En onsdag då.

Woop Wop vad händer??
Själv blir det LÄTT stranden nu. Bada, sola....chilla.
Stallet ikväll, stella skall ridas ut & smilla ska trimma thonna i paddocken.
Känns att det är slutet på sommaren nu asså...BLÄÄÄÄ
Mamma o pappa börjar jobba snart....skolan närmar sig?
Va hände där lixom??
Sista året på samma skola....kommer det bli kul??
Finns det vatten i Sahara öknen??
Nä..men får lära mej att bita ihop asså, måste det.
Men fråga är bara: VILKEN SKOLA SKALL MAN VÄLJA, HÄGGVALL ELLER BLEKET??
Seriöst, om nån Tjörnare läser bloggen (även om ni inte vill erkänna det xd) kommentera för & nackdelar med skolorna.....

Ha en bra dag....& snart kommer inlägget om sagoponnyn, Penny



Låten som får hänga med till stranden idag blir LÄTT :



Kan det BLI bättre Chris Mhina??
Snyggaste killen i universum BTW oxå.....2 flugor i en smäll xd


/ nellie

Kommentarer
Postat av: amanda h

ha en sjukt bra dag hjärtat!





ta skolan du tänker på mest.. det funkar nog!

det kommer bli bra för dej! <3

kram ♥

2011-08-03 @ 11:04:19
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: elsi

daamn vad bra han e:D

2011-08-03 @ 14:21:57
URL: http://elsis.devote.se
Postat av: Alva<3penny

ponnyn Penny står möjligtvis inte i Åhus ..?

2011-08-03 @ 15:29:28
URL: http://ally.devote.se
Postat av: sofia

Själv gick jag på bleket, det va rätt så bra där. Men tror faktiskt att Häggvall är bättre. Bleket har haft dåligt med lärare tycker jag och så. Men det kan vara nåt jag har inbillat mej?!?! Det är ju rökning och sånt på båda skolorna, men tror det är mer på häggvall. Vet inte så mycket om häggvall :P



ha det så bra :)



Rida ut någon dag????



kram

2011-08-03 @ 17:14:56
URL: http://teamrs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt klart bleket! Grymt bra

2011-08-03 @ 18:37:08
Postat av: nellan

häggvall - har bäst lärare o jag går där xdxd



bleket - sucks!

2011-08-03 @ 19:27:29
URL: http://meandmypictures.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skiter i att det är 3 veckor kvar av sommarlovet, för det är LÄNGE, och först ska jag på ridläger ;)

OCh sommaren tar inte slut förrän i september, så jag ska ha minst lika kul efter skolan som på sommarlovet ;)

2011-08-03 @ 20:37:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: alicia ohlsson

häggvall- lätt! jag går ju där, och en massa andra härliga people! xd

2011-08-03 @ 23:03:00
Postat av: Sophie

Jag går själv på bleket och tycker det är trevligt folk där, vet ej så mkt om häggvall så jag kan inte säga så mycket om det men det är upp till dej att välja den skolan du tycker BÄST om ;)

2011-08-03 @ 23:13:53
Postat av: sophie

Jag går själv på bleket och tycker det är gott folk där, vet inte så mkt om häggvall eftersom jag inte gått där ^^ men välj den skolan du tycker bäst om och den du TRIVS bäst i ;)

2011-08-03 @ 23:15:35
Postat av: amanda

Ta bleket

Fördelar: fräch, nybakat i kiosken iblan, gott folk, jag går där XD

Nackdelar: sådär god mat, korta raster

2011-08-04 @ 22:22:42
Postat av: IP

Ta bleket!

Fördelar: frächare lokaler, bättre lärare, goda saker i kiosken, alla är super snälla och jag går där ;)



Nackdelar: inte så god skolmat men den kommer ju från häggvall så de är ju samma på båda ställena;)

2011-08-05 @ 11:28:16
Postat av: Anna

Vf skulle du byta skola för??Menar..du ä ju inte 16 år och ska börja gymnasie :o)!

2011-08-05 @ 14:51:49
Postat av: Emmie <3

Häggvall !! Dom har Bra lärare !!

2011-08-08 @ 21:01:09
URL: http://emmieortendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0