Sånt här ska visas.....

Asså va tjej idag...är inte lätt. Man kan inte va duktig & söt på samma gång..helst inte.
Vi mindre tjejer som rider...asså e 10..men tävlar mot minst 2 eller 3 år äldre tjejer..ser upp till dom äldre.
Finns 1...som sticker ut lite extra i mina ögon, hon heter ELVIRA HENNINGSSON.
Precis så VILL jag bli. Inte bara rida som henne..utan hela hennes person verkar UNDERBAR.
Alltis snäll på tävlingar, messar & skickar pm Grattis om det gått bra nånstans.
Hon e sjukt fin & klär sig as snyggt. Är liksom både duktig & söt.
Hon  e me massa vänner & har massa kul samtidit som hon e grymt fokuserad på d hon gör.
LEVER LIVET!!!!
Skäms inte för att va tjejjig & duktig på samma gång.

Jag blir heeelt varm inuti när ja fick detta av henne:


Fler tjejer som DIG Nellie! Som vågar vara sig själva, står för vad dom   tycker, är ärliga, vet vad dom vill och kämpar för att nå sina mål :) Massa tummar upp för dig och fortsätt som du gör! Du kommer bli något stort på någotvis det är jag säker på :)

/ Elvira

Ingen skit här inte..bara varma ord.
Tack Elvira...MER som du.
Det stämmer det du skriver....jag ska bli nåt stort...jag ska BLI SOM DU!!!!!!


Fina Elvira....



/ Nellie Berntsson, kommer aldrig ändra mig <3

Kommentarer
Postat av: Elvira Henningsson

Naaw, tack igen för alla dessa positiva ord! Dem gör mig riktigt glad!

Du kommer bli något stort och absolut något större än mig ;)

2010-09-08 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0