1 SISTA FRÅGA ;( <3

Satt & tänkte..va bloggen handlar om.
Den handlar om mej...nellie berntsson. Mina ord å mina tankar.
Ibalnd felstavat o iblan rätt...men endå mina tankar..å mitt liv.
Ni vet sjukt mycket om mig...ibland lurar ja er fett mycket...haha, har hänt.
Tror ärligt att jag är...den lilla tjejen, med det stora livet.

Så va tycker då Nellie om alla saker.....varför blev det som de blev?



Bloggen:

Den frågan ja får VARJE dag på mail o fb är : Hur blev din blogg så stor?
Asså....serri hur svarar man på d?
För att ja e jag.
Kanske för att ja inte är PRECIS så som en vanlig 00:a ska vara fö att psaa in typ XD
Men ja e liite galen.....orädd...liite blyg....o passar bäst in me äldre vänner.
För att ja har ponnysar som inte e stoppai5kronorsåhopparponnynlautanattjagbehövergöranånting....dom e lite knasiga,svåra & liite egna.
Ja e inte värdsbäst på att rida....utan ja e en helt vanlig..fast endå jäteovanlig nellie berntsson :)



Vänner :

Nån skrev på FB..nya vänner 24/7 !!
Japp det stämmer...jag älskar att ha mååånga vänner.
Nåt som e AS VIKTIGT hemma hos mej är att alla ska få va med.
JAG HATAR NÄ TJEJER SKA MOBBA UT VARANN....o typ nuärdetbaraduojagsystermothelavärlden...asså SÅ INTE jag.
Jag har hellre NU.....massa underbara vänner än 1 riktig.
Så vare not inan. Men så äre nu.
Aså som i lördas....ja va själv me 3 killar XD
Mamma o pappa ba...ska du va själv me 3 killar?????????
Men serri...har aldrig skrattat så typ. Shiit va kul vi hade.
Inte stelt elle nåt...snacka om allt o ba hade awsome kul :)
Käns som ja kan umgås me alla :)



Ponnysarna:

Hmm.....nu har jag en plan. NU känner jag Thonna på riktigt.
Käns som ja ba sprungit runt i panik i 1 år me denna ponnyn o itte vetat nåt typ.
Fått massa tips hit o dit...men NU käns det som ja vet vem hon e :)

Stella...haha hon e bara bus hela hon :=



Skolan:

Asså ljuger jue om ja säger att skolan e as chill.
Men det funkar o matten flyter faktist på RIKTIGT bra nu....serri asså.

 aaw söt bild från 2009   anna bild från 2011

Vad jag vill :

Ja vill vara en bra vän....som alltid finns där. Som min chey kan ringa kl 01 på natten o gråta så lyssnar ja o tröstar fast ja typ ska upp o tävla dan efter XD

Ja vill ha en pojkvän som älskar mig. Som tycker att ja e bäst i hela världen.....jag vill få sms som det typ står : älskar dig MIN <3

Ponnysarna: Ja vill ha nollor & 4 fels rundor hela 2011. Bara vara säker.

Familjen: Ja vill att vi flyttar till en gård <3

Bloggen : Ja vill att du fortsätter läsa....ser att ja oxå kan jö fel. Rider inte bäst. Utan att du ba accar mig för att ja e nellie berntsson typ.

 lille jag 2009   samma jag 2011



OM DU FICK FRÅGA MIG BARA 1 SISTA FRÅGA HÄR & NU...VA SKULLE DET VARA??

CHANSA...JAG KANSKE SVARAR ;-)

/ LILLA CHEYEN MED STORA LIVET <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hade då frågat, har du tid över för någon som faktiskt vill lära känna dig och ta del av det du gör från en annan punkt?

2011-04-11 @ 13:31:28
Postat av: sanna

Du är så JVLA fin Nellie!!!!!!!!!

2011-04-11 @ 13:41:45
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Ebba

slutar aldrig läsa din blogg nellie<3

vill du försöka med adam igen, om han vill? eller är det slut för dig oxå?

kram <3

2011-04-11 @ 13:44:54
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: malcolm

SÖTT LOVE <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3!!

2011-04-11 @ 14:46:48
Postat av: Anonym

Skulle du någonsin träffa någon på bloggen, utan att veta sjutton vem det är och åka långt för att träffa personen? :)

2011-04-11 @ 14:59:23
Postat av: agnes

Tror du att du någon gång kommer sluta att blogga? <3

hoppas inte det <3333 =)

2011-04-11 @ 15:06:29
Postat av: Emmie <3

Jag skulle frågat om du vill träffas nån gång,

& typ bha hänga ?? ;) <33333

2011-04-11 @ 15:07:55
URL: http://emmieortendahl.blogg.se/
Postat av: amanda h

åh gud va jobbigt.. finns så otroligt mkt man vill ha svar på endå..



Men okeyy..



Tror du att ponnymorsorna kommer bli värre eller bättre ju mer framsteg du gör?

Lixom om du vinner sm så kommer dom ju fórtfarande ksk säga nått onödigt..? förstår du frågan lixom? ;)

vad tror du kommer hända?



Kram finast du! du gör allt rätt och med topclass stil! <3<3



//amanda <3

2011-04-11 @ 15:18:47
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: mallan

Okej, jag har en fråga! jag läste på en annan gång när du gästbloggade där och du berättade om dig själv och så,

då skrev du att du inte är som en vanlig 11åring och att dina föräldrar också vet det! vad menar du med de (förutom att du är otroligt fin)?:D kramkram<3

2011-04-11 @ 15:24:21
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: Noora

Hej Nellie!

Ja är en 99:a som började läsa din blogg IDAG, men jag fastnade direkt, för vi är som så lika.. Jag har bara äldre kompisar och jag känner mej lika mogen som dem fast jag är två år yngre. Ville bara säga att du är en jätte snygg tjej och att du ska fortsätta kämpa med allt! Och rider gör jag ju såklart också! ;D

Kramar av mej Noora (;

2011-04-11 @ 15:30:59
Postat av: Amanda Larsson

hade du velat va kompis med mig?? :-) <3

haha dum fråga XD bara kul o veta typ :-)

2011-04-11 @ 15:32:42
URL: http://ponnylarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är underbar Nellie Berntsson, alla andra som säger ngt annorlunda vet inte vad TOPCLASS är!

Frågan: Skulle du vilja bli tsm med ngn nu? asså e du singel o sökande? XD

Ha det bäst, du äger!

<3

2011-04-11 @ 15:38:41
URL: http://fridawoxen.blogg.se/
Postat av: Alice

Du är GRYM tjejen ! <3

2011-04-11 @ 15:54:51
Postat av: Vendela

Du e bäst!!

Men en fråga e väl vad du vill när du blir äldre, kommer du fortfarande rida o tävla eller kommer du lagt det åt sidan och valt att satsa på skolan för att du vill komma en på en pro skola där man utvecklar sina betyg mycke?

Man är ju lite nyfiken på hur du tror att du kommer va när du e äldre...

Din blig är G R Y M så fortsätt med det du gör så kommer u att komma långt!!!! <3

2011-04-11 @ 15:56:01
Postat av: oolinekristiansson

hur tycker du om mig som person och vän? :)



Kram <3

2011-04-11 @ 16:02:08
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Är det någon av bloggläsarna du skulle vilja träffa om du måste säga någon? Vem isåfall och varför?

2011-04-11 @ 16:44:59
Postat av: Ida thomasson

skulle så gärna vilja lära känna dig, det är nog ganska många som vill göra de... sluta aldrig blogga<3;)

2011-04-11 @ 16:47:51
URL: http://idathoomasson.blogg.se/
Postat av: Carro

En fråga!



Vill du träffa mig? Jag vill träffa dig! För du e Nellie B! Du e den som stöttar på avstånd! Vå bor så långt i från varandra, men du ger mig stöd! and I need it! U are a hero in my eys, you are a angel in my eyes.

Ú ar Nellie B in my eyes! <3

2011-04-11 @ 16:57:24
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Klara

Du får aldrig sluta blogga men det tror jag inte... Jag skulle gärna vilja träffa dig! Och så skulle vi bli RIKTIGT bra vänner för hela livet! Så vi skulle ha varandra!<3

2011-04-11 @ 17:25:16
Postat av: Beatrice

Jag skulle inte fråga något, jag skulle säga..

att du verkar vara en underbar tjej, som verkligen bryr sig om andra!

sjukt fin är du.. :)

2011-04-11 @ 17:40:54
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se
Postat av: EmmaK

skulle du vilja träffa mig ??



pöss på dig cheyen <33

2011-04-11 @ 19:29:49
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur blev din blogg så "känd" och stor lixom?:)

för den verkar då vara det;)

2011-04-11 @ 19:31:31
Postat av: Emelie

En fråga Hur gammal är du?;)

2011-04-11 @ 19:36:20
URL: http://edahlborg,blogg,se
Postat av: Sonja

Har du masckara på dig i skolan? och har du en pojkvän?

2011-04-11 @ 19:50:58
Postat av: Therese

Vet inte riktigt vad jag skulle fråga dig men väldigt fina bilder och just det en annan sak vilken färg är det på dina converse:DD <333

2011-04-11 @ 21:25:59
URL: http://Theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

hur fan har du blivit så cool som du är nu? jag menar serri ;)



som alla andra säger säger jag mä, din blogg äger och det är bara för att det är din blogg. genom att läsa din blogg känns det som att jag känner dej även om jag inte gör det hehe. jag är värkligen avundsjuk på dom som är dina kompisar.

Jag LOVAR att du kommer att bli något RIKTIGT stort när du blir stor och jag som många andra tror på dej.

2011-04-12 @ 19:56:28
Postat av: K

Gillar din blogg den är bra :)

2011-04-13 @ 12:32:17
URL: http://strandkajsa.blogg.se/
Postat av: agnes

Hej nellie! din blogg äger!!

älskar din stil!

var har du köpt din sjukt coola jacka du har på dig, med knappar? =) <333<3 eller vad ör det för märke och så! <3 please svara finaste!

DIGGAR Dig sjjjuukt myckett <3

2011-04-16 @ 00:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0