mera frågor....ba för ni är elite 4 real <3

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord ?
Favortitaffär ?
Förebild ?
kram!


Hej! ENVIS, KÄRLEKSFULL, ÄRLIG
Det måste nog vara Gina Tricot tror jag allt...hmm förebild. Min pappa då. tar ingen skit o är förlåtande o väldigt kärleksfull.

ska du hoppa några lag tävlingar iår?

Isf vilka?

har du några tävlingar inplanerade?
kram :)


Hej! Nej jag hoppar inte lag i år. Min klubb har bara bohus cupen lag..men förra året var jag inlånad till valsäng div 1 lag. Men i år startar jag bara själv.
Japp..hoppar östadkulle nu i april. Sen ska jag starta Sveland cup....

Vad är den godaste godisen i hela denna godisvärld tycker du? Helt godisärligt? :D <3


Hej fanny! Jag var beroende av Adam godisen...men nu får jag la försöka ha uppehåll från godis XD

Hejsan nellie... Jag har en fråga här:

Vad tycker DU om ditt utseende?

Kram från julia wallander <3


Hej Julia....haha ja du. Va tycker ja om det ?
Ja är la som alla andra tjejer. Ibland nöj ibland inte. Jag tycker att vissa saker e bra andra inte.
Men asså..orkar verkligen inte bry mig....jag är den jag e.

hur tror du att du skulle vara som person utan hästarna? skulle du va samma nellie i alla fall tror du?<3


Hej ! Asså nej det tror jag verkligen inte.....nellie är nellie...med mitt intresse.
Mina hästar är en del i mitt liv...o det gör att ja e den jag e.
Hade ja vart en tjej utan mina ponnysar...o typ dratt runt hela veckorna....hade ja vart mer otålig o mer galen..haha XD

Hur är en bra vän för dig? Som står dig nära och som man kan prata med om allt?

Kram nellie, Oline <
3


Hej Oline.
Jadu...en BRA vän. En bra vän ska always finnas där för mig. O ja för henne/honom.
INTE snacja skit..o fatta alla mina knasiga beslut. Försöka förstå även om vi inte tycker lika.
Ja e noga me mina vänner......

om adam vill komma tillbaks till dig, skulle du ta tillbaka honom då?
&...
go for it tjejen, du klarar allt.
det vet du.


Hej fina du. Asså nej..nu får det vara bra på denna lovestoryn.
Vi visste att om det tog slut denna gången är det finito lixom....jag villa vara hans.
Men han valde att lämna det.....så är det över 4 good. Lovat mig själv, mina vänner & min familj det.
Får försöka hålla det - fö min egen skull <3

Vilken frisör har du :)?
hur har du klippt din lugg :)?
hur har du färgat ditt håt ;)?

PS. DU ÄR SJUKT SNYGG TJEJEN <3


Hej! Asså jag har inte klipp mej på as länge. Jag hatar att lixom se ny klippt ut. Jag slingar det.....men borde klippa mig nu, de ä as långt.
Nej jag har inte klippt lugg...inte färgat slingat.

1. Ifall nån går upp till dig och säger att du är en jättedålig ryttare, vad skulle du säga?

2. Jag är 13 år har aldrig haft pojkvän vill gärna ha ;) men frågan lyder, hur är det att ha pojkvän?

3. Sist men inte minst hur känns det att ha en pojkvän men man vet att han kan göra slut när som helst?

Du är en tuff tjej, sluta aldrig att vara det!!! ;D


Hej!!

1. Asså..haha okey det får stå fö dom lixom. Jag rider så bra jag kan på det jag har!

2. Asså det går inte att föklara...jag måste va ihop med nån jag ÄLSKAR..annars kan det va. Men om man får han DRÖMKILLEN....så slår den känslan nä han håller om en ALLT*

3. Jadu...du frågar RÄTT person......njut av varje sekund !!!

Tack fina du !!!


Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Amazing girl ;) Vi syns och träffas på Sveland :D

Puss <3

2011-04-06 @ 14:11:54
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: oolinekristiansson

tack för ditt elit svar :) <3

2011-04-06 @ 14:15:45
URL: http://oolinekristiansson.bloggplasten.se
Postat av: Anonym

hej nellie

det står att du ska ha dom 2 hästarna hela ditt 13:de år... men så du fyller 13 detta året då?

jag har hela tiden trott att du är 11 år.

aja tack för an kul blogg iaf :)

2011-04-06 @ 14:47:48
Postat av: Felizia

Kul att du ska hoppa sveland!

Då syns vi! :D

2011-04-06 @ 15:20:26
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: stina

jag ska också hoppa sveland ;)

2011-04-06 @ 15:38:40
URL: http://stinalarsson.devote.se
Postat av: nizze !

HAHA seriöst varför bryr sig alla på din mens ?

eh privat ? xd

2011-04-07 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0