Svar frågor del 2.......

nyfiken strut tittar ut

vem va den där ponnymorsan som va så elak mot dig???


svar: Vill inte hänga ut nån här på bloggen. Men jag vet VEM de är. D var inte så svårt att lista ut. Sen var det en som hjälpte mig att jämföra ip numret med de hon kommenterat på dens blogg me min blogg.Tack <33
Hon satt & kolla upp alla mina tävlingsresultat & kommentera min blogg: typ som såg att du tävlat i helgen..tråkit att d inte gick bra...haha
Sen MASSA annat om mig & mina föräldrar.
Pinsamt & GALET  & dåligt. & jag HADE skämts om min mamma umgick me sånna.
Hoppas hon mår dåligt nu & skäms.
Men jag hoppas det går bra för hennes snälla FINA & SÖTA dotter. All framgång e hon värd me sin SÖTA fina nya ponny!!!

jennyyg & juliaal

kan du lägga ut en bild på din kamera?;DD<33
fi fään vad snyygggggggggg!!!<3333
shiit asså dina föräldrar borde vara sjuukt stolta!;)<333
när du kommer så bussvisslar nog alla!?;PPP<333
röda tretorn, vart köper man??;)))<3333
i love you and your happy blogg.
jag blir såå glad av att bara skriva nellie i fältet och sen kommer din blogg upp!!!<333
d är så grymmmm!<3333
dina kläder är så snygga.<3333
du är otrolig!<33
jag fattar nt ens.
aawww, du är så gööllig!<33333333
du är alla tjejers dröm,
alla vill nog va som dej.
såå lyxx.
och alla killar vill ha deJ!!!;)<333333
brudeeen, d e ju såå speciell!(självklart på ett bra sätt)<3333
puss & kraam!
/jenny gustafsson<3 och julia<3

jennyyg & juliaal


svar: Hej glada brudar!!!!

MASSA fin text, men inte så många frågor. Men svarar på dom ja kan. Röda tretorn köpta på sjöängens. Men tillverkas inte mer nu, så svåra att få tag i.
Tack för allt ni skriver tjejer.
Ja mina föräldrar e stolta över mig   & JAG ÖVER DOM <333333


vart köper man kl(kingsland) saker?
asså typ tröjan som du har i filmen o andra kl saker??;))))
snälla svara!<3333


svar: hej på dig!!
Handlar alla mina kingsland kläder på sjöängens & svensk ridsport. Annars kan la du betsälla på nätet!!
Tröjjan i filmen?? Hmm..menar du svenska os tröjan?? Den köpte jag på eurohorse i gbg!!!

Issa och Linda

vad läser du för bloggar?:)


svar: Asså läste mer bloggar förut. Nu bloggar ja så mycket själv att d e svårt att hinna.
Men har nåra bloggar ja läser VARJE dag.

Lisa`s såklart. För den är grym & Lisa är grymmare & Ragge är Tuff!!

Dani. För hon är SNYGGAST i Sverige.......avunsjuk :(   :(

Sen har jag nåra kompisar som bloggar, men uppdaterar dåligt :(....så man kollar ibland.
Men dessa 2 varje dag!!!


Tässen

såg dig när du tränade idag ! :D
åkte förbi när jag skulle till stallet (:
ifall du inte visste så är det märkes rea på sjöängens nu xd (L)



svar: Hej!!
Okey.....ja det vet jag. Massa fint där ju!!!!
Kram Nellie


Här kommmer lite frågor:)
Vad är det högsta du har hoppat?
Vad e ditt mål me gevalia nu?
Vad e ditt mål me thonna nu?
Vad heter din bästa kompis?

Ps: Love your blogg!<3
Linn


svar: Hej Linn.

Det högsta jag hoppat med ponny är 1,10 bana, en c ponny.

Svarat på detta högre upp, men för dig med.
Gevalia: Gå nolla LA innan inomhus börjar.
Thonna: Stadiga resultat i LB, sen upp till LA, sen därifrån vidare. Får ta den tid de tar!!
Min bästa kompis heter Alex, Thilde & Jenny
 

säger samma som den andra tjejen, ilken bloggar läser du, och ksk inte bara dom lite större utan typ "små" <3333333333 du e grymm!



svar: Hej söta fina du.
Som sagt innan läser asså inte så mkt bloggar nu. Hinner inte.
Men dom 2 ja la upp innan läser ja varje dag.


Hej Nellie
Va är det finaste nån sagt till dug & vem var det???

Svar: Det var nåt adam sa till mig 14 augusti 2010. Glömmer d aldrig <333



LOVE BLOGGEN, men du. Har du några ovänner??

svar: NEJ. jag har mina vänner & dom jag inte känner. mina ovänner är inget i mina ögon?? 





Grym da i skolan. Gött väder & annat snajjsigt!!
Frågorna ni lämna va as bra & ja har vart riktigt duktig på att svara så bra ja kan & så ärligt ja känner att ja kunnat.

Måste ba berätta om hoppträningen fö Kristian igår. Va så nöjd. Thonna sög tag i varenda hinder & dom missarna som va...va bara MITT fel. INte Thonnisens <3 DUKTIGA fina ponny.
Gevalia hoppar jag på fredag!!!
Ida ska Smilla rida lektion för Liz ihop me Anna.

Själv har ja hemliga planer för dagen...hehe  *host*

Ikväll blire att rida Mirja & Thonna. Så att inte Mirja ska va fö pigg för Anna ikväll. Får nog rida Gevalia oxå..lite innan smilla ska rida.



Vet att jag gjort en person ledsen idag....det gör lika ont att såra som att bli sårad. För mig är det ingen skillnad...alls :(
Men DU är speciell för mig & det vet DU <3
Du har alltid varit & INGET ändrar på d.....aldrig.

Diamond that will last forever


Nellie berntsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0