Mina svar.....

Felicia Stenberg :)

Nellie ?
Vad gör att du är så målmedveten när det gäller dina hästar ?
Liksom, vart får du styrkan ifrån att orka kämpa som du gör?
Adam,dina föräldrar, kompisar. Ja vad är det ?
Skulle va sjukt glad om jag fick svar.

jag är 16år, men ser verkligen upp till dig tjejen!<3

SVAR : Ja du..säg det. Men svaret är klart MINA föräldrar & ALLA som snackar om mig bland hästfolk. DE ger mig styrka. Att mama o papi alltid står dä vid min sida att ALLA e så jädra nyfikna på mej o va jag gör. DET gö mig taggad..visst kan bli svag ibland. MEN mest taggad asså.
Att bevisa för sig själv att man kan & ge allt liksom. De ger mig en kick framåt.
Men ja e målmedvteen, ja vill bli nåt & har ett jädra humör @@@@@
Tack för frågan & tack fö du finns vid min sida <33

/ nellie b

nellie k

Heej..jag undrar bara hur du och adam fick kontakt ?
Vet att ni va vänner osså innan, men lixom INNAN det :)

svar: Hmm fattar frågan sådär lixom??
Hur vi fick kontakt.....d du;-) Nedå..vi börja snacka på msn..han adda mig. Vi hade samma sjuka humor & vi logga ALLTID in samtidit efter skolan.
Sen satt vi 2 en hel lördag kväll & snacka på msn & skicka typ hemliga tecken till varann på msn <3 haha
Asså tror d va så...men vet att vi kolla på varann i matsalen me..lite innan..hehe

/ nellie b

amandahenriksson

hej Nellie!

2 frågor!..
her du någon gång känt att du e trött på allting och inte vill leva...

andra frågan...

vad e deet värsta som skulle va med killar tex skulle du va ihop me nån som går runt i kläder som inte passar elr mjukis varje dag? tacksam för svar!!!! älskar din blogg till 100000000 % den e bättre en bäst i världen! lycka till me din nya ponny!!!! <333333333333


svar: Hej amanda!!

Asså inte så...men ja var riktigt nere i skiten när det va skit mellan mig & adam :(

Ang killar...asså stilen e ju liite viktig lixom. Ja diggar ju kläder själv. Men nu när ja kännt på riktig kärlek..så e allt de  dära andra skitsamma. Ja tror att RIKTIG kärlek stå egenom allt - kläder..a whatever!!!
Tack sötis

/ nellie b


erik<33

1. Hur många liter tårar grät du när Gevalia inte var din längre.?
2.I procent hur mkt älskar du Adam??
3. Hur många minuter eller timmar v tänker du på Adam varje dag??
4.Vilken sport är roligast förutom att rida??
5.Har du någonsin varit kär i Alex eller har ni varit ihop??
6.Vad gör du på fritiden när du inte är med kompisar eller rider alltså när du är hemma:)

svar: Hej KUSSE erik!!!

1. Många liter.....men jhon e fortfarande min..ett liiitet tag till.
2. Går inte att beskriva i procent...vår kärlek är ÖVER det nu.
3. Varje
4. Fotboll
5. Nej.
6. Andas

/ nellie b

Linn

Hur äe du som person?<3



svar. Hej Linn. Jadu..som person är jag envis, pålitlig, stark & har en jädra vilja.
Gör ALDRIG nåt ja inte tror på....tänker jädrigt mkt. Aldeles för mkt. Tar INGEN skit..inte ens från äldre tjejer som kommer fram & tykar sig.
Tar ALDRIG skit som ja inte fötjänar.....skulle aldrig gö d.
Behandlar mina vänner som mitt allt. Gråter lätt & blir lätt sårad.


 Emmaa <3

Nellie, Du och Adam e ju såå 'tajjta'. Va gillar du mest me han? :)
Och Alex sa att han hade vart kär i dej men va du kär i han då oxå ? :P
Har du någonsin tunika eller klänning på dig ?? :) Inte jag xd.
Vad är det högsta du har hoppat med Gevalia ? :)

Och ord om din blogg !
Din blogg betyder faktiskt väldigt för mig för att du är så modig och du är alltid dej själv och försöker verkligen inte vara någon annan och jag e verkligen inte sån ! Jag försöker följa strömmen, och vågar inte vara mej själv och när jag läser om dig så fattar jag att jag borde vara mej själv för då blir man mycke lyckligare och man har nästan inga problem och jag kanske inte e lika ledsen som jag e nu.
JAG BORDE VARA MEJSJÄLV! INGEN ANNAN ! JAG MÅSTE VÅGA! dim blogg har fått mig att börja tänka om ! <3

/ Emma, som ska ändra sej <3

svar: Hej Emma. Ändra dig inte..tror du e bra som du E <333
Att han e ÄRLIG & MOGEN. Står upp för mig & oss & VISAR hela världen att han älskar mig. Han e en helt FANTASTISK person & jag kommer aldrig sluta älska han.
Det vi har kan aldrig ni förstå..vi har saker som bara vi 2 vet & så kommer det vara <333
Nej jag har aldrig vart kär i alex på det sättet..... <33
Nej..asså NOT my style,,,,mer gangsta girl här lixom <33
1,05 bana har jag hoppat högst.

/ nellie b

Felicia

Känner du jacob ling-vannerus från ponnyakuten?

eller kollade du ens på det?

Puss ;D <3

svar: Nej det gör jag inte. Tävlat mot hans syrra i varberg & prata lite me henne & så...ja kollade på det ja <3

/ nellie b




Tack för frågorna...hoppas svaren UPPSKATTAS...!!!

/ Nellie B


Kommentarer
Postat av: nellie k

tack för svar :D

2010-09-28 @ 21:30:09
Postat av: felicia :)

Tack för svaret,

du vet att jag ALLTID finns vid din sida hjärtat<3

2010-09-28 @ 22:12:51
URL: http://feliciahstenberg.blogg.se/
Postat av: erik<33

:P okej andas är ju alltid bra men går du i fotboll??

2010-09-29 @ 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0