Speeeedy Nellie Gonzalez

Shiiiiiit vilken dag asså.

TJÖRNMÄSTERSKAPEN 2010

*Jag tog GULD i 1000 m
*SILVER i 60 m ( pga dålig start@@@)
*Stafetten kom vi 2:a
*Hela VÅR klass VANN!!!! Bästa 4:an Bä Bästa 4:an!!!!!

KålleKÄRR ÄÄÄÄGER ALLA !!!!!!!   @@@@@

Så säg vad ni vill om mig. Att ja sminkar mig, att ja e fjortis, att ja e si, att ja e så.
Men ja har denna stora bloggen. Jag har 2 tävlingsponnysar som JAG sköter SJÄLV VARJE dag. Jag lägger massor av annat kul åt sidan för att komma nånstans.
Sen TAR jag GULD i TJÖRNMÄSTERKAPEN - JAG ÄR EN FIGHTER!!!

Det är den RIKTIGA Nellie....som vissa känner. NI andra.....u don`t know me AT ALL!!!



Alex hälsar till ALLA er att hans gästbloggning kommer IMORGON..han hann inte idag  - en väääääldit upptagen man serrö ;-)
Men han sa såhär:

Nu kan ni alla fråga mera frågor om ni vill...imon bloggar jag!!!!

/ Alex

 sööööt

Nu ska ja slinga håret & bli blondare...hehe.

Vart me Faster T hela dan....åååh LOVE TILL DEN BRUDEN ASSÅ.
På söndag hänger hon me mig & tävlar - ÄLSKAR D JUE!!

Men bloggar sen.



/ Nellie Berntsson

Kommentarer
Postat av: Ilona

hade vart kul att se dig på tjörnmästerskapen... hur gick det för dig i allt annat????;-)

2010-09-16 @ 20:23:10
Postat av: Oline Kristiansson

Vart ska du tävla på söndag ? :)

2010-09-16 @ 20:30:40
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: sanna

ofta du bara e 10....trodde typ du va 14:O :D



haha det va possetivt menat ;)

2010-09-16 @ 20:39:48
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Wwwwoooooorrrrffffarrr

Nellie "Speedy Gonzales" Berntsson



Wwwwoooooorrrrffffarrr

2010-09-16 @ 21:11:01
Postat av: Malin syster

säg vad ni vill men nellie kommer alltid vara coolast och bäst :D

2010-09-16 @ 21:21:41
URL: http://Stoorasyster.devote.se
Postat av: Faster T

Tack för dagen :-* love till dig bruden ;) kommer Ha as nice på söndag <3

2010-09-16 @ 21:28:07
Postat av: Felizia

grattis:D

2010-09-16 @ 21:31:42
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0