Mina svar på era frågor.....

hur lägger du upp din ridning liksom vad tränar du och hur mycket av allt?

ses i sommar <3

Hej Clara! Stella rider jag ut varannan dag. Dan jag träner eller rider i paddokken är det ofta lydnads övningar & övergångar mellan skritt o trav. Få henne att lyssna.
Annars är det att rida ut o klättra o bygga styrka.
Thonna rids oxå i paddokken varannan dag...lydnad o lugna övningar.
Om ja rider ut henne...skrittar ja o travar bara för att få henne lugn o avslappnad!
Hoppar fö tränare 1 dag / vecka. Markarbete 1 dag / vecka

om inte du var nellieBerntsson vem skulle du vilja vara då? :) <3
KRAM


Hej!! Helt klart ÖVER COOLA SOFIA GENNE XD !!!!!

har du nån bloggmsn elelr msn så läsare kan chatta med dig? (:

Japp jag har
[email protected] !!!

Fråga o fråga.. ! Men du e fett Schteeek , fiin ♥

Hej på dig..tackar tackar tackar!

Hej Nellie!

1. Har du mens?

2. Är du verkligen 11 år?

3. Använder du BH? I så fall vilken stolek?

Tacksam för svara.

Victoria T

Älskar bloggen ;-)



Hej !!

1. Men fattar inte vad min mens har me dig att göra???
2. Nej jag är 37 XD
3. Nej jag går gärna utan..gotti gotti

gillar du någon? :)

Hej ......jag gillar nån sjukt mycket.

Hej!!Skulle du vilja lära känna mig??

Hur mår du?

Du äe allt bra i världen det måste du veta<3<3<3!!

Du äe stark Nellie Berntsson<3//Jojo


Hej Jojo. Jag visst det hade la vart kul!!
Jag mår okey...


hur sminkar di dig? :)
kram till elitryttaren!

hej..jag använder foundation & mascara & lite rouge :)

Kan du inte göra en videoblogg med svaren? :)
Och skulle du vilja träffa någon bloggläsare i verkligenheten och bli Kompis? <3
Älskar din blogg!!!!

Hej agnes.....ingen videoblogg idag.
Asså det har faktiskt hänt...så svar ja!!

bråkar du och Adam nu? eller är ni vänner ? efter de som hänt!
du har sjukt bra blogg och jag läser den varje dag och du är nog den finaste person jag sätt :)

Hej: Bråkar.....asså jag är luft för han. Existerar inte. Tack gumman
.

Och ska du gå över på storhäst ? <333

Hej agnes.....nej det är mammas häst!!

Vart har du köpt din röda väst? Den är så sjuuuuuuukt snygg :)

Hej agnes igen...den är från Kingsland köpt på sjöängens ridsport

Hej Nellie !
Du har en jättefin blogg och jag undrar ..
Är det slut mellan dej och Adam, igen ?!
Kram, Anna :)♥

hej anna...måste svara ja på den frågan.


Hur är du som person? :)
Skulle du kunna träffa dina bloggläsare? :D<3

Hej....jag är mogen...totalt orädd & framåt. Kärleksfull...o en riktigt bra vän.
Oh mer än gärna!!

vad köpte du din as coola skinnn jacka ????

Hej...visst är den cool....den är köpt på Laredoute!!

Hur är du i skolan?
Hur gammla är de vänner du umgås med?
Någon på G nu efter Adam?
Vad gör ni/du när ni festar?
dricker du?

Hej......jag är nellie i skolan....helt vanlig!
Födda 98-97...dom flesta.
Nej..ingen ny kille på g....tack men nejtack.
Vi har bara kul :)
Nepp.

Har du hål i naveln? :)

Hej...nej men tjatar!!

dehär e inte en fråga men säger det här vill bara att du ska veta
nellie ja jag älskar själva dig! o när ja säge älskar menar ja inte bara att jag gillar dig utan att jag verkligen säger det lägnst innifrån mitt hjärtat, förstår om du kanske inte förstår men det är svårt att förklara xd jag brukar fantisera på kvällarna o då brukar ja fantisera att du o ja e o massa ;)
jupp va de a skulle säga

Hej ebba.....okey !!

1. Hur länge har du ridit?
2. hur gammal va du när du fick din första häst?
3. något tips till en tjej som förösker övertala sina föräldrar till det?

hej på dig bloggläsare

1. Sen ja va typ 6
2. När ja va 8 år.
3. Visa att du är mogen för det & ta ansvar

vad har egentligen hänt mellan dej och adam.. har lite svårt att förstå, men du behöver inte förklara om du inte vill prata om det och så! (: <3

älskar bloggen! ;)

Hej fanny.
Asså lessen att göra er besvikna...men jag vet inte själv. Han sluta älska mig helt enkelt....nåt sånt.

Hej sötaste nellie!

Säg tre saker du tycker att en bra vän ska ha :)

Vad betyder stella för dig?

Vad betyder thonna för dig (även fast jag vet att du gillar henne jättemycket)?

Vad tycker du om röda converse?

Har du provat frihetsdressyr?

//Julia w :-)<3

Hej julia.....

* Ärlig, snäll & mjuk
* ALLT
* ALLT
* AS NICE
* Japp det har jag....med thonna. Gick super

Ja skulle precis fråga men såg att klockan är 20:02
:(

Men jag skriver en fråga ändå :)
1. Vilken är din favorit hästbutik?
2.Hur fick du en häst? Asså fick du typ tjata eller hur?


Hej!!
1. Helt klart svensk ridsport i kungsbacka...elite
2. Ne...vi planera det ihop!!

Vissa säger att du är 14, vissa säger att du är 7 osv.. Hur gammal är du igentligen?
PS: ÄLskar din blogg :)

Hahahah asså MIN ålder kommer på TV 4 nyheterna snart......jag är 11



Vilka tv-program ser du på:
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag

Jag ser never på TV....bara bloggen

du säger alltid att du är så stark och att du inte tar emot skit o sånt, men nu när adam har lämnat dig är du helt knäckt. Asså du e inte strak alls isåfall, du bara säger det.

hej...märks att DU som skriver denna kommentaren ALDRIG vart kär....

1. har du blivit riktigt bra vän med någon av dina bloggläsare?
2.hur är det i din klass, är du ''populär'' eller vad man ska säga?(okej, det där lät urfånigt men du fattar)
3. vad tycker du om folk som ställer jättepersonliga frågor? (om du har mens osv?)
4. vad är ditt bästa hästminne?
5. när det går sådär himla bra ett ridpass, vad tänker du då?

tack för världens grymmaste blogg och en jvligt snajs cheeey <3

Hej....
1. Japp...ella olsson broander
2. Men typ..ja e nellie
3. Men orka lix
4. När ja starta min LA med gevalia
5. Faaan va duktiga vi e :)

Hej sötaste Nellie

1. Var har du köpt din snygga röda väsk?

2. Var köpte du dina tretorn ridstövlar?

3.Var har du köpt dina rutiga ridbyxor som du brukar använda?

Victoria T

hej igen....

1. Röda väsk??
2. Sjöängens ridsport
3. Hööks



NI HADE KNAPPT 20 MINUTER PÅ ERR ATT FRÅGA FRÅGOR.....ENDÅ KOM DET IN ÖVER 30 KOMMENTARER!!

SHIIIIIT VA ELITE NI ÄR!!



/ NELLIE B


Kommentarer
Postat av: gillar dig <3

vem är det du gillar sjukt mycket? <3

är der adam?

2011-04-06 @ 21:10:58
Postat av: amanda h

men glömde ju att fråga.. var ju ute med hunden ..blää:*( <3

kram ha det bäst <3

2011-04-06 @ 21:32:30
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag var för sen med att fråga :( hahha ;)<3

2011-04-06 @ 21:38:08
URL: http://vendelajacobsson.blogg.se/
Postat av: olivia <3

Hej nellie !

Är bara tvungen att säga att du är en sjukt stark tjej . Sjukt fin också för den delen , dessutom skulle det vara kul om man fick träffa dig some day . Men som sagt du är sjukt stark ! Kram olivia <3

2011-04-07 @ 11:53:28
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för att du svarade du är ELITE!!:)<3

2011-04-07 @ 15:27:57
URL: http://jojopajen.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså killar är så omogna när det gäller att göra slut och så!! Jag fattar liksom inte, när man gör slut så är man helt plötsligt dum i huvudet och elak och en hora och en slampa en i kompis klass blev kallad för det när hon gjorde slut och nu är hon jätte ledsen!!



KILLAR ÄR SÅÅ OMOGNA SÅ ÄR DET BARA!!!!

2011-04-07 @ 16:56:00
Postat av: Ebba

är inte du 2000 elle

2011-04-07 @ 17:32:27
Postat av: Anonym

jag undrar hur du gör din snygga heder???

jag har en blogg men inga snygga bilder:(

vad skulle du göra???



din blogg är jätte bra å du e så snygg!

men jag e tjej så ta det inte fel!oki



kram

2011-04-10 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0