Riktig duktig!

Känner mig sjukt dukrig asså.
Satt uppe på hästryggen kl 07.30 imorse & red ut med mamma & kristina.
Asså vi va ute i säkert nästan 1,5 timme.
Stella va duktigt pigg. Underbart.
Nu sitter jag o käkar frukost & ska dra till stallet igen & rida min siata ridtur på gevalia & skritta ut thonna efter träningen igår.
Så hon inte får träningsverk efter GRYMME träningen igår.
Asså shiit va fin hon va.
Mitt mål just nu är att få Thonna 100% LUGN i allt hon gör. Aldrig stressa upp henne.
Känns som det funkar riktigt bra.


Kvällen igår va chill....fixxade håret som nu är BLONT! N Ö J D !
satt sen på FB o messa alla som vart så snälla o messat under dan.
helt galet vilka vänner man har asså.
Nellan, Frida,Gränsmarker, Ella, Linn, Clara, Julia...massa andra som jag inte vill lägga ut här på bloggen som hört av sig.
Men vet NI...jag mår bra. Riktigt bra - faktiskt!
Man kan aldrig tvinga fram kärlek...jag har själv försökt....gick sådär va? XD

 

Saker som ofta händer / saker som ska hända

* att ja får PM från personer som INTE vill att ja lägger ut deras namn elle så på bloggen....ofta äldre som pushar mig framåt o tycker jag e grym på de jag gör!!

* att folk ofta inte fattar hur gammal ja e....för ja ser äldre ut. Dom flesta ba: VA..trodde du va typ 14!

* ja har väldit lätt att få vänner o bli snabbt omtyckt.....olika vänner!

*  har just nu 1271 vänner på FB & får ca 5 förfrågningar / dag

* att folk stör sig på mej i början...sen nä dom läst bloggen ett tag elle träffar mig diggar dom mig starkt ist!

* att jag ALDRIG tar skit från NÅN. Äldre / yngre /kille / Chey.....NEVER EVER

* Att ja ska bli MER självständig. Inte hänga upp mej på nån elle NÅT i hövvet.

* Hatar NÄR folk / vänner utnyttjar mej. Ja ger så galet mycket av mig själv till allt o alla...så får man ibland inget tillbaka.....måste ändra på det.

 

HOPPAS NI FÅR EN BRA DAG...JA SKALL HA DET!
SEN LÄNGTAR JAG TILL KVÄLLEN DÅ JAG FÅ UMGÅS MED MASSA GOA MÄNNISKOR!

/ NELLIE N

Kommentarer
Postat av: Elin

Så söt du är Nellie! :)

Jag har länkat dig på min blogg och skrivit vad jag tycker om dig, tycker att du ska kolla ;D

http://elinlinnealjunggren.blogg.se/?tmp=02110656



KRAM <3

2011-04-02 @ 11:16:27
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se/
Postat av: amanda h

ha en sjukt bra dag nellie!

du gör helt rätt! glöm det där oseriösa!

och hoppas du vet att JAG då aldrig skulle utnyttjst dej! hoppas vi träfas sen till the hot summer of 2011 darling!

ha det bra och klappa extra på gevalia från mig ;-)

kram<3

2011-04-02 @ 13:15:52
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: NEA

Har du varit ihop med min lillebror? :)

2011-04-02 @ 15:25:38
URL: http://neavs.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hur gammal är du? :P

2011-04-02 @ 17:45:38
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0