Nellie Berntsson är.............?.....

Okey...fråga ju er?? - Vem är jag????

Sååå fin kommentarer om vem ni tror jag är, även om

ni inte känner mig - men genom bloggen.

Men kan INTE beskriva mig själv..asså vem e jag??

Så självklart bad jag min BÄSTA vän gå igenom alla

kommentarerna & låta han välja den som passar

mig...han ALEX om nån känner mig mest.

Hoppas ni tyckte de va en lika bra idè som jag själv!

* TACK ÄLSKADE ALEX - LOVE U *

du är såååå viktig i mitt liv....



Du har sett mig gråta & tröstat mig. Du har sett mig skratta & fått mig & skratta mer :)
När du kramar mig kramar ja tillbaka.
Du får mig ALLTID på gott humör.
Jag kan sms:a dig 03 på natten & du svarar & ställer upp.....ALLA mina hemligheter vet DU bara DU.
Alex - utan dig - ingen MIG <33

Okey....då ja känner Nellie,Nellish,Agneta,Nelson bäst..så är den som kommit närmast:

malin

nellie berntsson är en tjej med sjukt fina ponnys.
hon har kämpat och kämpat för att komma dit hon är nu, och hon lyckades med det.
som person tror jag att nellie berntsson är, snäll, tar absolut inte skit ! rolig :D
du kan bli sårad ibland , men du borstar snart bort det ... du är dig själv, det är det som gör att du är så underbar .
asså ?! 10 år ....
VÄRLDENS COOLASTE 10 ÅRING, säger jag bara !
så ...
.. nellie berntsson, en otroligt duktig tjej, coolast i världen , snäll på alla sätt , DUKTIG , och som har kämpat med 2 sjukt fina ponnys.



Tack snälla Malin för kommentaren.....alex valt.
Kunde tyvärr inte länka dig..hitta ingen blogg.
Men kommentera igen så fixxar jag det <33



/ nellie berntsson






Kommentarer
Postat av: erik <3333

Min var bättre!!

2010-09-05 @ 20:12:15
Postat av: emma <3

Sv: Låter bra ungefär samma sak jag försöker göra med mina föräldrar idag för att få en ipfone ;)

2010-09-05 @ 20:22:41
URL: http://sweetheartofsweden.blogg.se/
Postat av: Malin

sv. awwe, du får mig att klara morgondagen gumman.

Jag skyddar dig alltid, (L)

Jag är alltid med dig, lite längre bort, du kanske inte hör mig eller ser mig men jag finns alltid där, ett sms bort, ett samtal bort, det vet du vännen.

Puss

2010-09-05 @ 20:33:23
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Annie<33333

hej nellie är du 10 år?elr hur gammal är du ?

hoppas att jag inte tjatar pådig men jag tycker om dig så mycket puss och kram

2010-09-05 @ 21:17:27
Postat av: malin

den malin som redan kommenterat innan mig , försöker hon vara mig eller ?

jag veet inte men ..

tacck Nellie/alex , jag menade verkligen det jag skrev !! <3



tyvär så har jag ingen blogg :) <3



2010-09-06 @ 13:33:20
Postat av: maaalin

haha, du där? :)

jag försöker verkligen inte vara du ? :)

jag svarade på en kommentar nellie skrivit i min blogg? hhaa, såg du inte SV. i början ? x)

2010-09-06 @ 18:29:31
URL: http://stoorasyster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0