Nellie day...ALL day

Tja!! Gö ni då???

Ida är det ju LÖÖÖÖRDAAAAAAG!!! Tjohoooooo -yes!!!

Pappa hemma igen - gött - saknat <3333
Idag blire ute ritt med mamma, kristina & Jenny om hon vill hänga på!
Sååå fint väder ju!

Ska städa mitt rum först, så pappa & mamma blir glada på mig<33



Åh..så nöjd me träningen igår asså. Gevalia va mer än fräsch....asså en dröm att få rida henne då.
Inga resultat i Sverige me nån annan utan BARA mig...jag & hon.
Det vi skapat bara hon & jag. INte det hon gjort me nån annan....utan vi har sakta jobbat oss uppåt i klasserna.
Ibland me grus i munnen...ibland med en rosett på tränset.
Men känslan...att ja inte visste så mycket om henne innan...hur hon ska ridas? Hur hon ska skötas, hur hon är på tävling?
Visst..hon hade gått msv i Danmark..& det är LA i sverige.
4 gånger i danmark..that`s it.

Men nu är d hon & jag.



/ Nellie



Kommentarer
Postat av: erik <33

Shit nice blogg asså hardcore!!!

2010-09-04 @ 11:23:51
Postat av: Emelie

Hej du har fått en award av mig. Du kan gå in på min blogg och läsa mer =) <3

2010-09-04 @ 18:55:34
URL: http://emeliewilliamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0