Torsdag...en dag mer än onsdag!

Gomorron på er. Torsdag idag då. Imon äntligen fredag - ÅÅHHH!!!

Asså blir svårare & svårare att gå upp på morronen ju längre veckan går. Men helgen e sjukt underbar.
Började morronen med att ja fick plocka upp en död mus på golvet..fö mamma & smilla e liv rädda & ja e den enda som vågar *stolt*!
Men va la sådär......kan ju ha d mysigare på morronen!!

Dagens Nellie Berntsson:

byxor: jeans med svarta tyg detlajer på insidan benet
tröjja: svart basic
skor: converse såklart
håret: uppsatt i trulls me fläta i luggen
parfym: clean summer
örhängen: svarta ploppar
humör: glad
dagens sms; inte kommit än;-)

Men nu bär det av till skolan, sen efter skolan direkt till stallet för att rida mina 2 brudar. Mocka & fixxa allt så de e klart när mamai kommer & hämtar mig.*duktig*


D A G E N S   F R Å G A ! ! !

VAD ÄR DER ELAKASTE NÅN/NÅRA GJORT MOT DIG & VAD HAR GJORT DIG MEST LEDSEN I DITT LIV??????
KOMMENTERA NU PÅ ORDENTLIGT, SÅ SKRIVER JAG MIN HISTORIA ETT LÅÅÅÅNGT INLÄGG IKVÄLL.
MEN DÅ FÅR NI KOMMENTERA NUDÅ ;-)


KRAMAR: NELLIE BERNTSSON

Kommentarer
Postat av: amanda

svårfråga!

2010-09-02 @ 09:50:24
URL: http://galnagaloppen.blogspot.com
Postat av: kan inte säga det

Nåt jag tycker är tråkigt nellie är att JAG & du känner samma personer. Nån av dom pratar illa om dig jämt. Den personen är äldre än dig ngra år & såklart rider också.

Står brevid & lyssnar på den skiten denna tjejen häver ur sig om lilla dig.

Så illa, tycker verkligen inte inte du förtjänar det nellie. Du snackar aldrig skit om nån eller några. Du är bara med dina närmsta & nöjer dig med det.

Du är du & det är det som jag gillar med dig.

Det gör mig ont att stå brevid & höra denna skiten ramlar ur denna tjejs mun om just dig.

AVUNSJUKA kan jag kalla det.

Man kan inte vara söt & duktig idag tjejen. Du måste tyvärr tydligen välja nåt av dom.

Men du gör inte det. Du är söt & duktig på samma gång & står för det.

Du är GRYM & jag vet ATT DU inte pratar skit om andra. Du HYLLAR andra på din blogg som är duktiga med bilder & små kommentarer.

Det gillar jag.

Sen får du skit tillbaka om du hyllas på nån annans blogg???

Hur går det ihop??

Stå på dig.



/ C....

2010-09-02 @ 12:38:45
Postat av: Klara

Jag & min pojkvän hade vart ihop i 2 år. Jag var 13 & han var 15. När jag var på semester blev han ihop med min 2 år äldre syrra.

Det gjorde så jävla ont va & ja hatade min syrra över allt annat @@@@@@@@@

Detta va 3 år sen & jag har ny kille idag & han tycker min syrra e ful - hahahahah



Men du tjejen - du e fan grym!!!!



Kramar & sparkar i roooompaaan Klara

2010-09-02 @ 14:09:55
Postat av: Fanny (L)

Det värsta som har hänt mig det var när min bästis lämnade mig och svek mig. Det var as jobbigt ! Jag mådde verkligen inte bra, jag var bråkig i skolan och jag grät när jag kom hem. När jag väl va hemma så var jag helt ensam, varje dag i typ ett halvår/år. Jag grät mig själv till sömns och jag hade ingen som stötta mig förutom mamma ! Mamma fanns alltid där för mig under den tiden ! Jag ville inte till skolan för att jag inte hade ngn att vara med på rasterna. Gick ensam, eller jag kanske var med någon men jag fick inte var med i "leken" eller vad man nu sa när man va liten.



Men nu är det mycket bättre och jag mår bättre än bäst nu ! <3



Kissssss <3

2010-09-02 @ 16:03:13
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: amandahenriksson

AHHH ok det började med att jag pratade med en kille i min pararell klass på msn och han frågade om vi kunnde bli tsm och jag ville ju självklart det för att han är riktigt snygg!så efter 2 dar så sa han om jag ville va med han efter skolan så visst sa jag, så vi skulle mötas i parken jämte skolan så när jag var där så var alla hans kompisar där och skrattade och ropade att killen jag va ihop med bara skojade för att bara va ihop med nån. Jag blev jätte ledsen för jag hade väldigt länge varitt förälskad i honom men aldrig vågatt berätta så det var verkligen jobbigt!:(<3

2010-09-02 @ 16:07:41
Postat av: Tina

Hej! Kan du inte ta kort på kläderna du hade idag? =) Vill se ;) <3 Älskar din blogg <33

2010-09-02 @ 16:30:18
Postat av: Felizia

ja du, vet inte riktigt har inte blivit "super sårad" någon gång, men det klart livet är ju inte direkt enkelt man tänker ju på massa hela tiden<3

2010-09-02 @ 17:08:57
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: ..

du har sårat mig. jag älskade dig. :(

2010-09-02 @ 17:21:55
Postat av: Maliiiiin

när min bästa kompis lämnade mig och slog mig för att jag var med hennes ovän, det var så lågt av henne men det gjords ont, riktigt ont, fyfan vad dåligt jah mådde då...

även när min kompis sa till många att jag och en kille var på G fast hon inte fick så det blev inget mellan oss, nu är jag och killen inte alls bra kompisar, jag gillade/gillar verkligen honom...

nellie, du är grym! <3

2010-09-02 @ 20:55:45
URL: http://Stoorasyster.devote.se
Postat av: » Fatma

Verkligen en svår fråga, men jag vet inte om någon sårat mig ordentligt, men jag har blivit ganska ledsen när en idiot försökt ta ifrån mig den jag älskar, men jag kämpar, och jag har nästan vunnit striden, och kommer vinna. Finns andra saker, som jag faktiskt verkligen inte kommer på just nu...

2010-09-03 @ 14:10:58
URL: http://lillryttaren.blogg.se/
Postat av: S C U L L C A N D Y P H O T O

Hmm.. Kanske inte det som sårat mig allra mest, men nåt jag blev lessen o besviken för..



Va när en jag bråkat & tjaffsat med o jag blev vänner ännu en gång, så sparade h*n bilder på mig o redigerade om dom jättetaskigt.. pålitligheten på h*n sjönk verkligen LÅGT ''/

2010-09-03 @ 17:58:24
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Annie<33333

Min lilla söött nos du är bäst jag har faktist inget synd men annars skulle jag berättat<3333kramisarannie<3333333333

2010-09-05 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0