Håller vad jag lovar <3


Kommentarer
Postat av: Dessie

Bra nellie man ska va blond:) (Y)

2011-08-31 @ 17:33:55
Postat av: anonym

har du bara hoppat 1 meter med stella? :O

2011-08-31 @ 17:37:53
Postat av: Moa

Roligt att du svarade på min fråga <333

2011-08-31 @ 17:37:57
URL: http://linneasmoa.blogg.se/
Postat av: Emelie

DU MÅSTE SVARA PÅ DET HÄR!

Vart har du köpt dina jeans du har på dig? sjuuukt snygga :D

2011-08-31 @ 17:46:49
Postat av: Anna.

Stackarn att du har feber..<3

Det har jag med..<3

Men tack för de vackra svaren ;)

det roliga e att jag vägde exakt lika mkt som dig när jag va 11.

Och typ lika lång.. bara att jag va 1,53 xd

Häftigt ;)

Kul att du ska rida b-ponny ända tills du e 13 :)

Då kommer du säkert va lika stor som jag e nu :)

jag kan precis rida b..

Är 1,60

Och så lång kommer du bli på 2 år :)

Men aja ha en bra dag söta du!

Föresten min lillasyster Bella e lika gammal och lika stor som du !

Kolla gärna vår blogg:)

2011-08-31 @ 18:35:44
URL: http://hesttjejerna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Nellie du verkar verkligen vara världens gulligaste tjej. Tycker du har en riktigt skön attityd. Blir verkligen imponerad av hur mogen du är. Jag tillhör väl din skala med lite äldre läsare (23)och jag önskar att det hade funnits en tjej som dig att se upp till när jag växte upp. Tycker du är en grym förebild för yngre tjejer samt mig själv. Stå på dig och ta inget skit! Kram Sandra

2011-08-31 @ 18:36:29
Postat av: anonym

du säger ehh väldigt mycket xd

2011-08-31 @ 18:53:31
Postat av: Ida

Helt rätt med säkerhetsväst Nellie, fortsätt med den även när du blir äldre. Jag är 17 år och rider alltid med säkerhetsväst, har brutit både revben och fått en spricka i bäckenbenet, båda gångerna MED säkerhetsväst, tänk vad illa det gått utan? Cred till dig bruden :) kram

2011-08-31 @ 19:05:24
Postat av: Alice

Skulle vi inte få vänta med att veta vad erat pa-problem var till det skulle börja sändas? Elle jag kanske missat att du sagt problemet innan detta xD

2011-08-31 @ 19:20:25
URL: http://storlekponny.blogg.se/
Postat av: julia

hej nellie kommer du att byta namn istelet för nellieberntsson.blogg.se?

2011-08-31 @ 19:44:25
Postat av: amanda h

Nu måste jag beröma dej nellie .. IGEN ;)

Jag har alltid tyckt du varit galet mogen och personlig av dej.. och NU så märker man det väldigt mycket att du är mer varm i kläderna typ.. asså du är så galet speciell.. du bjuder på dej själv till 130 %.. KAN INTE gämföra dej från DÅ till NU.. du har verkligen växt otroligt mycket!

Tycker det är galet strongt att efter allt du gått igenom.. att fortfarande vara stark.. och ännu bättre.. starkare en innan..♥

du är verkligen tjejen med ett extra stort hjärta.. ALLT det där som vi tjejer strävar efter i år att få bli...♥

Tycker du sta sträcka på dek lite extra mycket nu.!

för du har verkligen blivit en magisk tjej!

har alltid och kommer förbli..

tänk om 5 år.. då lär du väll vara helt tokig av att du är så underbar♥



glöm bara inte att du alltid kan vända dej till oss/mig!

vi finns alltid! ALLTID för allt gott du gjort för oss ♥



kram och massa choklad till våran sockertopp!♥



ps. våra gråa katter är dö lika varnadra xD

2011-08-31 @ 19:47:58
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej nellie jag e en tjej som vågar sticka ut och e Ganska galen (: XDD och jag e alltid mig själv men ändå får jag skit, Tips?

2011-08-31 @ 20:20:48
Postat av: sanna

HAHHAHAHAH, FEST?!

som om du ens dricker, HAHHAHA

lol

mogen tjej där asså!!!

2011-08-31 @ 20:32:22
Postat av: Michelle [foto]

Kan du inte lägga ut en bild på hur ditt hår ser ut när du inte har löshår och när du har det? :D



Och krya på dig gumman!

2011-08-31 @ 20:45:34
URL: http://michellejasinski.blogg.se/
Postat av: kiccan

tack för att du svarade på min fråga :)



/ Kiccan

2011-08-31 @ 21:03:49
URL: http://kiccan.bloggplatsen.se
Postat av: julia

Fy sjutton vad sköön du är Nellie!

Du är ung och verkar så liksom klok och påpekar att man inte ska prata skit osv. och du verkar verkligen mena det. Läste i ett inlägg ovan om hur du är som vän, och att vara så som du beskrev är väl näst intill omöjligt, men är du bara nära där så är du bra!



Något jag också tänker på är att du inte "skryter" mer än vad du gör. Jag tror det är väldigt lätt. När jag hade blogg kommer jag ihåg hur jag gärna ville skriva hur bra jag har det och när det hänt något bra så ville jag gärna påpeka det. Men man får tänka lite. Tänka på vad man faktiskt berättar och vad som når fram. Inte vill man skryta. Tex. att du ska vara modell för HÖÖKS, det skrev du i ETT inlägg och så var det bra med det. Du måste vara jätteglad för det men du "skryter" inte. För du kan ju gissa hur många som är avundsjuka på dig nu! haha(jag!)



Men du är grym Nellie. Tänk på vad du lägger ut på bloggen. Tänk på att inte berätta för mycket. Det kommer man ångra i framtiden. Jag vet att alla ställer massa frågor om ALLT, men det är faktiskt ditt liv. Du måste inte berätta allt. (folk vill veta allt, främst sådana saker som de själva aldrig skulle säga). Låt dig inte dras med i någon "våg av popularitet och uppmärksamhet" som sedan lämnar dig lååångt bort från den du trodde, ville och hade tänkt vara. (vilket jag inte tror du kommer göra, men det kan vara värt att tänka på ibland)



Du är grym. Fortsätt vara Nellie. Lycka till.

2011-08-31 @ 22:04:31
Postat av: sanna

haha älskar din dialekt! :D

2011-08-31 @ 22:22:08
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: dsfhgs

Postat av: anonym



har du bara hoppat 1 meter med stella? :O



^^ härreguud de e ju skit mycke ju, tänk på att stella e en b ponny! mycket bra och duktigt

2011-09-01 @ 14:27:08
Postat av: Agnes ♥

Vart bor du?

Älskar din blogg den är sjukt bra!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-01 @ 15:57:48
URL: http://skogensgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var en kommentar om din säker hets väst och jag vet att den frågan va före min om du var 00 eller inte varför läste du inte den frågan

2011-09-01 @ 15:59:15
Postat av: Carolina

Du verkar så otroligt mogen för din ålder och så vettig och trevlig. Fortsätt vara du, inget skitsnack och ett öppet sinne så kommer du nå långt i livet! Fint att se :)

2011-09-02 @ 10:38:47
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0