Mycket på en å samma gång....

Shiiit asså. Sitter här in my bed.
Skulle kolla ponnyakuten...men valde att blogga istället.
Ni som läst bloggen vet jue va jag hatar föändringar. Asså får damp på det.
Måste va nån sjukdom elle nåt lixom.
Alltskavasomdetalltidvart sjukan heter den.

Asså ja pallar MYCKET! E rejält tuff asså.....fine ja kan bli down å så asså..men ja klarar nog mer än många andra.
Men NU..har det vart mycket på en o samma gång.
Först **** som drog...o lämnade mig igen.
Sen typ dagarna efter det lämna sin 1:a ponny typ som betyder mer än alla vänner ihop.
Känns som 2 VIKTIGA saker i mitt liv ..ba hejjdå.
Käns som man tappat alla kläderna typ....o man går runt o letar efter nya..men hittar inga som va så bra som dom gamla.

WUUUUUUT!!! Exakt så är det...hängde ni med??

Man har sina favorit plagg typ...sen så händer nåt me dom...så ska man dra på stan o köpa nya...men inget sitter lika bra som d gamla!!!!!!!!!

Aså......måste snurra mitt liv vidare nu!!
Telefonen plingar & ringer som aldrig förr......gilla läget lixom.

Ni som känner mig.....när ni läst denna texten...kan DU kommentera & gissa hur nellie mår? <33

5 st olika Nellie Berntsson....


humör: trött,sliten,okey,lugn
kläder: nåt random typ
senaste sms:et : från selman
senaste skickat: till mamma
senaste som ringde: ska kolla......nån partille jonny på riktigt !
senaste jag ringde: my secret
har du lätt fö att bli kär: ABSOLUT inte - va e det fö feeel på mig? ;(
bästa just nu: att mina föräldrar e elite 4 real
mitt mål: bli fri från dig


i was born this way

/ nellie b (inst)

Kommentarer
Postat av: Elin

har nog samma sjukdom som dig ;) du mår itne bra just u tror jag, inte alls bra <3

2011-04-04 @ 14:04:49
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: malin

Nellie , när allt är skit så händer alltid någonting som för att man blir glad . Min häst har nästan alltid vägrat på hindren då var jag ganska ledsen och idag hoppa hon som en ängel ! <3

tycker du är otrolig som inte tar skit och så !

du mår inte specielt bra nu , men det går över nellie , det gååår över <333

2011-04-04 @ 14:22:12
Postat av: M A L I N - F O T O

du mår inte alls bra! I knw, hjälper inte att jag kommenterar & tror att allt ska bli bra igen. Har blitt sviken många gånger vet hur det känns, men som det verkar du känner du dej 10x värre. Finns för dej, alltid. Gevalia kommer alltid att finnas hos dej. Kan nästan slå vad om att hon saknar dej dubbelt så mycket som du saknar henne. Ni har otroliga minnen tsm. Du kommer aldrig glömma dem, inte hon heller.



Killar. Ja, killar kommer & går. Även om det är samma! Du är ung, du har all tid i världen. Inget som måste bestämmas nu. Han har vart gullig mot dej, men samtidigt ett h*lvete! Fyfan för såna. Ingen har rätt att bli behandlad så. Inte ens du. Du är älskad av många, även folk som INTE känner dej! Du kanske inte känner dej bättre för det men det jag vet är många verkligen försöker. Det är inte kul att se dej ledsen eller sårad. Man vill hjälpa till, även om det inte hjälper.



Nellie, du är stark. Du klarar av skit. Kasta det i sopkorgen. För den Nellie Berntsson jag "känner" är ingen man leker med!



tro på dej själv! Jag tror på dej, i alla fall! Kram:)<3

2011-04-04 @ 14:48:39
URL: http://malinnfoto.blogg.se/
Postat av: amanda h

Du mår inte bra alls..

man känner det på sig..

Man känner lixom när du är glad när du skriver en text så ser man det.. men bra så du vet så finns jag alltid här!

kram.<3

2011-04-04 @ 15:14:53
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: LisaLundberg - Fotograf - Hästgalen

Nellie!



jag tror du mest känner dig förvirrade och vet inte precis vad du ska göra.

Och lite osäker på kärleken.

men jag hoppas du tänker framåt och FÖRSÖKER glömma!

och såklart inte bra.



KRAMEN!

2011-04-04 @ 15:49:28
URL: http://fotoliiisa.blogg.se/
Postat av: vilma

vi är rätt lika du och jag.



jag KLARAR inte AV förändringar! det går bara inte!



och jag blir sällan kär, men när jag väl blir kär, så är jag kär PÅ RIKTIGT.



men på ett sätt är vi väldigt olika



du VÅGAR saker

du TAR ingen skit

du GER ingen skit

du är GRYM på det du gör

du ger ALDRIG upp

2011-04-04 @ 15:50:48
Postat av: Anonym

asberger? ;P

2011-04-04 @ 18:48:03
Postat av: Frida z <3

DOWN!!! <3

2011-04-04 @ 18:53:18
URL: http://friidaaz.blogg.se/
Postat av: lisa

Nellie <3

2011-04-05 @ 07:50:42
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: josefine

jag tror du... är väldigt ledsen inombords. med du försöker stå upp för dig själv, köra dig grej och gå vidare. det är svårt, men du försöker och du försöker inte göra oss läsare allt för oroliga för dig. men vi fattar att du har det svårt. Men jag tror samtidigt du är glad, för att du själv känner att du faktiskt klarar detta. du är sjukt stark nellie, det tror jag du vet själv <3 du vill klara det, och då KAN du det. du klarar allt!

2011-04-05 @ 11:21:12
URL: http://teamhusebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0