till msv och satsar på sm till våren och dessutom har du bra kontakter och du är bara född 00. Du fattar nog inte själv hur jäkla duktig och hur duktig du är och kommer bli i framtiden. Du har det riktigt bra ;) man fokuserar lätt på allt det negativa, men tänk hur många fina kommentarer du får varje dag av alla! du ska inte behöva ta åt dig av dom, se ner på dom istället och skratta åt dom hihi.

2011-08-12 @ 10:39:14
Postat av: Wilma

Hej ! Jag är 12 år och jag tycker att du är en super duktig ryttare för din ålder ! Och du ser jätte bra ut . Dem personerna som inte gillar hur du ser ut eller nåt , dem är bara avundsjuka för att kanske dem själva inte har det så bra som du ! Kram Wilma :)

2011-08-12 @ 11:22:06
Postat av: Elin Högström !<3

Vet inte vad jag ska skriva längre..

Allt som jag skrivit hoppas jag du kmr ihåg! att det inte bara åker in i ena örat och ut idet andra.

Jag är en av dom som kommenterar,läser,följer din blogg dag och natt, det jag tycker kommenterar jag! Jag älskar din blogg, jag älskar dina texter,jäg älskar dina grymma ord ja din blogg kan man inte annat än att älska! Du Nellie är perfekt precis som du är, du försöker inte ens vara någon annan, du är 110 % ärlig, du spelar inte någon på bloggen utan du är dig själv! Vet inte om det är så många mer än du som gör det ? Detta är en av anledningarna till att du har 7000 besökare per dag, inte för att du snackar skit om någon annan som lyckats såå mkt bättre för det är prc vad skvaller bloggarna gör!Du har en blogg som är precis som en blogg ska vara 100 % ärlig! Men du ska bara försätta om DU vill det spelar faktiskt ingen roll vad VI vill, det är DIN blogg och det är om DIG och DITT liv vi läser om! Detta är vad jag tycker hopppas detta åker in i örat och stannar där!

Nellie du måste fatta hur grym du är!

// www.elinhpgstrom.devote.se

2011-08-12 @ 11:35:11
URL: http://www.elinghogstrom.devote.se
Postat av: msaha

blabla, du e så tråkig. skriver samma skit heeela tiden.vi har fattat liksom? din blogg börjar bli tråkig...tänker inte läsa längre

2011-08-12 @ 14:58:41
Postat av: victoria

sluta inte blogga!

2011-08-12 @ 15:02:51
Postat av: Stinaaa

Nellie, du är superduktig! jag önskar dig en massa lycka till med Bellemannen nu. snälla sluta inte blogga, du är sjukt duktig på det du gör!



2011-08-12 @ 22:11:23
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/
Postat av: Ida

De va sjukt bra skrivit tjejen! Jag tycker att din blogg är otroligt kul att läsa och du är dig själv. Fortsätt med de du gör för du gör de bäst. Du är bäst Nellie Berntsson!

Jätte söt är du :)

2011-08-14 @ 18:29:04
URL: http://betterthanall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0