Nellie`s svar !

Varför såldes Gevalia?:(<3

Gecalia såldes för att jag började bli för stor fö henne. Gevalia va 1,23 hög & jag vill hoppa LA detta året. Mina mål är att kvala SM 2012...så ja måste vidare med dom 2 jag har.
Gevalia...hitta en ny liten ryttare..vi var klara & jag e sjukt nöjd med den ponnyn o det vi 2 gjort <3

Hej Nellie har några frågor till dig här är dom:

1.Älskar du fortfarande Adam??

2.Saknar du Gevilia???

3.Har du känslor för någon förutom Adam??

Ps: Älskar dig och din blogg!!! <333

Hej!!

1. Ja självklart..... har aldrig slutat. Jag är seriös med min kärlek & kan inte byta ut mina känslor på 1 vecka eller 3.
Mina känslor för Adam skäms jag inte för....jag är stolt över dom. Skulle never sitta här o ljuga för er eller mig själv om det lixom.

2. Oh ja....gråtit i 2 dagar .

3. Nej absolut inte.

Tack snälla fina du <3



trodde du att du skulle kunna lita på Adam ?

Svar: Klart man alltid vill lita på alla människor..speciellt den man älskar av hela sitt hjärta.

Det är ju rätt så många som tycker att du ser äldre ut en vad du är. Det tycker jag också om jag ska vara ärlig.

Men när någon säger det till dig, hur tänker du då?

svar: hej emilia.

Asså jag vet att jag ser äldre ut...jag ljuger om ja inte säger det. Sen är ja inte jättelång..så ja e alltid kortast fö jag har äldre vänner.
Men asså...jag ser ut som ja gör...fin elle inte fin...whatever.

Heyhey NEllie! (L)

Var gör du dina filmer när du redigerar dem ?

svar: alla mina filmer gör jag i nyaste moviemaker.
musiken laddar ja ner från downloads.nl..sparar den & sätter in den i moviemaker.

1.Vad tänker du varje gång du ser statistiken för bloggen?

2.Hur känns det att få så många kommentarer, blir du alltid lika glad?

3.Den värsta kommentaren du någonsin ahr fått på bloggen och den bästa?

Svar:

1. Asså det är heeelt galet...ofta när ja kollat statstik är det på morronen & även då är det ofta HÖGT!

2. Jag älskar alla mina kommentarer..uppskattar det & svarar så ofta ja kan på era bloggar!

3. Den värtsa var när en ponny morsa som oxå har en dotter som tävlar b ponny som kallar sig "semesterbloggaren"...shiiit va ja ville skriva ut hennes namn här nu XD...skrev nä ja debutera LA....typ innan ja ens kom hem : Såg att det inte gick så bra i din LA debut....hahahaha.
Då var jag utesluten & va redan besviken som ja va innan...så kom detta från en vuxen.
Men hon kommer få sin hämd.......hatar henne.

BÄSTA.....det är ALLA ni som visar att ni diggar my blogg!!

Är du kär i någon ? Isåfall vem?

Svar. Jag är kär i Adam.....

Hej Nellie

1. Vilka är din närmaste vänner om du måste välja 5?

2. Varför startade du denna blogg ( Ass bra )?

3. Är 0730843683 ditt mobil nummer?

4. Kan du inte göra en video med dina svar tills ikväll ?

Snälla

Hälsningar Victoria T

Ps. du är bäst .ds

Svar:

1. Alex, felicia g, frida, nellan, julia d

2. För att ja vill visa mina vänner allt med ridningen & hela mitt knasiga lv.

3. Nepp..inte mitt

4. Tyvärr..du får nöjja dig med detta <3

kan du skriva lite om din utrustning och sånt och lite hiss och diss ?:)

svar: Japp...men jag tänker att ge en STOR HISS till ridbyxor.
Jag har sjukt många olika märken...kingsland, mountainhorse, crw..m.m
DET ENDA SOM ÄR SJUUUUUUKT BRA KVALITE är hööks egna.
Ja skojjar inte.....är inget hööks freak asså....men ridbyxorna oh my good. GRYM!!



Kommer du köpa en ny häst nu, efter att du sålt Gevalia?

svar: Nepp...jag har 2 st som jag ska rida hela mitt 13 e år.
Men funkar inte nån ponny byts den ut...nu är det färdigbråkat med sura ponnysar XD

Vad hände mellan dig och adam? ;oo

finns! <33

och du har världens bästa blogg! <3333

Svar: jag kan tyvärr inte svara på det för jag vet inte själv?
Det enda jag vet är att jag alltid visat min kärlek till 110% till han..vart allt vad en dröm tjej kan vara & även bästa vän.
Alltid funnits där & älskat han mer än mina vänner...tydligen räckte inte det :(

dehär e inte känsligt bara nyfiken:P hur gammal e selman eller va han hette ?:D

svar; hej ebba,,,haha Selman är 13 år..asså 97:a



hur känns det att vara bara 12 och ändå rätt B-kändis ? ;) tack för en bra blogg ! !

svar: hej sofia......ehm??
Jo att ja e jävligt bra på det ja gör & skiljer mig från alla andra !!

vad var det som hände med dig och adam nu ?
varför såldes gevalia ?
är du och adam kompisar ?
hur känns det att få så mycket uppmärksamhet av alla ?

finns om du víll prata ! <3

svar: hej emma!

Som sagt vet inte.....
För att jag vuxit ur henne & kommit till en max gräns med henne.
Nej...han pratar inte ens med mig...
Både...och. Men asså klart det är kul..man blir stark av det iallafall.

kram

Har du mens?<3

svar: ja varje dag mellan kl 13 & 13,34

Hur lång är du?
Du verkar passa på b-ponni!:D

Svar : Jag är nog 1,49 lång...ja B ponny passar mig bra!!

Hoppas ni diggar my answers.....kommer nåra mer svar imon...fastna på FB.....srry.



I am what I am.....

/ nellie b


Kommentarer
Postat av: Ida thomasson

Hur kan man vara så otroligt sööt Nellie? Jag älskar din blogg och kan inte sluta läsa den (precis som de flesta andra hehe;)) kan inte du lägga ut lite bilder på vilka kläder du har när du tävlar och är i stallet o så typ som stall outfit kan man säga



Massa kramar ida:D

2011-04-05 @ 22:30:43
Postat av: Lovisa

Haha! Asså jag blir alltid så himla glad när jag läser din blogg för du skriver så skönt och härligt! Du e helt klart elite

2011-04-05 @ 22:39:41
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: Ebba

toppen bra snav somvanligt nellie! <3

kommentera jättegärna ett tips: http://ebbalye.blogg.se/2011/april/tips-fran-er-d.html#comment

äru gullig! <3

kram på dig sötnos <3

2011-04-05 @ 22:41:33
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej Nellie :)

Du skrev att du gillar Hööks ridbyxor,är dina bruna rutiga som du har på bilden därifrån?

Haha,har lite svårt med ridbyxor från hööks då de blir korta och pösiga åt mig,men har aldrig sett dig i ett par pösiga ridbyxor..så vilken nummer köper du därifrån.



Kram,Hannah

2011-04-06 @ 06:33:02
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: -

Du har alltid så himla fina bilder på dig själv! Så sööt<3

2011-04-06 @ 08:53:11
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/
Postat av: Nåån (L)

Tack för ditt svar, du é grym! :)

2011-04-06 @ 17:11:48
Postat av: vendela

hahahah så jävla kul svar på 'mens-frågan' !! du är asball! ;)

2011-04-07 @ 21:01:32
URL: http://meraridning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0